Ik twijfel nog... Heb heul geen outfit en zulksquote:
DRESSCODE JONGEN!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat anders morgen wel even weten of het überhaupt de moeite waard is...kostuum is geen vereiste he
Oe Bambi, had je weer een date?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 04:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo, blijkbaar was het gezellig.Om 9 uur afgesproken, tot sluitingstijd zitten kletsen!
Of je volgende week mee kan met Miss C naar Frankrijk om kaasjes en wijn te shoppen en te komen als zij hard aan het werk is met haar X-ray machinequote:
Ik heb nu een jaarcontract hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:37 schreef Mss het volgende:
Loller, het eerste wat ik dacht toen ik las dat Kip door haar proeftijd heen was, was 'oh dan kan ze baren'. En toen dacht ze er zelf ook zo over.
Dus functioneel batsen gij Kip!
al vervolg afspraak gemaakt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 04:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo, blijkbaar was het gezellig.Om 9 uur afgesproken, tot sluitingstijd zitten kletsen!
hehehehe, na 1 x jaarcontract komt hier bij goed functioneren vast contract, is ook al vastgelegd, dus komt goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vaste contracten zijn tegenwoordig een illusie. Baren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |