Ik ook, alleen subtiel is niet mijn sterkste puntquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel van de terugkerende thema's, teksten en rode draden.
Maar niet TE veel natuurlijk. Subtiel!
Oke oke oke, volgend frisoquote:
Echt wel een afknapper, maar ook zoenen valt bij te stellen. De slechte zoener weet meestal zelf niet wat er aan makeert en een paar tips kan dan soms enorm helpen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Vind ik wel een heel belangrijk deel daarvan ja
Ik ben zelfs geneigd te zeggen dat je iemand die slecht in bed is nog wel trucs kunt bijleren, maar iemand die slecht zoent dat dat dan toch wel erg lastig is.
Slecht zoenende mensen..... Extreme afknapper. Misschien wel op 1.
of de zoen echt gemeend en vanuit het hart is, of een vluchtige pakkert...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
De vraag is natuurlijk wat een goede zoener een goede zoener maakt.
Een zoen kan nog zo vanuit het hart zijn, dat maakt het nog niet altijd een goeie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of de zoen echt gemeend en vanuit het hart is, of een vluchtige pakkert...
Is ook zo.quote:
Jij offert je wel op als jury voor de speedoronde?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het zou een nieuwe tv programma kunnen zijn. Hollands Best Kisser. Waarbij kandidaten een deskundige jury moeten tongzoenen.
Jij ziet er de schoonheid er niet van in?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:22 schreef Ang3l het volgende:
We hebben het hier over zoenen en dan kom jij met zo'n slijmerig mormel aanzetten?
Hmmz. Ideequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Yo Tambien en La Tete en Friche niet.
Never.quote:
ik zie dat mijn eieren goed terecht gekomen zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Mensenlieven wat is dat een tering werk zeg.... koken (Ja, KOKEN ja)
Maar de spinazie, geitenkaas, honing, pijnboompitten, tijm, cupcakes zijn klaarrrrrrrr!
http://angelic-blessings.tumblr.com/
Jij legt eieren????quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zie dat mijn eieren goed terecht gekomen zijn![]()
Ja. Ja. Ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je wat gewoon bizar prettig is... Om in iemands armen on slaap te vallen.
Weet je wat onprettig is... Als die persoon tien keer wakker wordt tijdens de nacht.
En ochtend adem... Das ook smerig.
ook vreselijk zijn tandenknarsers, en snurkers... Vooral als je zelf de slaap niet kunt vatten en je bedgenoot ronkt en knort erop los.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je wat onprettig is... Als die persoon tien keer wakker wordt tijdens de nacht.
Natuurlijk waren die nog goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zie dat mijn eieren goed terecht gekomen zijn![]()
en ik hoop dat die anderen nog goed waren
altijd lekker hartig GEBAK
Lief van die mensen, dat ze deden of het lekker was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef Ang3l het volgende:
Mijn cupcakes waren t hoogtepunt van de avond
Samen met de basilicum panna cotta.
Mijn god, begint dat gejank nu al?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ja he?quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lief van die mensen, dat ze deden of het lekker was.
Ik dacht dat die failliet en gesloten was?quote:
Da's altijd een goede optie inderdaadquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik negeer het... net als dit topic over het algemeen.
gewoon 'per ongeluk' een por geven zodat hij wakker wordquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ook vreselijk zijn tandenknarsers, en snurkers... Vooral als je zelf de slaap niet kunt vatten en je bedgenoot ronkt en knort erop los.....
In zulke gevallen is er maar weinig keus: beneden slapen, op de bank.
Ik negeer alleen jou niet natuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's altijd een goede optie inderdaad.
Met custom CSS jah. Maar Danny wil het niet implementeren omdat het discussies verminkt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:12 schreef Steve het volgende:
Als je een abonnement hebt kun je mensen hier negeren.
En da's ook weer zo. Als je bepaalde mensen kunt kleuren hier, dan kleur je ze grijs op wit, zodat ze niet meer opvallen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Met custom CSS jah. Maar Danny wil het niet implementeren omdat het discussies verminkt.
Je kunt mensen wel kleuren jah.. ook met abo..quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En da's ook weer zo. Als je bepaalde mensen kunt kleuren hier, dan kleur je ze grijs op wit, zodat ze niet meer opvallen.
Dat is grappig, ik hou van uit eten gaan. Leuke gesprekken en dat je omkijkt het restaurant leeg is en dat je daar blijkbaar al echt uren zit terwijl je het gevoel heb dat je er net zit. Dat je daarna nog geen afscheid wil nemen en samen afzakt naar huis om samen een flesje wijn te delen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen een date.
Ik haat dates.
Uit eten en zo.
Ik haat eten waar anderen bij zijn.
Ik voel me net SAJ nu.
Ik haat.
Ja, stel je voor dat anderen zien dat je eet, wat moeten ze wel denken. Schande!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen een date.
Ik haat dates.
Uit eten en zo.
Ik haat eten waar anderen bij zijn.
Dat kan ik echt niet. Niet een op een, tenminste. Dan eet ik, echte gesprekken gaan niet samen met eten. Tussen de gangen door misschien, maar dan nog..quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik hou van uit eten gaan. Leuke gesprekken en dat je omkijkt het restaurant leeg is en dat je daar blijkbaar al echt uren zit terwijl je het gevoel heb dat je er net zit. Dat je daarna nog geen afscheid wil nemen en samen afzakt naar huis om samen een flesje wijn te delen.
De combinatie van eten en gesprekken is juist leuk. Hoe vaak ik niet bijna letterlijk uit een restaurant gekeken ben omdat het personeel echt wilde gaan opruimen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet. Niet een op een, tenminste. Dan eet ik, echte gesprekken gaan niet samen met eten. Tussen de gangen door misschien, maar dan nog..
Lijkt me wel fijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De combinatie van eten en gesprekken is juist leuk. Hoe vaak ik niet bijna letterlijk uit een restaurant gekeken ben omdat het personeel echt wilde gaan opruimen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik negeer alleen jou niet natuurlijk.
Ik hou wel van uit eten gaan. maar dan met vriendenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik hou van uit eten gaan. Leuke gesprekken en dat je omkijkt het restaurant leeg is en dat je daar blijkbaar al echt uren zit terwijl je het gevoel heb dat je er net zit. Dat je daarna nog geen afscheid wil nemen en samen afzakt naar huis om samen een flesje wijn te delen.
Andere mensen zitten niet in een reastaurant om naar anderen te luisteren, maar om naar hun tafelgenoten te luisteren of gewoon te eten. Verder gaan gesprekken gewoon op in het algemene geroezemoes en de muziek, je kunt het nog niet verstaan als je zult willen. Of jij eet in een ander soort restaurants dan ik, dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:33 schreef Steve het volgende:
Ik zou me thuis ook meer op mijn gemak voelen en lekkerder kunnen natafelen. Dan zitten er tenminste niet allemaal mensen om je heen. Die misschien ook nog eens gesprekken op kunnen vangen.. Ik maak me te snel druk om dat soort dingen.
Je vind altijd wel common grounds, anders heb je in de eerste instantie toch niet met elkaar afgesproken? En anders heb je het over iets actueels. En anders over het eten zelf.quote:Eerste dates zijn vaak wat awkward. Moet je elkaar leren kennen enzo. Maar misschien als het echt klikt dat dat dan juist helemaal niet is.
Ik ben de SL deze ronde, eventueel samen met BartjeBart... dus zeuren valt wel meequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Leuk spel, maar liever met vrienden dan met over-newbee-zeikende zure mensen
Sowieso kost het me te veel tijd op de fok-manier.
Ik weet nog dat er vrij veel tijd in ging zitten met speurwerk. Zeker als je t goed wil doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben de SL deze ronde, eventueel samen met BartjeBart... dus zeuren valt wel mee
We zouden dit toch nog even geheim houden poepje?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef Cavalinho het volgende:
Hopelijk verdwijnt met de alcohol ook de verliefdheid.
Dan is het over een uurtje of zo wel weer normaal.
Wie kan ik bellen om me terug naar aarde te krijgen?
Ah, ik weet het al... even naar Milaan bellen.
Subtiel Steve... Heel erg subtiel...quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:33 schreef Steve het volgende:
Die misschien ook nog eens gesprekken op kunnen vangen.. Ik maak me te snel druk om dat soort dingen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Subtiel Steve... Heel erg subtiel...
(lees dit alsof ik een keelkanker apparaat heb hangen)
Ain't gonna happen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l en Cavia, sittin' in a tree f-u-c-k-i-n-g... First comes anal, then comes facial, next you'll be stuck in an asian threesome.
lijkt me een beetje oncomfortabel zo in een boomquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l en Cavia, sittin' in a tree f-u-c-k-i-n-g... First comes anal, then comes facial, next you'll be stuck in an asian threesome.
Ja, met Kylie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Steve het volgende:
Ik benieuwd naar deze. Krijgt erg goede recensies en klinkt ook leuk.
Hij was echt super schattig. Meisje is echt zo goed. 5 jaar oud en nog nooit geacteerdquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:35 schreef Steve het volgende:
edit. ik bedoelde een andere..
De trailer van die film ziet er wel heel tof uit..
En gave poster.
Harrrrrrrrrquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Steve het volgende:
Ik zou wel even met zijn haak willen spelen ja..
Wil je persee met homo's een sociaal leven opbouwen dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef Jayyy het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik wil volgend jaar gaan studeren. Maar ik weet nog niet waar.
Heeft iemand ervaringen/tips voor mij. Ik wil in Groningen of Amsterdam studeren.
Het voordeel van Groningen is dat ik met (hetero) vrienden ga.
Alleen denk ik dat er niet genoeg te doen is voor mij en om als homo een sociaal leven op te bouwen daar.
En van Amsterdam weet ik niet hoe dat zal gaan maar ik denk wel dat het daar makkelijker gaat. En het nadeel is dat ik alleen zal gaan.
PM'en mag ook.
Of zal ik een nieuw topic maken en zo ja in welk gedeelte?
Ik ga me zaterdag in de slangenkuil storten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Homo zijn in amsterdam is vragen om problemen... Van het sociale soort. Bende pisnichten met een bijzonder lang geheugen en de neiging om iemand snel te typeren.
Buiten amsterdam is het een stuk redelijker en minder dramanezen.
Ga uit in Groningen of ga online daten met homo's in Groningen, dan ontdek je vanzelf of daar genoeg te doen is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef Jayyy het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje.
Heeft iemand ervaringen/tips voor mij. Ik wil in Groningen of Amsterdam studeren.
Alleen denk ik dat er niet genoeg te doen is voor mij en om als homo een sociaal leven op te bouwen daar.
En van Amsterdam weet ik niet hoe dat zal gaan maar ik denk wel dat het daar makkelijker gaat. En het nadeel is dat ik alleen zal gaan.
PM'en mag ook.
En veel mannelijke studenten, door de TU.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Ambiguiteit het volgende:
Eindhoven schijnt ook een homobolwerk te zijn.
Als het voor je studie geen gevolgen heeft zou ik voor je heterovrienden kiezen en als je homo's wil leren kennen gewoon eens googlen of er sportverenigingen, kroegen zijn ofzo om eens binnen te wandelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef Jayyy het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje.
PM'en mag ook.
Die zijn niet allemaal homoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
Je leert toch ook medestudenten kennen, neem ik aan.
Of op stap in de.... weet ik hoe t heet... golden arm of zoietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het voor je studie geen gevolgen heeft zou ik voor je heterovrienden kiezen en als je homo's wil leren kennen gewoon eens googlen of er sportverenigingen, kroegen zijn ofzo om eens binnen te wandelen
Ja, maar of die semi-autistische TUe nerds nou allemaal zo smakelijk zijn ....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En veel mannelijke studenten, door de TU.
Dat dus. Het maakt dan eigenlijk geen hond uit waar je studeert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef Cavalinho het volgende:
Je hoeft toch niet uitsluitend met homo's om te gaan? Als je er maar een paar om je heen hebt waar je uit kunt kiezen.
Of Urkquote:
Neem jij Hook, dan hou ik de huntsman wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Heb je de nieuwe once upon al gezien? Damn! Move over huntsman, there's a pirate in town!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat dus. Het maakt dan eigenlijk geen hond uit waar je studeert.
Dat heb ik nou ook, maar dan in Brabant!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:16 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
el Rubio
Golden Arm
Diverse caféetjes met mooie vlaggen
Maar ik ben ook slechts een hetero-homo met een vriend en voornamelijk heterovrienden. Ik ben maagd op het gebied van homo-stappen.
Oh ja, toen was jij 16 en alles.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zet je rollator maar in de hoek en ga in deze luie stoel met opstahulp zitten.
Fijn fistje niequote:
Ja en nu ben ik inderdaad niet meer aan het puberenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, toen was jij 16 en alles.Nog héérlijk aan het puberen en onzeker over de toekomst.
ik kan meelullen over sport en songfestivalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ergo: als je een vriend krijgt wordt je een heterohomo.
Hahaha, nee, je bent een beer van een vent geworden!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en nu ben ik inderdaad niet meer aan het puberen.
Oh je bent een lesbo van middelbare leeftijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik kan meelullen over sport en songfestival
Mjaja, maar wel aanstellerig kreunen tijdens een tenniswedstrijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik kan meelullen over sport en songfestival
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef wonderer het volgende:
Maar hoe gaat het met de oldbies? Jicht, Alzheimer, rimpels?
Die users ken ik helemaal niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef wonderer het volgende:
Kloons, jongen.quote:
Check, check, check.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef wonderer het volgende:
Ik zal geen opmerking maken over je leeftijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit, weer een techniek die ik nog nooit gehad heb![]()
Klassiek! Mijn eerste pirouette, dubbele.... neuh
Iets aanleren heeft trouwens wel degelijk met leeftijd te maken hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik zal geen opmerking maken over je leeftijd.
Ik ben van je bent nooit te oud om iets nieuws te leren, dus dan moet ik niet lullig gaan doen.
Maar ik heb er wel zin in.
Ik hoop dat je ook om een andere reden al niet met 13-jarigen zult zoenenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh over leeftijd gesproken, en een oude koe even uit de sloot te halen, laatst mijn eerste homovoorlichting gedaan op een middelbare school met 13/14-jarigen. En ik wil nog even benadrukken dat ik echt nooit, hoe dronken ik ook ben, noooooit met een 13-jarige zal zoenen. Wat een jochies zijn het echt nog.
Ik zag vandaag de benaming van de "aandoening":quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh over leeftijd gesproken, en een oude koe even uit de sloot te halen, laatst mijn eerste homovoorlichting gedaan op een middelbare school met 13/14-jarigen. En ik wil nog even benadrukken dat ik echt nooit, hoe dronken ik ook ben, noooooit met een 13-jarige zal zoenen. Wat een jochies zijn het echt nog.
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook om een andere reden al niet met 13-jarigen zult zoenen
Dat wist ik alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag vandaag de benaming van de "aandoening":
efebofilie - seksuele voorkeur van volwassenen voor pubers vanaf 12 jaar
Dat is toch DE reden, dat het nog maar jochies zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook om een andere reden al niet met 13-jarigen zult zoenen
Ik niet. Ik douwde het gewoon onder pedofiliequote:
Ja okquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch DE reden, dat het nog maar jochies zijn?
Maar ach, hey, whatever gets you hard zullen we maar zeggen. Sommige proppen 'm in een poedel, aderen in een boom, weer eentje in een kind en de ander graag in een puberquote:
Okay! Zondag filmavondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Oh Erik, beasts of the southern wild is mooi!
En de soundtrack is ook een dikke aanrader
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ach, hey, whatever gets you hard zullen we maar zeggen. Sommige proppen 'm in een poedel, aderen in een boom, weer eentje in een kind en de ander graag in een puberZolang het de wet ma... o wacht, in NL mogen er al 2 van deze 4 niet
Ja, die nederlandse guppen. Die twee meter moeten gaan worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar worden ze inderdaad nooit 2 meter, dat is het verschilquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja, die nederlandse guppen. Die twee meter moeten gaan worden.
Ga nu eens een middelbare school in bv Spanje binnen.
Voor sommige kinderen van 8 voelt het ook niet verkeerd aan. Da's geen excuusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat het voor sommige kinderen van pak 'm beet 12,13 helemaal niet als 'verkeerd' aanvoelt trouwens.... maar de vraag is natuurlijk in hoeverre je dat gevoel serieus moet nemen....
Geen geld om te reizenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja, die nederlandse guppen. Die twee meter moeten gaan worden.
Ga nu eens een middelbare school in bv Spanje binnen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, bomen worden goed beschermd in justitie.
Nee daar zijn we het ook over eens hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor sommige kinderen van 8 voelt het ook niet verkeerd aan. Da's geen excuus
Ik vind nog steeds dat we met de parkgroep ene keer cheap ass een vlucht naar Barcelona moeten nemen en daar dan maar een hostel of zo pakken om de kosten te drukken.quote:
Ja, nou eerst maar kijken of lowlands er in zit dit jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat we met de parkgroep ene keer cheap ass een vlucht naar Barcelona moeten nemen en daar dan maar een hostel of zo pakken om de kosten te drukken.
Jah!quote:
O jaaaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou eerst maar kijken of lowlands er in zit dit jaar.
Ik weet best veel stomme feitjes jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah!
Ik krege net een uitnodiging voor de pubquiz (waar Dizer 'm ooit presenteerde) maar ik zeej: Ik haj fillum kijkuh me Erikl, kut!
Ze vroegen wle meteen of je veel wist
Ik heb echt zeer weinig algemene kennis, maar wel veel specifieke kennis. De muziek en film ronde ging me goed af, maar de rest....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet best veel stomme feitjes ja.
Ik een keer tegen Steve en TV een vlaamse versie van Triviant glorieus gewonnen.
Dat was leuk jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet best veel stomme feitjes ja.
Ik een keer tegen Steve en TV een vlaamse versie van Triviant glorieus gewonnen.
Keer een friso teampje doen bij de berlage?quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Ang3l het volgende:
Keer een friso teampje doen bij de berlage?
Ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik is voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
carrousel van 3 keer op 1 dag jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
dat outtv heeft ook ene vreselijk uitzend alles word 1000x per week herhaald
The claiming of sleeping beauty daarentegen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Echt, als nog 1 iemand bij me aan komt zitten met dat stomme 50 tinten grijs dan douw ik het zo hard in z'n neus dat ie 50 tinten rood niest! Mensenlieven ga een fatsoenlijk boek lezen ipv die huisvrouwenerotiek voor stoute middelbare leeftijd Heleen van Rooy vrouwen.
Echt totáál ander genrequote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
The claiming of sleeping beauty daarentegen...
Hij lijkt sprekendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht heel even dat onze Erik op de Tree-Angels blog stond
[ afbeelding ]
http://tree-angels.tumblr.com/
Narcistquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
. Het is nu wel een beetje gek dat ik het een cutie vind
, als ie op mij lijkt (ik zie het niet zó persoonlijk).
quote:Op een ochtend klopte de mier al vroeg aan op de deur van de eekhoorn.
…
‘We moeten elkaar een tijdje niet zien,’ zei de mier.
‘Waarom niet?’ voeg de eekhoorn verbaasd. Hij vond het juist heel gezellig als de mier zo maar langs kwam. Hij had zijn mond vol pap en keek de mier met grote ogen aan.
‘Om erachter te komen of we elkaar zullen missen,’ zei de mier.
‘Missen?’
‘Missen. Je weet toch wel wat dat is?’
‘Nee,’ zei de eekhoorn.
‘Missen is iets wat je voelt als iets er niet is.’
‘Wat voel je dan?’
‘Ja, daar gaat het nou om.’
‘Dan zullen we elkaar missen,’ zei de eekhoorn verdrietig.
‘Nee,’ zei de mier, ’want we kunnen elkaar ook vergeten.’
‘Vergeten! Jou?!’ riep de eekhoorn.
‘Nou,’ zei de mier, ‘schreeuw maar niet zo hard.’
De eekhoorn legde zijn hoofd in zijn handen.
‘Ik zal jou nooit vergeten,’ zei hij zacht.
‘Nou ja,’ zei de mier. ‘Dat moeten we nog maar afwachten. Dag!’
En heel plotseling stapte hij de deur uit en liet zich langs de stam van de beuk naar beneden zakken.
De eekhoorn begon hem onmiddellijk te missen.
‘Mier,’ riep hij, ‘ik mis je!’ Zijn stem kaatste heen en weer tussen de bomen .
‘Dat kan nu nog niet!’ zei de mier. ‘Ik ben nog niet eens weg!’
‘Maar toch is het zo!’ riep de eekhoorn.
…
De volgende middag hield hij het niet langer uit en ging de eekhoorn naar buiten. Maar hij had nog geen drie stappen gedaan of hij kwam de mier tegen, moe, bezweet, maar tevreden.
‘Het klopt,’ zei de mier. ‘Ik mis jou ook. En ik ben je niet vergeten.’
‘Zie je wel,’ zei de eekhoorn.
‘Ja,’ zei de mier. En met hun armen om elkaars schouders liepen zij naar de rivier om naar het glinsteren van de golven te gaan kijken.
Ach, eekhoorntje is gay for miertjequote:
Papa van tatum en toeteraar voor Spinvisquote:
Ik vond hem echt geweldig in Russen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Papa van tatum en toeteraar voor Spinvis
In het Nederlands?quote:
Kunnen ze beter net iets daarvoor pakken, wnat die last 5 years zijn minder spectaculair.quote:
Dat weet ik niet eensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zouden ze dat in het NL doen?
Is toch geen NL musical?
ja met zijn bouvierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond hem echt geweldig in Russen.
ERIK!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht heel even dat onze Erik op de Tree-Angels blog stond
[ afbeelding ]
http://tree-angels.tumblr.com/
Doen, je weet niet half wat voor een verhaal je mist. Ze hebben soms als kind al namen bedacht voor hun kinderen. En dan wordt het geboren, kijken ze het aan en komt er soms toch ineens heel wat anders in ze op... Of het moet vernoemd...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef Peter het volgende:
Ik neem aan Petra of Maureen, nooit gevraagd.
...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe hadden jullie ouders jullie genoemd als jullie meisjes waren geweest?
Mijn moeder was erg teleurgesteld dat ze weer een jongensnaam moest verzinnen.
Als ik een meisje was geweest, had ik Serena moeten heten. Die naam had ze al twintig jaar eerder al verzonnen...
Ooit overwogen om dat als nieuwe naam aan te nemenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
...
Die vraag kreeg ik laatst ook, van iemand die mijn eerste naam weet (en denkt dat mijn ouders een beetje maf zijn)...
Als alles in een keer goed was gegaan, was het trouwens Sybren geweest.
Ja, als tweede naam. En misschien ga ik dat ook wel doen (ook al heb ik nu Willem als tweede naam in mijn hoofd). Ik wilde het eerst niet omdat dat nog lastiger was in het Engels, maar nu boeit dat natuurlijk niet meer. Lammert is ook nog een overweging (naar mijn pake).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ooit overwogen om dat als nieuwe naam aan te nemen?
Mijn huidige roepnaam komt van mijn eerste doopnaam. En mijn doopnamen komen van de jeugdvrienden van mijn beide ouders. Daar zat dus een duidelijk plan in ( net zoals dat mijn zus naar d'r oma's en mijn broer naar zijn opa's zijn vernoemdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Doen, je weet niet half wat voor een verhaal je mist. Ze hebben soms als kind al namen bedacht voor hun kinderen. En dan wordt het geboren, kijken ze het aan en komt er soms toch ineens heel wat anders in ze op... Of het moet vernoemd...
Jacquelinequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe hadden jullie ouders jullie genoemd als jullie meisjes waren geweest?
Mijn moeder was erg teleurgesteld dat ze weer een jongensnaam moest verzinnen.
Als ik een meisje was geweest, had ik Serena moeten heten. Die naam had ze twintig jaar eerder al verzonnen...
Mijn ouders hebben bewust mijn roep- en eerste doopnaam gelijk gehouden, omdat je soms in problemen kan komen als dat erg verschilt. Dus zelfs geen Stephanus, maar gewoon Stephan. Daar achteraan hangen nog wel 3 andere doopnamenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Mijn huidige roepnaam komt van mijn eerste doopnaam. En mijn doopnamen komen van de jeugdvrienden van mijn beide ouders. Daar zat dus een duidelijk plan in ( net zoals dat mijn zus naar d'r oma's en mijn broer naar zijn opa's zijn vernoemd)
Liefde is...........quote:
Ik gok dat de liefde voor piemels zo hard in mijn genen gestamp zit dat ik daar NEE op kan antwoorden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
Interessantere maar niet te achterhalen vraag: zou je als meisje lesbisch zijn geweest?
Mjah, mijn eerste naam is Cornelis, maar dat is niet mijn roep/doopnaam.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben bewust mijn roep- en eerste doopnaam gelijk gehouden, omdat je soms in problemen kan komen als dat erg verschilt. Dus zelfs geen Stephanus, maar gewoon Stephan. Daar achteraan hangen nog wel 3 andere doopnamen
Ligt eraan wat je gelooft dat je geaardheid "veroorzaakt". Er is een theorie dat een gen voor mannen en vrouwen in de familie zorgt voor een grotere aantrekking naar mannen veroorzaakt, wat voor vrouwen een grotere kans op kinderen verzorgt en voor mannen homoseksualiteit. Dus dan ou je als meisje hetero zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
Interessantere maar niet te achterhalen vraag: zou je als meisje lesbisch zijn geweest?
En soms kan dat dus voor problemen zorgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, mijn eerste naam is Cornelis, maar dat is niet mijn roep/doopnaam.
Ja, zoiets denk ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok dat de liefde voor piemels zo hard in mijn genen gestamp zit dat ik daar NEE op kan antwoorden.
Ik ga mijn voornamen hier niet posten, want dan ben ik zo te vinden via Googlequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En soms kan dat dus voor problemen zorgen.
Zo is de roepnaam van mijn moeder me een J, maar de doopnaam met een A... en dat gaf soms last bij instanties. Dat was se zo zat dat ik dus gewoon Stephan heet als eerste naar.
S.F.W.M.
Mijn naam
Mijn opa aan vaders kant
Opa aan moeders kant
En vader
Daarom typ ik z eook niet volledig uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga mijn voornamen hier niet posten, want dan ben ik zo te vinden via Google
Hm. Wij ("mijn hetero" en ik) hadden juist afgesproken geen sex te hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. De hetero begint nu ineens buiten onze normale afspraken (sex) te vragen of ik zin heb om film te gaan kijken en zo. DAT was niet de afspraaaaaaaak!!!!!!!
Dan was je geen lesbo maar FtMquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef Cavalinho het volgende:
En als het om een hormoonstoring gaat tijdens de zwangerschap dan?
Ik heb geen aparte doopnamen.
Fool me once...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. De hetero begint nu ineens buiten onze normale afspraken (sex) te vragen of ik zin heb om film te gaan kijken en zo. DAT was niet de afspraaaaaaaak!!!!!!!
You're kidding me... right?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Dus... Je bent leuker om een film mee te kijken, dan om seks mee te hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Hij is door z'n rug gegaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dus... Je bent leuker om een film mee te kijken, dan om seks mee te hebben?
Hey. Zijn voorstel. Ik denk juist "Nee, gaan we niet doen".quote:
Nou ja, ik heb het meer over dat het weer een hetero is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey. Zijn voorstel. Ik denk juist "Nee, gaan we niet doen".
Neem je cockblocker meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt dik aangeschoten vanwege dat MT etentje... en moet zo nog de stad in voor wat DDW feestjesO jeeee......
Ik geloof niet dat ik daar ooit vanaf kom.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het meer over dat het weer een hetero is.
Die slaapt denk ik al hoor.quote:
Precies. Dat is het enige wat ik van hem wil.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, in ieder geval heb je iemand om het af en toe mee te doen. Dat is ook wat waard.
Of gewoon zorgen dat je uit je bek stinkt.quote:
Komt goed vanavond. Tapas gehadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:52 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je uit je bek stinkt.
Twee iemanden eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, in ieder geval heb je iemand om het af en toe mee te doen. Dat is ook wat waard.
I've been called worse.quote:
Ligt er aan wat voor daten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef Cavalinho het volgende:
Ach daten met meer tegelijk moeten ze niet moeilijk over gaan doen, hoor.
Ik dacht dat alleen vrouwen daar last van haddenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Alleen nou begint ie van "Maar je had dus een date zondag? En was die leuk? En... wat nou als dat wat wordt? Moet dat tussen ons dan stoppen?"
ZEG! HALLO!
Ach die jongen vindt het zo lekker om met mij naar be t e gaan dat ie als een stekker baalt dat dat wel eens kan gaan stoppen. Ja sorry,. Relatie met jou zit er niet in. Been there, done that. gaan we niet meer doen. En dat is wel wat ik zoek. Hij is tijdverdrijf, en dat weet ie maar al te goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen daar last van hadden
Hoeveel stenen heb jij al op je balkon liggen waar je je aan gestoten hebt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |