So what?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor daten.
Dit is fuckbuddy vs love interest.
Volgens mij wordt het drama, down the road.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach die jongen vindt het zo lekker om met mij naar be t e gaan dat ie als een stekker baalt dat dat wel eens kan gaan stoppen. Ja sorry,. Relatie met jou zit er niet in. Been there, done that. gaan we niet meer doen. En dat is wel wat ik zoek. Hij is tijdverdrijf, en dat weet ie maar al te goed.
Hij ziet duidelijk meer in je...?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Alleen nou begint ie van "Maar je had dus een date zondag? En was die leuk? En... wat nou als dat wat wordt? Moet dat tussen ons dan stoppen?"
ZEG! HALLO!
Zo absurd is dat niet hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Cavalinho het volgende:
De verwachtingen die sommige mensen hebben, alleen maar omdat je sex met ze hebt...
Iemand anders.quote:
quote:
quote:
Dat je geen hetero stoot bent.quote:
Mjah, misschien bedoelt hij er niets meer mee dan dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef Cavalinho het volgende:
Nou ja, achteraf eigenlijk op zich een logische vraag waar je gewoon ja of nee op kunt antwoorden, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
Ik noem mezelf ook gewoon een slet, ik ben niet zo snel beledigd, maar gewoon matter of fact.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef Peter het volgende:
Ik wilde bijna zeggen 'Niet iedereen is een slet', maar dat komt weer zo grof/beledigend over.
Maar dat dus, alleen dan liever gebracht
quote:
Ohquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat je geen hetero stoot bent.
Oh shit... dát had ik moeten doen natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Neem wat mee naar huis, een klein voorraadje moet genoeg zijn.
heb je weer een reden om nog eens te gaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh shit... dát had ik moeten doen natuurlijk
Zou kunnen. Maar hij weet dat ik dat niet wil. Tenminste, niet van hem.quote:
Hai hai allemaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar hij weet dat ik dat niet wil. Tenminste, niet van hem.
Maar misshcien is het ook wel puur en alleen dat, dat ie hopt dat de seks niet stopt. Ik bedoel, het is een hetero. No hidden messages
Want je hebt wel zin in een leeggezogen geitje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waar is el chupacabra als je 'em nodig hebt?
Kan ik hieruit opmaken dat jij meester bent (geweest)?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zuigen kreng, zuigen alsof je leven ervan afhangt!
En in ander nieuws... Kom ik een oud-leerling tegen op het station... Herkent hij me niet, dus kijkt me schaapachtig aan als ik hallo zeg... En even later valt het kwartje.
Mijn eerste oud-leerling in het wild, zomaar ineens, alsof het een echt mens is... Overigens is dat joch geen steek veranderd.
gewoon net doen of je ze niet zietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:14 schreef Cavalinho het volgende:
Kan raar zijn, als je mensen in het wild tegen komt die je in een ander context kent of hebt gekend.
Ik herken ze dan meestal wel, maar kan vaak niet goed plaatsen waarvan dan precies.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:14 schreef Cavalinho het volgende:
Kan raar zijn, als je mensen in het wild tegen komt die je in een ander context kent of hebt gekend.
Daar herken ik mezelf niet in hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef Cavalinho het volgende:
...." Of erger "oja, van dat kleine pikkie".....
Hoe groter de auto......quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef Cavalinho het volgende:
...Of erger "oja, van dat kleine pikkie".
Nooit iemand gehad met een kleintje waarvan je eigenlijk wel schrok?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Daar herken ik mezelf niet in hoor
nu ik weer in nederland ben heb ik daar geen last van hier herken/herriner ik iedereen welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef Cavalinho het volgende:
Dat lukt niet als ze je aanspreken. Dat je dan het hele gesprek door denkt van "wie is die vent/vrouw" en je een beetje neutrale dingen vraagt en vertelt en je dagen later denkt "oh verrek, dat is mijn oud leraar engels" of "oja, van dat bureau daar en daar." Of erger "oja, van dat kleine pikkie".![]()
Of dat je dan denkt "nou zeg, die had ik wel dit of dat willen vragen" maar dat je ze verder nooit meer tegenkomt als je dat wilt.
Wat is DDW?quote:
Is echt een flink evenement geworden. Niet eens meer plaatselijk of landelijk, echt internationaal.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dutch Design Week, elk jaar rondom de graduation van de Design Academy in Eindhoven.
Leuk! Je kunt ook nog wat langs de "tralies" hangen (bloemenslingers, wijnbladerenslingers of linten of lampjes bv)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Heb de Graduation show dit jaar niet bekeken. Wel op Strijp S geweest natuurlijk, Sectie C (ERG leuke nieuwe design plaats), TAC, Kookloods.
[ afbeelding ]
Vond deze echt supergaaf
Vogelkooi annex hangstoel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Heb de Graduation show dit jaar niet bekeken. Wel op Strijp S geweest natuurlijk, Sectie C (ERG leuke nieuwe design plaats), TAC, Kookloods.
[ afbeelding ]
Vond deze echt supergaaf
quote:
Doet een beetje aan dit denken:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Vond deze echt supergaaf
Nee, nooit gehad. Maar met zoveel jongens heb ik dan ook het bed niet gedeeld. Dan is de kans dat je dat overkomt sowieso kleiner.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nooit iemand gehad met een kleintje waarvan je eigenlijk wel schrok?
Als iemand me waarschuwt vind ik het eigenlijk niet eens erg en meestal valt het dan ook wel mee, soms heeft men heeft er een groter complex over dan nodig.
Maar als iemand verwachtingen schept en ze presenteren maat vinger...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet een beetje aan dit denken:
[ afbeelding ]
Ja da's waar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:49 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad. Maar met zoveel jongens heb ik dan ook het bed niet gedeeld. Dan is de kans dat je dat overkomt sowieso kleiner.
Kun je al een vergelijkend warenonderzoek / social study doen naar de gemiddelde penis in verschillende landen dan?quote:
Voor als je het nog niet wist: Het is oa waarvoor ik in therapie ben, dat ik honderden mannen heb gehad. De meesten nog voordat ik volwassen was. Een gevolg van het misbruik was dat ik nogal promiscue ben geworden. Inmiddels is dat behoorlijk afgezwakt omdat ik weet dat je liefde niet kunt vervangen met sex.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Kun je al een vergelijkend warenonderzoek / social study doen naar de gemiddelde penis in verschillende landen dan?
Dan ga ik naar de Eftelingquote:
Ik heb begrepen dat er sinds "mijn tijd" nogal wat nieuwe attracties bij zijn gekomen. Elk jaar 1 ofzo?quote:
Valt volgens mij wel mee dan met "al" die nieuwe attractiesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef Cavalinho het volgende:
Uiteraard, dom van me. Ik was 7 denk ik, toen ik voor het laatst in de Efteling ben geweest, dat was dus in 2000.
Ik vraag mij nog steeds af wat de gemiddelde lengte is van de [homo] penissen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Kun je al een vergelijkend warenonderzoek / social study doen naar de gemiddelde penis in verschillende landen dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_attracties_in_de_Eftelingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef Cavalinho het volgende:
Uiteraard, dom van me. Ik was 7 denk ik, toen ik voor het laatst in de Efteling ben geweest, dat was dus in 2000.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:15 schreef Cavalinho het volgende:
Je grapje viel dus niet zo goed bij mij, sorry.
Hebben jullie Halloween feestjes op stapel?
Als ik meedoe, gaat het gemiddelde nogal omhoog... (net een nieuwe besteldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af wat de gemiddelde lengte is van de [homo] penissen.
Een nieuwe penis besteld?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik meedoe, gaat het gemiddelde nogal omhoog... (net een nieuwe besteld)
Het was een grapjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:07 schreef Cavalinho het volgende:
En je dacht, ik ga meteen maar voor goed zichtbaar?
Leuk Finland! Lijkt me sfeervol, met de koude buiten en de donkere sterrennacht.
Hai Waxxquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een nieuwe penis besteld?
Ehhh..
En krijg je daar dan bungelballen bij?
Hai!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hai Waxx
Nee, geen bungelballen helaas, gewoon een strakke zak
Ja, dat wel. Het wordt vast geweldig. Een deel van de cast van Vampyyrien Tanssi komt ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef Cavalinho het volgende:
Daar wordt al het vlees idd erg schuw van.![]()
@wonderer, ik doelde juist op het binnenzitten en dan het donkere en de sneeuw buiten, gezellig.
Ik kan dat een week volhouden, maar dan moet ik wel weer een warm land opzoeken vrees ik.
Wordt wel steeds meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Halloween is in NL sowieso niet echt een veelgevierd feest.
Ja maar jij en al je feestjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt wel steeds meer
VOrig jaar Walking Dead feestje gehad, nu naar F-ing pop queers halloween style.
Va;t wel mee de laatste tijd hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar jij en al je feestjes.
Het verbaast mij ook echt niets dat jij je dat afvraagtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mandarijnen en speculaaspoppen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef Cavalinho het volgende:
Geinig. Worden er alleen mandarijnen uitgedeeld of ook ander dingen?
Dat vind ik echt een vreselijk nrquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Monday night to the club, tuesday night to the club...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou (hai trouwens!) ik ook, maar qua tekst en alles was het even een grapje.
Jij en grapjes? Jij bent altijd zo serieus en graploos.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou (hai trouwens!) ik ook, maar qua tekst en alles was het even een grapje.
Ja, daarom viel die opmerking ook zo in het water.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en grapjes? Jij bent altijd zo serieus en graploos.
Om dan daar je vakantiebestemming op aan te passen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Musical. Tanz der Vampire. Wordt in verschillende landen opgevoerd en ik ben er in Finland wezen kijken en heb vrienden gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:24 schreef Cavalinho het volgende:
Als je into that bent, is het zeker geweldig!
Hoe kom jij daar zo terecht, trouwens?
Beter een kleine die werkt dan een verwisselbare die... nou jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het trouwens wel heel ehh... Ja...
Wonderer die dan zo opeens zegt van "Jaaa duuuusss ik heb ff een nieuwe penis besteld".... Er zijn vast een he-le-boel andere mannen stikjaloers!Zo van, waar kan ik aansluiten.
Bijna niemand geeft mandarijnen de meeste mensen weten wel beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef Cavalinho het volgende:
Geinig. Worden er alleen mandarijnen uitgedeeld of ook ander dingen?
Ik ben nog steeds docent.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij meester bent (geweest)?
En hoeveel tijd zat er dan tussen tussen toen en nu? Als dat maar een jaar is...veranderen ze meestal niet zo heel veel nee.
Dat kan ook thee zijn toch?quote:
Ja volgens mij is dat ook de bedoeling gezien de 'c' in de snelcode. Maar op zich zou het ook thee kunnen zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik ging er altijd vanuit dat die smiley koffie in z'n kopje had![]()
Enne, hoe was Berlijn op de leuke jongens na?
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:21 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Een of ander energiedrankje wat vol met suikers zit een optie?
Die zag ik dan weer als het oortje van t kopje....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat ook de bedoeling gezien de 'c' in de snelcode. Maar op zich zou het ook thee kunnen zijn
Heerlijke stadquote:Berlijn was super! mooi weer gehad, veel gezien
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:46 schreef Steve het volgende:
Halloween-outfit in de aflevering van Modern Family gister.
[ afbeelding ]
Sugardaddy..
Oei, denk je er wel aan dat de klok dit weekend een uur wordt teruggezet?quote:
Haha, bij welke film?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zit de hele nacht in de bioscoop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |