![secret-santa-banner.jpg]()
Jaaaa enen 'Secret Santa'

Aangezien ik die van Debs zo leuk vond en vorig jaar het niet gelukt is om hem te organiseren; wil ik wel eventjes die taak op me nemen.

Ik ga weinig afwijken van de regels die Debs toen heeft opgesteld want dat ging eigenlijk heel erg goed
Wat is 'Secret Santa' 
Wikipedia zegt er dit over:
"Secret Santa is a Western Christmas tradition in which members of a group are randomly assigned other members to whom they anonymously give a gift. Often practised in workplaces, or amongst large families, participation in it is usually voluntary. It offers a way for many people to give and receive a gift at low cost to those involved."
Een leuke en betaalbare manier om elkaar een cadeautje te geven dus. Volgende guidelines zijn van toepassing:
• Deelnemers melden zich uiterlijk zondag 28 oktober via PM o.v.v. 'Secret Santa' aan
• Hierbij geef je je wishlist op. Dit hoeft NIET nagellak gerelateerd te zijn. Wel moeten het min. 3 items zijn waarvan geen enkel item duurder is dan ¤ 15,- exclusief verzendkosten.
• Je adresgegevens ook graag in deze PM toevoegen zodat ik niet heen en weer hoef te PMen.
• Zodra je je hebt aangemeld is het niet mogelijk je weer af te melden (tenzij je een dringende reden hebt)
November wil ik dan gebruiken om alle gegevens te verzamelen, mensen te matchen en iedereen de juiste info te geven. Tussen 5 december en 23 december is het verstuurtijd!
• Mijn streven is om ten laatste de 2de week van november iedereen te pm-en met de ontvanger; de gegevens en de wishlist.
• Natuurlijk maak je niet bekend wie jouw ontvanger is.
• Via hints in het pakket kun je laten blijken wie je bent.
Wil jij ook vol spanning wachten tussen 6 december en 25 december wanneer jouw cadeautje komt, en wat jouw 'Secret Santa' gekozen heeft

?
Vorige Secret Santa:
Secret Santa! [SHJN] Secret Santa!Secret Santa! [SHJN] Met de laatste verslagjes..
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7