Ehr, okee!quote:the look,ik geloof jouw
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
mijn roemeense buurvrouw laat altijd van die facebook comments achter waar ik geen hol van snap
[..]
Ehr, okee!
Eerst stond de bak te dicht bij het eten, dus de bak verplaatst, toen stond de bak op een plek waar de poussen graag lagen te pitten en wilden de andere poussen niet meer poepen omdat ze zich bekeken voelden. I'm running out of options herequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd de bak te verplaatsen?
Miep ging veel op andere plekken pissen toen ik hier kwam wonen. Extra bak neergezet, toen bleek dat ze alleen de andere nog gebruikte.
Ze vond hem blijkbaar te dicht bij haar eten staan ofzo
Heb je gelijk geen last meer van collecteurs aan de deurquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
Bak op de matStruikel all day every day woei
![]()
quote:Een dresscode houdt in dat je je in deze stijl hoort te kleden voor een event. Hier wordt dan ook op gecontroleerd door de beveiliging aan de deur.
allemaal al geprobeerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:59 schreef Incantrix het volgende:
De deurmat onaantrekkelijk maken om erop te poepen? Ligt 'ie op een stenen ondervloer ofzo? Ik denk dat ik een nieuwe deurmat zou kopen en de oude een paar dagen lang zeiknat zou maken. Niet echt enorm handig, maar wellicht werkt het? Of er aluminiumfolie overheen gooien ofzo?
Kweenie, bij ons zou het wat simpeler zijn, wij gebruiken de voordeur bijna niet.
En jeuh, dresscode nakend!
CHILIPOEDER !!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal al geprobeerd
Ik kan 'm insmeren met citroen?
Geen chili?quote:
ja, ik ga maar weer terug naar catsan denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ, heb je al eens ander grit geprobeerd?
Mijn vriendin had ook dat katten vaak naast de bak deden, nu ze hetzelfde grit als mij heeft is het over!
Deze werkt heel goed!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ga maar weer terug naar catsan denk ikdure aidskatten
Ik kreeg een keer een boekje over katten opvoeden van iemand en daar stond in dat als je niet wilde dat ze op de bank of het aanrecht gingen, je deze dan tijdelijk in moest smeren met -jawel- stroopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal al geprobeerd
Ik kan 'm insmeren met citroen?
quote:'Helft broodjes döner kebab vol bacteriën'
DEN HAAG - Mensen met een verminderde weerstand, 65-plussers en zwangeren kunnen beter geen broodje döner kebab eten. Dat advies geeft de Consumentenbond vrijdag na onderzoek.
Van de 49 geteste broodjes bleek een meerderheid onder de bacteriën te zitten. Op vijf broodjes werd zelfs de zogenoemde 'poepbacterie' gevonden.
De aangetroffen bacteriën kunnen de voedselveiligheid voor mensen met een verminderde weerstand schaden, zegt de Consumentenbond.
wij hebben de blauwe zakken daarvan. Is idd fijn spulquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze werkt heel goed!
[ afbeelding ]
POEPBACTERIE! SNEL, PLAATS EEN BOZE TWEET!quote:
Doe hebben wij ook ja! Of de gele daarvan. Is ook makkelijk uitscheppen, vormt goede klonten enzeau.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze werkt heel goed!
[ afbeelding ]
Mehehquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Lol.... heb een probleem op mijn laptop... Ik googlen... Kan uiteraard niks vinden; want niemand gebruikt nog windows 8Gmrpfl......
Rotapps werk verdorie![]()
Dat zei brumquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:21 schreef Mss het volgende:
Je moet 's nachts ook niet buiten zijn jongeuh!
dat was die met die schelpjes? een 4quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil aan mn eigen shawl beginnen maar ik weet heul niet welke haaknaald ik moet nemen
het is wat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil aan mn eigen shawl beginnen maar ik weet heul niet welke haaknaald ik moet nemen
Neinz een anderequote:
U haz mail, te lam om te uploaden.quote:
ja idd, maar dat is nogal vaagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U haz mail, te lam om te uploaden.
Wol zegt 4-5, maar patroon zegt op de eerste pagina iets over 2 maten groter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |