Nee, ik denk dat ik hyem maandag op kan sturen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm heb alleen van die multivitaminen dingen, misschien daar ff een van pakken dan.
Is de doos al onderweg?
ik heb hetzelfde hoor, maar mijn nichtje is echt cute en daar heb ik een band mee. Rest van de kinderen wil ik vaak alleen maar een hoek tegen hun slaap geven en KO meppenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb echt zo weinig met kindjes, irriteer me er meestal alleen maar aan
Dan zit je in zo'n vliegtuig en dan zit er achter je zo'n gezin en dan gaat die baby steeds janken en die peuter tegen de stoel aan stompen en veel te hard steeds hetzelfde verhaaltje vertellen en ik wil dan gewoon dat ze hun kop houden![]()
herkenbaar de eerste 60 x dat ik mijn ogen deedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef Mirjam het volgende:
een keimooie party0ooglook maken en die dan verneuken door te denken dat die eyeliner vast wel lukt
Oh dat is altijd zo kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef Mirjam het volgende:
een keimooie party0ooglook maken en die dan verneuken door te denken dat die eyeliner vast wel lukt
Dat is ook schijtirritant! Deze kindjes ken ik beide al sinds baby, dat is toch anders. Net als mijn nichtje en neefje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb echt zo weinig met kindjes, irriteer me er meestal alleen maar aan
Dan zit je in zo'n vliegtuig en dan zit er achter je zo'n gezin en dan gaat die baby steeds janken en die peuter tegen de stoel aan stompen en veel te hard steeds hetzelfde verhaaltje vertellen en ik wil dan gewoon dat ze hun kop houden![]()
ja dat scheelt ook inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is ook schijtirritant! Deze kindjes ken ik beide al sinds baby, dat is toch anders. Net als mijn nichtje en neefje.
toestel voor je neus houden, geil kijken met je hoofd in de lucht en klikkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:13 schreef Mirjam het volgende:
hmm, foto's maken in de spiegel lukt niet en ik moet zo weg
ja die ga ik dus niet posten he, op die foto's lijk ik keiveel op iemand waar ik niet mee geassocieerd wil wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
toestel voor je neus houden, geil kijken met je hoofd in de lucht en klikken
een Ursula kaketoe???quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja die ga ik dus niet posten he, op die foto's lijk ik keiveel op iemand waar ik niet mee geassocieerd wil worden
Ok! Kreeg alleen daarstraks te horen dat ik donderdag naar Frankrijk moet voor metingen en dan ben ik maandag weer terug. Fijn, dat ze dat op tijd doorgeven en zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik hyem maandag op kan sturen!
mehquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok! Kreeg alleen daarstraks te horen dat ik donderdag naar Frankrijk moet voor metingen en dan ben ik maandag weer terug. Fijn, dat ze dat op tijd doorgeven en zo. Dus dan kan ik hem met een beetje pech maandag pas uitpakken
Of misschien woensdagavond nog
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja die ga ik dus niet posten he, op die foto's lijk ik keiveel op iemand waar ik niet mee geassocieerd wil worden
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat fijn....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok! Kreeg alleen daarstraks te horen dat ik donderdag naar Frankrijk moet voor metingen en dan ben ik maandag weer terug. Fijn, dat ze dat op tijd doorgeven en zo. Dus dan kan ik hem met een beetje pech maandag pas uitpakken
Of misschien woensdagavond nog
Jaquote:
Auto.. Naar Grenoble, naar een synchrotron. Daar hebben ze een hoge intensiteit x-ray bundel die we door materialen gaan schieten om de interne structuur te bepalen. En dat in combi met een apparaat waar maar 3 mensen mee werken dus zijn we alledrie de klos. Alleen waren ze dat ff vergeten te meldenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat fijn....![]()
Tering, dan ben je echt verrot volgende week man![]()
Met de trein dan ofzo?
Not where I'm goingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Frankrijk betekent wel velen wijn en kaasjes en harde worst![]()
Nomnomnom!
Klinkt wel supergaaf!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Auto.. Naar Grenoble, naar een synchrotron. Daar hebben ze een hoge intensiteit x-ray bundel die we door materialen gaan schieten om de interne structuur te bepalen. En dat in combi met een apparaat waar maar 3 mensen mee werken dus zijn we alledrie de klos. Alleen waren ze dat ff vergeten te melden
Maar dat zijn 24h shifts dus dat wordt inderdaad čcht een verrotte week![]()
kun je niet iemand hosselen om lekkere dingen te halen voor jullie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Not where I'm going
Die kantine heeft in het weekend niet veel keus en weet niet of we tijd hebben om buiten het terrein te gaan eten..
De metingen zijn gaaf jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt wel supergaaf!
Maar béétje jammer dat het vlak na Amerika is en je zulke lange diensten gaat draaien daar...
Ga je nog wel een beetje kunnen genieten van la douce France?
Geitenkaas![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Anders neem je Spees mee om voor jullie te shoppen en koken, die volgt toch nauwelijks college, shopt graag en kan ook nog eens goed koken
Oh gefeliciteerd! Super goed nieuws joh!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Fijn, zo'n vrijdagavond, ben helemaal verrot en wil alleen maar zo mijn bed in duiken
Goed weekend vieren jonguh!
Wel goed nieuws vandaag, ben mijn proeftijd glansrijk doorgekomen
ja ik ben er ook erg blij meequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd! Super goed nieuws joh!
Ja dat is zeker waar, maar ik heb je tot nu nog niet anders dan enthousiast gehoord over je nieuwe werk en dat zal daar vast ook wel overgekomen zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ben er ook erg blij mee
Ik heb het wel naar mijn zin en begin steeds mijn mijn plek te vinden, maar is toch altijd maar afwachten hoe zij dat ervaren
Ik ben ook erg enthousiast, kloptquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, maar ik heb je tot nu nog niet anders dan enthousiast gehoord over je nieuwe werk en dat zal daar vast ook wel overgekomen zijn
Maar om het dan bevestigd te krijgen, is natuurlijk wel supertof
Honts hoef ik ook niet persoonlijk, maar ik heb serieus nooit problemen met naast de bak kakkende katten. Het gebeurt ooit wel eens dat er eens iets 'blijft hangen' en er buiten de bak af valt en dan zit ie er heel schuldbewust naast en dan is ie allemaal over de grond aan het schrapen alsof ie het op wil ruimenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
De TT en die kutkatten van SQ zijn wel een goede reminder dat ik echt NOOOOOIT een hont of kadden ga nemen
Das vaak wel mensen eigen hč, dat ze niet 'over zich heen willen laten lopen' door 'de nieuwe'. Maar kan me voorstellen dat dat irritatie opwekt als je behandelt wordt als een broekie op je vakgebied. Maar hendig dat je die dan waarschijnlijk ook meteen weer kwijt bent binnenkortquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben ook erg enthousiast, klopt
En ergernissen die komen vast wel, maar dat zijn wel weer nieuwe ergernissen en dat zien we dan wel weer
Er is 1 collega waarmee ik het wat minder kan vinden, vooral omdat ik veel meer expertise op een vlak heb dan zij en zij mij behandelt alsof ik net van school komZit wat in mijn irritatie-zone. Maar die gaat waarschijnlijk binnenkort elders werken i.v.m. verhuizing. Prima!
Ghehe, probeer het uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hou gewoon niet van die beesten
Ik heb er echt helemaal niks mee, eigenwijze terror pluizenbeesten
Maar mijn man zit eens in de zoveel tijd te miepen dat hij een hont/kad wil
Dan maar over een tijdje aan de kinderen beginnen, dan houdt hij zijn bek misschien over honts/kadden
ik hoop het wel ja, dat het door gaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das vaak wel mensen eigen hč, dat ze niet 'over zich heen willen laten lopen' door 'de nieuwe'. Maar kan me voorstellen dat dat irritatie opwekt als je behandelt wordt als een broekie op je vakgebied. Maar hendig dat je die dan waarschijnlijk ook meteen weer kwijt bent binnenkort
en anders doneer ik ze gewoon bij bureau jeugdzorgquote:
Voor een hond heb ik geen tijd. En ik wil niet een opvang regelen voor tijdens werk en nog 2x lopen en en en dus nee, geen hontquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Beesten zijn leuk, alleen vind ik het stiekem wel handig dat ik ze sowieso niet kan nemen, scheelt me bedenken of ik de verantwoordelijkheid en de haren wel wil.
Katten zijn bazenbeesten inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voor een hond heb ik geen tijd. En ik wil niet een opvang regelen voor tijdens werk en nog 2x lopen en en en dus nee, geen hont
Katten zijn lievvvv![]()
![]()
Man heeft een baardagaam. Is niet mijn ding maar ik hoef er ook niks aan te doen dus das prima
Hoerige aidszooi is dat ja!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletje aidslijders die drie auto's per woning hebben in een stadswijk zodat ik in een andere buurt mocht parkeren. Aidsnavigatie. Alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |