Ik twijfel nog... Heb heul geen outfit en zulksquote:
DRESSCODE JONGEN!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat anders morgen wel even weten of het überhaupt de moeite waard is...kostuum is geen vereiste he
Oe Bambi, had je weer een date?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 04:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo, blijkbaar was het gezellig.Om 9 uur afgesproken, tot sluitingstijd zitten kletsen!
Of je volgende week mee kan met Miss C naar Frankrijk om kaasjes en wijn te shoppen en te komen als zij hard aan het werk is met haar X-ray machinequote:
Ik heb nu een jaarcontract hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:37 schreef Mss het volgende:
Loller, het eerste wat ik dacht toen ik las dat Kip door haar proeftijd heen was, was 'oh dan kan ze baren'. En toen dacht ze er zelf ook zo over.
Dus functioneel batsen gij Kip!
al vervolg afspraak gemaakt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 04:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo, blijkbaar was het gezellig.Om 9 uur afgesproken, tot sluitingstijd zitten kletsen!
hehehehe, na 1 x jaarcontract komt hier bij goed functioneren vast contract, is ook al vastgelegd, dus komt goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vaste contracten zijn tegenwoordig een illusie. Baren!
ik dacht eerst bij het lezen "goh, da's toch niet zo'n punt", maar toen las ik dat je daardoor je trein gemist had en zulks. Da's wel irritant, zeker in de kouquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:18 schreef megamandy het volgende:
Godver. Ze zijn hier in de buurt een rotonde aan het maken, dus is er tijdelijk maar 1 rij aan ipv 2 die geregeld wordt met een stoplicht.
Maar op dat stukje weg ligt faalasfalt (lees ongelijk etc.) dus waar je makkelijk 50 kan rijden de mensen 20 of 30
Gevolg, sta je te wachten, springt het licht op groen komen de eerste auto's van de andere kant pas aanrijden en de laatste auto is pas voorbij als wij weer rood hebben
Nu heb ik mijn trein gemist omdat de slagboom al omlaag was. Ben ik blij in deze kou dat we weer een kiosk hebben anders had ik in Maastricht geen tijd ehad om eten te halen en nu heel lang in de kou gestaan.
Ja ik vertrek al eerder ivm dat stoplicht maar de gaan iedere dag langzamer rijden lijkt het welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht eerst bij het lezen "goh, da's toch niet zo'n punt", maar toen las ik dat je daardoor je trein gemist had en zulks. Da's wel irritant, zeker in de kou
Ik blijf vandaag mooi binnen denk ik
pain in the assquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:19 schreef BBQ-kip het volgende:
wat betekent de P I T A in je profiel eigenlijk SQ?
Ik zat even te kijken vanuit je profiel (verveelde me) in welke topics je gereageerd had, vooral die "smoesjes om niet naar gym te hoeven" was wel weer een briljante
Die lolstoel kun je ook thuis laten bezorgen hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef Incantrix het volgende:
Rolsroel ophalen
Ikea
Hornbach
Dat jullie het even weten
Achso!quote:
dat moeten ze dan hebben van mijn man vrees ik, ik was een vervelend teringkindquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef Incantrix het volgende:
Kip, volgens mij worden jouw biggetjes heel schattig
kutkintquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Net als mijn neefje die momenteel de hele dag door roept "vlieeeeegwinkel punt en el!"
![]()
![]()
yep, dat is het ook, maar moet zeggen dat dat in dit geval volledig aan de ouders ligtquote:
nu heb ik simply red in mijn hooftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer heeft hier net een gedownload Simply Red concert aangezet op de tv, WHYYY GOOOODDDD WHYYYYYY![]()
![]()
moeder roept steeds "ja natuurlijk mag je dat" en pa direct erachter aan "NEE, DAT MAG NIET" en andersom.quote:
Nee dat zou minstens een 15min omrijden wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah het rotondevirus, elke gemeente krijgt het een keer
Valt me op dat er sinds 2008 met het begin van de kredietcrisis veel meer rotondes zijn gebouwd, waarschijnlijk om de werkgelegenheid op peil te houden voor bouwvakkers ofzo. Weet ik het... maar goed, ze liggen overal nu wel zo'n beetje.
Ik vind ze wel prima rijden trouwens, alleen de aanleg duurt nogal lang ja...
Kun je geen andere weg nemen en ze dan zo TUUUUUT TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT voorbij blazen?
klinkt fantastischquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moeder roept steeds "ja natuurlijk mag je dat" en pa direct erachter aan "NEE, DAT MAG NIET" en andersom.
Heerlijk niet consequent zijn in alles en dat met een autistische pa, labiele werkloze moeder, perfecte combi!![]()
gemeente heeft dus gewoon geld over, dat is fantastisch!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat zou minstens een 15min omrijden worden
Maar er zijn nooit problemen op die kruising nu is er ook geen stoplicht of wat dan ook. Is een T- splitsing die zichzelf gewoon goed regelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |