Ehr, okee!quote:the look,ik geloof jouw
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
mijn roemeense buurvrouw laat altijd van die facebook comments achter waar ik geen hol van snap
[..]
Ehr, okee!
Eerst stond de bak te dicht bij het eten, dus de bak verplaatst, toen stond de bak op een plek waar de poussen graag lagen te pitten en wilden de andere poussen niet meer poepen omdat ze zich bekeken voelden. I'm running out of options herequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd de bak te verplaatsen?
Miep ging veel op andere plekken pissen toen ik hier kwam wonen. Extra bak neergezet, toen bleek dat ze alleen de andere nog gebruikte.
Ze vond hem blijkbaar te dicht bij haar eten staan ofzo
Heb je gelijk geen last meer van collecteurs aan de deurquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
Bak op de matStruikel all day every day woei
![]()
quote:Een dresscode houdt in dat je je in deze stijl hoort te kleden voor een event. Hier wordt dan ook op gecontroleerd door de beveiliging aan de deur.
allemaal al geprobeerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:59 schreef Incantrix het volgende:
De deurmat onaantrekkelijk maken om erop te poepen? Ligt 'ie op een stenen ondervloer ofzo? Ik denk dat ik een nieuwe deurmat zou kopen en de oude een paar dagen lang zeiknat zou maken. Niet echt enorm handig, maar wellicht werkt het? Of er aluminiumfolie overheen gooien ofzo?
Kweenie, bij ons zou het wat simpeler zijn, wij gebruiken de voordeur bijna niet.
En jeuh, dresscode nakend!
CHILIPOEDER !!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal al geprobeerd
Ik kan 'm insmeren met citroen?
Geen chili?quote:
ja, ik ga maar weer terug naar catsan denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ, heb je al eens ander grit geprobeerd?
Mijn vriendin had ook dat katten vaak naast de bak deden, nu ze hetzelfde grit als mij heeft is het over!
Deze werkt heel goed!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ga maar weer terug naar catsan denk ikdure aidskatten
Ik kreeg een keer een boekje over katten opvoeden van iemand en daar stond in dat als je niet wilde dat ze op de bank of het aanrecht gingen, je deze dan tijdelijk in moest smeren met -jawel- stroopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal al geprobeerd
Ik kan 'm insmeren met citroen?
quote:'Helft broodjes döner kebab vol bacteriën'
DEN HAAG - Mensen met een verminderde weerstand, 65-plussers en zwangeren kunnen beter geen broodje döner kebab eten. Dat advies geeft de Consumentenbond vrijdag na onderzoek.
Van de 49 geteste broodjes bleek een meerderheid onder de bacteriën te zitten. Op vijf broodjes werd zelfs de zogenoemde 'poepbacterie' gevonden.
De aangetroffen bacteriën kunnen de voedselveiligheid voor mensen met een verminderde weerstand schaden, zegt de Consumentenbond.
wij hebben de blauwe zakken daarvan. Is idd fijn spulquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze werkt heel goed!
[ afbeelding ]
POEPBACTERIE! SNEL, PLAATS EEN BOZE TWEET!quote:
Doe hebben wij ook ja! Of de gele daarvan. Is ook makkelijk uitscheppen, vormt goede klonten enzeau.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze werkt heel goed!
[ afbeelding ]
Mehehquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Lol.... heb een probleem op mijn laptop... Ik googlen... Kan uiteraard niks vinden; want niemand gebruikt nog windows 8Gmrpfl......
Rotapps werk verdorie![]()
Dat zei brumquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:21 schreef Mss het volgende:
Je moet 's nachts ook niet buiten zijn jongeuh!
dat was die met die schelpjes? een 4quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil aan mn eigen shawl beginnen maar ik weet heul niet welke haaknaald ik moet nemen
het is wat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil aan mn eigen shawl beginnen maar ik weet heul niet welke haaknaald ik moet nemen
Neinz een anderequote:
U haz mail, te lam om te uploaden.quote:
ja idd, maar dat is nogal vaagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U haz mail, te lam om te uploaden.
Wol zegt 4-5, maar patroon zegt op de eerste pagina iets over 2 maten groter?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben aan het haken met klassieke muziek aan, dafuq is wrong with me
Ik doe dit semester een lindy en ga bijna nergens heenquote:
Was te verwachten, gelukkig had ik geanticipeerd en vanmorgen al een foto gemaaktquote:Thank you for contacting BeautyBay.
We’re very sorry to hear of your concerns regarding the item you have received. To assist us in looking into this matter further, please can you provide us by e-mail with an image/images of the item you have received. This will allow us to investigate without the need to have any items returned to us at this stage. Thank you for your assistance.
We apologise for any inconvenience caused
Ik ook maar goed met die rsi handen van me misschien niet zo heel slimquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
Door dat haken van Spees krijg ik er ook zin in.
Like a real grandma!
Pehehehe wat gekquote:
Waarschijnlijk gemaakt door blinde Aziatische kindjesquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe wat gekMaar wel zonde want provocateur is wel een leuk kleurtje ook
shit, had ik toch moeten doneren aan de eyewish foundationquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gemaakt door blinde Aziatische kindjes
care, gratis zooi.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je een mono van die kleur gaan sturen, maar dan is je pellet nog niet goed
Oh danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
care, gratis zooi.
Ik hou niet eens van roze
dat was iemand anders denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:53 schreef megamandy het volgende:
Heb je dat niet nog eens gehad SQ? Of was dat iemand anders die een dubbele kleur had?
tuurlijk kan dat!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik iets kunnen met alleen het kwastje dat bij het nakend pellet zit of moet ik echt tot morgen wachten met makeupperen?
Heeft Brum een blender?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik iets kunnen met alleen het kwastje dat bij het nakend pellet zit of moet ik echt tot morgen wachten met makeupperen?
Ja dat zal dan wel, heb alleen zoiets in mijn hoofd. Volgens mij met het Naked palette.quote:
ERMAHGERD ken jij de briljante tut niet om oogschaduw te blenden???? Tsssssquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pehehemet piemel oogschaduw blenden. Of oog in een blender duwen? nee?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD ken jij de briljante tut niet om oogschaduw te blenden???? Tsssss
Lindy had een filmpjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pehehemet piemel oogschaduw blenden. Of oog in een blender duwen? nee?
dat is heul niet handig!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef Mss het volgende:
Volgende week begint mijn nieuwe semester. Ik heb dinsdag aan het einde van de middag een college, en daarbij heb ik woensdagmorgen een werkgroep. En op dit moment staat er dus geen studieschema online.
Zul je zien dat ik dinsdagavond een hele berg opdrachten kan gaan maken.
Ook staat er een hoop verplichte literatuur. Die boeken zijn in NL zo te zien niet te krijgen, UvA heeft ze zelf niet. Lekker handig.
Soberso is haken toch gewoon keimakkelijk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh moet ik net de haaknaald hebben die thuis ligtAnders had ik vandaag mn eigen shawl al af gehad want hij is vet makkelijk
Ligt aan het patroonquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Soberso is haken toch gewoon keimakkelijk?
Ik heb leren haken en breien van mijn omaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog van de generatie waar de meisjes op de basisschool in de derde en vierde klas nog naailes kregenWant jong geleerd is oud gedaan
Neh....er is gewoon onderscheid in verschillende steken. Half stokje, heel stokje blahblah, die waaiertjes van jouw sjaal zijn juist lekker snel en makkelijkquote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb leren haken en breien van mijn oma
Er zit echt wel een verschil in wat je haakt hoor. Sommige knuffelbeesten zijn echt wel moeilijker dan die shawl die ik ga maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neh....er is gewoon onderscheid in verschillende steken. Half stokje, heel stokje blahblah, die waaiertjes van jouw sjaal zijn juist lekker snel en makkelijk
Ik haak liever dan dat ik brei. haken is sneller en minder gekluts met lange naalden.
Heb je Tunisch haken als eens geprobeerd?
Mja da's dan de uitdaging he? Ik heb zelf niet zo'n behoefte om een Mario te gaan hakenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zit echt wel een verschil in wat je haakt hoor. Sommige knuffelbeesten zijn echt wel moeilijker dan die shawl die ik ga maken.
Maar tunisch haken heb ik niet geprobeerd. Ik vind het ook niet fantastisch mooi eigenlijk![]()
Sorry, ik vind het gewoon een makkelijke handenarbeid. En ja je moet ff beetje opletten met bepaalde patronen, dat moet met alles. Ook met breien, naaien etc. Overal is een moeilijkheidsgraad in.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef Loqi het volgende:
ja idd, er zijn zeker wel moeilijke en makkelijke patronen hoor, ook al zijn er maar een klein aantal verschillende steken
we zeggen toch ook niet dat principe moeilijk is? haken is makkelijk en in een dag te leren. maar er zijn wel verschillende moeilijkheidsgraden in de patronen zelfquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het gewoon een makkelijke handenarbeid. En ja je moet ff beetje opletten met bepaalde patronen, dat moet met alles. Ook met breien, naaien etc. Overal is een moeilijkheidsgraad in.
Jah dat zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
we zeggen toch ook niet dat principe moeilijk is? haken is makkelijk en in een dag te leren. maar er zijn wel verschillende moeilijkheidsgraden in de patronen zelf
wheheh ja die heeft mijn oma ook overalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb dit soort dingen van mijn oma geleerdDie lagen overal bij haar
[ afbeelding ]
[..]
Jah dat zeg ik toch ook?
Maargoed, sorry dat ik de edele kunst van het haken naar beneden haal. Ik ben alweer weg.
Boos? Welnee...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol gelijk boos doen
Sinds wanneer zijn wij een kusjekroel topic geworden![]()
Maar wij zijn allemaal babesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Stelletje wijven bij elkaar
NEE JIJ BENT LELIJK; NEE JIJ DAN *TREKT AAN HAAR DUW TREK SCHOP DIT DAT ALLES*Heerlijk
Ok ok... Stelletjes babes en spees de kutpuberquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wij zijn allemaal babes
IK BEN AL BIJNA 20quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ok... Stelletjes babes en spees de kutpuber
wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die 2 t's bij attack, lillek![]()
VOOR EEUWIG EN ALTIJD PUBER JONGEUHquote:
't is een googleplaatje, carequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die T's zien er raar uit naast elkaar /mierenneuker
De T's kijken haar eng aan.. nu moet ze huilenquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
priem had je al pics gepost van je schoenen?
ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kiek eens wat een mooien vagen fotoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had m al gevonden! Maar ik vind ze tof.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kiek eens wat een mooien vagen foto
[ afbeelding ]
Welke sjaal ga je maken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh moet ik net de haaknaald hebben die thuis ligtAnders had ik vandaag mn eigen shawl al af gehad want hij is vet makkelijk
Jij zit op ravelry toch? Ik was begonnen aan deze http://www.ravelry.com/patterns/library/cloudburst-shawl In het bordeaux roodquote:
vertel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:06 schreef Mss het volgende:
Ermhgerd, het facebook gezeik is weer begonnen.
Hebben ze die kleur daar niet? Anders moet je maar gillen wil t best voor je halen. Geen idee hoe ik t op moet sturen zonder dat t pakketpost wordt maar goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat 2e patroon is cool! Ik heb daar zo'n infinityscarf van gemaakt, met die zachte van zeeman, in grijs <3
Ik ga straks nog ff naar zeeman, wil ook bordeauxrood verdorie
nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal die mensen die nu posten van 'Ik ga x dagen naar y bestemming'.
JA KANSLOZE BENDEquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn broer is nu richting new york aan het vliegen; met vriendin en vrienden van hun (ook vrienden van ons)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Pauperzeeman hier met niet eens de helft van het assortiment van een normale zeemanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze die kleur daar niet? Anders moet je maar gillen wil t best voor je halen. Geen idee hoe ik t op moet sturen zonder dat t pakketpost wordt maar goed
damnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:23 schreef Mss het volgende:
Ik gebruik in mijn dagelijks leven meer het woord 'aids' dan hier.
Nee snap ik maar t zijn best dikke bollenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Pauperzeeman hier met niet eens de helft van het assortiment van een normale zeeman
Wol kun je wel aardig platmaken en dan in een bubbelvlop proppen trouwens. Tisniet breekbaar ofzo :-)
damn! dat zou ik niet durven hoor, is net als met kanker, vind dat je met ziektes toch wel wat op moet passenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:23 schreef Mss het volgende:
Ik gebruik in mijn dagelijks leven meer het woord 'aids' dan hier.
Is het dat nigarwol? Dan snap ik het wel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee snap ik maar t zijn best dikke bollen
Nee gewoon royal, maar grote bollen vind ik hetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is het dat nigarwol? Dan snap ik het wel ja
Dat ! Dus ik kreeg ook meteen een rooie kopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
damn! dat zou ik niet durven hoor, is net als met kanker, vind dat je met ziektes toch wel wat op moet passen
Ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Op mijn werk roep ik alleen kut en kloten
gij eindeloze sloophamerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Mss het volgende:
Ik stap net op de fiets en blijf met mijn voet in het hengsel van mijn tas hangen. Hengsel helemaal afgescheurd... Fuuuu
wij hebben ook de bovenkant erafquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, tweede kattenbak en een spuitbus "mispoes" gescoord
Mijn katten snappen alleen het principe niet van een kattenbak met een klepje
meh, geen optie, ding moet naast de voordeur staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
wij hebben ook de bovenkant eraf
Klepje eruit halen? Hadden wij bij de vorige ook gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, tweede kattenbak en een spuitbus "mispoes" gescoord
Mijn katten snappen alleen het principe niet van een kattenbak met een klepje
Veel vitamine c nemen is het enige dat ik weetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En wakkerrrrr! Maar nog niet van harte![]()
En kutaften in mijn keel, keelpijn
Iemand enig idee wat je daartegen kan doen? Enige dat nu een beetje lijkt te helpen is kamillethee drinken, dat verzacht wat. Maar veel pissen jonguh
Hmm heb alleen van die multivitaminen dingen, misschien daar ff een van pakken dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Veel vitamine c nemen is het enige dat ik weet
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn man had ook een goeien matigen actie
Ik wilde gaan slapen daarstraks met mijn duizelige hoofd en toen zag ik ineens een kaartje op mijn nachtkastje. Dus ik dacht meteen oh wat lief![]()
Dus ikke de tekst lezen en zo en was inderdaad lief. Vervolgens zag ik dat er ook een rouwbrief bij lag en daar schrok ik van want ik wist niet wie er dan dood moest zijn en ik vond het nogal bot om dat daar weg te leggen. Maar die bleek dus van mijn tante te zijn en die was in juli overleden. Toen keek ik nog eens goed naar dat kaartje en toen herkende ik hem pas als iets wat ook al maanden bij ons op de kast had gestaan, naast die rouwbrief, en hij had dus gewoon wat opgeruimd en die dingen op mijn nachtkastje gepleurd
met je vingertje doorheen gaan en dan giebelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:01 schreef Debsterr het volgende:
En de krullen die hij heeft, het is zo'n lekker ding.
Ik ben altijd z'n krullen zo aan het uitrekken, maar na een tijdje wordt je hand dan weggeveegd want dan is 'ie het zatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met je vingertje doorheen gaan en dan giebelen
Ja! Kon er, toen ik het doorhad, ook wel om lachenquote:
ja, mijn nichtje is anderhalf en vindt dat nog geweldig, denk dat dat binnenkort ook wel over isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben altijd z'n krullen zo aan het uitrekken, maar na een tijdje wordt je hand dan weggeveegd want dan is 'ie het zatPeuters en hun eigen wil
.
string? BH voor een 1-tietige?quote:
Ik heb echt zo weinig met kindjes, irriteer me er meestal alleen maar aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn nichtje kan eindelijk mijn naam goed uitspreken![]()
Ze was er zelf zo trots op dat ze het bleef zeggen en ging klappen![]()
Heerlijk, die kindjes, vooral als ze zo heerlijk leergierig, vrolijk en knuffelig zijn
Ah, da's tof! Lief van hem om de avond samen te willen doorbrengen, maar ook gewoon goed dat hij nu lekker zit te gamenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja! Kon er, toen ik het doorhad, ook wel om lachen
En heb hem voor vanavond maar weggestuurd.. Hij had geen plannen gemaakt want ik ben net terug na een week en dan gezellig samen en zo![]()
Alleen zit ik hier langzaamaan in te storten en ga dadelijk maar slapen denk ik en dan zou hij hier heel de avond alsnog fijn alleen zitten. Dus nu is ie bij een vriend gamen en gaan we morgen wel gezellig doenHij vond het eerst heel vreemd dat ik dat voorstelde en toen volgde er nog meerdere keren 'weet je het zeker?' maar hij heeft er ook niks aan om hier in z'n eentje te zitten als ik lig te pitten vind ik.
Nee, ik denk dat ik hyem maandag op kan sturen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm heb alleen van die multivitaminen dingen, misschien daar ff een van pakken dan.
Is de doos al onderweg?
ik heb hetzelfde hoor, maar mijn nichtje is echt cute en daar heb ik een band mee. Rest van de kinderen wil ik vaak alleen maar een hoek tegen hun slaap geven en KO meppenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb echt zo weinig met kindjes, irriteer me er meestal alleen maar aan
Dan zit je in zo'n vliegtuig en dan zit er achter je zo'n gezin en dan gaat die baby steeds janken en die peuter tegen de stoel aan stompen en veel te hard steeds hetzelfde verhaaltje vertellen en ik wil dan gewoon dat ze hun kop houden![]()
herkenbaar de eerste 60 x dat ik mijn ogen deedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef Mirjam het volgende:
een keimooie party0ooglook maken en die dan verneuken door te denken dat die eyeliner vast wel lukt
Oh dat is altijd zo kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef Mirjam het volgende:
een keimooie party0ooglook maken en die dan verneuken door te denken dat die eyeliner vast wel lukt
Dat is ook schijtirritant! Deze kindjes ken ik beide al sinds baby, dat is toch anders. Net als mijn nichtje en neefje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb echt zo weinig met kindjes, irriteer me er meestal alleen maar aan
Dan zit je in zo'n vliegtuig en dan zit er achter je zo'n gezin en dan gaat die baby steeds janken en die peuter tegen de stoel aan stompen en veel te hard steeds hetzelfde verhaaltje vertellen en ik wil dan gewoon dat ze hun kop houden![]()
ja dat scheelt ook inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is ook schijtirritant! Deze kindjes ken ik beide al sinds baby, dat is toch anders. Net als mijn nichtje en neefje.
toestel voor je neus houden, geil kijken met je hoofd in de lucht en klikkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:13 schreef Mirjam het volgende:
hmm, foto's maken in de spiegel lukt niet en ik moet zo weg
ja die ga ik dus niet posten he, op die foto's lijk ik keiveel op iemand waar ik niet mee geassocieerd wil wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
toestel voor je neus houden, geil kijken met je hoofd in de lucht en klikken
een Ursula kaketoe???quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja die ga ik dus niet posten he, op die foto's lijk ik keiveel op iemand waar ik niet mee geassocieerd wil worden
Ok! Kreeg alleen daarstraks te horen dat ik donderdag naar Frankrijk moet voor metingen en dan ben ik maandag weer terug. Fijn, dat ze dat op tijd doorgeven en zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik hyem maandag op kan sturen!
mehquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok! Kreeg alleen daarstraks te horen dat ik donderdag naar Frankrijk moet voor metingen en dan ben ik maandag weer terug. Fijn, dat ze dat op tijd doorgeven en zo. Dus dan kan ik hem met een beetje pech maandag pas uitpakken
Of misschien woensdagavond nog
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja die ga ik dus niet posten he, op die foto's lijk ik keiveel op iemand waar ik niet mee geassocieerd wil worden
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat fijn....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok! Kreeg alleen daarstraks te horen dat ik donderdag naar Frankrijk moet voor metingen en dan ben ik maandag weer terug. Fijn, dat ze dat op tijd doorgeven en zo. Dus dan kan ik hem met een beetje pech maandag pas uitpakken
Of misschien woensdagavond nog
Jaquote:
Auto.. Naar Grenoble, naar een synchrotron. Daar hebben ze een hoge intensiteit x-ray bundel die we door materialen gaan schieten om de interne structuur te bepalen. En dat in combi met een apparaat waar maar 3 mensen mee werken dus zijn we alledrie de klos. Alleen waren ze dat ff vergeten te meldenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat fijn....![]()
Tering, dan ben je echt verrot volgende week man![]()
Met de trein dan ofzo?
Not where I'm goingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Frankrijk betekent wel velen wijn en kaasjes en harde worst![]()
Nomnomnom!
Klinkt wel supergaaf!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Auto.. Naar Grenoble, naar een synchrotron. Daar hebben ze een hoge intensiteit x-ray bundel die we door materialen gaan schieten om de interne structuur te bepalen. En dat in combi met een apparaat waar maar 3 mensen mee werken dus zijn we alledrie de klos. Alleen waren ze dat ff vergeten te melden
Maar dat zijn 24h shifts dus dat wordt inderdaad ècht een verrotte week![]()
kun je niet iemand hosselen om lekkere dingen te halen voor jullie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Not where I'm going
Die kantine heeft in het weekend niet veel keus en weet niet of we tijd hebben om buiten het terrein te gaan eten..
De metingen zijn gaaf jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt wel supergaaf!
Maar béétje jammer dat het vlak na Amerika is en je zulke lange diensten gaat draaien daar...
Ga je nog wel een beetje kunnen genieten van la douce France?
Geitenkaas![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Anders neem je Spees mee om voor jullie te shoppen en koken, die volgt toch nauwelijks college, shopt graag en kan ook nog eens goed koken
Oh gefeliciteerd! Super goed nieuws joh!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Fijn, zo'n vrijdagavond, ben helemaal verrot en wil alleen maar zo mijn bed in duiken
Goed weekend vieren jonguh!
Wel goed nieuws vandaag, ben mijn proeftijd glansrijk doorgekomen
ja ik ben er ook erg blij meequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd! Super goed nieuws joh!
Ja dat is zeker waar, maar ik heb je tot nu nog niet anders dan enthousiast gehoord over je nieuwe werk en dat zal daar vast ook wel overgekomen zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ben er ook erg blij mee
Ik heb het wel naar mijn zin en begin steeds mijn mijn plek te vinden, maar is toch altijd maar afwachten hoe zij dat ervaren
Ik ben ook erg enthousiast, kloptquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, maar ik heb je tot nu nog niet anders dan enthousiast gehoord over je nieuwe werk en dat zal daar vast ook wel overgekomen zijn
Maar om het dan bevestigd te krijgen, is natuurlijk wel supertof
Honts hoef ik ook niet persoonlijk, maar ik heb serieus nooit problemen met naast de bak kakkende katten. Het gebeurt ooit wel eens dat er eens iets 'blijft hangen' en er buiten de bak af valt en dan zit ie er heel schuldbewust naast en dan is ie allemaal over de grond aan het schrapen alsof ie het op wil ruimenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
De TT en die kutkatten van SQ zijn wel een goede reminder dat ik echt NOOOOOIT een hont of kadden ga nemen
Das vaak wel mensen eigen hè, dat ze niet 'over zich heen willen laten lopen' door 'de nieuwe'. Maar kan me voorstellen dat dat irritatie opwekt als je behandelt wordt als een broekie op je vakgebied. Maar hendig dat je die dan waarschijnlijk ook meteen weer kwijt bent binnenkortquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben ook erg enthousiast, klopt
En ergernissen die komen vast wel, maar dat zijn wel weer nieuwe ergernissen en dat zien we dan wel weer
Er is 1 collega waarmee ik het wat minder kan vinden, vooral omdat ik veel meer expertise op een vlak heb dan zij en zij mij behandelt alsof ik net van school komZit wat in mijn irritatie-zone. Maar die gaat waarschijnlijk binnenkort elders werken i.v.m. verhuizing. Prima!
Ghehe, probeer het uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hou gewoon niet van die beesten
Ik heb er echt helemaal niks mee, eigenwijze terror pluizenbeesten
Maar mijn man zit eens in de zoveel tijd te miepen dat hij een hont/kad wil
Dan maar over een tijdje aan de kinderen beginnen, dan houdt hij zijn bek misschien over honts/kadden
ik hoop het wel ja, dat het door gaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das vaak wel mensen eigen hè, dat ze niet 'over zich heen willen laten lopen' door 'de nieuwe'. Maar kan me voorstellen dat dat irritatie opwekt als je behandelt wordt als een broekie op je vakgebied. Maar hendig dat je die dan waarschijnlijk ook meteen weer kwijt bent binnenkort
en anders doneer ik ze gewoon bij bureau jeugdzorgquote:
Voor een hond heb ik geen tijd. En ik wil niet een opvang regelen voor tijdens werk en nog 2x lopen en en en dus nee, geen hontquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Beesten zijn leuk, alleen vind ik het stiekem wel handig dat ik ze sowieso niet kan nemen, scheelt me bedenken of ik de verantwoordelijkheid en de haren wel wil.
Katten zijn bazenbeesten inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voor een hond heb ik geen tijd. En ik wil niet een opvang regelen voor tijdens werk en nog 2x lopen en en en dus nee, geen hont
Katten zijn lievvvv![]()
![]()
Man heeft een baardagaam. Is niet mijn ding maar ik hoef er ook niks aan te doen dus das prima
Hoerige aidszooi is dat ja!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletje aidslijders die drie auto's per woning hebben in een stadswijk zodat ik in een andere buurt mocht parkeren. Aidsnavigatie. Alles
Ik twijfel nog... Heb heul geen outfit en zulksquote:
DRESSCODE JONGEN!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat anders morgen wel even weten of het überhaupt de moeite waard is...kostuum is geen vereiste he
Oe Bambi, had je weer een date?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 04:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo, blijkbaar was het gezellig.Om 9 uur afgesproken, tot sluitingstijd zitten kletsen!
Of je volgende week mee kan met Miss C naar Frankrijk om kaasjes en wijn te shoppen en te komen als zij hard aan het werk is met haar X-ray machinequote:
Ik heb nu een jaarcontract hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:37 schreef Mss het volgende:
Loller, het eerste wat ik dacht toen ik las dat Kip door haar proeftijd heen was, was 'oh dan kan ze baren'. En toen dacht ze er zelf ook zo over.
Dus functioneel batsen gij Kip!
al vervolg afspraak gemaakt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 04:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo, blijkbaar was het gezellig.Om 9 uur afgesproken, tot sluitingstijd zitten kletsen!
hehehehe, na 1 x jaarcontract komt hier bij goed functioneren vast contract, is ook al vastgelegd, dus komt goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vaste contracten zijn tegenwoordig een illusie. Baren!
ik dacht eerst bij het lezen "goh, da's toch niet zo'n punt", maar toen las ik dat je daardoor je trein gemist had en zulks. Da's wel irritant, zeker in de kouquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:18 schreef megamandy het volgende:
Godver. Ze zijn hier in de buurt een rotonde aan het maken, dus is er tijdelijk maar 1 rij aan ipv 2 die geregeld wordt met een stoplicht.
Maar op dat stukje weg ligt faalasfalt (lees ongelijk etc.) dus waar je makkelijk 50 kan rijden de mensen 20 of 30
Gevolg, sta je te wachten, springt het licht op groen komen de eerste auto's van de andere kant pas aanrijden en de laatste auto is pas voorbij als wij weer rood hebben
Nu heb ik mijn trein gemist omdat de slagboom al omlaag was. Ben ik blij in deze kou dat we weer een kiosk hebben anders had ik in Maastricht geen tijd ehad om eten te halen en nu heel lang in de kou gestaan.
Ja ik vertrek al eerder ivm dat stoplicht maar de gaan iedere dag langzamer rijden lijkt het welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht eerst bij het lezen "goh, da's toch niet zo'n punt", maar toen las ik dat je daardoor je trein gemist had en zulks. Da's wel irritant, zeker in de kou
Ik blijf vandaag mooi binnen denk ik
pain in the assquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:19 schreef BBQ-kip het volgende:
wat betekent de P I T A in je profiel eigenlijk SQ?
Ik zat even te kijken vanuit je profiel (verveelde me) in welke topics je gereageerd had, vooral die "smoesjes om niet naar gym te hoeven" was wel weer een briljante
Die lolstoel kun je ook thuis laten bezorgen hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef Incantrix het volgende:
Rolsroel ophalen
Ikea
Hornbach
Dat jullie het even weten
Achso!quote:
dat moeten ze dan hebben van mijn man vrees ik, ik was een vervelend teringkindquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef Incantrix het volgende:
Kip, volgens mij worden jouw biggetjes heel schattig
kutkintquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Net als mijn neefje die momenteel de hele dag door roept "vlieeeeegwinkel punt en el!"
![]()
![]()
yep, dat is het ook, maar moet zeggen dat dat in dit geval volledig aan de ouders ligtquote:
nu heb ik simply red in mijn hooftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer heeft hier net een gedownload Simply Red concert aangezet op de tv, WHYYY GOOOODDDD WHYYYYYY![]()
![]()
moeder roept steeds "ja natuurlijk mag je dat" en pa direct erachter aan "NEE, DAT MAG NIET" en andersom.quote:
Nee dat zou minstens een 15min omrijden wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah het rotondevirus, elke gemeente krijgt het een keer
Valt me op dat er sinds 2008 met het begin van de kredietcrisis veel meer rotondes zijn gebouwd, waarschijnlijk om de werkgelegenheid op peil te houden voor bouwvakkers ofzo. Weet ik het... maar goed, ze liggen overal nu wel zo'n beetje.
Ik vind ze wel prima rijden trouwens, alleen de aanleg duurt nogal lang ja...
Kun je geen andere weg nemen en ze dan zo TUUUUUT TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT voorbij blazen?
klinkt fantastischquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moeder roept steeds "ja natuurlijk mag je dat" en pa direct erachter aan "NEE, DAT MAG NIET" en andersom.
Heerlijk niet consequent zijn in alles en dat met een autistische pa, labiele werkloze moeder, perfecte combi!![]()
gemeente heeft dus gewoon geld over, dat is fantastisch!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat zou minstens een 15min omrijden worden
Maar er zijn nooit problemen op die kruising nu is er ook geen stoplicht of wat dan ook. Is een T- splitsing die zichzelf gewoon goed regelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |