ik moest glimlachenquote:
Toevallig.quote:
met jou kan ik praten dude.. niks is zo relaxed om het geel te drinken met een spinquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Toevallig.
Vandaag sprak ik met een zwarte spin. Hij zei dat hij een redelijke traumaervaring had opgelopen eerder deze middag. We hebben het samen besproken onder het genot van een gele rakker.
Het was ook een mooie tijd. Zo samen met de zwarte spin chillen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Onnoman het volgende:
[..]
met jou kan ik praten dude.. niks is zo relaxed om het geel te drinken met een spin
tis idd altijd een momentopname.. dan neemt hij de knapzak met daarin een gemummificeerde vlieg.. en vertrokken naar een ver land ergens 200km van je vandaan..quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het was ook een mooie tijd. Zo samen met de zwarte spin chillen.
Helaas moest hij de benen nemen.
Idd, helaasch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tis idd altijd een momentopname.. dan neemt hij de knapzak met daarin een gemummificeerde vlieg.. en vertrokken naar een ver land ergens 200km van je vandaan..
die spiderplanes zijn voor de mens onzichtbaar
heb ooit van een spin na 4 jaar uit het niets een kaart gekregen. Ik was een beetje ontroerd..quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Idd, helaasch.![]()
Ik moest ook een traantje laten bij het afscheid. Hij had mij ook zo goed vast he.
Ik vroeg nog om te pennen, maar hij zei dat hij zijn handen vol had.
Zo kreeg ik ooit een bidprentje van een bidsprinkhaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb ooit van een spin na 4 jaar uit het niets een kaart gekregen. Ik was een beetje ontroerd..
de kaart kon ik echter alleen lezen middels een microscoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |