we zeggen toch ook niet dat principe moeilijk is? haken is makkelijk en in een dag te leren. maar er zijn wel verschillende moeilijkheidsgraden in de patronen zelfquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het gewoon een makkelijke handenarbeid. En ja je moet ff beetje opletten met bepaalde patronen, dat moet met alles. Ook met breien, naaien etc. Overal is een moeilijkheidsgraad in.
Jah dat zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
we zeggen toch ook niet dat principe moeilijk is? haken is makkelijk en in een dag te leren. maar er zijn wel verschillende moeilijkheidsgraden in de patronen zelf
wheheh ja die heeft mijn oma ook overalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb dit soort dingen van mijn oma geleerdDie lagen overal bij haar
[ afbeelding ]
[..]
Jah dat zeg ik toch ook?
Maargoed, sorry dat ik de edele kunst van het haken naar beneden haal. Ik ben alweer weg.
Boos? Welnee...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol gelijk boos doen
Sinds wanneer zijn wij een kusjekroel topic geworden![]()
Maar wij zijn allemaal babesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Stelletje wijven bij elkaar
NEE JIJ BENT LELIJK; NEE JIJ DAN *TREKT AAN HAAR DUW TREK SCHOP DIT DAT ALLES*Heerlijk
Ok ok... Stelletjes babes en spees de kutpuberquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wij zijn allemaal babes
IK BEN AL BIJNA 20quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ok... Stelletjes babes en spees de kutpuber
wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die 2 t's bij attack, lillek![]()
VOOR EEUWIG EN ALTIJD PUBER JONGEUHquote:
't is een googleplaatje, carequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die T's zien er raar uit naast elkaar /mierenneuker
De T's kijken haar eng aan.. nu moet ze huilenquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
priem had je al pics gepost van je schoenen?
ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kiek eens wat een mooien vagen fotoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had m al gevonden! Maar ik vind ze tof.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kiek eens wat een mooien vagen foto
[ afbeelding ]
Welke sjaal ga je maken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh moet ik net de haaknaald hebben die thuis ligtAnders had ik vandaag mn eigen shawl al af gehad want hij is vet makkelijk
Jij zit op ravelry toch? Ik was begonnen aan deze http://www.ravelry.com/patterns/library/cloudburst-shawl In het bordeaux roodquote:
vertel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:06 schreef Mss het volgende:
Ermhgerd, het facebook gezeik is weer begonnen.
Hebben ze die kleur daar niet? Anders moet je maar gillen wil t best voor je halen. Geen idee hoe ik t op moet sturen zonder dat t pakketpost wordt maar goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat 2e patroon is cool! Ik heb daar zo'n infinityscarf van gemaakt, met die zachte van zeeman, in grijs <3
Ik ga straks nog ff naar zeeman, wil ook bordeauxrood verdorie
nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal die mensen die nu posten van 'Ik ga x dagen naar y bestemming'.
JA KANSLOZE BENDEquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn broer is nu richting new york aan het vliegen; met vriendin en vrienden van hun (ook vrienden van ons)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Pauperzeeman hier met niet eens de helft van het assortiment van een normale zeemanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze die kleur daar niet? Anders moet je maar gillen wil t best voor je halen. Geen idee hoe ik t op moet sturen zonder dat t pakketpost wordt maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |