quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor meteen de stem van m'n vader in m'n hoofd.
Je hebt ergens wel gelijk, maar je kunt de toekomst toch niet voorspellen.
Compenseert het weer.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een hart van goud. Net als Dommel.
Ik denk niet dat ze altijd doorhebben dat ze het zo erg maken voor diegene.quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch gewoon niet normaal dat er mensen zijn die een ander dusdanig kunnen pesten dat diegene alleen nog maar dood wil...
Een beetje plagen moet kunnen. Maar hoe hard heb je iemand wel niet gepest als dit het resultaat is?
Maar je hebt plezier in wat je doet?quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal nooit rijk worden met mijn werk.
Daar moeten we nog achter komen, ik studeer nu nogquote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt plezier in wat je doet?
Ik hoor niet zo vaak dat iemand zelfmoord pleegt omdat hij/zij gepest wordt. Ja, laatst dat meisje in Amerika, wat ik ook echt heel aangrijpend vond.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit gebeurt honderden keren per jaar in Nederland. Wat maakt dit dan ineens zoveel bijzonderder?
Nee, ik praat het niet goed en vind het natuurlijk ook verschrikkelijk.
Ook. Maar daar wil ik het verder niet over hebben hierquote:
Dat is mijn woord.quote:
Dat denk ik dus ook. Daarnaast zijn het vaak meerdere mensen, en als die het dan niet van elkaar weten dan heb je geen idee hoe erg het eigenlijk is.quote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze altijd doorhebben dat ze het zo erg maken voor diegene.
Heb het 3 keer meegemaakt met vrienden. Helaas went het nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor niet zo vaak dat iemand zelfmoord pleegt omdat hij/zij gepest wordt. Ja, laatst dat meisje in Amerika, wat ik ook echt heel aangrijpend vond.
[..]
Ook. Maar daar wil ik het verder niet over hebben hier.
Maar je bent de studie gaan doen omdat het je leuk lijkt dan.quote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar moeten we nog achter komen, ik studeer nu nog
Ok.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor niet zo vaak dat iemand zelfmoord pleegt omdat hij/zij gepest wordt. Ja, laatst dat meisje in Amerika, wat ik ook echt heel aangrijpend vond.
[..]
Ook. Maar daar wil ik het verder niet over hebben hier.
Ik denk dat een aantal het wel weetquote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze altijd doorhebben dat ze het zo erg maken voor diegene.
Ik merk het ook wel in mijn klas ook wel hoor, er is 1 meisje en die is om het zo maar te zeggen.. raar. Ze is er ook nooit dus het werkt niet echt motiverend voor de rest om veel met haar te doen. Ik moet wel zeggen dat ik haar echt niet mocht, maar ze blijkt uiteindelijk wel mee te vallen, maar de rest probeert het niet zo.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Daarnaast zijn het vaak meerdere mensen, en als die het dan niet van elkaar weten dan heb je geen idee hoe erg het eigenlijk is.
Zelf nooit gepest zeker?quote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal het wel weet. Ik las van de week nog een verhaal van een meisje dat zelf is gaan pesten omdat ze bang was om gepest te worden.
Wel lastige materie. Ik deed altijd lacherig over pesten, van goh, zet je eroverheen, het zijn maar woorden. Maar soms kan je beter een flinke rotschop krijgen dan jaar in jaar uit mentaal gekleineerd te worden...
En terecht.... ik was bezig, moest even 1 vraag beantwoorden van mijn zoontjequote:
Nee. Is al weer een hele tijd terug. Dat meisje werd ook heel erg gepest. Ik weet niet meer precies hoe het zat.quote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
Dat meisje in Amerika, diegene die bleek dronk? Dat was toch wel een iets ander verhaal dan gepest worden.
Er komt veel werk in, maar de komende 5-10 jaar nog niet echt geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je bent de studie gaan doen omdat het je leuk lijkt dan.
Of puur omdat er genoeg werk in te vinden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |