So what?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor daten.
Dit is fuckbuddy vs love interest.
Volgens mij wordt het drama, down the road.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach die jongen vindt het zo lekker om met mij naar be t e gaan dat ie als een stekker baalt dat dat wel eens kan gaan stoppen. Ja sorry,. Relatie met jou zit er niet in. Been there, done that. gaan we niet meer doen. En dat is wel wat ik zoek. Hij is tijdverdrijf, en dat weet ie maar al te goed.
Hij ziet duidelijk meer in je...?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Alleen nou begint ie van "Maar je had dus een date zondag? En was die leuk? En... wat nou als dat wat wordt? Moet dat tussen ons dan stoppen?"
ZEG! HALLO!
Zo absurd is dat niet hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Cavalinho het volgende:
De verwachtingen die sommige mensen hebben, alleen maar omdat je sex met ze hebt...
Iemand anders.quote:
quote:
quote:
Dat je geen hetero stoot bent.quote:
Mjah, misschien bedoelt hij er niets meer mee dan dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef Cavalinho het volgende:
Nou ja, achteraf eigenlijk op zich een logische vraag waar je gewoon ja of nee op kunt antwoorden, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
Ik noem mezelf ook gewoon een slet, ik ben niet zo snel beledigd, maar gewoon matter of fact.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef Peter het volgende:
Ik wilde bijna zeggen 'Niet iedereen is een slet', maar dat komt weer zo grof/beledigend over.
Maar dat dus, alleen dan liever gebracht
quote:
Ohquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat je geen hetero stoot bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |