Ik ook, alleen subtiel is niet mijn sterkste puntquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel van de terugkerende thema's, teksten en rode draden.
Maar niet TE veel natuurlijk. Subtiel!
Oke oke oke, volgend frisoquote:
Echt wel een afknapper, maar ook zoenen valt bij te stellen. De slechte zoener weet meestal zelf niet wat er aan makeert en een paar tips kan dan soms enorm helpen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Vind ik wel een heel belangrijk deel daarvan ja
Ik ben zelfs geneigd te zeggen dat je iemand die slecht in bed is nog wel trucs kunt bijleren, maar iemand die slecht zoent dat dat dan toch wel erg lastig is.
Slecht zoenende mensen..... Extreme afknapper. Misschien wel op 1.
of de zoen echt gemeend en vanuit het hart is, of een vluchtige pakkert...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
De vraag is natuurlijk wat een goede zoener een goede zoener maakt.
Een zoen kan nog zo vanuit het hart zijn, dat maakt het nog niet altijd een goeie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of de zoen echt gemeend en vanuit het hart is, of een vluchtige pakkert...
Is ook zo.quote:
Jij offert je wel op als jury voor de speedoronde?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het zou een nieuwe tv programma kunnen zijn. Hollands Best Kisser. Waarbij kandidaten een deskundige jury moeten tongzoenen.
Jij ziet er de schoonheid er niet van in?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:22 schreef Ang3l het volgende:
We hebben het hier over zoenen en dan kom jij met zo'n slijmerig mormel aanzetten?
Hmmz. Ideequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Yo Tambien en La Tete en Friche niet.
Never.quote:
ik zie dat mijn eieren goed terecht gekomen zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Mensenlieven wat is dat een tering werk zeg.... koken (Ja, KOKEN ja)
Maar de spinazie, geitenkaas, honing, pijnboompitten, tijm, cupcakes zijn klaarrrrrrrr!
http://angelic-blessings.tumblr.com/
Jij legt eieren????quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zie dat mijn eieren goed terecht gekomen zijn![]()
Ja. Ja. Ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je wat gewoon bizar prettig is... Om in iemands armen on slaap te vallen.
Weet je wat onprettig is... Als die persoon tien keer wakker wordt tijdens de nacht.
En ochtend adem... Das ook smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |