abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119002118

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Townie
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek Maffia
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek Blacksmith
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek Zombie
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek Maffia
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek Townie
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Townie (modkill)
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek Maffia (modkill)
19. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
20. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
21. Crazy-M Profile | History | Fotoboek Townie
22. Dale Profile | History | Fotoboek

Belangrijke linkjes:
Nacht 1
Zombiekill
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3

[ Bericht 0% gewijzigd door plopkweker op 10-11-2012 21:38:59 ]
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  donderdag 8 november 2012 @ 23:32:51 #2
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_119002151
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:31 schreef Rockfire het volgende:

[..]

En waarom moeten we jou geloven?
Hoeft niet is mijn opinie maar.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  One tough cookie donderdag 8 november 2012 @ 23:36:26 #3
169210 liesje1979
pi_119002251
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:32 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Hoeft niet is mijn opinie maar.
Help me overtuigen, is het gevoel of weet je meer dan wij?
pi_119002262
Hoort die zombiekill in het rijtje van belangrijke linkjes?
  donderdag 8 november 2012 @ 23:37:55 #5
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_119002305
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Help me overtuigen, is het gevoel of weet je meer dan wij?
Maffia zou niet zo snel een andere maffia onder de bus gooien wat er net gebeurde.
Radio Soulwax!
  One tough cookie donderdag 8 november 2012 @ 23:40:41 #6
169210 liesje1979
pi_119002384
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Maffia zou niet zo snel een andere maffia onder de bus gooien wat er net gebeurde.
Eens. Maar ik vind de hints toch best sterk, Misschien busdrive?
pi_119002386
quote:
11s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef plopkweker het volgende:
:Y gewoon alle kills is het makkelijkst (dag + nacht + eventuele extra's)
  One tough cookie donderdag 8 november 2012 @ 23:41:08 #8
169210 liesje1979
pi_119002395
quote:
11s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef plopkweker het volgende:
Nacht 1.2.
pi_119002454
quote:
Het dorp had een nieuwe burgemeester gekozen met hoop dat de rust zou wederkeren in de 'City of living Trash and Dead'. Roger_Epiales liep toen het net begon te schemeren nog een rondje door het dorp, nadenkend of hij wel de goede keuze had gemaakt bij de burgemeester verkiezingen. Nog nadenkend over die lekkere toastjes die waren uitgedeeld bij de burgemeester uitreiking keek hij naar binnen bij een tweekapper, en er stond bij beiden voetbal op. Hij gaf zichzelf een tik op zijn hoofd en zei tegen zichzelf, 'hoe kon ik dat nou vergeten zijn?!'. Even later zag hij een schaduw in zijn ooghoek voorbij flitsen, hij bleef tegen zichzelf zeggen; Niets aan de hand, gewoon stoïcijns doorlopen... Toen hij de hoek om gelopen was, met zijn huis in zicht, liep hij langs een feestje waarvoor hij niet was uitgenodigd, gefrustreerd en al vergeten dat hij even daarvoor iemand achter zich zag lopen en snel weer verdween liep hij verder richting huis. Hij graaide gefrustreerd nog wat in zijn zakken en vond daar een lot van de loterij! Vol goede hoop liep hij verder richting huis. Eenmaal thuis aangekomen was de reclameboer weer eens aan de late kant, deze keer lagen er een paar brochures naar zonnige vakantiebestemmingen en de TV
Gids waar hij een abonnement op had. Hij keek snel op welke zender de trekking was, hij keek snel in zijn T.V Gids en zocht wanneer de trekking was; Donderdag 8 november 2012. Hij keek haastig hoe laat de trekking was; over 2 minuten al! Snel deed hij zijn T.V aan, ging naar de goede zender en keek op zijn lot; alles, op na laatste cijfer na, had hij goed! Hij had een fors geldbedrag gewonnen! Hij belde snel zijn werkgever op en zei 'STIK MAAR IN DIE KLOTEBAAN' en hing op, zette de TV uit en opeens hoorde hij het liedje 'Doe mij een toppertje, en een breezer ananas' achter hem aanstaan, maar hij had helemaal geen radio en de TV en computer stonden uit. Toen hij achter zich keek stond er een duister figuur op de beat een soort van farao dansje te doen (met de ene hand omhoog en naar de voren en de ander omlaag naar achter), hij schoot in de lach en het duistere figuur wist weer waar voor hij gekomen was, hij bond Roger_Epiales vast, propte 1 kilogram dynamiet in zijn aars en liep weg met de ontsteker, eenmaal aan het inde van de straat stond het liedje 'Que si, que no' van Jody Bernal op. Heel geestig zei de moordenaar 'Que no' en liet de bom afgaan. Roger_Epiales (Townie) was met een knallend einde in 1001 stukjes ontploft.
Als de hints naar gomi kloppen heeft hij dus Peter omgelegd en blijft er dit over voor nu?
  One tough cookie donderdag 8 november 2012 @ 23:45:31 #10
169210 liesje1979
pi_119002534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef lynda het volgende:

[..]

Als de hints naar gomi kloppen heeft hij dus Peter omgelegd en blijft er dit over voor nu?
Of we hadden net zoveel geluk als jullie vorige ronde met Rockfire. _O-
pi_119002603
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:45 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Of we hadden net zoveel geluk als jullie vorige ronde met Rockfire. _O-
de watcher speelde ook nog mee geloof ik daar :P
pi_119003300
Zo ik ben er weer... :')

Even voor de duidelijkheid... ik krijg signalen dat Plopkweker in FoBo's zou zijn te zien als laatste viewer... dit heeft hij gisteren al uitgezet voor het spel begon... zijn zichtbaarheid slaat terug op de vorige ronde!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_119003349
Verder dat dit kwam mijn hoofd nu even niet.. Heb alleen ff snel naar de Pohi's gekeken.
Weet ik morgen weer waar ik verder moet gaan :+

Kill 2
Voetbal (Fifa dutank) (VBL Gomi) (BoL VBL) (sheep vbl) (ik ook :D)
Vakantiebestemmingen (Tdrone TRV topic NY) (crutch ZZP-er zijn en geen vakantiedagen durven/kunnen nemen)
Tvgids (tdrone TVtopics)
Loterij: Erik, Roger, Crutch en wie nog meer hebben bingo topic in pohi

Kill 1
supermarkt (albino: #1170 BUY ALLES in de supermarkt, like bosses.)
Wasje draaien, geen schone boxers (albino: Ik zoek een kledingstuk #26)
Voetbal: zelfde mensen als hier boven

[ Bericht 7% gewijzigd door lynda op 09-11-2012 00:48:18 ]
  One tough cookie vrijdag 9 november 2012 @ 00:24:02 #14
169210 liesje1979
pi_119003605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben er weer... :')

Even voor de duidelijkheid... ik krijg signalen dat Plopkweker in FoBo's zou zijn te zien als laatste viewer... dit heeft hij gisteren al uitgezet voor het spel begon... zijn zichtbaarheid slaat terug op de vorige ronde!
Ik kon er maar 1 vinden.
pi_119003658
Monopoly (1) Chuck
Puntenslijpsel (1) Townelder
pi_119003666
Wat? :o _O-
  One tough cookie vrijdag 9 november 2012 @ 00:29:07 #17
169210 liesje1979
pi_119003725
Laat die oudjes maar schuiven
  One tough cookie vrijdag 9 november 2012 @ 00:29:34 #19
169210 liesje1979
pi_119003736
Gewoon zonder hints of wat?
pi_119003755
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon zonder hints of wat?
Ik zie uberhaupt nog weinig hints -O-
pi_119003806
Welterusten dorpelingen en schoften :P

Bis morgen :W

Oh en Timmmmm dat kale koppie staat goed O+
pi_119003913
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef plopkweker het volgende:
Let op; hij/zei bevat géen hints
Spelfouten onder voorbehoud 8-)

:')
pi_119003963
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:39 schreef Dale. het volgende:

[..]

Lees dan wat er onder staat :{w }:|
  One tough cookie vrijdag 9 november 2012 @ 00:43:01 #24
169210 liesje1979
pi_119003964
Ok ik vond wat ik naar Mono vond sterker maar
Bol:
AKQ#2816 Zo maar een nummer in de reeks
Heel ver gezocht misschien maar ik vind tweekapper een raar woord, Datingsite-ervaringen #257 Knipogen naar alles en iedereen! Tweekapper-kapper-knip. Keek; ogen.
Het grote PSV topic #635: Uit vorm, maar met de volle winst
En verder veel voetbal in pohi

Vooral de laatste vond ik wel sterk naar de winst bij de lotto wijzen.
pi_119003983
Zo overduidelijke hint dit

quote:
deze keer lagen er een paar brochures naar zonnige vakantiebestemmingen en de TV
Gids waar hij een abonnement op had. Hij keek snel op welke zender de trekking was, hij keek snel in zijn T.V Gids en zocht wanneer de trekking was;
Eerst TV schrijven daarna T.V tuurlijk!
pi_119004056
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Monopoly is geen maffia
Maar jij wel :{
pi_119004076
Bij de loterij moest ik ook nog aan het bingo topic denken die bij meerdere langs komt maar verder kan ik er nog ff niets bij plaatsen.
Morgen weer verder kijken, bedtijd :W
pi_119004175
Ik ga ook richting bed, tot morgen :W
pi_119004364
Tamashii heb ik op de korrel. Nog even de rest bekijken nu.
pi_119004721
Crazy-M
Profiel : Ik luister NL-Talig (Jody Bernal, Guillermo toppertje breezer ananas)
Fobo : Al met al is CrazyM een doodnormale jongen als 1000 in een dozijn (1000 stukjes?)
PoHi : http://forum.fok.nl/topic/1888384 (Anus prepareren voor fallus, dynamiet in aars?), http://forum.fok.nl/topic/1886369 (Toppertje en breezer ananas)

Foei Crazy-M , moorden mag niet :6

## VOTE Crazy-M

Monopoly (1) Chuck
Crazy-M (1) Monopoly

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 01:51:19 ]
  vrijdag 9 november 2012 @ 03:40:53 #31
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_119005020
Meteen dood. :o

maar wel met een lekker lang stukje. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_119005182
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 november 2012 01:50 schreef Monopoly het volgende:
Crazy-M
Profiel : Ik luister NL-Talig (Jody Bernal, Guillermo toppertje breezer ananas)
Fobo : Al met al is CrazyM een doodnormale jongen als 1000 in een dozijn (1000 stukjes?)
PoHi : http://forum.fok.nl/topic/1888384 (Anus prepareren voor fallus, dynamiet in aars?), http://forum.fok.nl/topic/1886369 (Toppertje en breezer ananas)

Foei Crazy-M , moorden mag niet :6

## VOTE Crazy-M

Monopoly (1) Chuck
Crazy-M (1) Monopoly
Je vergeet dat ABO geen openbare forum is waar iedereen toegang heeft beste jongen :)
en volgens mij hebben de SL geen abo ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_119005284
De hints uit kill 2 vond ik toch wel: (gegroepeerd)
Voetbal, Radio en TV; dit klinkt als een voetbal liefhebber, via tv, radio of internet (stond ook iets over computer)
Toast, Feestje, Loterij, dansje; Klinkt als iemand die van een feest houdt
Nog enkele losse hints:
De tweekapper werdt wel erg specifiek genoemd vond ik
Reclame vakantiebestemming; kan bij de loterij horen, maar kan dus ook bij een reis persoon horen. Radio; In ONZ loopt de R49 reeks, dus hier leg ik een link naar de radio zeker met de liedjes waarin verwezen wordt in de kill
Farao dansje; reis naar egypte of iets dergelijks?
dynamiet in de aars; ander woord voor aars is Anus.

Mijn verdenkingen gaan uit naar Monopoly en waarom:
Wormen in mijn anus Alleen al de topictitel: Wormen in anus, te linken naar het dynamiet in de aars, het zelfde als: Mijn anus weet precies wat je wilt
De persoon die voelde zich bekeken:they are watching us
De Radio link: [Radio 49] #2994 Haha, born to be alive! Even lekker peukie roken! (r49 radio reeks)
Het slachtoffer liep langs een feest: [FEE SC] # 1 feest. waar hij niet voor uitgenodigd was, dus een besloten feest: Klein feestje met paar vriendenq
En dan de reclame brochures over het reizen en een zonnige bestemming: [11 nov] Wie gaat er Sint Maarten lopen? Sint Maarten klinkt als een zonnige bestemming en bij behorend:
[Reisverslag] Spitsbergen

Ik zet mn stem nog niet vast in afwachting op andere verdenkingen, maar ik ga hier met Liesje mee om Monopoly te kiezen als mafia lid
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 9 november 2012 @ 08:53:48 #34
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119006185
ik ga ook maar eens hints zoeken
Wat doe ik hier?
pi_119016782
Town elder ##unvote PS
##vote crazy-m

Monopoly (1) Chuck
Crazy-M (2) Monopoly, Town elder
pi_119017014
##vote Monopoly

Monopoly (2) Chuck, DuTank
Crazy-M (1) Monopoly

Ik vind de hints naar hem sterk.
Mijn excuses mensen, ik heb er helemaal niet over nagedacht dat ik morgen naar Antwerpen ga :') Gelukkig heb ik daar wifi ;)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_119017176
Kutzooi, ik allemaal moeite gedaan op m'n telefoon..
pi_119017204
Monopoly (2) Chuck, DuTank
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:14:12 #39
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119018237
##vote mono

Monopoly (3) Chuck, DuTank, tdrone
Wat doe ik hier?
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:21:42 #40
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119018531
Ook # Mono dan
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:34:26 #41
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_119018993
## vote mono

Monopoly (2) Chuck, DuTank, Crutch
Je moeder is een hamster
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:37:14 #42
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_119019103
Monopoly (5) Chuck, DuTank, tdrone, BoL, Crutch
Crazy-M (3) Monopoly, Town elder, Sheepcidus
Radio Soulwax!
pi_119021629
## vote monopoly
Monopoly (6) Chuck, DuTank, tdrone, BoL, Crutch, Crazy-m
Ik luister NL-Talig
pi_119021950
## vote monopoly
Monopoly (7) Chuck, DuTank, tdrone, BoL, Crutch, Crazy-m, Dale.

Dag dag monopoly :W
pi_119022648
Treintje O+ O+
pi_119023333
Vandaag een beetje druk, dus ook geen tijd om verder nog hints te zoeken. De hints naa mono zijn wel erg sterk...

#vote mono

Monopoly (8) Chuck, DuTank, tdrone, BoL, Crutch, Crazy-m, Dale., Rockfire
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119024371
Voor de duidelijkheid: topics uit een priveforum gelden niet als hints, daar worden ze ook niet gezocht.
pi_119024728
Er missen nogal wat stemmen
pi_119024745
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaad... Er stonden al 2(?) Mensen op scherp omdat ze niet stemde bij de BM verkiezingen.
pi_119024898
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:18 schreef TheVulture het volgende:
nog 6 volgens mij?
Ik luister NL-Talig
  One tough cookie vrijdag 9 november 2012 @ 18:31:05 #51
169210 liesje1979
pi_119025101
Weekend! *O*
#vote mono

Monopoly (10) Chuck, DuTank, tdrone, BoL, Crutch, Crazy-m, Dale., Rockfire, liesje

Vond de hints wel heel sterk.
pi_119025964
Er moeten nog wel erg veel mensen stemmen binnen een paar minuten -O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119026027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:54 schreef Rockfire het volgende:
Er moeten nog wel erg veel mensen stemmen binnen een paar minuten -O-
schoonmaak tijd :P
pi_119026093
#vote mono

Monopoly (11) Chuck, DuTank, tdrone, BoL, Crutch, Crazy-m, Dale., Rockfire, liesje, Bartjebart
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_119026109
en dan zul je zien dat mono town is :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:58:46 #56
242666 BeamofLight
pi_119026129
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dan unvoten we nu gewoon met zijn allen.
pi_119026202
kom maar op met de dag post :P
pi_119026250
Zucht :D

Plop post hem zometeen :9
pi_119026299
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
dan is crazy-m het, toch? of zie ik dat verkeerd?
pi_119026323
ik vind t een beetje een teleurstellende ronde tot dusverre.
veel stemmen, en weinig hints zoeken.
pi_119026382

De eerste dorps lynch was aangebroken, Monopoly liep met een gebogen hoofd richting de pas aangeschafte guillotine, hij wist dat hij niet meer lang te leven had, dus had hij maar een fysieke oorlogsvoering opgestart. Iedere bewoner van het dorp keek hij strak in hun ogen, zijn blik was zo gevaarlijk dat er een paar van hun in hun broek moesten plassen. Hij leunde met zijn nek op de rand van de nog ongebruikte guillotine, hij schreeuwde nog heel hard voordat hij onthoofd zou worden; 'MARK MY WORDS, IK BEN ONSCHULDIG!!'. Monopoly (Townie) werd onthoofd terwijl het dorp toe keek, zijn hoofd werd als eerbetoon gegoten in koper en als standbeeld op het dorpsplein geplaatst.

Puntenslijpsel was al twee keer vergeten te stemmen, de 'Big Brothers' van het dorp kwamen haar even een bezoekje brengen, ze werd omhoog getakeld met een hijskraan, in een mobiel toilet geduwd en op een hoogte van 60 meter losgelaten. Puntenslijpsel (Townie) sloeg te pletter op aarde en liet een hoop troep achter.

Topiek bleef per ongeluk met zijn broek hangen aan de haak van de kraan, hij sloeg ook te pletter en verenigde met PS in een hoop stront. Topiek (maffia) werd gebruikt als mest voor de maisvelden.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:05:19 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119026395
_O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:05:31 #63
242666 BeamofLight
pi_119026405
Dus
pi_119026408
-O-
pi_119026416
sorry ik zit in amsterdam nu buiten en net patatje op en zie vijf over zeven staan :')
Oeps :@
pi_119026443
sorry mono :*
pi_119026461
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef gomi het volgende:
ik vind t een beetje een teleurstellende ronde tot dusverre.
veel stemmen, en weinig hints zoeken.
Ik sluit me hierbij aan... en dan niet alleen wat betreft de hints maar ook de manier van spelen :')
pi_119026500
Is PS de laatste tijd niet vaker ge-SL-killed dan door een normale lynch of maffia kill? :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:08:04 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119026526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
Is PS de laatste tijd niet vaker ge-SL-killed dan door een normale lynch of maffia kill? :')
Dit is de tweede keer, maar dat kwam door een verongelukte vriendin.
pi_119026534
hmm jammer van mono. Op zoek naar de echte magie. Rip mono
Ik luister NL-Talig
pi_119026536
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik sluit me hierbij aan... en dan niet alleen wat betreft de hints maar ook de manier van spelen :')
Inderdaad... -O-
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:08:49 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119026560
quote:

[..]

Daar doe je al dat werk dan voor hè.
pi_119026570
Pfft, sorry, ik zit er niet echt lekker in dit potje volgens mij.
pi_119026586
Zie 8 over 7 staan en denk "KUT". :')
pi_119026637
quote:

[..]

eens weinig die naar hints zoeken
Ik luister NL-Talig
pi_119026638
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zie 8 over 7 staan en denk "KUT". :')
_O- _O- :*
pi_119026640
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dit is de tweede keer, maar dat kwam door een verongelukte vriendin.
Ik bedoel de laatste spellen in het afgelopen jaar die ze mee heeft gedaan.
pi_119026671
Oh en, Topiek is dus ook een modkill want 2 keer niet gestemd?
pi_119026691
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jep :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:11:58 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119026702
quote:
Nee, de SL's vinden hem gewoon stom.
pi_119026715
Ik zucht nog een keer :')
pi_119026737
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daar doe je al dat werk dan voor hè.
Ja -O-
pi_119026779
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jep :')

quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_119026793
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_119026819
Ik denk ook wel dat we na deze ronde klaar zijn voor de komende tijd.
pi_119026836
quote:
ja stemt niet, maar wel gister actief in de pm.
naai je je medemaffia gewoon imo
pi_119026884
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef DrNick het volgende:
jij post niet actief :') jij stemt en bent weer weg :')
pi_119026886
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef gomi het volgende:

[..]

Dat is wel een rotstreek ja.

quote:
Denk het ook. Want dit is natuurlijk ook helemaal niet motiverend voor toekomstige SL's.
pi_119026900
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef gomi het volgende:

[..]

Misschien moeten doden gewoon hun mond dicht houden :)
(hoe frustrerend dingen ook kunnen zijn trouwens)
pi_119026989
quote:
Dat hoeft niet zo te zijn... er is deze ronde ook wel weer vers bloed qua deelnemers... maar je moet er wel iets van moeite in steken als speler...
pi_119027014
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Misschien moeten doden gewoon hun mond dicht houden :)
(hoe frustrerend dingen ook kunnen zijn trouwens)
als t gaat om effectieve spelinfo ja, als t gaat om een dode maffia die gedood is door de sl wegens niet stemmen, zoals ook al gepost is zie ik niet in waarom ik dat niet mag posten.
alles wat ik post staat gewoon in t topic., niets nieuws aan spelinfo hoor
pi_119027033
Oproep aan de doden: Kruip terug je kist in }:|
pi_119027041
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

jij post niet actief :') jij stemt en bent weer weg :')
true, ik ga zo maar weer opzoek naar hints, kijken of er nog iets uit die eerste 2 kills te halen is, iets wat ik over het hoofd heb gezien
Ik luister NL-Talig
pi_119027176
Tevens nachtrollen doe je ding, als je niks wilt doen meld dat even.
pi_119028640
Moordenaars :r

:D Snel potje dit :')
pi_119028814
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef Monopoly het volgende:
Moordenaars :r

:D Snel potje dit :')
Je kan nu wel je FoBo aanpassen B-)
pi_119028859
:(
pi_119028875
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:57 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Je kan nu wel je FoBo aanpassen B-)
Dat is een aangename bijkomstigheid!

Succes iedereen :W Pak die vieze Italianen :D
pi_119029028
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:59 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dat is een aangename bijkomstigheid!

Succes iedereen :W Pak die vieze Italianen :D
Blijf met je tengels van SV af! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119030951
Stilte voor de storm hier?
pi_119031394
Het volgende nog allemaal gevonden, sommige ver gezocht andere wat minder ver:
Alle mogelijke hints uit beide kills:
Culinear: Zakken Chips, Supermarkt,
Woning: Mooie Landhuis, 2 kapper
Media / Beroemd: TV, Radio, Abba, Computer, Jody Bernall, toppertje ananas
Sport: Voetbal
Feest reden: Niet uitgenodigd, feest, lotterij gewonnen
Gokken: Lot van lotterij
Vakantie: Zonnige vakantie, egyptische dansje Farao
Overige: Wasje, geen schone kleren (boxershort) dynamiet, geen zin in werk, 1001 stukjes, City of living and trash

Brengt mij tot de volgende mogelijke verdenkingen:
Tha_Erik
History:
TV topics, Radio topics

Fotoboek:
City of the living trash = Film, veel film notes in zn fobo
Dynamiet en bom: Plaatje van explosie
Verder gezochte hint:
Gezicht komt vaak voor in FOBO, kan ook een hint zijn van iemand die kijkt

Crutch:
History: WGR(werk subforum), verwijzing naar klein kapitaal, geld zaken

DuTank
History:
Techno: Dansen op de beat
Fotoboek:
Eetgerecht met dunne aardappelen (culinear)
Trash: Foto tegen prullenbak

DRNick:
History:
DIG: Computers
LIF: Huizen en de was doen (geen schone boxers)
Werk aan de winkel

Tamashii
History:
NWS: Explosie Nijmegen (8 november gebeurt)
[SEX SC #522] Schiet eeeennsss oooopppp schiet ... 2 schoten in hoofd

Bartjebart
History:
CUL: Diverse topics

Sheepcidus
Profiel: Link naar Radio zender
History: TV en VBL
Fotoboek:
Chips in de mond van een hond

De meest duidelijke op dit moment zijn voor mij dus Tha_erik en Sheepcidus.
maar we zullen vanavond afwachten wat dan de hints zullen zijn
Ik luister NL-Talig
pi_119033998
klein half uur *O* *O*
pi_119034637
Zal ik hem gewoon alvast posten?
  One tough cookie vrijdag 9 november 2012 @ 21:45:49 #104
169210 liesje1979
pi_119034795
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Joah. *O*
pi_119034869

Crazy-M zat rustig thuis een boek te lezen terwijl de TV nog aanstond op Nederland 1. Opeens kwam er een extra uitzending over een groot gaslek in het dorp, Ze deed snel alle ramen en deuren dicht en keek als een oud vrouwtje uit het raam om te kijken of ze wat kon zien. De avond begon behoorlijk komisch toen ze een stel muziekmakende josti's zag langskomen. Dit was een soort van hallucinatie omdat ze vergeten was de roosters dicht te doen en de bedwelmende gassen het huis in waren gekomen. Niet veel later zag ze een stel gele mannetjes in pakken langs komen rennen richting het gaslek en er was ook al brandweer ter plekke die hard aan het werk waren. Opeens zag ze een reflectie uit haar ooghoek komen, ze keek er naar en nu was het een soort van laserlampje. Crazy-M (Townie) realiseerde dat het een pistool was, voordat ze actie kon ondernemen werd ze met 1 schot recht door het hoofd om het leven gebracht.

Chuck-N0rr1s had een belangrijke tenniswedstrijd. Hij was wel een beetje zenuwachtig maar gelukkig hingen er heel veel spandoeken voor 'm op de tribune. Chuck-N0rr1s liet zijn tegenstander alle hoeken van de baan zien en won met overmacht zijn wedstrijd. Hij zocht enorm bezweet de kleedkamer op en toen hij net zijn boxershort uit had getrokken werd er op de deur geklopt. “Binnen”, riep Chuck terwijl hij onder de douche stapte. Er kwam een enorme beer van een kerel binnen gestapt. “Zo mooie jongen, buk maar eens voorover”, riep de in het zwart geklede vent.

Chuck schrok van deze woorden en wilde snel een gele handdoek pakken om zichzelf te bedekken. Zijn enorm sterke belager was echter sneller. Hij pakte het tennisracket van Chuck en wilde dit met grof geweld in zijn kont steken. Chuck bleek echter een ijzeren plaat op zijn achterste te hebben gebonden. De duistere figuur gleed ook nog eens uit over Chuck's zeepje en besloot te vluchten als een dief in de nacht. Chuck kon zijn ijzeren plaat op zijn kont helaas wel weggooien
pi_119035156
:D _O- _O- ijzerplaat

tevens een tennis racket in mn reet drukken :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Chuck-N0rr1s op 09-11-2012 22:09:48 ]
pi_119035212
Nou wilde gok,
de NW of iets is voor Crazy gegaan?
Chuck mislukte maffia kill?

Al 2 maffia dood, 22 bij start.
4/5 maffia en spion dus nog maar 2/3 over en spion? :')
pi_119036108
weer hints met sport
pi_119036786
Pohi van BeamofLight (mislukte kill2)

XL Tennisgame #110 - WTF!
XL Tennisgame #109
Wedden op Sport #1337 - LEEEEEEEEEEEEEET!
pi_119037067
Chuck-N0rr1s had een belangrijke tenniswedstrijd. Hij was wel een beetje zenuwachtig maar gelukkig hingen er heel veel spandoeken voor 'm op de tribune. Chuck-N0rr1s liet zijn tegenstander alle hoeken van de baan zien en won met overmacht zijn wedstrijd. Hij zocht enorm bezweet de kleedkamer op en toen hij net zijn boxershort uit had getrokken werd er op de deur geklopt. “Binnen”, riep Chuck terwijl hij onder de douche stapte. Er kwam een enorme beer van een kerel binnen gestapt. “Zo mooie jongen, buk maar eens voorover”, riep de in het zwart geklede vent.

Chuck schrok van deze woorden en wilde snel een gele handdoek pakken om zichzelf te bedekken. Zijn enorm sterke belager was echter sneller. Hij pakte het tennisracket van Chuck en wilde dit met grof geweld in zijn kont steken. Chuck bleek echter een ijzeren plaat op zijn achterste te hebben gebonden. De duistere figuur gleed ook nog eens uit over Chuck's zeepje en besloot te vluchten als een dief in de nacht. Chuck kon zijn ijzeren plaat op zijn kont helaas wel weggooien

BeamofLight
Tennistopics

Sheep
Beer: Doping #48 Beerput
Tennis: Doping #49 Nu ook met tennissers!

Dutank
Gele handdoek in Fobo

Kiek zo doe je dat :+

[ Bericht 2% gewijzigd door lynda op 09-11-2012 22:37:51 ]
pi_119037750
:D :@
pi_119037934
Pff, nu was mn leven al zo kort, maar om vervolgens ook nog als een meid begraven te worden :o
Ze laten de doodde zelfs niet in hun waarde :'(
Ik luister NL-Talig
pi_119038141
Mensen, jullie beide SL's zijn morgen de hele dag onverwacht niet aanwezig

Timmmmm gaat het overnemen morgen O+

[ Bericht 60% gewijzigd door TheVulture op 09-11-2012 22:51:21 ]
pi_119038198
Whut.. -O- nouwja.. ik ga gewoon door :')
met ze alleeeeeeeeeeeee

ownee.
die zijn er bijna niet :+ :D :P

Nog beter: Een Tim kill O+ :D

[ Bericht 37% gewijzigd door lynda op 09-11-2012 23:07:14 ]
pi_119038224
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:

Daarom, en omdat wij jullie wel alle tijd willen geven om hints te zoeken en omdat deze ronde toch al van de slecht georganiseerde zaken aan elkaar hangt hebben jullie tot zondag 19.00 uur om te stemmen en dan pakken we het weer op met Dag en Nacht 3

Huh? :o -O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Bartjebart op 09-11-2012 23:03:14 ]
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:43:42 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119038293
quote:

Daarom, en omdat wij jullie wel alle tijd willen geven om hints te zoeken en omdat deze ronde toch al van de slecht georganiseerde zaken aan elkaar hangt hebben jullie tot zondag 19.00 uur om te stemmen en dan pakken we het weer op met Dag en Nacht 3

Hallo, ik ben er morgen op de gezette tijden wel. Stuur alles maar lekker naar mij door, dan fix ik het wel voor morgen
Laffe huichelaar
pi_119038354
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hallo, ik ben er morgen op de gezette tijden wel. Stuur alles maar lekker naar mij door, dan fix ik het wel voor morgen
O+
pi_119038360
quote:

vrijdag 9 november 2012 @ 22:47:58 #120
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119038527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Jij bent volgende ronde SL, prima. Met je hoofd.
Laffe huichelaar
pi_119038756
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

pi_119038813
Timmmmm
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

pi_119039390
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

^O^
pi_119039448
Dan wel lekker lang zoeken naar hints :)
pi_119039477

BeamofLight

Tennistopics

Sheep

Dutank
Gele handdoek in Fobo

Drnick
Douchen: Douche sessie loopt uit de hand
Beer: showerbeer

Erik
Beer: HOMO#3140 Met z'n allen voor een haardvuur op een berenvel.
pi_119043010
Speciale rollen kunnen hun acties morgen ook aan Timmmmm doorsturen via PM!
pi_119045709
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:04 schreef lynda het volgende:

BeamofLight

Tennistopics

Sheep

Dutank
Gele handdoek in Fobo

Drnick

Erik
ben je scheel mattie, die handdoek is groen!
  zaterdag 10 november 2012 @ 08:35:18 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119047095
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 02:12 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jij bent eigenlijk best schattig :D Doe je daarom altijd zo nepgangsta, ter compensatie?
Laffe huichelaar
  zaterdag 10 november 2012 @ 08:38:06 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119047103
Wie is BM? :')
Laffe huichelaar
pi_119047192
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 08:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij bent eigenlijk best schattig :D Doe je daarom altijd zo nepgangsta, ter compensatie?
:Y

Ja ik ben eigenlijk best wel thuglife hoor, check die cap dan
pi_119047504
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 08:38 schreef timmmmm het volgende:
liesje *O* *O* *O*
pi_119047596
Die douche hints naar DrNick zijn wel aardig.
Aardig genoeg voor mij om alvast te stemmen:

DrNick (1) DuTank
pi_119048968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 08:38 schreef timmmmm het volgende:
die is er nooit :9
pi_119048998
Mag je je stem weggeven? Ik ben namelijk de hele dag weg en heb geen tijd meer om t door te lezen...

Zo ja mag Liesje, de BM voor mij stemmen. En anders stem ik op Sheep.
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:34:50 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119049060
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:31 schreef Dale. het volgende:
Mag je je stem weggeven? Ik ben namelijk de hele dag weg en heb geen tijd meer om t door te lezen...

dat mag niet
Laffe huichelaar
pi_119049356
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 02:12 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ga hints zoeken schele.
pi_119049400
Ik vraag me trouwens steeds meer af waar zijn oa Liesje de BM(Gomi stemde op Liesje voor BM) en Erik? Die lullen normaal het topic vol maar nu euhm niets :+
Zo zijn er nog een paar maar jullie 2 vallen mij het meest op :')
pi_119049729
Mijn plannen zijn gewijzigd, ik blijf thuis van het weekend. Het is even op Tim wachten of ik het zal overnemen van hem of dat we het samen doen.
pi_119049808
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:06 schreef plopkweker het volgende:
Mijn plannen zijn gewijzigd, ik blijf thuis van het weekend. Het is even op Tim wachten of ik het zal overnemen van hem of dat we het samen doen.
Doe maar samen joh, ik ben pas morgen weer thuis :Y
pi_119049822
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:06 schreef plopkweker het volgende:
*O* *O* *O*
pi_119050479
Ik doe het vanavond lekker alleen :7
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:35:02 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119050492
Samen is voor het gewone volk
Laffe huichelaar
pi_119050517
:O
pi_119051347

BeamofLight

Tennistopics

Sheep

Dutank
Gele handdoek in Fobo

Drnick

Erik

Tdrone
Winnen: Europese Unie wint Nobelprijs voor de Vrede
Beer: knuffelbeer in fobo
Spandoeken: Foto’s met tekst voor Tdrone van andere users in fobo?

Ik ga gewoon in mijn eentje verder O+
pi_119051366
Deze is alvast voor Tdrone :*

##vote Tdrone

Tdrone (1) Lynda
DrNick (1) Dutank
pi_119051387
ff kijken of de maffia nu wakker gaat worden O+
pi_119051439
mmm, veel goede en sterke hints naar Tdrone

##vote tdrone

Tdrone (2) Lynda, chuck
DrNick (1) Dutank
pi_119051453
Vakantiebestemmingen (Tdrone TRV topic NY) Tvgids (tdrone TVtopics)

Ow dit had ik gister nog gepost gister bij kill 2 geloof ik.
ff terug zoeken :7

Owja Tdrone zei gisterochtend ik ga hints zoeken en stemde daarna als 3e op Mono.. Dat was ook niet goed :')

Owja 2 aah toe maffia mag ik nog een nachtje blijven leven of is de kill pm er al uit met mijn naam? O-) :6

Blacksmith ? Mag ik een vest of 10? :') _O-

[ Bericht 27% gewijzigd door lynda op 10-11-2012 13:24:05 ]
pi_119051729
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
mmm, veel goede en sterke hints naar Tdrone

##vote tdrone

Tdrone (2) Lynda, chuck
DrNick (1) Dutank
Hier ga ik in mee ja.

#vote Tdrone.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_119051759
Tdrone (3) Lynda, chuck, Tamashii
DrNick (1) Dutank
pi_119051770
DrNick (1) Dutank
pi_119051780
:D
pi_119051785
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef lynda het volgende:
DrNick (1) Dutank
B-)
pi_119051796
Danku danku.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_119051935
##vote Trdone

Tdrone (4) Lynda, chuck, Tamashii, DrNick
DrNick (1) Dutank
pi_119052062
Dat ging makkelijk O+ :D
pi_119052155
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:31 schreef Dale. het volgende:

Moet die er nog bij? :')
pi_119053537
Hmm hints naar tdrone zijn eigenlijk nog beter misschien :P
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 15:37:49 #159
169210 liesje1979
pi_119054858
##vote Nick

DrNick (3) Dutank liesje
pi_119054934
Owja Liesje is ook maffia denk ik O+
Gewoon alleen maar omdat ze tegen alles in stemt.. O+
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 15:42:32 #161
169210 liesje1979
pi_119054991
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:40 schreef lynda het volgende:
Owja Liesje is ook maffia denk ik O+
Gewoon alleen maar omdat ze tegen alles in stemt.. O+
Nee. O+
pi_119055008
Je stemt niet op maffia (ik gok nog steeds dat Tdrone maffia is).. Dus spion dan? Ik gok dat.
Of zit de cult er nog bij? :') dan dat.

Weten we dat ook alvast.
Let het dorp op zodat jullie liesje overdag een keer pakken? Helaas moet ik haar nog beschermen ook in de nacht :6

[ Bericht 19% gewijzigd door lynda op 10-11-2012 15:59:34 ]
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 15:45:12 #163
169210 liesje1979
pi_119055052
Ook geen spion nee.
pi_119055070
Je bent niet te vertrouwen :6
pi_119055090
:6
pi_119055094
*)
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:14:32 #167
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119055786
Hallo. Ik doe nog mee maar had een stapavondje waar ik opeens niet thuis sliep :@ en geen telefoonoplader mee en ik nog een nachtje ben gebleven :@ :D en nu op weg naar huis ben met een bijna dode telefoon.

Thuis even bijlezen, zien of ik al verdacht wordt en dan hopelijk op tijd kunnen stemmen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119055812
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo. Ik doe nog mee maar had een stapavondje waar ik opeens niet thuis sliep :@ en geen telefoonoplader mee en ik nog een nachtje ben gebleven :@ :D en nu op weg naar huis ben met een bijna dode telefoon.

Thuis even bijlezen, zien of ik al verdacht wordt en dan hopelijk op tijd kunnen stemmen.
Volg je cult of ga je voor een dode maffia? :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:16:45 #169
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119055853
Oh wacht ik stem vast met Liesje mee voor het geval ik het niet haal:
##vote drnick
Hoogachtend,
Erik.
pi_119055928
Aah onbetrouwbare liesje volgen.
Voorspelbaar. :P
pi_119056197
DrNick (3) Dutank, liesje, erik

span0nd!
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:29:46 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119056232
Zet dales stem er ook eens bij
Laffe huichelaar
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 16:30:27 #173
169210 liesje1979
pi_119056255
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:29 schreef plopkweker het volgende:
DrNick (3) Dutank, liesje, erik

span0nd!
Mijn stem telt dubbel he?
pi_119056483
##tks tks tk switch!
Tdrone (5) Lynda, chuck, Tamashii, DrNick, DuTank
DrNick (3) liesje, erik
pi_119056856
##Vote tdrone
Tdrone (6) Lynda, chuck, Tamashii, DrNick, DuTank, Bartjebart
DrNick (3) liesje, erik
Sheepcidus (1) Dale.
pi_119056935
Liesje doet raar :')
pi_119057353
Valt het je nu pas op? _O-
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 17:16:44 #178
169210 liesje1979
pi_119057762
Wat is er? :+
pi_119057774
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nouhou! -O-
Wat is er? :)
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 17:18:43 #181
169210 liesje1979
pi_119057784
Jullie zijn gemeen!
pi_119057800
Want? :o
pi_119057835
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zijn gemeen!
Want?
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 17:20:25 #184
169210 liesje1979
pi_119057840
Ik doe helemaal niet anders dan anders.
pi_119057868
Was je er dan? :o
Welke inbreng had je behalve mono aan de dood helpen en nu op nick stemmen? :P
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 17:21:07 #186
169210 liesje1979
pi_119057870
Of jullie vinden me altijd raar, dat kan ook. _O-
pi_119057871
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe helemaal niet anders dan anders.
Waarom trek je je deze opmerkingen zo aan dan? :') Dat is ook alleen omdat er blijkbaar iets speelt :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:21:51 #188
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119057903
tsjoek tjsoek

##vote Nick

DrNick (2) Dutank. tdrone
Wat doe ik hier?
pi_119057905
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef liesje1979 het volgende:
Of jullie vinden me altijd raar, dat kan ook. _O-
Nee hoor alleen als je onbetrouwbaar bent zoals nu.
pi_119057918
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef tdrone het volgende:
tsjoek tjsoek

Hoi maffia :*
Pak je ff het juiste lijstje?
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 17:22:28 #191
169210 liesje1979
pi_119057926
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef lynda het volgende:
Was je er dan? :o
Welke inbreng had je behalve mono aan de dood helpen en nu op nick stemmen? :P
Ik had een leven. :@
pi_119057939
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef tdrone het volgende:
tsjoek tjsoek

##vote Nick

DrNick (2) Dutank. tdrone
Pak je nou opzettelijk het verkeerde lijstje? :')
pi_119057954
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik had een leven. :@
Ik ook, maar toch ging mijn stem niet naar mono, niet naar crazy, niet naar jou en nu niet naar nick.
pi_119057987
Tdrone (6) Lynda, chuck, Tamashii, DrNick, DuTank, Bartjebart
DrNick (4) liesje, erik, tdrone
Sheepcidus (1) Dale.
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:23:54 #195
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119057990
meh heet geen zin om te stemmen, ben toch al dood...
Wat doe ik hier?
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 17:24:48 #196
169210 liesje1979
pi_119058029
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:23 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik ook, maar toch ging mijn stem niet naar mono, niet naar crazy, niet naar jou en nu niet naar nick.
De hints naar Mono waren sterk. En eerlijk is eerlijk normaal gesproken ben ik actiever. Maar ik had serieus een hele zware week. Ik heb zelfs vandaag tot half 4 geslapen ofzo. :')
pi_119058079
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

De hints naar Mono waren sterk. En eerlijk is eerlijk normaal gesproken ben ik actiever. Maar ik had serieus een hele zware week. Ik heb zelfs vandaag tot half 4 geslapen ofzo. :')
Die van mono waren niet sterk.. Bol vond je trouwens sterker..
Vote maar gewoon Tdrone :*
pi_119058208
Als dat zo door gaat is Albino straks ook geSLkilled :')
pi_119058283
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Bartjebart het volgende:
Als dat zo door gaat is Albino straks ook geSLkilled :')
:o Ik heb nog anderhalf uur joh!
pi_119058338
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:o Ik heb nog anderhalf uur joh!
Ik zei ook "als"...
pi_119058373
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zei ook "als"...
Ja, en ik geef alvast even aan dat het niet gaat gebeuren. :D
pi_119058400
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja, en ik geef alvast even aan dat het niet gaat gebeuren. :D
^O^
pi_119058627
##vote tdrone

Tdrone (7) Lynda, chuck, Tamashii, DrNick, DuTank, Bartjebart, AlbinoBambi
Sheepcidus (1) Dale.

Ik ga mee met het treintje, want de hints naar tdrone zijn het sterkste. En zelf faal ik hard in hints zoeken. :')
pi_119058663
^O^
pi_119059377
Nog een uurtje voor de dag lynch :).

Ik mis nog 3 stemmen, zo te zien gaat niemand eraan via een modkill vandaag *O*
pi_119059477
Correctie: 4 stemmen

Maar dan nog, er komt geen modkill vandaag :)
pi_119059971
treintje O+
pi_119060917
Tdrone (8) Lynda, chuck, Tamashii, DrNick, DuTank, Bartjebart, AlbinoBambi, Town elder
Sheepcidus (1) Dale.
pi_119061142

De dag begon een beetje wisselvallig met een spannende opbouw qua stemmen, maar toen het treintje eenmaal was begonnen leken de remmen kapot te zijn :+. De restjes van Monopoly zaten nog op de guillotine en de vliegen waren er in veelvoud op af gekomen, het dorp wilde tdrone wel een waardige dood geven dus kozen ze maar voor de oude manier, paintballen maar dan met echte wapens :7. Het gehele dorp was erop af gekomen om aan dit schouwspel mee te doen, de hoofdprijs was de tong van tdrone zoals ze dat in Amerika deden met de tong van een buffel. Na een leuke, maar toch zeker wel intensieve ronde 'Gunball' ( 8-) ) had lynda gewonnen. Zij kreeg de tong van tdrone mee, de rest van het lichaam van tdrone (Maffia) kreeg een zeemansgraf.

Nachtrollen doe je ding!
pi_119061163
Nou bedankt he crutch, sheep, bol en rock ;(
pi_119061188
Ow told ya so bitches ~O>

Byeeeeee tdrone :*
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 19:06:01 #212
169210 liesje1979
pi_119061365
pi_119061833
*O* *O*
pi_119066121
Mensen doe eens wat leuks ofzo... Saai gedoe hier.
pi_119066234
voetbal
verder weinig actieve :+
pi_119066260
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef lynda het volgende:
voetbal
verder weinig actieve :+
Zeg dat wel :O
pi_119066552
Het wordt een erg leuke nachtpost zo meteen.
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 21:27:25 #219
169210 liesje1979
pi_119066606
Ben benieuwd!
pi_119066637
Toestemming om hem om half 10 te posten?
pi_119066671
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef plopkweker het volgende:
Mensen doe eens wat leuks ofzo... Saai gedoe hier.
We wachten vol spanning op de nacht die ons staat te wachten :o
pi_119066700

Einde.

Het bovenstaande stukje bevat geen hints
pi_119066744
Geen een rol(len) die konden moorden hebben wat opgegeven, evenals een groot deel van de nachtrollen.

Top jongens, chapeau ^O^
pi_119066770
huh?
pi_119066783
Wait what? :o
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 21:31:54 #226
169210 liesje1979
pi_119066795
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef plopkweker het volgende:
Geen een rol(len) die konden moorden hebben wat opgegeven, evenals een groot deel van de nachtrollen.

Top jongens, chapeau ^O^
ah vandaar een eind gemaakt?
pi_119066822
Wacht even, iemand die heeft een PM gestuurd naar Tim ipv Tim en mij.
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:33:27 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119066857

De moordpartijen in het dorp waren voor Dutank een angstige reden om eens lekker samen met 3 vriendinnen een paar dagen aan de kust uit te waaien. De zeelucht zou hem ongetwijfeld goed doen en samen met de meiden zou hij een hoop lol gaan beleven. Het maakte hem niet uit dat ze hem voor homo uitmaakten omdat hij met meiden weg ging, hij wist wel beter. Toen de deurbel ging dacht hij dat zijn vriendinnen er waren om hem met een mooie rode sportauto op te pikken. Hij gooide zonder om te kijken de deur open en draaide om om zijn witte koffer te pakken. “Ik heb er zin in meiden.” “Dat zal best viespeuk,” riep een zware stem. … keek om en zag een in het geel gekleed figuur met twee kapmessen in de handen staan. Voordat hij kon gillen werd Dutank (blacksmith) onthoofd en viel zijn lichaam in twee stukken op de grond.

Jullie kunnen tot morgen 19.00 stemmen.
Laffe huichelaar
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:34:19 #230
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119066890
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef plopkweker het volgende:
Wacht even, iemand die heeft een PM gestuurd naar Tim ipv Tim en mij.
Kan je dat duimpje wel naar beneden doen, maar als je zelf eerder achter het feit dat je er wel gewoon bent gekomen was, was al die verwarring niet nodig geweest. Dus tenzij die duim voor jezelf is, vind ik hem zéér misplaatst
Laffe huichelaar
pi_119066898
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]

De moordpartijen in het dorp waren voor Dutank een angstige reden om eens lekker samen met 3 vriendinnen een paar dagen aan de kust uit te waaien. De zeelucht zou hem ongetwijfeld goed doen en samen met de meiden zou hij een hoop lol gaan beleven. Het maakte hem niet uit dat ze hem voor homo uitmaakten omdat hij met meiden weg ging, hij wist wel beter. Toen de deurbel ging dacht hij dat zijn vriendinnen er waren om hem met een mooie rode sportauto op te pikken. Hij gooide zonder om te kijken de deur open en draaide om om zijn witte koffer te pakken. “Ik heb er zin in meiden.” “Dat zal best viespeuk,” riep een zware stem. … keek om en zag een in het geel gekleed figuur met twee kapmessen in de handen staan. Voordat hij kon gillen werd Dutank (blacksmith) onthoofd en viel zijn lichaam in twee stukken op de grond.

Jullie kunnen tot morgen 19.00 stemmen.
Thanks, wilde hem net posten.
pi_119066935
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kan je dat duimpje wel naar beneden doen, maar als je zelf eerder achter het feit dat je er wel gewoon bent gekomen was, was al die verwarring niet nodig geweest. Dus tenzij die duim voor jezelf is, vind ik hem zéér misplaatst
Ik heb hem een DM gestuurd daarnet, voordat jij mij PM'de en toen hij/zij nog online was.

Bedankt voor het nadenken meneer ik weet alles.
pi_119066958
nm

[ Bericht 99% gewijzigd door gomi op 10-11-2012 21:36:34 ]
pi_119066961
Ik ben er wel klaar mee voor deze ronde. Als TV er morgen mee door wilt gaan is het goed, ik ben het zat.

w/
pi_119066987
Fijn in het topic doen :*
pi_119067006
ah yeah *G*
pi_119067013
-nvm-
pi_119067155
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef lynda het volgende:
Nou bedankt he crutch, sheep, bol en rock ;(
Sorry, sorry, sorry :@ :@

Mijn dag verliep vandaag anders dan gepland, daardoor geheel vergeten te stemmen. Beetje hectische tijd nu voor mij, ik ga ineens op heel korte termijn verhuizen. Komt bij dat daardoor mijn vriendin straks met de auto naar het werk moet en we dus de auto moeten inruilen voor een automaat, dus vandaag wat garages afgeweest.

Ik vind het zelf eigenlijk geen excuus om niet te stemmen, maar geloof me dit is echt niks voor mij om deel te nemen aan een spel en dan zoiets te vergeten :@
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119067183
Overigens staan er van de nog 13 levende spelers 9 op scherp van een modkill.

Zeer motiverend als SL ^O^
pi_119067205
Ik post paar even niet meer. w/
pi_119067260
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:41 schreef plopkweker het volgende:

Dat is het zeker niet, maar het is ook te verwachten bij ronde 4 achter elkaar. Eerst is het leuk en zoekt men actief naar hints, maar het wordt steeds minder leuk om naar hints te zoeken danwel actief mee te spelen.
pi_119067279

Drnick
woont in zeeland (zie profiel)
pi_119067306
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:41 schreef plopkweker het volgende:

Ik snap het heel goed dat je daar als SL niet blij van wordt... En mijn excuses zijn dan ook zeker aan jullie gericht :@
Jullie steken er tijd in, dan mogen wij als spelers wel wat beter meedoen...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 21:45:40 #244
169210 liesje1979
pi_119067337
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ik snap het heel goed dat je daar als SL niet blij van wordt... En mijn excuses zijn dan ook zeker aan jullie gericht :@
Jullie steken er tijd in, dan mogen wij als spelers wel wat beter meedoen...
Hier sluit ik me bij aan. Sorry SL.
pi_119067395
Oh ik was dus te laat.. jammer want zoals geZegd zit ik in antwerpen en heb niet altijd internet...
pi_119067426
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef DuTank het volgende:
Oh ik was dus te laat.. jammer want zoals geZegd zit ik in antwerpen en heb niet altijd internet...
je bent dood -O-
pi_119067471
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef DuTank het volgende:
Nou ja opgelost. Morgen hoef je niet te stemmen! ^O^
pi_119067485
Nou wie is de maffia? :')
Wie was er afwezig..? Want de NW is gok wel zo slim om mij niet te killen, de maffia lijkt afwezig.. Jammer van Dutank :')
Dus oude kills erbij pakken en de afwezige?
pi_119067496
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:45 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan. Sorry SL.
ah meestal zijn t dezelfde mensen die actief spelen en een deel die gewoon bijna alleen stemt enzo.
is elke keer weer zo toch?
en na een paar rondes wordt t aantal actieve spelers steeds minder.

lullig voor de sl idd, maar denk dat jij nou niet iemand bent die daar sorry voor hoeft te zeggen tbh
pi_119067566
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou ja opgelost. Morgen hoef je niet te stemmen! ^O^
_O-
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:02:15 #251
242666 BeamofLight
pi_119068175
Snapt iemand er nog iets van?
pi_119068205
De maffia was zo stom om niets in te leveren vannacht ^O^
Andere dorpsrol heeft Dutank afgemaakt
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:04:07 #253
242666 BeamofLight
pi_119068274
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef lynda het volgende:
En dus?? Zijn er geen hints te zoeken? Of moeten we oude stukjes gebruiken?
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 22:04:13 #254
169210 liesje1979
pi_119068281
quote:
Hoe weet je dat zo zeker?
pi_119068431
quote:
maar dan heeft de maffia dus niks gedaan :?
pi_119068462
Het kan toch ook de maffia zijn? We hebben er al aardig wat afgemaakt, dus misschien was er nog maar 1 over?
pi_119068513
3 maffia zijn dood, 1:5 is maffia dus 4 leden maffia denk ik, dus nog 1 maffia over
pi_119068550
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
3 maffia zijn dood, 1:5 is maffia dus 4 leden maffia denk ik, dus nog 1 maffia over
Dat dus.
pi_119068606
lijkt mij imho sterk dat het laatste lid niks heeft gedaan (of heeft niet gestemd :') )
pi_119068615
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het kan toch ook de maffia zijn? We hebben er al aardig wat afgemaakt, dus misschien was er nog maar 1 over?
De kill heeft overeenkomsten met de dood van Crazy-M..
pi_119068617
Verder snap ik dat grote afwezigheid niet motiverend werkt voor een SL, maar ben ik ook van de mening dat als je ergens aan begint je het af moet maken.

Ik zal ook maar eens serieus hints gaan zoeken. :D
pi_119068775
De kleur geel komt in 3 kills terug. Maar ook in 2 van dezelfde nacht, en een maffialid kan maar 1 keer per nacht moorden...
pi_119068836
Sheepcidus:
in geel gekleed figuur - foto in fobo in geel kostuum
aan de kust uit te waaien - Orkaan Sandy op ramkoers met Amerikaanse oostkust #5
twee kapmessen - Doping #51 Bijltjesdag bij Sky

[ Bericht 34% gewijzigd door Rockfire op 10-11-2012 22:21:33 ]
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119068876

Drnick
Speciaal voor Razania: Foursome MVVV (pohi) 3 vrouwen
pi_119068920
maar weer een geel kostuum,
pi_119068943
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
De kleur geel komt in 3 kills terug. Maar ook in 2 van dezelfde nacht, en een maffialid kan maar 1 keer per nacht moorden...
2 users met iets geel ???
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 22:19:13 #267
169210 liesje1979
pi_119068959
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

Drnick
Kleuren geel rood en wit. Nick heeft een ui met een geel hoofd, een witte jas en een rode mijter.
pi_119068963

DrNick
Woont in Zeeland
Geel mannetje in zijn UI
Nick heeft een UI met een geel hoofd, een witte jas en een rode mijter.

Sheepcidus
Foto in fobo in geel kostuum
pi_119069000
Heb jullie hints alvast toegevoegd. :)
pi_119069020
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik had mijn post geedit en nog een hint toegevoegd
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119069021

DrNick
Woont in Zeeland
Geel mannetje in zijn UI

Sheepcidus

Rockfire
geel shirt aan op een foto in zn fobo
pi_119069047
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
^O^
pi_119069054

DrNick
Woont in Zeeland
Geel mannetje in zijn UI

Sheepcidus
aan de kust uit te waaien - Orkaan Sandy op ramkoers met Amerikaanse oostkust #5

Rockfire
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 22:21:50 #274
169210 liesje1979
pi_119069071
Maar wacht even hoor, weten we heel zeker dat de kill van de maffia is en niet van een sterke dorpsrol? :@
pi_119069099
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wacht even hoor, weten we heel zeker dat de kill van de maffia is en niet van een sterke dorpsrol? :@
Niet heel zeker. Wel relatief, denk ik?
pi_119069126
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
hoe wil je hier achterkomen dan ? lijkt mij sterk dat hij/zij dan roept ja hoi :W :')
pi_119069208
Ik twijfel heel sterk of dit op dat gele figuur kan slaan, maar Chuck heeft een gele auto in zijn UI en fobo staan :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119069222
Oh en alles waarin homo voorkomt qua moord wordt natuurlijk aan Erik gelinkt want die is altijd maffia. :')
pi_119069239
Maarrem, we kunnen ons voor de zekerheid ook focussen op moorden uit de vorige nachten?
pi_119069277
Al kan bij de tweede nacht ook weer een vigilante moord zitten. Moeilijk dit, want er zijn ook al mensen op basis van hun gepleegde moorden gelyncht.
pi_119069283
quote:
Crazy-M zat rustig thuis een boek te lezen terwijl de TV nog aanstond op Nederland 1. Opeens kwam er een extra uitzending over een groot gaslek in het dorp, Ze deed snel alle ramen en deuren dicht en keek als een oud vrouwtje uit het raam om te kijken of ze wat kon zien. De avond begon behoorlijk komisch toen ze een stel muziekmakende josti's zag langskomen. Dit was een soort van hallucinatie omdat ze vergeten was de roosters dicht te doen en de bedwelmende gassen het huis in waren gekomen. Niet veel later zag ze een stel gele mannetjes in pakken langs komen rennen richting het gaslek en er was ook al brandweer ter plekke die hard aan het werk waren. Opeens zag ze een reflectie uit haar ooghoek komen, ze keek er naar en nu was het een soort van laserlampje. Crazy-M (Townie) realiseerde dat het een pistool was, voordat ze actie kon ondernemen werd ze met 1 schot recht door het hoofd om het leven gebracht.
weer gele pakjes
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:27:36 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119069327
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en alles waarin homo voorkomt qua moord wordt natuurlijk aan Erik gelinkt want die is altijd maffia. :')
Hoi :7.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119069346
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Hoi :7.
:D O+
pi_119069365
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

weer gele pakjes
Ja maar ook in de moordpoging op jou. Jij had een gele handdoek, schijnbaar.
pi_119069374
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
_O- _O-
pi_119069387
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:

DrNick
Woont in Zeeland
Geel mannetje in zijn UI

Sheepcidus

Rockfire
Ik vind de hints naar DrNick en Sheep erg sterk, maar op basis van het feit dat sheep niet heeft gestemd zou ik dan toch voor sheep pleiten :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:29:23 #287
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119069407
En het spijt me zeer dat ik tot nu toe niet aanwezig was (en morgen heel de dag in de efteling ronddwarrel) MAAR ik ga vanavond/vannacht even goed zoeken en even proberen te ontdekken wat er in hemelsnaam in mijn afwezigheid allemaal gebeurd is :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_119069416
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:28 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ik vind de hints naar DrNick en Sheep erg sterk, maar op basis van het feit dat sheep niet heeft gestemd zou ik dan toch voor sheep pleiten :P
Mja, en we weten dus niet of dit een maffiakill is. En ik ga niet de maffia aan de hand meenemen naar de vigilante, als het zijn kill is.
pi_119069425
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Al kan bij de tweede nacht ook weer een vigilante moord zitten. Moeilijk dit, want er zijn ook al mensen op basis van hun gepleegde moorden gelyncht.
Dat kan elke dag toch?
pi_119069447
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En het spijt me zeer dat ik tot nu toe niet aanwezig was (en morgen heel de dag in de efteling ronddwarrel) MAAR ik ga vanavond/vannacht even goed zoeken en even proberen te ontdekken wat er in hemelsnaam in mijn afwezigheid allemaal gebeurd is :').
Ik wil hierna eigenlijk nog wel een volwaardig potje draaien. :') Dit is zo'n anticlimax tot nu toe!
pi_119069449

DrNick
Woont in Zeeland
Geel mannetje in zijn UI

Sheepcidus
kind ( :') ) met een zwarte tuinbroek aan in fobo

Rockfire
pi_119069457
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef DrNick het volgende:

[..]

Dat kan elke dag toch?
De eerste nacht mag hij niet moorden.
pi_119069497
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgens mij moeten we hier wel zeker rekening mee houden. Als de rekensom van +/- 4 maffia klopt dan hadden ze in de tweede nacht nog maar 1 kill toch?
pi_119069513
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Mja, en we weten dus niet of dit een maffiakill is. En ik ga niet de maffia aan de hand meenemen naar de vigilante, als het zijn kill is.
Klopt, maar blijkbaar heeft de maffia dan niks gedaan, dus zou sheep ook verdacht zijn. DrNick heeft wel gestemd dus is die minder verdacht. Vigilante zal vast wel hebben gestemd
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119069536
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:31 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Klopt, maar blijkbaar heeft de maffia dan niks gedaan, dus zou sheep ook verdacht zijn. DrNick heeft wel gestemd dus is die minder verdacht. Vigilante zal vast wel hebben gestemd
Klopt. Maar dan hebben hints van deze moord dus geen waarde.
pi_119069545
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:31 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Het kan ook 1 grote strategie zijn he. Juist om ons in verwarring te brengen...
pi_119069570
DrNick
Woont in Zeeland
Geel mannetje in zijn UI

Sheepcidus
kind ( :') ) met een zwarte tuinbroek aan in fobo
iemand heeft een winnie de poe berenpak aan in zijn fobo

Rockfire
pi_119069580
## Vote Sheepcidus

Sheepcidus (1), Chuck
pi_119069594
## Vote Sheepcidus

Sheepcidus (2) Chuck, DrNick
pi_119069609
SL opent nieuw topic, of maakt dat niet uit?
pi_119069612
## Vote Sheepcidus

Sheepcidus (3) Chuck, DrNick, Rockfire
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')