quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu heb ik simply red in mijn hooft
ja, brrrrrrquote:
dit. Net als Chinezenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, brrrrrr
Ginger vrouwen zijn soms wel hot, maar ginger mannen echt gewoon praktisch nooit
phehehehehe, inderdaad! En Indiërsquote:
en vrouwelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Heeeel soms zie je wel een hete Indiër maar ze zijn uiterst zeldzaam en meestal halfbloed
Dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Heeeel soms zie je wel een hete Indiër maar ze zijn uiterst zeldzaam en meestal halfbloed
nou, in Den Haag lopen er nog weleens redelijke tussen. Marokkanen daarentegen vind ik echt NOOIT hot of enigszins do-ablequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef Mss het volgende:
En dat heb ik ook met Turken. Daar zie ik nou nooit iets tussen lopen waarvan ik denk:.
nou, ik wel hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef Mss het volgende:
En dat heb ik ook met Turken. Daar zie ik nou nooit iets tussen lopen waarvan ik denk:.
oh ja, die snorrenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
De Indiërs op de high tech campus hebben ook allemaal hetzelfde kapsel en een snor, ik kan ze nog slechter onderscheiden dan chinezen. Chinezen dragen nog wel eens maffe kleren waar je ze aan herkent, Indiërs hebben standaard een donkerblauwe pantalon, een wit overhemd en een zwarte laptoprugzak
jammer alleen dat je er zo weinig van snaptquote:
Nee, Leslie Akawahari, dat soort typesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Die Prince Oebuku heten, zulkse negors?
bij ons heten die allemaal prince, true storyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, Leslie Akawahari, dat soort types
ik heb maar 1 Pakistaanse collega, en da's een vrouwquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef Mss het volgende:
Pakistanen hebben helemaal van die zielige snorren.
lulz, gij nazibloemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had van de week ook zo een mooi iets...
Ik had al een paar keer telefonisch contact met wat ik dacht ene Wesley gehad.
Dus ik daarna een mail gestuurd naar hem, "dag Wesley" etc....
Krijg ik een mail terug met als afzender "Leslie".
Dus ik maar even gebeld om te zeggen dat ik het dus verkeerd verstaan had, bleek het nog een vrouw te zijn ook![]()
![]()
zonder snor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb maar 1 Pakistaanse collega, en da's een vrouw
son of the late King Akahabookoo? Recently died of an agressive type of cancer, leaving 10.000.000 (ten million) dollars on the bank of Somalia???quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij ons heten die allemaal prince, true story
Nigeria!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
son of the late King Akahabookoo? Recently died of an agressive type of cancer, leaving 10.000.000 (ten million) dollars on the bank of Somalia???
Somali's ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef Mss het volgende:
Pakistanen hebben helemaal van die zielige snorren.
ja dat was een goeie zet inderdaad... eerste contact met die firmaquote:
aber naturlich!quote:
en ik moet sinds de aflevering van South Park over piraten altijd daar aan denken als ik Somaliërs ziequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Somaliërs zijn net mummies qua hoofdvorm
whehehehe, daar heb ik maar weinig ervaring mee. Alleen een Irakees in behandeling gehad die verliefd op me was en me de hele tijd achterna zatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:24 schreef Mss het volgende:
Ja, Somaliërs zijn wat dat betreft best lijp. Maar toen ik op een AZC werkte kwam de grootste overlast toch echt van de Irakezen. Die waren helemaal geflipt.
DAMN! Die zou je echt even met zijn neus door de kattenschijt willen halenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Aidspost
Ik open track en tracé om te kijken hoe laat mijn pakje komt, staat er dat vandaag de eerste bezorgpoging is mislukt. Nou, ik ben de deur nog niet uit geweest en er lag geen briefje, dus die aidsturk heeft gewoon geen zin om te werken vandaag
ik zit op een gare emo-website (attitudeholland) te kijken voor jurken. Hebben ze best leuke, maar dus ook van die "Forever Alone ik snij de hele dag in mijn armen zaad jurken"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |