damnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:23 schreef Mss het volgende:
Ik gebruik in mijn dagelijks leven meer het woord 'aids' dan hier.
Nee snap ik maar t zijn best dikke bollenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Pauperzeeman hier met niet eens de helft van het assortiment van een normale zeeman
Wol kun je wel aardig platmaken en dan in een bubbelvlop proppen trouwens. Tisniet breekbaar ofzo :-)
damn! dat zou ik niet durven hoor, is net als met kanker, vind dat je met ziektes toch wel wat op moet passenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:23 schreef Mss het volgende:
Ik gebruik in mijn dagelijks leven meer het woord 'aids' dan hier.
Is het dat nigarwol? Dan snap ik het wel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee snap ik maar t zijn best dikke bollen
Nee gewoon royal, maar grote bollen vind ik hetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is het dat nigarwol? Dan snap ik het wel ja
Dat ! Dus ik kreeg ook meteen een rooie kopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
damn! dat zou ik niet durven hoor, is net als met kanker, vind dat je met ziektes toch wel wat op moet passen
Ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Op mijn werk roep ik alleen kut en kloten
gij eindeloze sloophamerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Mss het volgende:
Ik stap net op de fiets en blijf met mijn voet in het hengsel van mijn tas hangen. Hengsel helemaal afgescheurd... Fuuuu
wij hebben ook de bovenkant erafquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, tweede kattenbak en een spuitbus "mispoes" gescoord
Mijn katten snappen alleen het principe niet van een kattenbak met een klepje
meh, geen optie, ding moet naast de voordeur staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
wij hebben ook de bovenkant eraf
Klepje eruit halen? Hadden wij bij de vorige ook gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, tweede kattenbak en een spuitbus "mispoes" gescoord
Mijn katten snappen alleen het principe niet van een kattenbak met een klepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |