So what?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor daten.
Dit is fuckbuddy vs love interest.
Volgens mij wordt het drama, down the road.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach die jongen vindt het zo lekker om met mij naar be t e gaan dat ie als een stekker baalt dat dat wel eens kan gaan stoppen. Ja sorry,. Relatie met jou zit er niet in. Been there, done that. gaan we niet meer doen. En dat is wel wat ik zoek. Hij is tijdverdrijf, en dat weet ie maar al te goed.
Hij ziet duidelijk meer in je...?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Alleen nou begint ie van "Maar je had dus een date zondag? En was die leuk? En... wat nou als dat wat wordt? Moet dat tussen ons dan stoppen?"
ZEG! HALLO!
Zo absurd is dat niet hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Cavalinho het volgende:
De verwachtingen die sommige mensen hebben, alleen maar omdat je sex met ze hebt...
Iemand anders.quote:
quote:
quote:
Dat je geen hetero stoot bent.quote:
Mjah, misschien bedoelt hij er niets meer mee dan dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef Cavalinho het volgende:
Nou ja, achteraf eigenlijk op zich een logische vraag waar je gewoon ja of nee op kunt antwoorden, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
Ik noem mezelf ook gewoon een slet, ik ben niet zo snel beledigd, maar gewoon matter of fact.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef Peter het volgende:
Ik wilde bijna zeggen 'Niet iedereen is een slet', maar dat komt weer zo grof/beledigend over.
Maar dat dus, alleen dan liever gebracht
quote:
Ohquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat je geen hetero stoot bent.
Oh shit... dát had ik moeten doen natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Neem wat mee naar huis, een klein voorraadje moet genoeg zijn.
heb je weer een reden om nog eens te gaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh shit... dát had ik moeten doen natuurlijk
Zou kunnen. Maar hij weet dat ik dat niet wil. Tenminste, niet van hem.quote:
Hai hai allemaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar hij weet dat ik dat niet wil. Tenminste, niet van hem.
Maar misshcien is het ook wel puur en alleen dat, dat ie hopt dat de seks niet stopt. Ik bedoel, het is een hetero. No hidden messages
Want je hebt wel zin in een leeggezogen geitje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waar is el chupacabra als je 'em nodig hebt?
Kan ik hieruit opmaken dat jij meester bent (geweest)?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zuigen kreng, zuigen alsof je leven ervan afhangt!
En in ander nieuws... Kom ik een oud-leerling tegen op het station... Herkent hij me niet, dus kijkt me schaapachtig aan als ik hallo zeg... En even later valt het kwartje.
Mijn eerste oud-leerling in het wild, zomaar ineens, alsof het een echt mens is... Overigens is dat joch geen steek veranderd.
gewoon net doen of je ze niet zietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:14 schreef Cavalinho het volgende:
Kan raar zijn, als je mensen in het wild tegen komt die je in een ander context kent of hebt gekend.
Ik herken ze dan meestal wel, maar kan vaak niet goed plaatsen waarvan dan precies.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:14 schreef Cavalinho het volgende:
Kan raar zijn, als je mensen in het wild tegen komt die je in een ander context kent of hebt gekend.
Daar herken ik mezelf niet in hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef Cavalinho het volgende:
...." Of erger "oja, van dat kleine pikkie".....
Hoe groter de auto......quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef Cavalinho het volgende:
...Of erger "oja, van dat kleine pikkie".
Nooit iemand gehad met een kleintje waarvan je eigenlijk wel schrok?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Daar herken ik mezelf niet in hoor
nu ik weer in nederland ben heb ik daar geen last van hier herken/herriner ik iedereen welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef Cavalinho het volgende:
Dat lukt niet als ze je aanspreken. Dat je dan het hele gesprek door denkt van "wie is die vent/vrouw" en je een beetje neutrale dingen vraagt en vertelt en je dagen later denkt "oh verrek, dat is mijn oud leraar engels" of "oja, van dat bureau daar en daar." Of erger "oja, van dat kleine pikkie".![]()
Of dat je dan denkt "nou zeg, die had ik wel dit of dat willen vragen" maar dat je ze verder nooit meer tegenkomt als je dat wilt.
Wat is DDW?quote:
Is echt een flink evenement geworden. Niet eens meer plaatselijk of landelijk, echt internationaal.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dutch Design Week, elk jaar rondom de graduation van de Design Academy in Eindhoven.
Leuk! Je kunt ook nog wat langs de "tralies" hangen (bloemenslingers, wijnbladerenslingers of linten of lampjes bv)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Heb de Graduation show dit jaar niet bekeken. Wel op Strijp S geweest natuurlijk, Sectie C (ERG leuke nieuwe design plaats), TAC, Kookloods.
[ afbeelding ]
Vond deze echt supergaaf
Vogelkooi annex hangstoel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Heb de Graduation show dit jaar niet bekeken. Wel op Strijp S geweest natuurlijk, Sectie C (ERG leuke nieuwe design plaats), TAC, Kookloods.
[ afbeelding ]
Vond deze echt supergaaf
quote:
Doet een beetje aan dit denken:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Vond deze echt supergaaf
Nee, nooit gehad. Maar met zoveel jongens heb ik dan ook het bed niet gedeeld. Dan is de kans dat je dat overkomt sowieso kleiner.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nooit iemand gehad met een kleintje waarvan je eigenlijk wel schrok?
Als iemand me waarschuwt vind ik het eigenlijk niet eens erg en meestal valt het dan ook wel mee, soms heeft men heeft er een groter complex over dan nodig.
Maar als iemand verwachtingen schept en ze presenteren maat vinger...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet een beetje aan dit denken:
[ afbeelding ]
Ja da's waar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:49 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad. Maar met zoveel jongens heb ik dan ook het bed niet gedeeld. Dan is de kans dat je dat overkomt sowieso kleiner.
Kun je al een vergelijkend warenonderzoek / social study doen naar de gemiddelde penis in verschillende landen dan?quote:
Voor als je het nog niet wist: Het is oa waarvoor ik in therapie ben, dat ik honderden mannen heb gehad. De meesten nog voordat ik volwassen was. Een gevolg van het misbruik was dat ik nogal promiscue ben geworden. Inmiddels is dat behoorlijk afgezwakt omdat ik weet dat je liefde niet kunt vervangen met sex.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Kun je al een vergelijkend warenonderzoek / social study doen naar de gemiddelde penis in verschillende landen dan?
Dan ga ik naar de Eftelingquote:
Ik heb begrepen dat er sinds "mijn tijd" nogal wat nieuwe attracties bij zijn gekomen. Elk jaar 1 ofzo?quote:
Valt volgens mij wel mee dan met "al" die nieuwe attractiesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef Cavalinho het volgende:
Uiteraard, dom van me. Ik was 7 denk ik, toen ik voor het laatst in de Efteling ben geweest, dat was dus in 2000.
Ik vraag mij nog steeds af wat de gemiddelde lengte is van de [homo] penissen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Kun je al een vergelijkend warenonderzoek / social study doen naar de gemiddelde penis in verschillende landen dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_attracties_in_de_Eftelingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef Cavalinho het volgende:
Uiteraard, dom van me. Ik was 7 denk ik, toen ik voor het laatst in de Efteling ben geweest, dat was dus in 2000.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:15 schreef Cavalinho het volgende:
Je grapje viel dus niet zo goed bij mij, sorry.
Hebben jullie Halloween feestjes op stapel?
Als ik meedoe, gaat het gemiddelde nogal omhoog... (net een nieuwe besteldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af wat de gemiddelde lengte is van de [homo] penissen.
Een nieuwe penis besteld?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik meedoe, gaat het gemiddelde nogal omhoog... (net een nieuwe besteld)
Het was een grapjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:07 schreef Cavalinho het volgende:
En je dacht, ik ga meteen maar voor goed zichtbaar?
Leuk Finland! Lijkt me sfeervol, met de koude buiten en de donkere sterrennacht.
Hai Waxxquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een nieuwe penis besteld?
Ehhh..
En krijg je daar dan bungelballen bij?
Hai!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hai Waxx
Nee, geen bungelballen helaas, gewoon een strakke zak
Ja, dat wel. Het wordt vast geweldig. Een deel van de cast van Vampyyrien Tanssi komt ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef Cavalinho het volgende:
Daar wordt al het vlees idd erg schuw van.![]()
@wonderer, ik doelde juist op het binnenzitten en dan het donkere en de sneeuw buiten, gezellig.
Ik kan dat een week volhouden, maar dan moet ik wel weer een warm land opzoeken vrees ik.
Wordt wel steeds meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Halloween is in NL sowieso niet echt een veelgevierd feest.
Ja maar jij en al je feestjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt wel steeds meer
VOrig jaar Walking Dead feestje gehad, nu naar F-ing pop queers halloween style.
Va;t wel mee de laatste tijd hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar jij en al je feestjes.
Het verbaast mij ook echt niets dat jij je dat afvraagtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mandarijnen en speculaaspoppen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef Cavalinho het volgende:
Geinig. Worden er alleen mandarijnen uitgedeeld of ook ander dingen?
Dat vind ik echt een vreselijk nrquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Monday night to the club, tuesday night to the club...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou (hai trouwens!) ik ook, maar qua tekst en alles was het even een grapje.
Jij en grapjes? Jij bent altijd zo serieus en graploos.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou (hai trouwens!) ik ook, maar qua tekst en alles was het even een grapje.
Ja, daarom viel die opmerking ook zo in het water.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en grapjes? Jij bent altijd zo serieus en graploos.
Om dan daar je vakantiebestemming op aan te passen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Musical. Tanz der Vampire. Wordt in verschillende landen opgevoerd en ik ben er in Finland wezen kijken en heb vrienden gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:24 schreef Cavalinho het volgende:
Als je into that bent, is het zeker geweldig!
Hoe kom jij daar zo terecht, trouwens?
Beter een kleine die werkt dan een verwisselbare die... nou jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het trouwens wel heel ehh... Ja...
Wonderer die dan zo opeens zegt van "Jaaa duuuusss ik heb ff een nieuwe penis besteld".... Er zijn vast een he-le-boel andere mannen stikjaloers!Zo van, waar kan ik aansluiten.
Bijna niemand geeft mandarijnen de meeste mensen weten wel beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef Cavalinho het volgende:
Geinig. Worden er alleen mandarijnen uitgedeeld of ook ander dingen?
Ik ben nog steeds docent.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij meester bent (geweest)?
En hoeveel tijd zat er dan tussen tussen toen en nu? Als dat maar een jaar is...veranderen ze meestal niet zo heel veel nee.
Dat kan ook thee zijn toch?quote:
Ja volgens mij is dat ook de bedoeling gezien de 'c' in de snelcode. Maar op zich zou het ook thee kunnen zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik ging er altijd vanuit dat die smiley koffie in z'n kopje had![]()
Enne, hoe was Berlijn op de leuke jongens na?
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:21 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Een of ander energiedrankje wat vol met suikers zit een optie?
Die zag ik dan weer als het oortje van t kopje....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat ook de bedoeling gezien de 'c' in de snelcode. Maar op zich zou het ook thee kunnen zijn
Heerlijke stadquote:Berlijn was super! mooi weer gehad, veel gezien
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:46 schreef Steve het volgende:
Halloween-outfit in de aflevering van Modern Family gister.
[ afbeelding ]
Sugardaddy..
Oei, denk je er wel aan dat de klok dit weekend een uur wordt teruggezet?quote:
Haha, bij welke film?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zit de hele nacht in de bioscoop..
Zeg maar "paardje".quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oei, denk je er wel aan dat de klok dit weekend een uur wordt teruggezet?Kun je een uur langer stappen ook, dat is wel positief. Dat mist Cara.. Cava... Carvaliño weer allemaal.
Tsja zeg. Vanochtend zaten de autoruiten licht dichtgevroren... De autodeur 'plakte'. Tijd om de deurrubbers weer even in te smeren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:39 schreef Cavalinho het volgende:
Zal ik het er even inwrijven dat hier de zon schijnt en het 26 graden is?
*duikt weg*
Houtkachelgeurquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
En omdat er een mist hangt, blijft de stinkende lucht van houtkachels tussen de huizen hangen. De luchtroosters moeten wel dicht anders hangt er ook de hele tijd een brandlucht in huis.
Anders blijf je toch slapen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Meuh, ik moet straks fietsen. Mijn handen zijn nu al koud. En dan moet ik vannacht ook weer naar huis fietsen
!
Nou... Das aardig Erik! Moet je wel eerst even op de fiets naar Groningenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou... Das aardig Erik! Moet je wel eerst even op de fiets naar Groningen
Ik kom morgenochtend terug uit Barcelona, met mijn zomerkleren aan. Dat zal wennen zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja zeg. Vanochtend zaten de autoruiten licht dichtgevroren... De autodeur 'plakte'. Tijd om de deurrubbers weer even in te smeren.
De sjaal, handschoenen en de muts wordt weer in de kledingkast opgezocht en klaargelegd...
Een voetbalwedstrijd kan ik mij nog inkomen, maar wat is er zo leuk aan een training?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:19 schreef Vlarp het volgende:
mogge
Ik ga straks bij de training van Feyenoord kijken.
Sta je daad te blauwbekken in een feyenoordshirtjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:19 schreef Vlarp het volgende:
mogge
Ik ga straks bij de training van Feyenoord kijken.
Laat staan een training van Feyenoord.... of zou Vlarp stiekem een van de spelers uitwonen op een vrijdagavondquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd kan ik mij nog inkomen, maar wat is er zo leuk aan een training?
Ach pfff. Van +38 Cairns naar -13 Eindhoven, DAT was wennenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik kom morgenochtend terug uit Barcelona, met mijn zomerkleren aan. Dat zal wennen zijn.
Zelfs voor jou als Icequeen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach pfff. Van +38 Cairns naar -13 Eindhoven, DAT was wennen
waarom?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:59 schreef Steve het volgende:
En gister was Ang3l verstopt achter een berg wol.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:59 schreef Steve het volgende:
En gister was Ang3l verstopt achter een berg wol.
Trek Safety not guaranteed even binnen!quote:
Het is de dag voor de wedstrijd tegen Ajax, dus speciaal ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd kan ik mij nog inkomen, maar wat is er zo leuk aan een training?
Neen, weet je wat die t-shirts kosten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sta je daad te blauwbekken in een feyenoordshirtje
Feyenoordquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat staan een training van Feyenoord.... of zou Vlarp stiekem een van de spelers uitwonen op een vrijdagavond
Leuke film!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Trek Safety not guaranteed even binnen!
Ik dacht dus dat je op dit grapje voortborduurde:quote:
Maar zonder die context kwam mijn grapje niet helemaal goed over.quote:
Je zal ook eens een keer iets gewoon serieus zeggen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je op dit grapje voortborduurde:
[..]
Maar zonder die context kwam mijn grapje niet helemaal goed over..
Het is gvd drie graden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik kom morgenochtend terug uit Barcelona, met mijn zomerkleren aan. Dat zal wennen zijn.
Op z'n mannenbenen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gvd?!![]()
Heb je nu kippenvel op je mannenbenen?
Oooohhh wat ben ik jaloers...
Zwembenenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op zijn vakantiebestemming.
Niet dat er iets mis is met zijn benen hoor.
Isohunt ligt er uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Trek Safety not guaranteed even binnen!
Wat is DDW?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Toch weer een heel stuk DDW gedaan.
Man wat is 't koud
Die met dat hoedje en dat sjaaltje van TV, maar dat is al zeker weer een jaar geledenquote:
Ja anders neemt ie je dat heel erg kwalijk, dat merkte ik gisteren wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik vind anders de de meeste nieuwelingen toch wel redelijk weer volhouden.
Ik weet niet wie het zijn, maar ze houden het vast wel vol
O, en we moeten ff zeggen dat we opgemerkt hebben dat TMM hier niet meer post!!!
Ik werd er ook bijna om gelynched gister.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja anders neemt ie je dat heel erg kwalijk, dat merkte ik gisteren wel.
Maar TMM is niet weggepest.
Welke nieuwelingen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik vind anders de de meeste nieuwelingen toch wel redelijk weer volhouden.
Ik weet niet wie het zijn, maar ze houden het vast wel vol
O, en we moeten ff zeggen dat we opgemerkt hebben dat TMM hier niet meer post!!!
Er is een verschil tussen happen en kwaad worden en, en zowat iedere bijdrage van jou in dit topic gewoonweg irritant vinden omdat het wéér eens zo eentje is. Als dat je enige constructieve bijdrage de laatste tijd lijkt te kunnen zijn,......quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
Ik verveel me. Dus dat doe ik hier. en Ang3l hapt weer
. Maar veel plezier hoor!
Kijk, dit bedoel ik dus. Waar sláát dit nou op?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:42 schreef Peter het volgende:
Sorry dat ik geen 'Ang3l en Eindhoven fanboy' ben hoor.
Vooral dat eerste. Snij dan zelf eens een onderwerp aan. Dat gezeik en geklaag van sommige mensen zo af en toe. Doe dan zelf eens constructief mee man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef Steve het volgende:
Dan snij je een ander onderwerp aan en reageer je gewoon niet op Ang3l.
Simpel.
Excuses geaccepteerd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:42 schreef Peter het volgende:
Sorry dat ik geen 'Ang3l en Eindhoven fanboy' ben hoor.
Zeg. heb ik je deze mening gegeven?!quote:
Ja toen ik me aanmeldde voor de Ang3l Fanclub heb ik een dikke map gekregen met allerlei richtlijnen en dingen die ik kan zeggen die door jou alvast zijn goedgekeurd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. heb ik je deze mening gegeven?!
O ja, dat vergeet ik soms zelf. Maar heb je wel al de revisie 3.2? Want ik wissel wel eens van mening.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja toen ik me aanmeldde voor de Ang3l Fanclub heb ik een dikke map gekregen met allerlei richtlijnen en dingen die ik kan zeggen die door jou alvast zijn goedgekeurd.
Oehhh, plottwist!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat niemand eigenlijk in de gaten heeft dat Ang3l MIJN marionet is.
Ik heb dus echt zojuist mijn baardje afgeschoren.... na 4 maanden of zo. Dat voelt vreemdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, daar valt niet tegenop te scheren.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef Steve het volgende:
Veel plezier met slikken en spugen straks..
Kijk, dat bedoel ik nou. Waarom maak je nou zo'n opmerking?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat jij nou nog als vredestichter op mag treden. Hell is freezing over
.
Zuur doen, daar ben ik goed inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
Als iedereen nou eens gewoon post wat-ie ziet, leest, vindt, fantaseert, hoort, maakt of beleeft. En op een normale manier inhoudelijk reageert op de posts van anderen, zonder meteen mensen op de persoon aan te vallen. En af en toe wat klieren of plagen mag, maar de hele tijd alleen maar zurig reageren, dat wordt vervelend. En of dat zou zurig reageren is op Angel, Cavalinho, of wie dan ook, dat maakt mij weinig uit.
Okee, okeequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit onder af en toe wat klieren en plagen vallen.
Wel oppassen met benen scheren altijd weer he, als je als burlesque danseres en met hoge hakken naar een feestje gaat... In Brazilië kun je dat tenminste, hier in Holland zit je momenteel toch al gauw met de gevolgen van koude en de kinderkopjes in de wegen. Dat loopt niet makkelijk en al snel verwik je dan je enkel... Heb het wel eens overwogen om zo naar een party te gaan, maar toen ik mijn kuiten in de spiegel bekeek, heb ik toch op het laatste moment besloten het níet te doen... Het kost veel tijd, moeite en inzet om je te verkleden met Halloween idd, maar als je ziet wat anderen er soms van maken, daar valt je mond echt van open. Hoe ze het voor elkaar krijgen is tot op de dag van vandaag een raadsel... Zoiets koop je niet zomaar even in een doornsee winkelstraat. Niet in Alphen en niet in Rio...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef Cavalinho het volgende:
Ik had gisteravond 1e Halloweenfeestje. Ben "gewoon" als Burlesque danseres gegaan, niks bloederigs of engs ofzo. Wel redelijk zwaar in de zwarte en rode make-up uiteraard. Hele avond op hoge hakken lopen volgehouden.... Niet om het een of ander, maar naar de WC gaan was een ramp. Daar heeft niemand het over als ze je een kostuum aansmeren.
Ze hadden er daar wel werk van gemaakt. Alles was behoorlijk creepy wat aankleding en belichting betrof en personeel had latex maskers laten maken door prosthetic makeup artists...
Dan voel je je wel simpel in je kostuumpje en make-up.
Hapjes en drankjes, echt goed verzorgd.
Was een uur of twee weer in het hotel en heb de film "Inception" (ja ik loop achter) nog zitten kijken voor het slapen gaan. En o, met TMM gechat( bedelen om een nachtkusje).
Maar Waxxer, jij waxt je benen toch zeker wel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel oppassen met benen scheren altijd weer he,...
Brazillian he...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar Waxxer, jij waxt je benen toch zeker wel?
Je bent wel een man van de wereld he?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:52 schreef Cavalinho het volgende:
Ik zit in Zuid California op het moment.
Ik blijf gewoon lekker thuis! Niksen, QI XL kijken, gamen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef Waxxer het volgende:
Maar enfin....Zaterdagavond dus... Iedereen aan het optutten en dan stappen en doorgaan en pilletje en lekkere flow?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker thuis! Niksen, QI XL kijken, gamen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik een heks had, dan zou die nu branden.
Wat zouden ze toch zien?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
http://www.wired.com/rawf(...)id=4104&viewall=true
Oh heerlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
http://www.wired.com/rawf(...)id=4104&viewall=true
Toffe filmquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben "The Hunger Games" aan het kijken
Disco? 1996 belde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat doe jij online?!De disco lonkt!
quote:
Was het maar waar. Ik zit hier al vanaf april...in therapie...en daar ben ik voorlopig nog niet klaar mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je bent wel een man van de wereld he?
Volgende week Canada?
Ja maar ik kan er niet zo goed tegen dat bepaalde dingen echt anders zijn dan in het boek...quote:
Hmm... Om dan zomaar weg te lopen lijkt me idd geen goed idee dan... Eerst de therapie afmaken!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik zit hier al vanaf april...in therapie...en daar ben ik voorlopig nog niet klaar mee.
Dit, al dan niet 4 maandjes later.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit al hier in nederland vanaf februari 1989.
Zijn er eigenlijk buitenlandmogelijkheden mogelijk tijdens jouw studie, vraag ik me serieus en een keer niet zo zie-Waxxer-bij-alles-wat-hij-post-eens-grappig-willen-zijn af?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit al hier in nederland vanaf februari 1989.
Wat gaaf eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, in verschillende landen wordt ook Nederlands gegeven. Een vriendin van mij heeft een semester in Portugal gestudeerd bijvoorbeeld.
Wat ben je soms toch een Thijs van den Brink.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Welja zeg.
Blijf je voorlopig wel uit winkelcentra weg dan?!
En ook in V.S.? Ik kan mij voorstellen dat het bijvoorbeeld voor historici daar handig is om Nederlands te kunnen lezen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
In Polen is er volgens mij zelfs een redelijk groot Nederlands instituut, daar heb ik regelmatig gastdocenten uit gehad.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch een Thijs van den Brink.
Dit is juist een spel waarbij je wordt gestimuleerd om helemaal niemand te vermoorden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou...
Nou, je schiet er maar op los hoor...
Oohh ja, er liggen natuurlijk hele markten open! Roemenie, Servie straks...quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
In Polen is er volgens mij zelfs een redelijk groot Nederlands instituut, daar heb ik regelmatig gastdocenten uit gehad.
Ik weet dat er een jaarlijkse conventie is in Kalamazoo, Michigan van medieval studies waar ook regelmatig over middelnederlandse teksten gepraat wordtquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En ook in V.S.? Ik kan mij voorstellen dat het bijvoorbeeld voor historici daar handig is om Nederlands te kunnen lezen.
Er is in ieder geval 1 school die dat in de VS aanbiedt: http://www.calvin.edu/academic/dutch/quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat er een jaarlijkse conventie is in Kalamazoo, Michigan van medieval studies waar ook regelmatig over middelnederlandse teksten gepraat wordt, docenten van mij gingen daar heen
.
Daarom ben ik ook al weer ene paar dagen/weken best wel lief (of iig minder vals) tegen dat paardje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben het overigens wel met je eens hoor. Het is niet zo moeilijk om gewoon wel leuk mee te posten of je mond te houden. Constant persoonlijk gekissebis is irritant.
Ach, had gister een gay Halloween feestje in Amsterdam en als je er daar wat aan gedaan had dan had je je overdressed gevoeld. Slechts enkele van die nichten "durfden" er iets aan te doen uit angst dat ze er misschien lelijk uit zouden zien./ Mens kom op, het is halloween, ijdele kutten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef Cavalinho het volgende:
Ik had gisteravond 1e Halloweenfeestje. Ben "gewoon" als Burlesque danseres gegaan, niks bloederigs of engs ofzo. Wel redelijk zwaar in de zwarte en rode make-up uiteraard. Hele avond op hoge hakken lopen volgehouden.... Niet om het een of ander, maar naar de WC gaan was een ramp. Daar heeft niemand het over als ze je een kostuum aansmeren.
Ze hadden er daar wel werk van gemaakt. Alles was behoorlijk creepy wat aankleding en belichting betrof en personeel had latex maskers laten maken door prosthetic makeup artists...
Dan voel je je wel simpel in je kostuumpje en make-up.
Hapjes en drankjes, echt goed verzorgd.
Was een uur of twee weer in het hotel en heb de film "Inception" (ja ik loop achter) nog zitten kijken voor het slapen gaan. En o, met TMM gechat( bedelen om een nachtkusje).
Die doen aan wielrennen toch, voor die ene extra secondequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
[..]
Inderdaad, niks boven dat. 'Mannen' die het eraf halen.!
Dat. 5 maandjes langer dan jijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dit, al dan niet 4 maandjes later.
Heb jij geen poetster?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben aan het dweilen. Qua info net zo nutteloos.
Dat doen ze niet om sneller te zijn hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Die doen aan wielrennen toch, voor die ene extra seconde
http://deproloog.vara.nl/(...)836679011d2a052b4a8aquote:We hebben het in de Proloog al vaak over gehad: De geschoren benen. Waarom scheren wielrenners hun benen eigenlijk?
Hoofdredacteur Roderick de Munnik van het blad Fiets: "Er zijn een paar redenen die rond gaan. Vooral voor valpartijen is het hygienisch. Als je veel fietst en af en toe eens valt, dan is het handig om geen pleisters op behaarde benen te hoeven plakken. Ook massage is een reden die wordt opgegeven. Maar een masseur van de Rabobank heeft ooit gezegd dat dit onzin is. Hij masseert ze gewoon of benen nu behaard of onbehaard zijn. Maar scheren is wel functioneel bij het vallen, omdat dan de haren niet aan de pleisters blijven kleven. Het is ook zo dat als haren geschoren zijn, dat de haarzakjes wat minder gemakkelijk inscheuren. Je kunt je voorstellen dat er minder aan de haren wordt getrokken als je over de weg glijdt en dat de wond daardoor wat minder dieper zou zijn."
Wielrenners mogen dan hun benen scheren om het masseren prettiger te maken of om de schade bij een val te beperken. Dat een wielrenner zijn benen scheert is vooral ook een dresscoat, zegt trainer Adrie van Diemen: "Als je wielrenner bent, dan heb je geschoren benen. Punt."
Roderick voegt toe: "Je bent een risicofactor als je niet voldoet aan de dresscodes. Als iemand zijn benen niet scheert, weet je ook niet of hij al het andere ook in orde heeft. Als jouw lot dan afhangt van diegene die voor je fietst en er valt een gaatje voor je, dan komt hij er gewoon niet tussen. Als je buiten het potje valt dan wordt je niet zo gemakkelijk geaccepteerd, dat merk je zelfs bij amateurpelotons."
"Het scheren hoeft ook niet iedere morgen te gebeuren", voegt Adrie toe. "Het moet wel worden bijgehouden. Dus om de twee of drie dagen is het weer tijd voor een scheerbeurt. En geen stoppels erop: Nee, glad geschoren benen."
Ik wel bij meer:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |