Ehr, okee!quote:the look,ik geloof jouw
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
mijn roemeense buurvrouw laat altijd van die facebook comments achter waar ik geen hol van snap
[..]
Ehr, okee!
Eerst stond de bak te dicht bij het eten, dus de bak verplaatst, toen stond de bak op een plek waar de poussen graag lagen te pitten en wilden de andere poussen niet meer poepen omdat ze zich bekeken voelden. I'm running out of options herequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd de bak te verplaatsen?
Miep ging veel op andere plekken pissen toen ik hier kwam wonen. Extra bak neergezet, toen bleek dat ze alleen de andere nog gebruikte.
Ze vond hem blijkbaar te dicht bij haar eten staan ofzo
Heb je gelijk geen last meer van collecteurs aan de deurquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
Bak op de matStruikel all day every day woei
![]()
quote:Een dresscode houdt in dat je je in deze stijl hoort te kleden voor een event. Hier wordt dan ook op gecontroleerd door de beveiliging aan de deur.
allemaal al geprobeerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:59 schreef Incantrix het volgende:
De deurmat onaantrekkelijk maken om erop te poepen? Ligt 'ie op een stenen ondervloer ofzo? Ik denk dat ik een nieuwe deurmat zou kopen en de oude een paar dagen lang zeiknat zou maken. Niet echt enorm handig, maar wellicht werkt het? Of er aluminiumfolie overheen gooien ofzo?
Kweenie, bij ons zou het wat simpeler zijn, wij gebruiken de voordeur bijna niet.
En jeuh, dresscode nakend!
CHILIPOEDER !!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal al geprobeerd
Ik kan 'm insmeren met citroen?
Geen chili?quote:
ja, ik ga maar weer terug naar catsan denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ, heb je al eens ander grit geprobeerd?
Mijn vriendin had ook dat katten vaak naast de bak deden, nu ze hetzelfde grit als mij heeft is het over!
Deze werkt heel goed!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ga maar weer terug naar catsan denk ikdure aidskatten
Ik kreeg een keer een boekje over katten opvoeden van iemand en daar stond in dat als je niet wilde dat ze op de bank of het aanrecht gingen, je deze dan tijdelijk in moest smeren met -jawel- stroopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal al geprobeerd
Ik kan 'm insmeren met citroen?
quote:'Helft broodjes döner kebab vol bacteriën'
DEN HAAG - Mensen met een verminderde weerstand, 65-plussers en zwangeren kunnen beter geen broodje döner kebab eten. Dat advies geeft de Consumentenbond vrijdag na onderzoek.
Van de 49 geteste broodjes bleek een meerderheid onder de bacteriën te zitten. Op vijf broodjes werd zelfs de zogenoemde 'poepbacterie' gevonden.
De aangetroffen bacteriën kunnen de voedselveiligheid voor mensen met een verminderde weerstand schaden, zegt de Consumentenbond.
wij hebben de blauwe zakken daarvan. Is idd fijn spulquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze werkt heel goed!
[ afbeelding ]
POEPBACTERIE! SNEL, PLAATS EEN BOZE TWEET!quote:
Doe hebben wij ook ja! Of de gele daarvan. Is ook makkelijk uitscheppen, vormt goede klonten enzeau.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze werkt heel goed!
[ afbeelding ]
Mehehquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Lol.... heb een probleem op mijn laptop... Ik googlen... Kan uiteraard niks vinden; want niemand gebruikt nog windows 8Gmrpfl......
Rotapps werk verdorie![]()
Dat zei brumquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:21 schreef Mss het volgende:
Je moet 's nachts ook niet buiten zijn jongeuh!
dat was die met die schelpjes? een 4quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil aan mn eigen shawl beginnen maar ik weet heul niet welke haaknaald ik moet nemen
het is wat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil aan mn eigen shawl beginnen maar ik weet heul niet welke haaknaald ik moet nemen
Neinz een anderequote:
U haz mail, te lam om te uploaden.quote:
ja idd, maar dat is nogal vaagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U haz mail, te lam om te uploaden.
Wol zegt 4-5, maar patroon zegt op de eerste pagina iets over 2 maten groter?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben aan het haken met klassieke muziek aan, dafuq is wrong with me
Ik doe dit semester een lindy en ga bijna nergens heenquote:
Was te verwachten, gelukkig had ik geanticipeerd en vanmorgen al een foto gemaaktquote:Thank you for contacting BeautyBay.
We’re very sorry to hear of your concerns regarding the item you have received. To assist us in looking into this matter further, please can you provide us by e-mail with an image/images of the item you have received. This will allow us to investigate without the need to have any items returned to us at this stage. Thank you for your assistance.
We apologise for any inconvenience caused
Ik ook maar goed met die rsi handen van me misschien niet zo heel slimquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
Door dat haken van Spees krijg ik er ook zin in.
Like a real grandma!
Pehehehe wat gekquote:
Waarschijnlijk gemaakt door blinde Aziatische kindjesquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe wat gekMaar wel zonde want provocateur is wel een leuk kleurtje ook
shit, had ik toch moeten doneren aan de eyewish foundationquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gemaakt door blinde Aziatische kindjes
care, gratis zooi.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je een mono van die kleur gaan sturen, maar dan is je pellet nog niet goed
Oh danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
care, gratis zooi.
Ik hou niet eens van roze
dat was iemand anders denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:53 schreef megamandy het volgende:
Heb je dat niet nog eens gehad SQ? Of was dat iemand anders die een dubbele kleur had?
tuurlijk kan dat!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik iets kunnen met alleen het kwastje dat bij het nakend pellet zit of moet ik echt tot morgen wachten met makeupperen?
Heeft Brum een blender?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik iets kunnen met alleen het kwastje dat bij het nakend pellet zit of moet ik echt tot morgen wachten met makeupperen?
Ja dat zal dan wel, heb alleen zoiets in mijn hoofd. Volgens mij met het Naked palette.quote:
ERMAHGERD ken jij de briljante tut niet om oogschaduw te blenden???? Tsssssquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pehehemet piemel oogschaduw blenden. Of oog in een blender duwen? nee?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD ken jij de briljante tut niet om oogschaduw te blenden???? Tsssss
Lindy had een filmpjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pehehemet piemel oogschaduw blenden. Of oog in een blender duwen? nee?
dat is heul niet handig!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef Mss het volgende:
Volgende week begint mijn nieuwe semester. Ik heb dinsdag aan het einde van de middag een college, en daarbij heb ik woensdagmorgen een werkgroep. En op dit moment staat er dus geen studieschema online.
Zul je zien dat ik dinsdagavond een hele berg opdrachten kan gaan maken.
Ook staat er een hoop verplichte literatuur. Die boeken zijn in NL zo te zien niet te krijgen, UvA heeft ze zelf niet. Lekker handig.
Soberso is haken toch gewoon keimakkelijk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh moet ik net de haaknaald hebben die thuis ligtAnders had ik vandaag mn eigen shawl al af gehad want hij is vet makkelijk
Ligt aan het patroonquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Soberso is haken toch gewoon keimakkelijk?
Ik heb leren haken en breien van mijn omaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog van de generatie waar de meisjes op de basisschool in de derde en vierde klas nog naailes kregenWant jong geleerd is oud gedaan
Neh....er is gewoon onderscheid in verschillende steken. Half stokje, heel stokje blahblah, die waaiertjes van jouw sjaal zijn juist lekker snel en makkelijkquote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb leren haken en breien van mijn oma
Er zit echt wel een verschil in wat je haakt hoor. Sommige knuffelbeesten zijn echt wel moeilijker dan die shawl die ik ga maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neh....er is gewoon onderscheid in verschillende steken. Half stokje, heel stokje blahblah, die waaiertjes van jouw sjaal zijn juist lekker snel en makkelijk
Ik haak liever dan dat ik brei. haken is sneller en minder gekluts met lange naalden.
Heb je Tunisch haken als eens geprobeerd?
Mja da's dan de uitdaging he? Ik heb zelf niet zo'n behoefte om een Mario te gaan hakenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zit echt wel een verschil in wat je haakt hoor. Sommige knuffelbeesten zijn echt wel moeilijker dan die shawl die ik ga maken.
Maar tunisch haken heb ik niet geprobeerd. Ik vind het ook niet fantastisch mooi eigenlijk![]()
Sorry, ik vind het gewoon een makkelijke handenarbeid. En ja je moet ff beetje opletten met bepaalde patronen, dat moet met alles. Ook met breien, naaien etc. Overal is een moeilijkheidsgraad in.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef Loqi het volgende:
ja idd, er zijn zeker wel moeilijke en makkelijke patronen hoor, ook al zijn er maar een klein aantal verschillende steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |