SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Townie
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek Zombie
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek
19. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
20. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
21. Crazy-M Profile | History | Fotoboek
22. Dale Profile | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
[ Bericht 10% gewijzigd door liesje1979 op 08-11-2012 22:32:06 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Je gooit gewoon Lynda er uit?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
BM
Liesje (1) Chuck,
Bartjebart (0)
Dale. (0)
Tha_Erik (0)
Na vorige ronde ge-SL'd te hebben ben ik wel klaar voor een meer hands-on potje en daarbij zou ik graag de rol van BM vervullen.
Liesje (1) Chuck,quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
BM
Liesje (1) Chuck,
Bartjebart (0)
Dale. (0)
Tha_Erik (0)
Na vorige ronde ge-SL'd te hebben ben ik wel klaar voor een meer hands-on potje en daarbij zou ik graag de rol van BM vervullen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je gooit gewoon Lynda er uit?!
!
Maffia praktijken!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Lyn, het was per ongeluk, je weet dat ik van je houd sinds je vorige ronde in nacht 1 dood was.
Ow en alleen maar omdat ik dood ging in nacht 1 hequote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Lyn, het was per ongeluk, je weet dat ik van je houd sinds je vorige ronde in nacht 1 dood was.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
Lynda als BM betekent een dood dorp, net zoals eerdere ervaringen met Tha_Erik
* Crazy-M voelt zich niet veilig tussen alle ABO mensen
jah, jij nietquote:
Als ik snachts met mn weerwolven pak langs de weg sta bel ik jou wel even opquote:
Ik heb om 1 reden een abo... Advertenties blokkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, jij niet
maar heb er al aantal gespot
Liesje (1) Chuck,quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Liesje (1) Chuck,
Bartjebart (0)
Dale. (0)
Lynda (1) Bartjebart
Erik (0)
En dan wint Liesjequote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus, straks heeft iedereen één stem
.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan wint Liesje
Want zij stond het eerste op die stand
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als ik snachts met mn weerwolven pak langs de weg sta bel ik jou wel even op
Ik zou je wel neerschieten ja. Heel hard ook met die rooie hakken en oranje pakjequote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik ga pas stemmen als ik mijn rol weet.
ik stem bijna altijd standaard liesjequote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik ga pas stemmen als ik mijn rol weet.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik zou je wel neerschieten ja. Heel hard ook met die rooie hakken en oranje pakje
ja alleen snapte ik niet dat je mij zomaar doodde. ik was niet eens verdachtquote:Op woensdag 7 november 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
En ik heb nog wel zo goed gespeeld vorige keer!
Hihi allemaal weer opnieuw stemmen enzoquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
WE ZIJN NOG BEZIG MET DE ROLLEN
Als wij het teken geven kan de burgemeestersverkiezing pas echt beginnen!
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
#vote Erik
Liesje (3) Chuck, gomi, Rockfire
Bartjebart (0)
Dale. (0)
Lynda (1) Bartjebart
Erik (2) Crutch, Monopoly
Tamashii (0)
Crutch (0)
whehehequote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
WE ZIJN NOG BEZIG MET DE ROLLEN
Als wij het teken geven kan de burgemeestersverkiezing pas echt beginnen!
Ligt aan je rol.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Dale. het volgende:
[..]
Als je dood gaat kijk je mij dan ook zo lief aan met die bambi oogjes van je
We zijn nog niet begonnen he?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef DuTank het volgende:
Bartjebart (0)
Dale. (0)
Lynda (2) Bartjebart, DuTank
Tamashii (0)
Crutch (0)
ik heb gewoon maar lootjes getrokken, het is tenslotte ook een soort van loterij die BM verkiezing
laat me raden: wegenwachterquote:
Nee!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh fu, mag ik nog 1 keer m'n UI veranderen?
jij altijdquote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh fu, mag ik nog 1 keer m'n UI veranderen?
Aangezien de rollen nog bezig zijn, kan het dus nog niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef DuTank het volgende:
Bartjebart (0)
Dale. (0)
Lynda (2) Bartjebart, DuTank
Crutch (0)
ik heb gewoon maar lootjes getrokken, het is tenslotte ook een soort van loterij die BM verkiezing
Ik kom ook bij jou op koffie...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan kom ik ook niet bij je op de koffie!
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Mensen we zijn nu echt begonnen, er mag niets meer aangepast worden en vanaf nu mogen jullie stemmen op de BM!
Over een paar dagenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
En mijn Bambi met sint-mijter UI dan.
Laat ik over mijn hart wrijven.... maar da's dan ook het laatste wat er gewijzigd mag wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ik vroeg het voor je post!
Nouhou.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ik over mijn hart wrijven.... maar da's dan ook het laatste wat er gewijzigd mag worden
Kontendraaier.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ik over mijn hart wrijven.... maar da's dan ook het laatste wat er gewijzigd mag worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:
Maffia!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik met je moeder heb gedaan...
Dat gaat ook gebeuren met jou!
Ik heb de film op dvd. Ik ken het verhaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
dat is een echte maffia uitspraak, jij bent verdacht nummer 1quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
Dit is echt hoe je stemmen binnenhaalt om BM te worden, je begint nu al onschuldige dieren te vermoorden...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit is echt hoe je stemmen binnenhaalt om BM te worden, je begint nu al onschuldige dieren te vermoorden...
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Kontendraaier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef Dale. het volgende:
Oh help
Echt dit spelletje vind ik nu alweer helemaal geweldig. Die inleving van bepaalde personen is natuurlijk om te huilen!
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
(jeses wat een ***klus op de mobiel).
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
(jeses wat een ***klus op de mobiel).
Jij zei dat je mij dood ging maken. Mijn hart zegt heel niet dat ik op jou moet stemmen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Dale. het volgende:
Mensen echt stem op mij. Ik leid ons volk naar de overwinning. 100%. Luister nou eens naar je hart. Wanneer die je overtuigd heeft bel je buurtbewoners en vertel hen dat ook zij op jou moeten stemmen.
Ik vind hem mooi.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Dale. het volgende:
Mensen echt stem op mij. Ik leid ons volk naar de overwinning. 100%. Luister nou eens naar je hart. Wanneer die je overtuigd heeft bel je buurtbewoners en vertel hen dat ook zij op jou moeten stemmen.
Die zit van haar overwinning te genieten denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hara doet niet mee.
Dat zie ik ook gewoon nu pas.Zo vanzelfsprekend vond ik het dat ze meedeed.
quote:
Beter ben je geen maffia anders ben ik net als vorige keer gelijk verdacht door je promotiewerkzaamheden.quote:
Die waren in de bonus. 12 halen, slechts 1 betalen... Kijk een kostenbewuste burgervader heeft het ook goed voor met zijn dorpsbewoners. Dus een stem voor mij is een stem voor jezelf!quote:
Ik heb net nog de lokale smilie boer gebeld en hij heeft mij verteld dat ze helemaal niet in de uitverkoop waren... Dus... jij liegt en hebt er dus 12 betaald.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die waren in de bonus. 12 halen, slechts 1 betalen... Kijk een kostenbewuste burgervader heeft het ook goed voor met zijn dorpsbewoners. Dus een stem voor mij is een stem voor jezelf!
Of hij rekent een gunstig prijsje voor dorp?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik heb net nog de lokale smilie boer gebeld en hij heeft mij verteld dat ze helemaal niet in de uitverkoop waren... Dus... jij liegt en hebt er dus 12 betaald.
Alleen maffia heeft genoeg geld om er 12 te betalen...
maffia praktijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of hij rekent een gunstig prijsje voor dorp?
deze zijn van het albert heijn huismerk. Vandaar ook dat ze in de bonus warenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik heb net nog de lokale smilie boer gebeld en hij heeft mij verteld dat ze helemaal niet in de uitverkoop waren... Dus... jij liegt en hebt er dus 12 betaald.
Alleen maffia heeft genoeg geld om er 12 te betalen...
Er is helemaal geen Albert Heijn in ons dorp...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
deze zijn van het albert heijn huismerk. Vandaar ook dat ze in de bonus waren
quote:
Aha. Dus jij stelt je beschikbaar uit gemakzucht? Ga je zeker tijdens werktijd de boodschappen ophalen he?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
Albert.nl
En ja die bezorgen, op verzoek, óók ik ons dorp. Bestellingen kunnen, zonder bijkomende kosten, geplaatst en afgehaald worden bij de speciale balie in de hal van het gemeentehuis.
maar natuurlijk, niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aha. Dus jij stelt je beschikbaar uit gemakzucht? Ga je zeker tijdens werktijd de boodschappen ophalen he?
Dus jij slaapt 's nachts (vrijwel) niet? Hmm, wie doet dat nog meer niet? Juist, de maffia!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
maar natuurlijk, niet.
Dat doe ik natuurlijk aan het einde van mijn 22 urige werkdag.
hmm of nachtwaker?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dus jij slaapt 's nachts (vrijwel) niet? Hmm, wie doet dat nog meer niet? Juist, de maffia!
Normaal gesproken is het dat de dag om 1900 is afgelopen, de rollen tussen 1900 en 21:30 hun ding doen en de nacht eindigt om 22 uur. Geen idee of dat deze ronde zo is, ik dacht dat Plopkweker misschien de nachtpost iets eerder wilde doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef Dale. het volgende:
Vraagje... Wat zijn de tijden waarop het dag -> nacht wordt en nacht -> dag?
Je bent boos dat ik af had gezegd he?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:55 schreef Monopoly het volgende:
## Vote DrNick
Liesje (5) Rockfire, chuck, Bambi, Dale. gomi, DuTank
DrNick (2) Crutch, Monopoly
Dale. (0)
BeamofLight (1) Peter
Bartjebart (1) Lynda
Crutch (1) DrNick
Nee, ik ben lekker tegendraads #YOLOquote:Op donderdag 8 november 2012 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent boos dat ik af had gezegd he?
##unvote liesjequote:Op donderdag 8 november 2012 01:05 schreef Dale. het volgende:
Ben ik nou de enigste zonder een stem...
wow wow wow, ik ben het even kwijtquote:Op donderdag 8 november 2012 01:11 schreef Dale. het volgende:
DuTank nog even trouw als toen in de FOK!-Alliance
Van wie ben je een kloon dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 01:11 schreef Dale. het volgende:
DuTank nog even trouw als toen in de FOK!-Alliance
Inderdaad, precies hoe of wat moet nog even afgesproken worden met TV.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het dat de dag om 1900 is afgelopen, de rollen tussen 1900 en 21:30 hun ding doen en de nacht eindigt om 22 uur. Geen idee of dat deze ronde zo is, ik dacht dat Plopkweker misschien de nachtpost iets eerder wilde doen.
En bedankt voor de stemmen iedereen!
En voor de autisten die denken dat ik DrNick en jou nu daadwerkelijk al beschuldig geldt uiteraard hetzelfdequote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Crutch het volgende:
Oh voor de autisten die dan ook meteen gaan denken dat ik echt maffia ben: HAHAHAHAHA! Lees de hints eerst maar.
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En voor de autisten die denken dat ik DrNick en jou nu daadwerkelijk al beschuldig geldt uiteraard hetzelfde
dat is echt een bazenspel, zelfs op deze leeftijd nog hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Topiek het volgende:
Ik herken dit spel van het weerwolvenspel van wakkerdamGroep 5
quote:
Liesje (8) Rockfire, chuck, Bambi, Dale. gomi, Erik, Crazy-M, Tamashiiquote:
## Haraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liesje (8) Rockfire, chuck, Bambi, Dale. gomi, Erik, Crazy-M, Tamashii
DrNick (2) Crutch, Monopoly
Dale. (1) DuTank
BeamofLight (1) Peter
Bartjebart (2) Lynda, BoL
Crutch (1) DrNick
Erik (4) Roger_Epiales, tdrone liesje, SheepcidusWere making, were making!
Radio Soulwax!
omdat de rest niet te vertrouwen isquote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef Crutch het volgende:
Welks een kuddedier kiest er nou voor liesje dan?
Ik koos als eerste voor liesje, dus je kunt mij moeilijk een kuddedier noemenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef Crutch het volgende:
Welks een kuddedier kiest er nou voor liesje dan?
En ditquote:Op donderdag 8 november 2012 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat de rest niet te vertrouwen is
dat iemand jou vertrouwt als grootste FOK stalkerquote:
Nnaar alletwee is het handigst, dan weet TV als ie terugkomt ook wie wat ingestuurd heeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef plopkweker het volgende:
Oh, stuur ze naar mij toe, TheVulture is er niet vanavond.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Kan jij niet even een leuk stukje schrijven, Erik.
Nog makkelijkerquote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nnaar alletwee is het handigst, dan weet TV als ie terugkomt ook wie wat ingestuurd heeft.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef plopkweker het volgende:
Alles moet even verwerkt worden mensen. Een moment geduld a.u.b
Gewoon hetzelfde als de andere rondes?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef Dale. het volgende:
BM kunt u mij vertellen wat u nu gaat doen om ons dorp veilig te stellen? Nu u bent verkozen?
Dat is?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als de andere rondes?
ik dacht dat roger een kill van peter wasquote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
roger en peter toch?
na voetbal maar ff hints zoeken
Dat is nieuw, 's nachts niets doen is modkill? Dat is alleen stemmen toch? Kan ook een tactiek zijn nl, niets doen en zo net doen of je niet bestaat, en dan ineens BAMquote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef plopkweker het volgende:
Er kan vanaf nu niet meer gestemd worden, de nachtrollen die niets hebben ingestuurd staan op scherp. De volgende keer dat je niets instuurt volgt er automatische uitschakeling.
Zombie killt altijd bij de volgende dagpostquote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik dacht dat roger een kill van peter was
Ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nieuw, 's nachts niets doen is modkill? Dat is alleen stemmen toch? Kan ook een tactiek zijn nl, niets doen en zo net doen of je niet bestaat, en dan ineens BAM
bij tacktiek altijd ff laten weten aan de sl imo. zo deed ik t althans wel als ik expres niets deed ind e nacht.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nieuw, 's nachts niets doen is modkill? Dat is alleen stemmen toch? Kan ook een tactiek zijn nl, niets doen en zo net doen of je niet bestaat, en dan ineens BAM
staat je best wel imo.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Hoofd kaalscheren #10 - Echte mannen vrezen geen kou
Voor mensen die even willen lachen. Tim zonder haar
Bij deze; als je niets hebt gedaan vannacht is er niets aan de hand, maar laat het de volgende keer even weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
bij tacktiek altijd ff laten weten aan de sl imo. zo deed ik t althans wel als ik expres niets deed ind e nacht.
stuurde ik wel een pm, maar dan om te laten weten dat ik die nacht niets deed.
Kale koppen niet te stoppen!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef timmmmm het volgende:
En carnaval komt er weer aan, en als je weet wat ze dan draaien snap je em welquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En carnaval komt er weer aan, en als je weet wat ze dan draaien snap je em wel
Ik zou gelijk een kill van de zombie willen weten. Imo mag ie niet meer meepraten ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zombie killt altijd bij de volgende dagpost
Heb je het niet koud nu?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Ditquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou gelijk een kill van de zombie willen weten. Imo mag ie niet meer meepraten ook.
meepraten mag hij niet meer idd. hij is immers dood.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou gelijk een kill van de zombie willen weten. Imo mag ie niet meer meepraten ook.
Komt morgen bij de dagpost.quote:
Kill 1:quote:Op donderdag 8 november 2012 22:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb vuige verdenkingen jegens Gomi voor de moord op die arme Peter.
hehe ik zou bijna zelf overtuigd raken om op me te stemmenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Kill 1:
Gomi:
Supermarkt: OUDHet supermarkt-actie-ruiltopic deel 6
Dansen op abba: #521 Begin de dag met een dansje
VBL topics
die bedoel je?
Ja, en duister figuur, zie Fobo plaatje.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Kill 1:
Gomi:
Supermarkt: OUDHet supermarkt-actie-ruiltopic deel 6
Dansen op abba: #521 Begin de dag met een dansje
VBL topics
die bedoel je?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik zou bijna zelf overtuigd raken om op me te stemmen
maar die hints zijn toch veel te voor de hand liggen?
ik ga na t voetballen ff meezoeken. maar weet niet of ik lang kan maken. beetje erg vermoeid atmquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk zou zeggen.. zoek mee
Dan ben ik niet de enige gek
Maar nu ben je burgemeester en geen SLquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik SL ben noem ik ongeveer in elk stukje waarin maffia killed het een donker of duister figuur.
Zal ik er een verhaaltje bij maken of gewoon posten?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
die komt toch altijd vrij snel na de nacht.
doe maar met een verhaaltje. is wel zo leuk toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zal ik er een verhaaltje bij maken of gewoon posten?
allebei is goed. Maar gaarne zsmquote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zal ik er een verhaaltje bij maken of gewoon posten?
Oke, geef me 15 minuten,quote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
doe maar met een verhaaltje. is wel zo leuk toch?
eh heb je iets te verbergen ofzo dat je meteen maar een treintje wilt starten na precies 3 hints op 1 iemand.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zal ik het treintje dan maar starten
##vote gomi
Gomi (1) Chuck-n0rr1s
geen tijd morgen en de geposte hints zijn imho zeer duidelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef lynda het volgende:
Ik ga ff keihard zeiken en zeuren.
Tering chuck er is 1 hint gevonden en je stemt nu al.. Ga je zelf nog hints zoeken? Die andere kill bekijken? De andere nog 20 (?) levende spelers nakijken?
Enne zelfde voor al die mensen die elke keer zeggen ja morgen ga ik hints zoeken en als puntje bij paaltje komt hoor je ze nooit meer.
ik zoek elke ronde wel hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef lynda het volgende:
Ik ga ff keihard zeiken en zeuren.
Tering chuck er is 1 hint gevonden en je stemt nu al.. Ga je zelf nog hints zoeken? Die andere kill bekijken? De andere nog 20 (?) levende spelers nakijken?
Enne zelfde voor al die mensen die elke keer zeggen ja morgen ga ik hints zoeken en als puntje bij paaltje komt hoor je ze nooit meer.
Ow en als ik nu beschuldigingen krijg van maffia, opnemen voor maffia of wat dan ook.. I don't carevote me
![]()
zo te lezen heeft dit maffia lid al klamme handequote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
eh heb je iets te verbergen ofzo dat je meteen maar een treintje wilt starten na precies 3 hints op 1 iemand.
meteen maar jumpen om iets voor te zijn?
Vote me.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zo te lezen heeft dit maffia lid al klamme hande
Lynda is ook verdacht
ik heb geen klamme handen hoor. stem als je t niet laten kunt. vind t alleen wel heel erg frappant hoe snel je met een stem komt. niet verder zoekt, niet wacht op andere hints, maar meteen een treintje wil starten.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zo te lezen heeft dit maffia lid al klamme hande
Lynda is ook verdacht
kijk naar je post gedrag je doet het zelfde als ik vorige rondequote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb geen klamme handen hoor. stem als je t niet laten kunt. vind t alleen wel heel erg frappant hoe snel je met een stem komt. niet verder zoekt, niet wacht op andere hints, maar meteen een treintje wil starten.
lol ok dat is eigenlijk nooit goed neequote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kijk naar je post gedrag je doet het zelfde als ik vorige ronde
Past goedquote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
Oh nice!
Kill 2:
Monopoly
Loterij-spel-monopoly
Toastjes: SEX SC #536tuc's zijn smerig wollah waar
Dynamiet in aars: Wormen in mijn anus
Schaduw in ooghoek: they are watching us
Baan opzeggen: Morgen weer werken met de klauwen
Hmm, die zijn wel sterker dan mijn hints naar DuTankquote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
Oh nice!
Kill 2:
Monopoly
Loterij-spel-monopoly
Toastjes: SEX SC #536tuc's zijn smerig wollah waar
Dynamiet in aars: Wormen in mijn anus
Schaduw in ooghoek: they are watching us
Baan opzeggen: Morgen weer werken met de klauwen
Maar niet als eerste, het kan ook zijn om niet verdacht te worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ja behalve dat Mono dus ook op Gomi zat.
Ik heb een neusje voor maffia, misschien ben ik het zelf wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ja behalve dat Mono dus ook op Gomi zat.
waterloo?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Dag Gomi. Zullen we ABBA spelen op je begrafenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |