SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Townie
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek Maffia
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek Blacksmith
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek Zombie
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek Maffia
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek Townie
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Townie (modkill)
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek Maffia (modkill)
19. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
20. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
21. Crazy-M Profile | History | Fotoboek Townie
22. Dale Profile | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Nacht 1
Zombiekill
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
[ Bericht 0% gewijzigd door plopkweker op 10-11-2012 21:38:59 ]Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Hoeft niet is mijn opinie maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En waarom moeten we jou geloven?
Help me overtuigen, is het gevoel of weet je meer dan wij?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:32 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoeft niet is mijn opinie maar.
Maffia zou niet zo snel een andere maffia onder de bus gooien wat er net gebeurde.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Help me overtuigen, is het gevoel of weet je meer dan wij?
Eens. Maar ik vind de hints toch best sterk, Misschien busdrive?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maffia zou niet zo snel een andere maffia onder de bus gooien wat er net gebeurde.
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef plopkweker het volgende:
Hoort die zombiekill in het rijtje van belangrijke linkjes?
Nacht 1.2.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef plopkweker het volgende:
Hoort die zombiekill in het rijtje van belangrijke linkjes?
Als de hints naar gomi kloppen heeft hij dus Peter omgelegd en blijft er dit over voor nu?quote:Het dorp had een nieuwe burgemeester gekozen met hoop dat de rust zou wederkeren in de 'City of living Trash and Dead'. Roger_Epiales liep toen het net begon te schemeren nog een rondje door het dorp, nadenkend of hij wel de goede keuze had gemaakt bij de burgemeester verkiezingen. Nog nadenkend over die lekkere toastjes die waren uitgedeeld bij de burgemeester uitreiking keek hij naar binnen bij een tweekapper, en er stond bij beiden voetbal op. Hij gaf zichzelf een tik op zijn hoofd en zei tegen zichzelf, 'hoe kon ik dat nou vergeten zijn?!'. Even later zag hij een schaduw in zijn ooghoek voorbij flitsen, hij bleef tegen zichzelf zeggen; Niets aan de hand, gewoon stoïcijns doorlopen... Toen hij de hoek om gelopen was, met zijn huis in zicht, liep hij langs een feestje waarvoor hij niet was uitgenodigd, gefrustreerd en al vergeten dat hij even daarvoor iemand achter zich zag lopen en snel weer verdween liep hij verder richting huis. Hij graaide gefrustreerd nog wat in zijn zakken en vond daar een lot van de loterij! Vol goede hoop liep hij verder richting huis. Eenmaal thuis aangekomen was de reclameboer weer eens aan de late kant, deze keer lagen er een paar brochures naar zonnige vakantiebestemmingen en de TV
Gids waar hij een abonnement op had. Hij keek snel op welke zender de trekking was, hij keek snel in zijn T.V Gids en zocht wanneer de trekking was; Donderdag 8 november 2012. Hij keek haastig hoe laat de trekking was; over 2 minuten al! Snel deed hij zijn T.V aan, ging naar de goede zender en keek op zijn lot; alles, op na laatste cijfer na, had hij goed! Hij had een fors geldbedrag gewonnen! Hij belde snel zijn werkgever op en zei 'STIK MAAR IN DIE KLOTEBAAN' en hing op, zette de TV uit en opeens hoorde hij het liedje 'Doe mij een toppertje, en een breezer ananas' achter hem aanstaan, maar hij had helemaal geen radio en de TV en computer stonden uit. Toen hij achter zich keek stond er een duister figuur op de beat een soort van farao dansje te doen (met de ene hand omhoog en naar de voren en de ander omlaag naar achter), hij schoot in de lach en het duistere figuur wist weer waar voor hij gekomen was, hij bond Roger_Epiales vast, propte 1 kilogram dynamiet in zijn aars en liep weg met de ontsteker, eenmaal aan het inde van de straat stond het liedje 'Que si, que no' van Jody Bernal op. Heel geestig zei de moordenaar 'Que no' en liet de bom afgaan. Roger_Epiales (Townie) was met een knallend einde in 1001 stukjes ontploft.
Of we hadden net zoveel geluk als jullie vorige ronde met Rockfire.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Als de hints naar gomi kloppen heeft hij dus Peter omgelegd en blijft er dit over voor nu?
de watcher speelde ook nog mee geloof ik daarquote:Op donderdag 8 november 2012 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of we hadden net zoveel geluk als jullie vorige ronde met Rockfire.
Ik kon er maar 1 vinden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben er weer...
Even voor de duidelijkheid... ik krijg signalen dat Plopkweker in FoBo's zou zijn te zien als laatste viewer... dit heeft hij gisteren al uitgezet voor het spel begon... zijn zichtbaarheid slaat terug op de vorige ronde!
Ik zie uberhaupt nog weinig hintsquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef plopkweker het volgende:
Let op; hij/zei bevat géen hints
Spelfouten onder voorbehoud
Eerst TV schrijven daarna T.V tuurlijk!quote:deze keer lagen er een paar brochures naar zonnige vakantiebestemmingen en de TV
Gids waar hij een abonnement op had. Hij keek snel op welke zender de trekking was, hij keek snel in zijn T.V Gids en zocht wanneer de trekking was;
Je vergeet dat ABO geen openbare forum is waar iedereen toegang heeft beste jongenquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:50 schreef Monopoly het volgende:
Crazy-M
Profiel : Ik luister NL-Talig (Jody Bernal, Guillermo toppertje breezer ananas)
Fobo : Al met al is CrazyM een doodnormale jongen als 1000 in een dozijn (1000 stukjes?)
PoHi : http://forum.fok.nl/topic/1888384 (Anus prepareren voor fallus, dynamiet in aars?), http://forum.fok.nl/topic/1886369 (Toppertje en breezer ananas)
Foei Crazy-M , moorden mag niet
## VOTE Crazy-M
Monopoly (1) Chuck
Puntenslijpsel (1) Townelder
Crazy-M (1) Monopoly
Inderdaad... Er stonden al 2(?) Mensen op scherp omdat ze niet stemde bij de BM verkiezingen.quote:
nog 6 volgens mij?quote:
schoonmaak tijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:54 schreef Rockfire het volgende:
Er moeten nog wel erg veel mensen stemmen binnen een paar minuten
Dan unvoten we nu gewoon met zijn allen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
en dan zul je zien dat mono town is
dan is crazy-m het, toch? of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
en dan zul je zien dat mono town is
Ik sluit me hierbij aan... en dan niet alleen wat betreft de hints maar ook de manier van spelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef gomi het volgende:
ik vind t een beetje een teleurstellende ronde tot dusverre.
veel stemmen, en weinig hints zoeken.
Dit is de tweede keer, maar dat kwam door een verongelukte vriendin.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
Is PS de laatste tijd niet vaker ge-SL-killed dan door een normale lynch of maffia kill?
Inderdaad...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan... en dan niet alleen wat betreft de hints maar ook de manier van spelen
Daar doe je al dat werk dan voor hè.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan... en dan niet alleen wat betreft de hints maar ook de manier van spelen
eens weinig die naar hints zoekenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoel de laatste spellen in het afgelopen jaar die ze mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer, maar dat kwam door een verongelukte vriendin.
Jepquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, Topiek is dus ook een modkill want 2 keer niet gestemd?
Nee, de SL's vinden hem gewoon stom.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar doe je al dat werk dan voor hè.
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, de SL's vinden hem gewoon stom.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, de SL's vinden hem gewoon stom.
ja stemt niet, maar wel gister actief in de pm.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
jij post niet actiefquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef DrNick het volgende:
Ik denk ook wel dat we na deze ronde klaar zijn voor de komende tijd.
Dat is wel een rotstreek ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ja stemt niet, maar wel gister actief in de pm.
naai je je medemaffia gewoon imo
Denk het ook. Want dit is natuurlijk ook helemaal niet motiverend voor toekomstige SL's.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef DrNick het volgende:
Misschien moeten doden gewoon hun mond dicht houdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ja stemt niet, maar wel gister actief in de pm.
naai je je medemaffia gewoon imo
Dat hoeft niet zo te zijn... er is deze ronde ook wel weer vers bloed qua deelnemers... maar je moet er wel iets van moeite in steken als speler...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef DrNick het volgende:
als t gaat om effectieve spelinfo ja, als t gaat om een dode maffia die gedood is door de sl wegens niet stemmen, zoals ook al gepost is zie ik niet in waarom ik dat niet mag posten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien moeten doden gewoon hun mond dicht houden
(hoe frustrerend dingen ook kunnen zijn trouwens)
true, ik ga zo maar weer opzoek naar hints, kijken of er nog iets uit die eerste 2 kills te halen is, iets wat ik over het hoofd heb gezienquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
jij post niet actiefjij stemt en bent weer weg
Je kan nu wel je FoBo aanpassenquote:
Dat is een aangename bijkomstigheid!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:57 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Je kan nu wel je FoBo aanpassen
Blijf met je tengels van SV af!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is een aangename bijkomstigheid!
Succes iedereenPak die vieze Italianen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Huh?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, jullie beide SL's zijn morgen de hele dag onverwacht niet aanwezig
Daarom, en omdat wij jullie wel alle tijd willen geven om hints te zoeken en omdat deze ronde toch al van de slecht georganiseerde zaken aan elkaar hangt hebben jullie tot zondag 19.00 uur om te stemmen en dan pakken we het weer op met Dag en Nacht 3
Hallo, ik ben er morgen op de gezette tijden wel. Stuur alles maar lekker naar mij door, dan fix ik het wel voor morgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Daarom, en omdat wij jullie wel alle tijd willen geven om hints te zoeken en omdat deze ronde toch al van de slecht georganiseerde zaken aan elkaar hangt hebben jullie tot zondag 19.00 uur om te stemmen en dan pakken we het weer op met Dag en Nacht 3
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo, ik ben er morgen op de gezette tijden wel. Stuur alles maar lekker naar mij door, dan fix ik het wel voor morgen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent volgende ronde SL, prima. Met je hoofd.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent volgende ronde SL, prima. Met je hoofd.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo, ik ben er morgen op de gezette tijden wel. Stuur alles maar lekker naar mij door, dan fix ik het wel voor morgen
ben je scheel mattie, die handdoek is groen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:04 schreef lynda het volgende:
Chuck-N0rr1s had een belangrijke tenniswedstrijd. Hij was wel een beetje zenuwachtig maar gelukkig hingen er heel veel spandoeken voor 'm op de tribune. Chuck-N0rr1s liet zijn tegenstander alle hoeken van de baan zien en won met overmacht zijn wedstrijd. Hij zocht enorm bezweet de kleedkamer op en toen hij net zijn boxershort uit had getrokken werd er op de deur geklopt. “Binnen”, riep Chuck terwijl hij onder de douche stapte. Er kwam een enorme beer van een kerel binnen gestapt. “Zo mooie jongen, buk maar eens voorover”, riep de in het zwart geklede vent.
Chuck schrok van deze woorden en wilde snel een gele handdoek pakken om zichzelf te bedekken. Zijn enorm sterke belager was echter sneller. Hij pakte het tennisracket van Chuck en wilde dit met grof geweld in zijn kont steken. Chuck bleek echter een ijzeren plaat op zijn achterste te hebben gebonden. De duistere figuur gleed ook nog eens uit over Chuck's zeepje en besloot te vluchten als een dief in de nacht. Chuck kon zijn ijzeren plaat op zijn kont helaas wel weggooien
BeamofLight
Tennistopics
Sheep
Beer: Doping #48 Beerput
Tennis: Doping #49 Nu ook met tennissers!
Dutank
Gele handdoek in Fobo
Drnick
Douchen: Douche sessie loopt uit de hand
Beer: showerbeer
Erik
Beer: HOMO#3140 Met z'n allen voor een haardvuur op een berenvel.
Jij bent eigenlijk best schattigquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
ben je scheel mattie, die handdoek is groen!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best schattigDoe je daarom altijd zo nepgangsta, ter compensatie?
dat mag nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:31 schreef Dale. het volgende:
Mag je je stem weggeven? Ik ben namelijk de hele dag weg en heb geen tijd meer om t door te lezen...
Zo ja mag Liesje, de BM voor mij stemmen. En anders stem ik op Sheep.
Ga hints zoeken schele.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
ben je scheel mattie, die handdoek is groen!
Doe maar samen joh, ik ben pas morgen weer thuisquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:06 schreef plopkweker het volgende:
Mijn plannen zijn gewijzigd, ik blijf thuis van het weekend. Het is even op Tim wachten of ik het zal overnemen van hem of dat we het samen doen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:06 schreef plopkweker het volgende:
Mijn plannen zijn gewijzigd, ik blijf thuis van het weekend. Het is even op Tim wachten of ik het zal overnemen van hem of dat we het samen doen.
Hier ga ik in mee ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
mmm, veel goede en sterke hints naar Tdrone
##vote tdrone
Tdrone (2) Lynda, chuck
DrNick (1) Dutank
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef lynda het volgende:
Tdrone (3) Lynda, chuck, Tamashii
DrNick (1) Dutank
Moet die er nog bij?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:31 schreef Dale. het volgende:
Mag je je stem weggeven? Ik ben namelijk de hele dag weg en heb geen tijd meer om t door te lezen...
Zo ja mag Liesje, de BM voor mij stemmen. En anders stem ik op Sheep.
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:40 schreef lynda het volgende:
Owja Liesje is ook maffia denk ik
Gewoon alleen maar omdat ze tegen alles in stemt..![]()
Volg je cult of ga je voor een dode maffia?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo. Ik doe nog mee maar had een stapavondje waar ik opeens niet thuis sliepen geen telefoonoplader mee en ik nog een nachtje ben gebleven
![]()
en nu op weg naar huis ben met een bijna dode telefoon.
Thuis even bijlezen, zien of ik al verdacht wordt en dan hopelijk op tijd kunnen stemmen.
Mijn stem telt dubbel he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:29 schreef plopkweker het volgende:
Tdrone (4) Lynda, chuck, Tamashii, DrNick
DrNick (3) Dutank, liesje, erik
span0nd!
Wat is er?quote:
Want?quote:
Waarom trek je je deze opmerkingen zo aan dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe helemaal niet anders dan anders.
Nee hoor alleen als je onbetrouwbaar bent zoals nu.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef liesje1979 het volgende:
Of jullie vinden me altijd raar, dat kan ook.
Ik had een leven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef lynda het volgende:
Was je er dan?
Welke inbreng had je behalve mono aan de dood helpen en nu op nick stemmen?
Pak je nou opzettelijk het verkeerde lijstje?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef tdrone het volgende:
tsjoek tjsoek
##vote Nick
Tdrone (3) Lynda, chuck, Tamashii
DrNick (2) Dutank. tdrone
Ik ook, maar toch ging mijn stem niet naar mono, niet naar crazy, niet naar jou en nu niet naar nick.quote:
De hints naar Mono waren sterk. En eerlijk is eerlijk normaal gesproken ben ik actiever. Maar ik had serieus een hele zware week. Ik heb zelfs vandaag tot half 4 geslapen ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch ging mijn stem niet naar mono, niet naar crazy, niet naar jou en nu niet naar nick.
Die van mono waren niet sterk.. Bol vond je trouwens sterker..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De hints naar Mono waren sterk. En eerlijk is eerlijk normaal gesproken ben ik actiever. Maar ik had serieus een hele zware week. Ik heb zelfs vandaag tot half 4 geslapen ofzo.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Bartjebart het volgende:
Als dat zo door gaat is Albino straks ook geSLkilled
Ik zei ook "als"...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb nog anderhalf uur joh!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, en ik geef alvast even aan dat het niet gaat gebeuren.
Zeg dat welquote:
We wachten vol spanning op de nacht die ons staat te wachtenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef plopkweker het volgende:
Mensen doe eens wat leuks ofzo... Saai gedoe hier.
ah vandaar een eind gemaakt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef plopkweker het volgende:
Geen een rol(len) die konden moorden hebben wat opgegeven, evenals een groot deel van de nachtrollen.
Top jongens, chapeau
Kan je dat duimpje wel naar beneden doen, maar als je zelf eerder achter het feit dat je er wel gewoon bent gekomen was, was al die verwarring niet nodig geweest. Dus tenzij die duim voor jezelf is, vind ik hem zéér misplaatstquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef plopkweker het volgende:
Wacht even, iemand die heeft een PM gestuurd naar Tim ipv Tim en mij.
Thanks, wilde hem net posten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
De moordpartijen in het dorp waren voor Dutank een angstige reden om eens lekker samen met 3 vriendinnen een paar dagen aan de kust uit te waaien. De zeelucht zou hem ongetwijfeld goed doen en samen met de meiden zou hij een hoop lol gaan beleven. Het maakte hem niet uit dat ze hem voor homo uitmaakten omdat hij met meiden weg ging, hij wist wel beter. Toen de deurbel ging dacht hij dat zijn vriendinnen er waren om hem met een mooie rode sportauto op te pikken. Hij gooide zonder om te kijken de deur open en draaide om om zijn witte koffer te pakken. “Ik heb er zin in meiden.” “Dat zal best viespeuk,” riep een zware stem. … keek om en zag een in het geel gekleed figuur met twee kapmessen in de handen staan. Voordat hij kon gillen werd Dutank (blacksmith) onthoofd en viel zijn lichaam in twee stukken op de grond.
Jullie kunnen tot morgen 19.00 stemmen.
Ik heb hem een DM gestuurd daarnet, voordat jij mij PM'de en toen hij/zij nog online was.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je dat duimpje wel naar beneden doen, maar als je zelf eerder achter het feit dat je er wel gewoon bent gekomen was, was al die verwarring niet nodig geweest. Dus tenzij die duim voor jezelf is, vind ik hem zéér misplaatst
Sorry, sorry, sorryquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef lynda het volgende:
Nou bedankt he crutch, sheep, bol en rock
Dat is het zeker niet, maar het is ook te verwachten bij ronde 4 achter elkaar. Eerst is het leuk en zoekt men actief naar hints, maar het wordt steeds minder leuk om naar hints te zoeken danwel actief mee te spelen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:41 schreef plopkweker het volgende:
Overigens staan er van de nog 13 levende spelers 9 op scherp van een modkill.
Zeer motiverend als SL
Ik snap het heel goed dat je daar als SL niet blij van wordt... En mijn excuses zijn dan ook zeker aan jullie gerichtquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:41 schreef plopkweker het volgende:
Overigens staan er van de nog 13 levende spelers 9 op scherp van een modkill.
Zeer motiverend als SL
Hier sluit ik me bij aan. Sorry SL.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed dat je daar als SL niet blij van wordt... En mijn excuses zijn dan ook zeker aan jullie gericht
Jullie steken er tijd in, dan mogen wij als spelers wel wat beter meedoen...
je bent doodquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef DuTank het volgende:
Oh ik was dus te laat.. jammer want zoals geZegd zit ik in antwerpen en heb niet altijd internet...
Nou ja opgelost. Morgen hoef je niet te stemmen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef DuTank het volgende:
Oh ik was dus te laat.. jammer want zoals geZegd zit ik in antwerpen en heb niet altijd internet...
ah meestal zijn t dezelfde mensen die actief spelen en een deel die gewoon bijna alleen stemt enzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Sorry SL.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja opgelost. Morgen hoef je niet te stemmen!
En dus?? Zijn er geen hints te zoeken? Of moeten we oude stukjes gebruiken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef lynda het volgende:
De maffia was zo stom om niets in te leveren vannacht
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef lynda het volgende:
Andere dorpsrol heeft Dutank afgemaakt
maar dan heeft de maffia dus niks gedaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef lynda het volgende:
Andere dorpsrol heeft Dutank afgemaakt
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
3 maffia zijn dood, 1:5 is maffia dus 4 leden maffia denk ik, dus nog 1 maffia over
De kill heeft overeenkomsten met de dood van Crazy-M..quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het kan toch ook de maffia zijn? We hebben er al aardig wat afgemaakt, dus misschien was er nog maar 1 over?
2 users met iets geel ???quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
De kleur geel komt in 3 kills terug. Maar ook in 2 van dezelfde nacht, en een maffialid kan maar 1 keer per nacht moorden...
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
De moordpartijen in het dorp waren voor Dutank een angstige reden om eens lekker samen met 3 vriendinnen een paar dagen aan de kust uit te waaien. De zeelucht zou hem ongetwijfeld goed doen en samen met de meiden zou hij een hoop lol gaan beleven. Het maakte hem niet uit dat ze hem voor homo uitmaakten omdat hij met meiden weg ging, hij wist wel beter. Toen de deurbel ging dacht hij dat zijn vriendinnen er waren om hem met een mooie rode sportauto op te pikken. Hij gooide zonder om te kijken de deur open en draaide om om zijn witte koffer te pakken. “Ik heb er zin in meiden.” “Dat zal best viespeuk,” riep een zware stem. … keek om en zag een in het geel gekleed figuur met twee kapmessen in de handen staan. Voordat hij kon gillen werd Dutank (blacksmith) onthoofd en viel zijn lichaam in twee stukken op de grond.
Drnick
woont in zeeland (zie profiel)
Kleuren geel rood en wit. Nick heeft een ui met een geel hoofd, een witte jas en een rode mijter.
Ik had mijn post geedit en nog een hint toegevoegdquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb jullie hints alvast toegevoegd.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb jullie hints alvast toegevoegd.
Niet heel zeker. Wel relatief, denk ik?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wacht even hoor, weten we heel zeker dat de kill van de maffia is en niet van een sterke dorpsrol?
hoe wil je hier achterkomen dan ? lijkt mij sterk dat hij/zij dan roept ja hoiquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wacht even hoor, weten we heel zeker dat de kill van de maffia is en niet van een sterke dorpsrol?
weer gele pakjesquote:Crazy-M zat rustig thuis een boek te lezen terwijl de TV nog aanstond op Nederland 1. Opeens kwam er een extra uitzending over een groot gaslek in het dorp, Ze deed snel alle ramen en deuren dicht en keek als een oud vrouwtje uit het raam om te kijken of ze wat kon zien. De avond begon behoorlijk komisch toen ze een stel muziekmakende josti's zag langskomen. Dit was een soort van hallucinatie omdat ze vergeten was de roosters dicht te doen en de bedwelmende gassen het huis in waren gekomen. Niet veel later zag ze een stel gele mannetjes in pakken langs komen rennen richting het gaslek en er was ook al brandweer ter plekke die hard aan het werk waren. Opeens zag ze een reflectie uit haar ooghoek komen, ze keek er naar en nu was het een soort van laserlampje. Crazy-M (Townie) realiseerde dat het een pistool was, voordat ze actie kon ondernemen werd ze met 1 schot recht door het hoofd om het leven gebracht.
Hoiquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en alles waarin homo voorkomt qua moord wordt natuurlijk aan Erik gelinkt want die is altijd maffia.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en alles waarin homo voorkomt qua moord wordt natuurlijk aan Erik gelinkt want die is altijd maffia.
Ik vind de hints naar DrNick en Sheep erg sterk, maar op basis van het feit dat sheep niet heeft gestemd zou ik dan toch voor sheep pleitenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
DrNick
Woont in Zeeland
Geel mannetje in zijn UI
Nick heeft een UI met een geel hoofd, een witte jas en een rode mijter.
Speciaal voor Razania: Foursome MVVV (pohi) 3 vrouwen
Sheepcidus
Foto in fobo in geel kostuum
aan de kust uit te waaien - Orkaan Sandy op ramkoers met Amerikaanse oostkust #5
twee kapmessen - Doping #51 Bijltjesdag bij Sky
Rockfire
geel shirt aan op een foto in zn fobo
Mja, en we weten dus niet of dit een maffiakill is. En ik ga niet de maffia aan de hand meenemen naar de vigilante, als het zijn kill is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik vind de hints naar DrNick en Sheep erg sterk, maar op basis van het feit dat sheep niet heeft gestemd zou ik dan toch voor sheep pleiten
Dat kan elke dag toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Al kan bij de tweede nacht ook weer een vigilante moord zitten. Moeilijk dit, want er zijn ook al mensen op basis van hun gepleegde moorden gelyncht.
Ik wil hierna eigenlijk nog wel een volwaardig potje draaien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En het spijt me zeer dat ik tot nu toe niet aanwezig was (en morgen heel de dag in de efteling ronddwarrel) MAAR ik ga vanavond/vannacht even goed zoeken en even proberen te ontdekken wat er in hemelsnaam in mijn afwezigheid allemaal gebeurd is.
Volgens mij moeten we hier wel zeker rekening mee houden. Als de rekensom van +/- 4 maffia klopt dan hadden ze in de tweede nacht nog maar 1 kill toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Al kan bij de tweede nacht ook weer een vigilante moord zitten. Moeilijk dit, want er zijn ook al mensen op basis van hun gepleegde moorden gelyncht.
Klopt, maar blijkbaar heeft de maffia dan niks gedaan, dus zou sheep ook verdacht zijn. DrNick heeft wel gestemd dus is die minder verdacht. Vigilante zal vast wel hebben gestemdquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, en we weten dus niet of dit een maffiakill is. En ik ga niet de maffia aan de hand meenemen naar de vigilante, als het zijn kill is.
Klopt. Maar dan hebben hints van deze moord dus geen waarde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar heeft de maffia dan niks gedaan, dus zou sheep ook verdacht zijn. DrNick heeft wel gestemd dus is die minder verdacht. Vigilante zal vast wel hebben gestemd
Het kan ook 1 grote strategie zijn he. Juist om ons in verwarring te brengen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar heeft de maffia dan niks gedaan, dus zou sheep ook verdacht zijn. DrNick heeft wel gestemd dus is die minder verdacht. Vigilante zal vast wel hebben gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |