quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Rodawa het volgende:
En vervolgens een bonnetje vragen en een dag later je product retourneren voor een derde keer gratis seks.![]()
ja joh? dan zijn ze toch niet meer half zo gemotiveerdquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef VMSDKR het volgende:
Maar bij de meeste hoeren moet je vooraf betalen.
Na ~20 hoeren heb je dat er wel weer uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
laat je ombouwen in thailand voor 1000 euro. hele leven gratis seks. profit!
Ik wacht op de optie om in GTA onder bedreiging van een wapen een agent aan je lul te laten zuigen in publicquote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef LangeJan het volgende:
In GTA sla ik ze altijd dood na het neuken en pak mijn geld terug. Kan dat ook IRL?
jupsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef LangeJan het volgende:
In GTA sla ik ze altijd dood na het neuken en pak mijn geld terug. Kan dat ook IRL?
Ah Jack Unterweger, de notoire cheater.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jups
http://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Unterweger
het is gedaan, lijkt me sluitend bewijs dat het kan?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah Jack Unterweger, de notoire cheater.
Nee Jan, in principe kan dat niet.
hoe neuk je in GTA???quote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef LangeJan het volgende:
Dat is wel zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is gedaan, lijkt me sluitend bewijs dat het kan?
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef VMSDKR het volgende:
Maar bij de meeste hoeren moet je vooraf betalen.
Iedereen weet dat, jij hoeft je eigen stront toch ook niet te proeven om te weten dat het niet te eten is?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Lijkt mij btw ook logisch
Uh, ik heb nooit interesse getoond in hoeren en alles wat daar bij hoort ervaren, dus zo vreemd is het niet. Scheve vergelijking dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Iedereen weet dat, jij hoeft je eigen stront toch ook niet te proeven om te weten dat het niet te eten is?
Nee, maar we hadden het ook niet over jou. Je vroeg het aan mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Uh, ik heb nooit interesse getoond in hoeren en alles wat daar bij hoort ervaren, dus zo vreemd is het niet. Scheve vergelijking dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |