SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
M'n cola, wat doe jequote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, dat wel. Er waren 116 lopers, verdeeld over 3 afstanden. En GotC heeft ze allemaal op de foto weten te krijgenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Maar leuk dat 't verder wel gezellig was
F means you're fucked![]()
Heel cool
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Was een leuk loopje!!
Helemaal leuk dat ik een streeftijd had van 42 minuten, en de 7k in 41:30 heb gelopenAverage pace: 6:00 min/km hoe krijg ik het voor elkaar?
En mijn vriendje werd 3e!!misschien dankzij het uitvallen van YUR?
Was erg gezellig naderhand in Schipluiden-centre YUR & GotCEn natuurlijk hopen dat die Hamstring zich goed houdt.....
Oja, en er was nog een hele goede fotografe ter plaatse![]()
![]()
Foto's uitzoekenquote:
Hier mijn voetjes van vanmiddag
400 foto's.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Foto's uitzoeken
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Yur met een stijve, een neergestoken Jump en Lex die er door zijn ongetrainde dochter van 8 wordt uitgelopen.
Wat een dag!
Ik heb 12.5K gedaan. Bij de start licht pijn in m'n scheen, na de loop wederom heel de dag nergens last van. Ik heb gekke shinsplits die minder pijnlijk worden van belasting.
Op naar de bruggenloop.![]()
Zoals je al zei, wat te doen dusquote:
Hier even de weetbix naar binnen werken en dan ook op pad'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Weetabixquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier even de weetbix naar binnen werken en dan ook op padsmakelijk!
![]()
Heb toevallig eenzelfde soort foto gemaakt vandaag. Eentje in het water, eentje op het zand. Barefoot swimmingquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Foto's uitzoeken
[ afbeelding ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lijkt me cool, maar de combi afstand en heuvels....quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:25 schreef YUR het volgende:
Heeft er iemand interesse in een startbewijs voor de Zevenheuvelenloop?
Mag ik er een nachtje over slapen![]()
Ik kan niets garanderenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:28 schreef linebear het volgende:
[..]
Lijkt me cool, maar de combi afstand en heuvels....
Mag ik er een nachtje over slapen
Het is overigens een nummer voor in startvak roze (achterin ergens). Bijbehorende shirt en treinkaartje hou ik zelf
Wat moet je er voor hebben? want misschien weet ik wel iemand.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:25 schreef YUR het volgende:
Heeft er iemand interesse in een startbewijs voor de Zevenheuvelenloop?![]()
Weet je wat best leuk is, ik ben "Altijd verder" van Dolf Jansen aan het lezen en daarin komt een hoofdstuk voor van lopen op de Antillen (Bonaire, Curacao), heeeeel herkenbaar, behalve dan dat ik niet train voor een marathon en ik niet op een van beide eilanden zit, maar op de A van de ABC-eilanden.
Ik ga even kijken wat de pot schaft, toitoitoi! Zij die zonnebaden groeten u!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gewoon de kostprijs, 21,25 euro (startnummer incl chip voor aan de schoen)quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat moet je er voor hebben? want misschien weet ik wel iemand.
Oh, en dit, van Zevenheuvelenloop.nl:quote:Overdracht
Als je je startnummer wil overdragen of een startnummer van iemand wil overnemen, dan kan dat vanaf 7 november via deze site. Dit is alleen toegestaan, wanneer de nieuwe deelnemer zich aanmeldt via onze site. Hier moet hij/zij de volgende gegevens invullen van de ‘oorspronkelijke’ deelnemer: startnummer, naam, geboortedatum en e-mailadres en vervolgens gegevens van zichzelf (de nieuwe deelnemer). De overdracht is gratis. Bij overdracht kun je kiezen voor een nieuw startnummer met eigen naam à ¤ 2,-. Wanneer je geen eigen chip hebt, kun je ook nog voor ¤ 4,- een groene chip bestellen. Je nieuwe startnummer en/of chip ligt dan op zondag 18 november voor je klaar bij de speciale startnummerbalie buiten vlakbij de kleedaccommodatie E (voorheen ING-bank). Wijzigingen in het deelnemerspakket (bijvoorbeeld andere maat T-shirt) zijn niet mogelijk. Op welke manier en onder welke onderlinge voorwaarden de spullen van de oude naar de nieuwe deelnemer gaan, is de verantwoordelijkheid van de oude en de nieuwe deelnemer. Overdragen is mogelijk tot en met donderdag 15 november, 23.59 uur.
Let op: de nieuwe deelnemer moet altijd het startnummer van de oorspronkelijke loper krijgen. Hetzij om zelf mee te lopen, hetzij om op de dag zelf om te ruilen tegen een startnummer op eigen naam (indien de nieuwe loper dit besteld heeft).F means you're fucked![]()
Ik heb mijn doel voor vandaag gehaald.
De 7km binnen de 34min, namelijk 32:41. Tevreden gevoel nu.
Doel voor begin 2013 is 10km binnen 45min, dat moet mogelijk zijn.
Heerlijk loop weer vandaag trouwens, lekker warm.
♫![]()
Blunder..... ik had afgelopen zondag de binnenzooltjes uit mijn trailschoenen gehaald om ze sneller te laten drogen.
juist ja,nu sta ik 150km van huis klaar om mijn rondje te gaan doen en dus geen zooltjes in mijn schoenen...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Noes
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Blunder..... ik had afgelopen zondag de binnenzooltjes uit mijn trailschoenen gehaald om ze sneller te laten drogen.
juist ja,nu sta ik 150km van huis klaar om mijn rondje te gaan doen en dus geen zooltjes in mijn schoenen...
Dat mag YUR...!!
Gelukkig zit er in de Pure Grit al zo weinig demping dat je het verschil niet echt merk dus nu dikke sokken aan en gewoon proberen maar een handige actie is het niet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar ga ik dan....held op sokken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat mag YUR...!!
Gelukkig zit er in de Pure Grit al zo weinig demping dat je het verschil niet echt merk dus nu dikke sokken aan en gewoon proberen maar een handige actie is het niet!
![]()
Haal onderweg ook vast wat blarenpleistersquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Daar ga ik dan....held op sokken
Je vergeet te vermelden dat die 2 lopers die voor je liepen, de winnaars van de 3,75km en 11,7km warenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik liep gewoon derde. En de 2 voor me liepen een andere afstand![]()
![]()
Superleuk voor al die mensen dat er foto's van ze zijn
Snellerd!! * Quoi gaat er ff voor zittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:43 schreef GotC het volgende:
Nieuwsgierige mensen, klik hier voor de Duifpolderloopfoto's van vandaag
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 10-11-2012 20:01:11 ]![]()
Maar ik had nog wat kneuterige foto's beloofd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaaaa precies die bekers
Ja, jullie waren zo snel vandaag..kan niet achterblijvenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:53 schreef Quoi het volgende:
Sne
[..]
Snellerd!! * Quoi gaat er ff voor zittenUitslag staat ook al op de website.
![]()
Leuk al die foto's!
Ik heb vandaag een Craft ondershirt met lange mouwen gekochtmorgen maar eens proberen.
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:03 schreef LieLie het volgende:
Leuk al die foto's!
Ik heb vandaag een Craft ondershirt met lange mouwen gekochtmorgen maar eens proberen.
ik ben fan! Ik heb er een met korte mouwen. Ga er nog een bij halen
![]()
![]()
Vandaag ook een paar minder leuke dingen meegemaakt. Tijdens mijn ldl besloten omer ern stuk heide aanvast te plakken. Ik ken daar de weg nu niet echt en dat een beetje op gevoel proberen te doen. Ik wou bij hollandse rading uitkomen waar ik wel eens begin als ik het bos in ga.
Al snel liep ik de heide weer af. Dat was niet de bedoeling. Goed na een stukje langs een weg de heide maar weer opgelopen. Dit werd alleen meer crossen door de bossen. Ook niet erg. Op een gegeven moment toch maar even opgezocht waar ik nu precies liep. Ietsjes uit de route.![]()
Route uitgestippeld om te komen waar ik wou uit wou komen. Route was makkelijk te volgen totdat ik bij een hekwerk aankwam. Het pad was afgesloten omdat het nu een bouwterrein was voor een ecoduct. En waar ik wou zijn kon ik in de verte zien. Mij tussen het hekwerk doorgewurmd en over het bouwterrein heen gebanjerd om aan de andere kant ook weer op hekwerk te stuiten. Hier kon ik gelukkig aan de zijkant langs klimmen. Mooi nu ben ik op bekend gebied en zal ik niet meer verdwalen.
Op verhard aangekomen en nu op de weg terug. Een hoop tijd verloren onderweg en ik wou eigenlijk gemiddeld rond de 10km/h uit komen. Dus het tempo wat verhogen. Gaat lekker gaat prima op een aantal hekken nadat het tempo er een beetje uithaalt. Nu nog eenlaatste stukje onverhard tempo iets minderen. Jeetje wat is het glad zeg en blubberig. Voor ik het goed en wel in de gaten raak ik in een slip terecht. Draai vol om mijn as. Beland met mijn knie en handen in de modder. Handen even snel wat afgeveegd aan een boom en maar weer verder glibberen en glijden. Spikes of crossschoen waren erg welkom geweest op dit stukje pad. Na dit stukje was al weer snel terug bij start beland.
Thuis na het uploaden van de data de kaart bekeken en ik heb echt gigantisch omgelopen op sommige stukken en had ik niet zo klote uitgekomen bij het ecoduct.
http://www.endomondo.com/workouts/user/3275930![]()
Echt? Mooi klote. Net het vorige topic terug gelezen.. dik vet balenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:25 schreef YUR het volgende:
Heeft er iemand interesse in een startbewijs voor de Zevenheuvelenloop?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoho, zo erg is het nog niet. Ik heb 2 startnummersquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Echt? Mooi klote. Net het vorige topic terug gelezen.. dik vet balen
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoho, zo erg is het nog niet. Ik heb 2 startnummersLekker uitrusten en rustig aan doen dan
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hij had 2 startnummers.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Echt? Mooi klote. Net het vorige topic terug gelezen.. dik vet balen![]()
gelukkig maar danquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ach ik kan er wel om lachen en ik heb lekker gelopenen.![]()
![]()
The Cure zong 25 haar geleden al "boys don't cry"... zooltjes overratedquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Haal onderweg ook vast wat blarenpleisters
vandaag eis ik schaamteloos de bolletjestrui op'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
The Curequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
The Cure zong 25 haar geleden al "boys don't cry"... zooltjes overrated
vandaag eis ik schaamteloos de bolletjestrui optwee jaar geleden of zo naar een concert van ze geweest. Ik zou zo weer gaan als het kon, weergaloos goed!
Lekker gelopen dus? En heb je nog foto's gemaakt onderweg?
Dat is toevallig, v/d week Boys donᷰt cry en Friday Iᷰm in love van The Cure aan mn playlist toegevoegd![]()
![]()
Nee geen foto's maar als ik thuis ben google ik wel iets gelijks
op een gegeven moment boven de boomgrens en in de laaghangende bewolking.
trail was goed te doen maar af en toe wel zo steil dat hardlopen niet meer ging en dalen was met de rem er op'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bierquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nee geen foto's maar als ik thuis ben google ik wel iets gelijks
op een gegeven moment boven de boomgrens en in de laaghangende bewolking.
trail was goed te doen maar af en toe wel zo steil dat hardlopen bier meer ging en dalen was met de rem er op
Wel lekker gelopen dus? En google nemen we geen genoegen mee!![]()
ninja edit te laat....quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Bier
Wel lekker gelopen dus? En google nemen we geen genoegen mee!
wat google betreft...jullie weten het verschil toch niet qua omgeving
WTC,laat het volgende keer even weten als je een rondje ga crossen.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ninja edit te laat....
wat google betreft...jullie weten het verschil toch niet qua omgeving
JOOO daar was ik weer.
inmiddels al 4 weken niks meer kunnen/mogen doen, niet een blessure, maar een scheve heup, daardoor felle pijnen in mijn heupgewricht.
dus op naar de fysio, en die kwam er dus achter dat ie scheef was, inmissels weer een stuk beter, en met een beetje geluk mag ik over 14 dagen weer beginnen, helaas weer helemaal vooraan, maar dat deert me niet, als ik maar weer kan starten
ben inmiddels weer op de crostrainer aan de gang, dat mag weer wel, agelopen dinsdag 3 minuten op een loopband gelopen, de afwikkeling is nu wel goed , en die heup is zo goed als in orde, nog 2 weekjes, en dan mag ik weer!!!
een dezer dagen evy effe in runtastic zetten, en dan komt het wel weer goed, eindelijk!!!![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ninja edit te laat....
wat google betreft...jullie weten het verschil toch niet qua omgeving![]()
![]()
Ik heb iets leuks gevonden voor in januariDe Safari-run in Arnhem!! http://www.safarirun.nl/
/op de to-do-list schrijft![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wist het zelf niet eens toen ik vertrok.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
WTC,laat het volgende keer even weten als je een rondje ga crossen.....![]()
Ok, bedankt voor de pogingquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen belangstellende voor je zevenheuvelenloopstartnummer (3x woordwaarde) Yur.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb iets leuks gevonden voor in januariDe Safari-run in Arnhem!! http://www.safarirun.nl/
/op de to-do-list schrijft!leuk!! Misschien ook wel iets voor mij
![]()
![]()
Ik heb een mietjecollega die aan het begin van het jaar zei samen met mij en nog een andere collega de Halve Marathon van Eindhoven én de Zevenheuvelenhoop te gaan, maar voor beide haakte-ie uiteindelijk afIk mag hem dat graag inpeperen
Dus jij en je collega's zijn allemaal mietjes ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een mietjecollega die aan het begin van het jaar zei samen met mij en nog een andere collega de Halve Marathon van Eindhoven én de Zevenheuvelenhoop te gaan, maar voor beide haakte-ie uiteindelijk afIk mag hem dat graag inpeperen
![]()
Wel jammer anders had hij nu een beste conditie gehad!![]()
Nee, wij gaan uiteraard wel lopenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dus jij en je collega's zijn allemaal mietjes ?![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, wij gaan uiteraard wel lopen![]()
![]()
ik ben erg blij voor GotCInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Heb pijn meer gehad vandaag. Ondanks boodschappen en koken. Nu trainen in bed, morgen hopelijk ook pijnvrij...
Dan donderdag 5 km of minder een zondag mijn 1000ste van het jaar
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Vanochtend met een regenjas gelopen.
Ik ging helemaal naar de klote na 5 km.
Kan dat komen doordat zo'n jas vrij veel warmte isoleert?
Niet meer doen in elk geval.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:
/op de to-do-list schrijft!leuk loopje!
maar...alles is relatief...quote:Het parcours is volledig onverhard, waardoor je op spikes kunt lopen. Het hoogteverschil tussen het laagste en hoogste punt is ongeveer 35 meter en daarmee is het rondje van 5 km pittig te noemen.
loopje van vandaag
http://www.endomondo.com/workouts/jQYyNT1YnW8
vanaf de voet van de berg een ruim 3km klim met een hoogteverschil van 570m en een stijgingspercentage van 17.3%
net terug van een rondje wandelen van 5km met de hond, prima manier om de benen los te lopen.
tevreden met het herstel na deze heuvelklim, het is op dit moment vooral een kwestie van heel blijven en rustig door trainen.
sorry GotC.... gestolen van da webz maar wel het uitzicht wat ik had.
Volgende keer toch maar helemaal naar de top....nog 1km en 200m hoogteverschil
[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-11-2012 03:15:32 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
enne... lezend over een safariloop in een dierentuin komen er toch weer herinneringen boven aan een inzamelingsactie voor Diergaarde Blijdorp'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
even op mijn gemak de foto's bekeken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:43 schreef GotC het volgende:
Nieuwsgierige mensen, klik hier voor de Duifpolderloopfoto's van vandaag
Super, mooie foto's en fantastische kneuterige sfeer.... gewoon fietser voorop,achterop en rennen met z'n allen... krijtstreep als finishlijn...niks geen poeha
dat is hier het zelfde YUR, hier zijn er ook een hoop krasse knarrenquote:Op zondag 11 november 2012 08:41 schreef YUR het volgende:
Quoi, meneer Quoi en ik haalden de gemiddelde leeftijd flink naar beneden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bij de club ook ja. Maar dan zie ik die mannen van 70+ nog hardlopen, en dan denk ik: "Als ik zo oud ben, wil ik ook nog zo kunnen hardlopen"quote:Op zondag 11 november 2012 08:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is hier het zelfde YUR, hier zijn er ook een hoop krasse knarren
quote:Op zondag 11 november 2012 08:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij de club ook ja. Maar dan zie ik die mannen van 70+ nog hardlopen, en dan denk ik: "Als ik zo oud ben, wil ik ook nog zo kunnen hardlopen"en ze sloffen vaak nog behoorlijk door
Zeker weten!quote:Op zondag 11 november 2012 08:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]en ze sloffen vaak nog behoorlijk door
Een van mijn trainers is 72, en die begint nu pas moeite te krijgen met duurlopen > 90 minuten op zo'n 6.00/kmF means you're fucked![]()
hoe gaat het, the day after, met je been?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op zich wel aardig. Heb straks een korfbalwedstrijdje, en tijdens het warmlopen zal ik eens kijken wat ik wel of niet kan.quote:Op zondag 11 november 2012 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoe gaat het, the day after, met je been?
Denk dat ik de goede beslissing heb gemaakt om te stoppen gisteren
denk het ook, als je was doorgegaan had het erger kunnen worden en dan is een week wel erg kort voor optimaal herstelquote:Op zondag 11 november 2012 09:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Op zich wel aardig. Heb straks een korfbalwedstrijdje, en tijdens het warmlopen zal ik eens kijken wat ik wel of niet kan.
Denk dat ik de goede beslissing heb gemaakt om te stoppen gisteren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, we kunnen natuurlijk niet tegen jouw bergen opquote:Op zondag 11 november 2012 02:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]leuk loopje!
maar...
[..]
alles is relatief...
loopje van vandaag
http://www.endomondo.com/workouts/jQYyNT1YnW8
vanaf de voet van de berg een ruim 3km klim met een hoogteverschil van 570m en een stijgingspercentage van 17.3%
net terug van een rondje wandelen van 5km met de hond, prima manier om de benen los te lopen.
tevreden met het herstel na deze heuvelklim, het is op dit moment vooral een kwestie van heel blijven en rustig door trainen.
[ afbeelding ]
sorry GotC.... gestolen van da webz maar wel het uitzicht wat ik had.
Volgende keer toch maar helemaal naar de top....nog 1km en 200m hoogteverschil![]()
Maar aan de andere kant, een stijging van 35m is minder dan die van de Posbankloop, dus ik zou hem moeten kunnen hebbenNu zit ik een beetje te twijfelen, zal ik het doen...?
Wij sponsoren Burger's Zoo zelf al, we hebben al jaren een abonnementquote:Op zondag 11 november 2012 02:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne... lezend over een safariloop in een dierentuin komen er toch weer herinneringen boven aan een inzamelingsactie voor Diergaarde Blijdorpmaar ik kan mezelf natuurlijk laten sponsoren
quote:Op zondag 11 november 2012 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar aan de andere kant, een stijging van 35m is minder dan die van de Posbankloop, dus ik zou hem moeten kunnen hebbenNu zit ik een beetje te twijfelen, zal ik het doen...?
Ik til niet zo heel erg zwaar aan de 7H-loop. Het eerstvolgende echte doel is Egmondquote:Op zondag 11 november 2012 09:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
denk het ook, als je was doorgegaan had het erger kunnen worden en dan is een week wel erg kort voor optimaal herstel
het zijn er maar twee vandaag ....Stream en Sylvester, veel succes vandaag!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja hè! Ik krijg er ook al helemaal zin in
- edit - ik zoeken op die site, maar ik kan de inschrijfknop maar niet vinden. Na zo'n 5min zoeken vind ik dit:quote:De inschrijving voor de zesde Safari Run zal binnenkort openen.Nog even wachten dus
[ Bericht 58% gewijzigd door Guppy op 11-11-2012 09:17:03 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
over inschrijven gesproken...deze staat bij mij op het lijstje.quote:Op zondag 11 november 2012 09:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja hè! Ik krijg er ook al helemaal zin in
- edit - ik zoeken op die site, maar ik kan de inschrijfknop maar niet vinden. Na zo'n 5min zoeken vind ik dit:
[..]Nog even wachten dus
http://www.whitehillclassic.co.nz/
qua tijd niet het meest gunstige maar heb hier dit jaar gelopen en erg genoten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook mooi zegquote:Op zondag 11 november 2012 09:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over inschrijven gesproken...deze staat bij mij op het lijstje.
http://www.whitehillclassic.co.nz/
qua tijd niet het meest gunstige maar heb hier dit jaar gelopen en erg genoten.en leuk gecombineerd met de bikers!
bijna alle trail runs hier zijn gecombineerd met MTB races.quote:Op zondag 11 november 2012 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook mooi zegen leuk gecombineerd met de bikers!
kijken of ik mijn tijd van dit jaar wat aan kan scherpen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier is het vaak gecombineerd met wandelen. Ik vind fietsen ook superleuk, maar een goede race/cross fiets is zo duur in aanschaf. Dan is een paar hardloopschoenen toch een stuk vriendelijker voor je portemonnee!quote:Op zondag 11 november 2012 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bijna alle trail runs hier zijn gecombineerd met MTB races.
kijken of ik mijn tijd van dit jaar wat aan kan scherpen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
het mooie van hardlopen is het feit dat je volledig op jezelf bent aangewezen...geen fancy gear, dure fiets etc....alleen een paar schoenen (met of zonder zooltjesquote:Op zondag 11 november 2012 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier is het vaak gecombineerd met wandelen. Ik vind fietsen ook superleuk, maar een goede race/cross fiets is zo duur in aanschaf. Dan is een paar hardloopschoenen toch een stuk vriendelijker voor je portemonnee!) en wilskracht
Dat is waar. De fancy gear die je bij het hardlopen hebt is eigenlijk alleen maar luxe, alleen de schoenen zijn noodzaak eigenlijk. En wat bij hardlopen de schoenen zijn, is bij fietsen de fiets. Toch een flink verschil welquote:Op zondag 11 november 2012 09:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het mooie van hardlopen is het feit dat je volledig op jezelf bent aangewezen...geen fancy gear, dure fiets etc....alleen een paar schoenen (met of zonder zooltjes) en wilskracht
inderdaad, bij het hardlopen geen versnellingen, terugschakelen is alleen een kwestie van "changing the mindset"quote:Op zondag 11 november 2012 09:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is waar. De fancy gear die je bij het hardlopen hebt is eigenlijk alleen maar luxe, alleen de schoenen zijn noodzaak eigenlijk. En wat bij hardlopen de schoenen zijn, is bij fietsen de fiets. Toch een flink verschil wel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Precies! Ach, gelukkig kan ik met m'n gewone fiets ook heel hardquote:Op zondag 11 november 2012 09:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, bij het hardlopen geen versnellingen, terugschakelen is alleen een kwestie van "changing the mindset"
Zo net lekker weer 8 km in 50 minuten gelopen. Weekje rust heeft me goed gedaan. Geen pijntjes meer tijdens het lopen.![]()
![]()
Vandaag zou ik moeten gaan.
Even kijken of ik de inspiratie kan vinden.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik zit er al klaar voor.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 10:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Vandaag zou ik moeten gaan.
Even kijken of ik de inspiratie kan vinden.
Blij dat je de foto's leuk vindtquote:Op zondag 11 november 2012 08:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even op mijn gemak de foto's bekeken.
Super, mooie foto's en fantastische kneuterige sfeer.... gewoon fietser voorop,achterop en rennen met z'n allen... krijtstreep als finishlijn...niks geen poeha![]()
M'n 1e evenement
En de kneuterigheid was echt mooi. Zó kan het ook!![]()
Hm nee ik ben nog niet overtuigdquote:
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 10:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hm nee ik ben nog niet overtuigd![]()
Heb jíj overtuiging nodig??quote:Op zondag 11 november 2012 10:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hm nee ik ben nog niet overtuigd![]()
![]()
quote:Die is raak
Zo, dat was m'n eerste wedstrijd. Heb gewoon voor de fun gelopen, niet dat ik kans maak op een plaats in de top 1000 met al die geoefende sporters en de Kenianen.
Wat een geweldige ervaring is het om aangemoedigd te worden door het publiek. Echt, als ik dit wist zou dit niet mijn eerste wedstrijd zijn geweest.Het is ook prachtig om op de Bosphorus Bridge te mogen lopen (die brug heeft geen fiets- en/of voetpaden), van het ene continent (Azië) naar het andere (Europa).
http://www.endomondo.com/workouts/106568666![]()
Lopen verdomme! Anders kom ik je halen en kun je je bijnaam veranderen naar L.I.M.P.Y!quote:Op zondag 11 november 2012 10:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hm nee ik ben nog niet overtuigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tof zeg!quote:Op zondag 11 november 2012 11:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, dat was m'n eerste wedstrijd. Heb gewoon voor de fun gelopen, niet dat ik kans maak op een plaats in de top 1000 met al die geoefende sporters en de Kenianen.
Wat een geweldige ervaring is het om aangemoedigd te worden door het publiek. Echt, als ik dit wist zou dit niet mijn eerste wedstrijd zijn geweest.Het is ook prachtig om op de Bosphorus Bridge te mogen lopen (die brug heeft geen fiets- en/of voetpaden), van het ene continent (Azië) naar het andere (Europa).
http://www.endomondo.com/workouts/106568666![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 11:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lopen verdomme! Anders kom ik je halen en kun je je bijnaam veranderen naar L.I.M.P.Y!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel mooi weer trouwens.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:![]()
En ja het is stralend weer. Jammer dat ik een rustdag heb.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geen pijn of stijf gevoel.
Redelijk positief nog...
Donderdag is! spannendInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mooi! Doe rustig. Anders jump je misschien alsnog niet round. Maar dat snap je ook welquote:Op zondag 11 november 2012 11:18 schreef Jumparound het volgende:
Geen pijn of stijf gevoel.
Redelijk positief nog...
Donderdag is! spannend
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Was echt heerlijk weer om te lopen vanmorgen, lekker fris en zo'n waterig zonnetje. Van mij mag de herfst zo blijven![]()
![]()
Vanmorgen gelopen... 6,6 km en moest me toch opeens poepen. Kreeg er toch kramp van. Dat liep niet echt lekker
Zag ook meteen weer die foto voor me![]()
Wauw, dat is heel tof! We gaan je dus vaker zien op wedstrijden?quote:Op zondag 11 november 2012 11:07 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/106568666[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
haha, ook een paar keer gehad.. gelukkig liep ik destijds in het bosquote:Op zondag 11 november 2012 11:37 schreef linebear het volgende:
Vanmorgen gelopen... 6,6 km en moest me toch opeens poepen. Kreeg er toch kramp van. Dat liep niet echt lekker
Zag ook meteen weer die foto voor me
Ecosia
http://www.endomondo.com/workouts/106633319
lessons learnd. Niet overdag drukke wegen moeten oversteken.
de piek moest ik sprinten om een stoplicht te halen.
vlak voor de eerste dip verstapte ik me, die dips daarna moest ik wachten bij oversteken.
Bij 8 km liep ik verkeerd
Bij 9 km kreeg ik pas echt pijn in mn knie... nog even doorgehobbeld maar gaf het bij 9,5 toch op.
Daarna vooral in beweging gebleven en het thuisfront gebeld of ik opgepikt kon worden
Ecosia
Welke foto?quote:Op zondag 11 november 2012 11:37 schreef linebear het volgende:
Zag ook meteen weer die foto voor me
Ik heb zo'n hekel aan oponthoud zoals verkeerlichten, in de weg lopende/niet uit kijkende mensen etc. waardoor je gewongen word om af te wijken van je tempo. Eigenlijk moet ik gewoon op een Circuit lopenquote:Op zondag 11 november 2012 11:47 schreef Jumparound het volgende:
vlak voor de eerste dip verstapte ik me, die dips daarna moest ik wachten bij oversteken.
Bij 9 km kreeg ik pas echt pijn in mn knie... nog even doorgehobbeld maar gaf het bij 9,5 toch op.
Daarna vooral in beweging gebleven en het thuisfront gebeld of ik opgepikt kon worden![]()
![]()
Vanmorgen een heerlijk rondje gelopen! Alleen een thermo-shirtje en jas aan en gaan (jaja, en ook een broekje en schoenen)
Ben begonnen in Wijk aan Zee en achter het dorp langs naar het strand gelopen. Eerst maar een stukje strand richting noorden omdat de wind uit het zuiden kwam. Het was prachtig zonnig en dat was te merken want er waren veel fietsers en hardlopers op t strand. Bij Heemskerk weer van het strand af op 4km. Endo vertelt mij dat ik lekker snel was dit eerste stuk en dat is te merken als ik t duintje op klim.
Met in mijn achterhoofd dat ik nog 8 a 9 km moet besluit ik t ietsje rustiger aan te doen. T stuk over asfalt en klinkers gaat makkelijk en ik duik een onverhard stuk op. Hier beginnen ook wat hoogtemeters. Prachtig landschap in het duin, mooie herfstkleuren. Bovendien is het hier wat koeler doordat de bomen de zon wat tegenhouden. De rits van mijn jasje gaat weer dicht.
Ik kom aan de achterkant van de Kruisberg, na al 2 heuvels te hebben gehad. De Kruisberg is berucht in Heemskerk en omstreden, want de hoogste heuvel die je onderweg naar het strand tegenkomt. Er komen wat mountainbikers achter me aan en dat verbaast me, want dit pad loopt naar een trap en er zijn geen afslagen meer. De fietsers keren om, want kunnen niet verder, en ik ga 30 treden de berg op. Daarna ook nog de 30 treden van het uitkijkpunt en daar kun je weer tot aan de zee kijken. Wat een topweer en een prachtig uitzicht.
De 'berg' weer af en ik blijk al 7km gehad te hebben. Omdat ik een verkeerd afslagje neem, kom ik weer op asfalt terecht ipv onverhard. Dat loopt wel lekker soepel en snel, maar onverhard blijft toch leuker. Zodra het weer kan duik ik een 1-persoons wandelpad in. Helaas denken MTB'ers dat ook en ik ben aan het slalommen om de tegenliggers heen. Gelukkig blijft iedereen wel vrolijk 'goedemorgen' zeggen. Na een stuk door mul zand op ongeveer 10km blijkt dat mijn GPS er geen zin meer in heeft. Ik heb hier al vaker gelopen, dus ik gok nog zo'n 2,5km tot ik weer bij de parkeerplaats ben.
Het laatste stuk is lekker vlak dus ik kan nog weer wat tempo maken. Endo zegt dat ik 11km gelopen heb, maar op google maps blijkt dat op 12,2km uit te komen en dat in 1u:07.46. Heerlijk rondje met prachtig weer, mooi uitzicht en vrolijke herfstkleuren.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Toch nog maar ff geprobeerd? Wel klote hoorquote:Op zondag 11 november 2012 11:47 schreef Jumparound het volgende:
Daarna vooral in beweging gebleven en het thuisfront gebeld of ik opgepikt kon wordenFysio?
![]()
Dat vind ik juist wel weer aardig. Om plassen heen, trapje op, om mensen heen. Stoplichten zijn wel irritant, dus die staan wat mij betreft al gauw op 'groen'quote:Op zondag 11 november 2012 11:52 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan oponthoud zoals verkeerlichten, in de weg lopende/niet uit kijkende mensen etc. waardoor je gewongen word om af te wijken van je tempo. Eigenlijk moet ik gewoon op een Circuit lopenGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik ga zo het bos in bij jou om de hoekquote:Op zondag 11 november 2012 11:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]![]()
En ja het is stralend weer. Jammer dat ik een rustdag heb.
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 11:47 schreef Jumparound het volgende:
Daarna vooral in beweging gebleven en het thuisfront gebeld of ik opgepikt kon wordenje zou toch rust nemen...?
@YUR ik heb er een nachtje over geslapen. Besloten om de 7heuvelen links te laten liggen... ik ga die week daarna op de snelweg wel knallen![]()
![]()
Hm. Twijfel hier. Als ik beweeg/loop geen last van m'n heup, maar bij zitten toch een pijnlijke plek.. Moet vandaag 14,5km van m'n schema, maar ik zit er aan te denken om een dag extra rust te nemen en morgen te zien of 't kan.
Wil niet weer in een 'web van blessures' komen, maar wil ook gewoon lekker door blijven lopen, want het is zó heerlijk![]()
![]()
Ja doei.![]()
En ik heb zojuist m'n eerste 10 km gelopen![]()
Niet snel, maar ben evengoed trots op mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 12:14 schreef Shravani het volgende:
Niet snel, maar ben evengoed trots op mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes!!
![]()
![]()
Niet snel, maar ben evengoed trots op mezelf.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet snel, maar ben evengoed trots op mezelf.Tof! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Mo, liever een dagje extra rust dan nog langer 'out of the running' zijn![]()
![]()
Ja, ik weet dat dat 't verstandigst is![]()
maar mijn hemel. Strakblauwe lucht hier, ideale looptemperatuur *kras*
Misschien zo nog even een kleine wandeling maken in de buurthet is nog relatief vroeg iig
Ja doei.![]()
8,4 km, 47 minuten, 5:37 min per km. Wilde eigenlijk nog een extra rondje (4 km) maar ik had nog wat spierpijn van krachttraining eergisteren, dus ik vond het maar weer goed zo. Ik moet nog een keer de 20 km aantikken dit jaar![]()
![]()
Balen Mo! Maar even een stevige wandeling is wellicht wel verstandiger nu. Ben je toch even lekker buiten, in beweging..![]()
It's not the end of the world hunquote:Op zondag 11 november 2012 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik weet dat dat 't verstandigst is![]()
maar mijn hemel. Strakblauwe lucht hier, ideale looptemperatuur *kras*
Misschien zo nog even een kleine wandeling maken in de buurthet is nog relatief vroeg iig
Ga, als je het zo graag wil, idd even lekker wandelen.
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
Hm. Twijfel hier. Als ik beweeg/loop geen last van m'n heup, maar bij zitten toch een pijnlijke plek.. Moet vandaag 14,5km van m'n schema, maar ik zit er aan te denken om een dag extra rust te nemen en morgen te zien of 't kan.
Wil niet weer in een 'web van blessures' komen, maar wil ook gewoon lekker door blijven lopen, want het is zó heerlijk![]()
![]()
Jaloers. Het is mooi weer! Ga je lopen of rennen?quote:Op zondag 11 november 2012 12:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga zo het bos in bij jou om de hoekJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Veels te warm gekleed...
De zon was voor de tijd van het jaar erg warm de wind was gaan liggen meestal is het hier boven de 4 beaufort dus jas aan en een tight.
Ik ben kletsnat van het zweet.
http://www.endomondo.com/workouts/nW_u_8EugOg
Het wat irritant druk ik moet meerdere keren door het gras om de ouwehoerende meute in te halen.
4 rijen dik met hinderwagens en stoepenschijters
Wandelenquote:Op zondag 11 november 2012 12:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jaloers. Het is mooi weer! Ga je lopen of rennen?Met de hond. Eerst even een stukje kattenbos zodat hij kan uitrazen en dan een mooie ronde maken.
![]()
Nou, dan maar even een korte wandeling doen in de buurt:
http://www.walkingenglishman.com/eastyorkshire01.htmlook nog wel 10km, maar dan al hikend!
Ja doei.![]()
Niet snel, maar ben evengoed trots op mezelf.Whoehoe, goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He wat een strafquote:Op zondag 11 november 2012 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan maar even een korte wandeling doen in de buurt:
http://www.walkingenglishman.com/eastyorkshire01.html![]()
*jaloers is*![]()
![]()
Maar je bent wel geweestquote:Op zondag 11 november 2012 12:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Veels te warm gekleed...
De zon was voor de tijd van het jaar erg warm de wind was gaan liggen meestal is het hier boven de 4 beaufort dus jas aan en een tight.
Het wat irritant druk ik moet meerdere keren door het gras om de ouwehoerende meute in te halen.
4 rijen dik met hinderwagens en stoepenschijters![]()
![]()
Idd, warm zonnetjewel lekker getraind
Distance: 15.01 km
Time: 1:34:23
Avg Speed: 9.5 km/h
Elevation Gain: 69 m
Calories: 1,161 CKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jij kilometervreter jij!quote:Op zondag 11 november 2012 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
Idd, warm zonnetjewel lekker getraind
Distance: 15.01 km
Time: 1:34:23
Avg Speed: 9.5 km/h
Elevation Gain: 69 m
Calories: 1,161 C![]()
Klaar voor de 7HL?![]()
Niet snel, maar ben evengoed trots op mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed hoor
jaquote:Op zondag 11 november 2012 12:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij kilometervreter jij!![]()
Klaar voor de 7HL?YUR ook?
Of ligt-ie nog ff lekker met z'n been omhoog?
Goed dat je geweest bent. Hinderwagensquote:Op zondag 11 november 2012 12:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Veels te warm gekleed...
4 rijen dik met hinderwagens en stoepenschijters
Hij zit reserve bij z'n korfbalwedstrijd, maar het inlopen ging (schijnbaar) wel ok! Ik heb weer wat hoop iigquote:Op zondag 11 november 2012 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
jaYUR ook?
Of ligt-ie nog ff lekker met z'n been omhoog?
![]()
![]()
Met dSlr?quote:Op zondag 11 november 2012 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
WandelenMet de hond. Eerst even een stukje kattenbos zodat hij kan uitrazen en dan een mooie ronde maken.
Dankzij de aanmoedigingenquote:![]()
Daar moet ik ook eens gaan lopen vooral de Kruisberg kan ik goed gebruiken voor heuveltraining.quote:[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Bron: http://shop.runnersworld.nl/advies/10489-geen-excuses-rennen.htmlquote:Het staat al een tijdje in je agenda: een duurloop van dertig minuten. Vanavond is het dan zover. Normaal gesproken is een half uur rennen geen enkel probleem. Je vindt het juist leuk. Vandaag is dit anders. Een slopende werkdag en stramme spieren. Je zou het kunnen opvoeren als reden om niet te gaan. En is rust soms niet de beste training? Kortom: genoeg excuses te bedenken. Toch is gewoon doorzetten een betere optie. Ik zal proberen uit te leggen waarom.
Elke hardloper kent het knagende gevoel dat komt kijken bij het overslaan van een training. Toch zijn er momenten dat je liever niet traint. Dit herkent iedere loper, dus ook ik. Onlangs had ik zo’n avond dat ik dacht: “zal ik vanavond eens lekker niets doen?” De snijdende wind en striemende regen hielpen ook niet echt mee. Ik besluit deze avond geen gehoor te geven aan dit gevoel en pak mijn schoenen. Hup, snel wat kleding uit de kast, sokken erbij en schoenen aan. Terwijl ik mijn veters strik, hoor ik de regen hard tegen het raam kletteren, vergezeld van forse windstoten. Fijn, ik ga hardlopen.
Als ik de deur open doe, heet de wind me welkom. Niet met een zacht briesje, maar met een ferme klap in mijn gezicht. Hallo buitenwereld, mag ik er even door? Ik zet zachtjes de eerste stappen als de twijfel door mijn hoofd schiet. Ik kan nu nog omdraaien; zo direct begint er een spannende film op televisie die ik niet mag missen. Op de een of andere manier druk ik het stemmetje eenvoudig weg en zet ik aan voor een stevige hardlooppas.
Het gaat eigenlijk best goed. De wind blaast zo hard als hij kan en lijkt me te willen omduwen. Ik bezwijk niet en voel me nu pas echt onoverwinnelijk. Om me heen zie ik fietsers ploeteren om thuis te komen. Een man die me tegemoet loopt kijkt me wat vreemd aan. Hij lijkt te denken dat ik gek ben. Ik lach hem vriendelijk toe en zet nog een tandje bij.
De kou heb ik na een kwartier ook knock-out geslagen. Dat wil zeggen: mijn lichaam produceert zoveel warmte dat ik door zou kunnen lopen tot de Noordpool, zo lijkt het. De fysieke warmte in mijn lichaam gaat gepaard met een mentale boost. Weg zijn de excuses van twintig minuten geleden. Niet langer voel ik me een slappe vaatdoek. Dankzij de vrijgekomen endorfine.
Na een flinke ronde is mijn huis weer in zicht. Bij fanatieke lopers raak ik een gevoelige snaar: daar is toch de onbedwingbare behoefte om er nog een eindsprint uit te persen. De laatste honderden meters zijn het lekkerst. Totaal onbewust van mijn omgeving – en daarmee voorbijgangers negerend – gooi ik alles eruit wat in me zit. Bij mijn voordeur druk ik mijn horloge op stop en rem af. Tot het uiterste gegaan.
Met trillende handen pak ik de huissleutel uit mijn zak. Het kost moeite hem precies in het slot te steken. Als ik binnen ben, ga ik even zitten. Poeh. Mijn horloge geeft aan dat ik iets meer dan 32 minuten heb gelopen. Ben ik er toch weer overheen gegaan. Als de warme druppels van de douche even later op mijn hoofd vallen, denk ik nog eens terug aan iets meer dan een half uur geleden. De twijfel, de lamlendigheid. Waar zat ik met mijn hoofd?
En dan, het onverslaanbare gevoel dat hardlopers ongetwijfeld herkennen: ik neem na de douche alsnog plaats op de aantrekkelijke bank. Fit als een hoentje en barstend van de energie. Excuses? Die zijn niet meer nodig.
Voor de volgende keer.![]()
![]()
En bedreigingenquote:niet gemeend natuurlijk
quote:sleep de boel toch maar mee ja. Heb nu immers een heel mooi tasje er voor waarmee hiken een eitje is
![]()
![]()
![]()
Plaats er hier ook een paar aubquote:Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]sleep de boel toch maar mee ja. Heb nu immers een heel mooi tasje er voor waarmee hiken een eitje is
![]()
ondanks het weer is de herfst het mooiste seizoen.
Niet snel, maar ben evengoed trots op mezelf.Goed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk weer trouwens. Lekker in t-shirt gelopen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Was ik al van planquote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Plaats er hier ook een paar aubondanks het weer is de herfst het mooiste seizoen.
![]()
![]()
Ga na het lopen wel eerst nog ff bij het handbal kijken, dus niet ongeduldig worden hoor![]()
En het is prachtig nu met het zonnetje.. hoop dat ik wat leuke plaatjes kan schieten.![]()
4.68 in 38.23waarvan de drie intervallen van 10 minuten met in elk geval 8km/u. Nu met dit tempo weer naar de volle 30 minuten in 1x.
![]()
Dat gaat helemaal lukken zo te horenquote:Op zondag 11 november 2012 12:48 schreef LieLie het volgende:
4.68 in 38.23waarvan de drie intervallen van 10 minuten met in elk geval 8km/u. Nu met dit tempo weer naar de volle 30 minuten in 1x.
![]()
![]()
Nee hoor. Kan de beelden van gister zo weer voor de dag halenquote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was ik al van plan![]()
![]()
Ga na het lopen wel eerst nog ff bij het handbal kijken, dus niet ongeduldig worden hoor![]()
En het is prachtig nu met het zonnetje.. hoop dat ik wat leuke plaatjes kan schieten.Mooie kleuren, lekker lopen, endorfine door je kop. Heerlijk.
Ook leuk: erachter komen dat ook je wandelbroek wel een stukje groter valt sinds de laatste keer dat je 'm aanhad!
Ja doei.![]()
Ik heb gisteren ook herfstkleurtjes gefotografeerd tijdens het lopenerg mooi om te zien allemaal
Sharing is caringquote:Op zondag 11 november 2012 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb gisteren ook herfstkleurtjes gefotografeerd tijdens het lopenerg mooi om te zien allemaal
@moblo Ik pakte gister ook een maat te groot van het rek. Ooit 38. Heel lang 36. Nu 34.
Hier een repost van gisteren:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier een repost van gisteren:Oja die had ik gezien iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi genoeg voor een repo
Voor de zekerheid onder een spoiler, staat t niet in de wegquote:Op zondag 11 november 2012 13:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja die had ik gezien iddmooi genoeg voor een repo
quote:Op zondag 11 november 2012 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier een repost van gisteren:Nice! Ik moet ook m'n camera weer eens uitlaten, die ligt sinds ik loop te verstoffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owja, want een fiets fietst vanzelfquote:Op zondag 11 november 2012 09:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het mooie van hardlopen is het feit dat je volledig op jezelf bent aangewezen...geen fancy gear, dure fiets etc....alleen een paar schoenen (met of zonder zooltjes) en wilskracht
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Overigens ga ik zo Evy les 2 doen. Ik post de progressie hier zodat jullie me kunnen motiveren als ik een keer geen zin heb.Nu heb ik wel zin, dus komt goed.
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Het gevoel nadat je hebt gelopen als je eigenlijk geen zin had. (L)quote:Op zondag 11 november 2012 13:17 schreef rijsttafel het volgende:
Overigens ga ik zo Evy les 2 doen. Ik post de progressie hier zodat jullie me kunnen motiveren als ik een keer geen zin heb.Nu heb ik wel zin, dus komt goed.
Maar je hebt er wel een fiets voor nodigquote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Owja, want een fiets fietst vanzelfDat is het punt.
![]()
Ja hoi, je moet het zelf doen hoorquote:Op zondag 11 november 2012 13:17 schreef rijsttafel het volgende:
Post gewoon lekker mee.
Vind het altijd zo stom klinken: Ik post hier zodat jullie me kunnen motiveren. Wtfbbq, doe eens niet zo gekWe zijn hier niet met z'n allen alleen voor jou.
![]()
Snap ik wel! Lopen is lekker eenvoudig wat dat betreft.quote:Op zondag 11 november 2012 13:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel een fiets voor nodigDat is het punt.
En voor de gezelligheid natuurlijk en voor tips. Etcquote:Op zondag 11 november 2012 13:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja hoi, je moet het zelf doen hoorPost gewoon lekker mee.
Vind het altijd zo stom klinken: Ik post hier zodat jullie me kunnen motiveren. Wtfbbq, doe eens niet zo gekWe zijn hier niet met z'n allen alleen voor jou.
![]()
(en als ik een tong smiley post moet je het niet al te serieus nemen)![]()
Ok ik ben lopen mensjes
quote:Op zondag 11 november 2012 11:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wauw, dat is heel tof! We gaan je dus vaker zien op wedstrijden?Volgend jaar kom ik zelfs weer terug naar Istanbul voor de 15km (een volle marathon is waarschijnlijk nog iets teveel van het goede).
Even patsen met m'n medaille.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had vanochtend trouwens een thermoshirtje onder mijn shirt aan, maar heb vlak voor aanvang toch maar besloten om m'n thermoshirt in m'n tas te dumpen. Gelukkig maar, want het werd warmer dan verwacht.
P.S. Ik lees net dat een Nederlandse deelnemer (Frenken Crifven) als tweede is geëindigd op de 8km (officieel 8,4km) met 33.31.quote:Op zondag 11 november 2012 12:14 schreef Shravani het volgende:
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door sylvesterrr op 11-11-2012 13:44:55 ]![]()
Mobiel quoten is dikke ellende, maar een herkenbaar stukje GotC... Merk ook dat als je er even uit bent, je weer opnieuw dat onoverwinnelijke gevoel moet opzoeken om je te motiveren. Na de vakantie zag ik mezelf niet weer een HM doen, na deze training denk ik stiekem aan de Marathon van Eindhoven (lopen in eigen stadje blijft toch het gaafst)
Beter!! Fijn om te lezen dat het een gelaagde loop was!!quote:Op zondag 11 november 2012 11:07 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/106568666
Eigenlijk was het maar 1...quote:Op zondag 11 november 2012 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
het zijn er maar twee vandaag ....Stream en Sylvester, veel succes vandaag!
Ik kan (denk ik) YUR een hand geven...
Waarschijnlijk veel te snel gestart of slechte warmingup maar na 2km erge steken in mijn rechter kuit. Ik heb het nog een halve km geprobeerd maar toen ging ik bijna door de grond van de pijn.
Dus iemand zijn telefoon mogen lenen die aan de zijkant stond en mijn vrouw opgebeld om mij op te halen.
Dus nu met voetje omhoog en weer smerend masseren.![]()
nee, dit was gister toen het gebeurde... ik hou rust tot donderdag!quote:Op zondag 11 november 2012 11:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Toch nog maar ff geprobeerd? Wel klote hoorFysio?
Ecosia
nee, dit was gister toen het gebeurde... ik hou rust tot donderdag!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Gelukkig maarquote:Op zondag 11 november 2012 13:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Snap ik wel! Lopen is lekker eenvoudig wat dat betreft.
[..]
En voor de gezelligheid natuurlijk en voor tips. Etc![]()
(en als ik een tong smiley post moet je het niet al te serieus nemen)![]()
Ok ik ben lopen mensjesIs veel gezelliger als je meepost!
![]()
Veel plezier!![]()
Ik heb daarstraks weer gelopen, na een week halfbakken gevoel. De eerste 500 meter schreeuwde mijn lijf om stoppen, maar daarna nog best aardig gelopen. Alleen de hoogtemeters die ik in het einde had zitten werden me iets teveel. Uiteindelijk 7,3 in 41 nog wat.. Opvallend dat Endomodo me weer vaak kwijt was en 0,3 km minder aangaf dan mijn Garmin.
Wel heerlijk door het duin gelopen. Nu hopen dat mijn licham de komende week gewoon weer sterk gaat voelen, ik wil volgende week opde zeven heuvelen wel mijn pr verbeteren!Life is what you make it.![]()
Wat een heerlijk weer is het vandaag! ()
Ik ga gelukkig straks lekker een stukje wandelen met vriendlief
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Bah! Sterkte met het herstel.quote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Beter!! Fijn om te lezen dat het een gelaagde loop was!!
[..]
Eigenlijk was het maar 1...
Waarschijnlijk veel te snel gestart of slechte warmingup maar na 2km erge steken in mijn rechter kuit. Ik heb het nog een halve km geprobeerd maar toen ging ik bijna door de grond van de pijn.
Dus iemand zijn telefoon mogen lenen die aan de zijkant stond en mijn vrouw opgebeld om mij op te halen.
Dus nu met voetje omhoog en weer smerend masseren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Balen Streamquote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Beter!! Fijn om te lezen dat het een gelaagde loop was!!
[..]
Dus nu met voetje omhoog en weer smerend masseren.volgende keer beter?
Iemand zocht hier laatst toch info over kinderen en rennen? Hier dat stukje wat erover in de RunnersWorld stond:
Oh, wat was dat een heerlijk weer om te lopen![]()
8,5km en 45 minuten lopen genieten van de herfstkleuren en een stralend zonnetje![]()
En gelukkig geen last meer van allerlei pijntjes en onwillige lichaamsdelen, dus I'm back on track !!
en ook nog mijn challenge voor dit jaar voltooid, wat een dag![]()
![]()
Balen man, hopen dat het snel herstelt. Blessure leed is niet fijn, weet ik nu.quote:[..]
Dus nu met voetje omhoog en weer smerend masseren.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef GlenHighland het volgende:
Oh, wat was dat een heerlijk weer om te lopen![]()
8,5km en 45 minuten lopen genieten van de herfstkleuren en een stralend zonnetje![]()
En gelukkig geen last meer van allerlei pijntjes en onwillige lichaamsdelen, dus I'm back on track !!
en ook nog mijn challenge voor dit jaar voltooid, wat een dag![]()
![]()
Ik zag net dat ik ook de 400 km aangetikt heb voor dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je eerste 10km gelopen, zag ik. Goed bezigquote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef Shravani het volgende:
[..]![]()
Ik zag net dat ik ook de 400 km aangetikt heb voor dit jaar![]()
![]()
Thanks! voel me ook super goed vandaagquote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
En je eerste 10km gelopen, zag ik. Goed bezig![]()
![]()
Leuk, dankje!quote:Op zondag 11 november 2012 14:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Iemand zocht hier laatst toch info over kinderen en rennen? Hier dat stukje wat erover in de RunnersWorld stond:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat ik een dick zie. Letterlijk en figuurlijk trouwens.quote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
"de marathon, motten we dan ook met lampionnetjes lopen?"
Machtige film!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Scherpquote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een dick zie. Letterlijk en figuurlijk trouwens.![]()
![]()
Het was idd heerlijk weer om te rennen![]()
Deze keer ging het voor mij iets minder. Merkte dat ik snel last kreeg van mijn longen/kreeg niet genoeg lucht. Kwam waarschijnlijk door beginnende verkoudheid. Maar later ging het al wat beter en kon ik die "knop" omzetten en gewoon doorlopen
http://www.endomondo.com/workouts/mbQYH_ykVXQ
Mooie foto's worden er trouwens gemaaktHier is niet veel te zien in de omgeving...wat akkerland en paar boerenknollen, maar dat is het ook wel.
![]()
De dixi viel me als eerst op. Toen dacht ik van wacht is even !NO-HOMO! Even die tights checken.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ej Welke film is dat?quote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef Quoi het volgende:
Ziet er nu al grappig uit
De Marathon. Zo heet die film. Draait nu in de bioscopen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ha! Thanks! Ben nooit zo op de hoogte van welke flims er draaien enzo.quote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Guppyfriend het volgende:
De Marathon. Zo heet die film. Draait nu in de bioscopen
Trouwens grappig, als ik op "de marathon" google krijg ik:quote:Aanvangstijden De Marathon in Rotterdam
Wolff Cinerama - Westblaak 18, Rotterdam - Kaart
15:45 - 19:30 - 22:00
Pathe Schouwburgplein - Schouwburgplein 101, Rotterdam - Kaart
14:40 - 18:00 - 20:30
Pathe de Kuip - Cor Kieboomplein 501, Rotterdam - Kaart
15:00 - 17:30 - 20:00 - 22:30![]()
Ik heb vanmorgen ook foto's gemaakt tijdens m'n loopje. Met iPhone, want spiegelreflex om je nek rent niet zo lekker![]()
Wel leuk om te zien hoe het weer kan veranderen in een uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef Shravani het volgende:
Ik heb vanmorgen ook foto's gemaakt tijdens m'n loopje. Met iPhone, want spiegelreflex om je nek rent niet zo lekker![]()
Wel leuk om te zien hoe het weer kan veranderen in een uurLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ook eens foto's maken, vind het leuk om te zien waar jullie lopen. Ik heb - al zeg ik het zelf - voor randstedelijke begrippen ook best een mooi loopgebiedje.Erm... wat had je verwacht dan?quote:Op zondag 11 november 2012 16:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ha! Thanks! Ben nooit zo op de hoogte van welke flims er draaien enzo.
Trouwens grappig, als ik op "de marathon" google krijg ik:
[..]![]()
![]()
Dat de marathon in rotterdam niet vanaf een bioscoop vertrektquote:Op zondag 11 november 2012 16:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk![]()
Zal ook eens foto's maken, vind het leuk om te zien waar jullie lopen. Ik heb - al zeg ik het zelf - voor randstedelijke begrippen ook best een mooi loopgebiedje.
[..]
Erm... wat had je verwacht dan?
Achsoquote:Op zondag 11 november 2012 16:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat de marathon in rotterdam niet vanaf een bioscoop vertrektSja, die film is best populair momenteel. Afijn: ga die film zien!
![]()
![]()
Ik ben zo gek geweest om vandaag met twee blaren onder m'n voeten te lopen (met slecht schoeisel vele kilometers gewandeld). Ik had er blarenpleister opgeplakt, tijdens het lopen had ik nergens last van. Na het lopen begon ik wat pijn te voelen wanneer ik erop loop...
Hoe kom ik van deze blaren af?![]()
![]()
Dan doe je die 7 heuvels tochgewoon rustig aan. Het hoeft niet altijd zo hard mogelijk. Gewoon een leuke training van maken en wat medeposters uit dit topic ontmoeten.quote:Op zondag 11 november 2012 12:09 schreef linebear het volgende:
@YUR ik heb er een nachtje over geslapen. Besloten om de 7heuvelen links te laten liggen... ik ga die week daarna op de snelweg wel knallen![]()
Wat een leuke foto weerquote:Op zondag 11 november 2012 16:46 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk loopweer vandaag!![]()
![]()
Doorprikken (sommigen zijn het hier niet mee eens), zorgen dat ze schoonblijven en op laten drogen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben zo gek geweest om vandaag met twee blaren onder m'n voeten te lopen (met slecht schoeisel vele kilometers gewandeld). Ik had er blarenpleister opgeplakt, tijdens het lopen had ik nergens last van. Na het lopen begon ik wat pijn te voelen wanneer ik erop loop...
Hoe kom ik van deze blaren af?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgen maar eens naar de apotheek gaan om spullen te halen. Dit soort spullen neem ik niet echt vaak mee op vakantie.![]()
![]()
Leuk eeehm uitzichtquote:Op zondag 11 november 2012 16:46 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk loopweer vandaag!
Ik ben blij dat m'n hardlooprondjes er niet zo uitzien qua grafiek:
http://www.endomondo.com/workouts/ieUS_cvEBsEuitzicht zou wel zo mogen blijven
Ja doei.![]()
FFFFUUUUUUU![]()
Wil ik frietjes bakken (of patat, zo u wilt), heb ik net te weinig frituurolie![]()
/cafetaria belt
De oplossingquote:Op zondag 11 november 2012 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:
FFFFUUUUUUU![]()
Wil ik frietjes bakken (of patat, zo u wilt), heb ik net te weinig frituurolie![]()
/cafetaria belt![]()
We didquote:
mooiquote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Kwam nog wel wat trailrunners tegen. Was jaloers! Was mooi rennen daar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
Machtige film!![]()
geweldige film ja
![]()
![]()
Oh, wat heb ik lekker gelopen vandaag. Heerlijk weertje! Na 5 minuten mijn jasje al uit en lekker in korte mouwtjes gelopen. Lekkere rampetampmuziek er bij. Rammstein en Triggerfinger, 7,27 km.![]()
Zeker lekkere loopmuziekquote:Op zondag 11 november 2012 19:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, wat heb ik lekker gelopen vandaag. Heerlijk weertje! Na 5 minuten mijn jasje al uit en lekker in korte mouwtjes gelopen. Lekkere rampetampmuziek er bij. Rammstein en Triggerfinger, 7,27 km.![]()
![]()
is het wel eenvoudig?.... jij bent de enige die er een succes van kunt maken en dat vraagt disciplinequote:Op zondag 11 november 2012 13:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Snap ik wel! Lopen is lekker eenvoudig wat dat betreft.
je kunt niets of niemand de schuld geven als het een keer minder gaat, geen teamgenoten, geen slappe band... helemaal niemand bealve jezelf'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@Sylvester..... ooit, in een ver verleden heb je ooit eens gepost over een sponsoractie voor je nichtje en neefje die beiden wilden lopen.... hoe is dat uiteindelijk afgelopen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Rammstein. Ik brauche keine kerosin......nur Benzin!!!quote:Op zondag 11 november 2012 19:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, wat heb ik lekker gelopen vandaag. Heerlijk weertje! Na 5 minuten mijn jasje al uit en lekker in korte mouwtjes gelopen. Lekkere rampetampmuziek er bij. Rammstein en Triggerfinger, 7,27 km.
Hoorde trouwens ook mensen over The Cure eerder in dit topic. Ook heerlijke loopmuziek. Vreemd genoeg is "Forest" - een vrij rustig nummer - erg lekker om op te lopenEn vergeet Lullaby niet.
ik loop overigens niet meer echt op muziek, alleen de lange duurloopjes![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef Shravani het volgende:
Wel leuk om te zien hoe het weer kan veranderen in een uurmooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Explosiv wie Kerosinquote:Op zondag 11 november 2012 19:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Rammstein. Ik brauche keine kerosin......nur Benzin!!!
Hoorde trouwens ook mensen over The Cure eerder in dit topic. Ook heerlijke loopmuziek. Vreemd genoeg is "Forest" - een vrij rustig nummer - erg lekker om op te lopenEn vergeet Lullaby niet.
ik loop overigens niet meer echt op muziek, alleen de lange duurloopjesbijna goed! Maar goed nummer! Feuer Frei en Mann gegen Mann lopen ook lekker
Ik heb op Pinkpop heel hard meegezongen, en idd waarschijnlijk niet geheel foutloosquote:Op zondag 11 november 2012 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Explosiv wie Kerosinbijna goed! Maar goed nummer! Feuer Frei en Mann gegen Mann lopen ook lekker
Ik was erg onder de indruk van de band
![]()
![]()
in een verleden ze ook live gezien in de HMH. Was zwaar onder de indruk idd. Gelukkig zijn mijn wenkbrauwen wel weer aangegroeid![]()
Maakt toch ook niet uitquote:Op zondag 11 november 2012 20:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb op Pinkpop heel hard meegezongen, en idd waarschijnlijk niet geheel foutloosIk was erg onder de indruk van de band
merken ze niks van! Het is heel gaaf hè
ik heb meerdere concerten van ze gezien, helaas de laatste in Ahoy gemist, want Livenation
![]()
![]()
off topic.... nadeel van wonen in Nieuw-Zeeland, bands komen nooit zuidelijker dan Christchuch (en altijd in de zomer, als RD het druk heeft op het werk)quote:Op zondag 11 november 2012 20:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb op Pinkpop heel hard meegezongen, en idd waarschijnlijk niet geheel foutloosIk was erg onder de indruk van de band
quote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef linebear het volgende:
in een verleden ze ook live gezien in de HMH. Was zwaar onder de indruk idd. Gelukkig zijn mijn wenkbrauwen wel weer aangegroeidVuur is wel een terugkerend element jah..
![]()
Offtopic waren we alquote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
off topic.... nadeel van wonen in Nieuw-Zeeland, bands komen nooit zuidelijker dan Christchuch (en altijd in de zomer, als RD het druk heeft op het werk)Sja, jammer. Maar jij hebt weer voordelen die wij niet hebben
![]()
![]()
Da's balen ja... Magoed, jullie hebben kiwi'squote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
off topic.... nadeel van wonen in Nieuw-Zeeland, bands komen nooit zuidelijker dan Christchuch (en altijd in de zomer, als RD het druk heeft op het werk)
Heb bij toeval eens een rammstein coverband mee gemaakt en die hadden ook een mooie vuurshow!quote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef Quoi het volgende:
[..]Vuur is wel een terugkerend element jah..
De wandeling van vandaag (in het hardloopgebied van Daywalker dus)
http://www.everytrail.com(...)9300df3c14adcdac72b8
Hondjes![]()
Eikenboom..
Berkjes
Nog meer hondjes![]()
![]()
![]()
Wauw!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
het was echt zó mooi en zó heerlijke lopen vandaag
Zal morgen nog ff kijken wat ik nog meer aan foto's geschoten heb![]()
![]()
Ja. Ik heb de hele dag voetbal gekeken maar anders zou ik denk ik ook een rondje hebben gelopen daar. Zo'n mooi gebied.quote:Op zondag 11 november 2012 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
het was echt zó mooi en zó heerlijke lopen vandaagJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja en neequote:
Ze hebben een keer in het park gelopen. Na enkele minuten hebben ze het opgegeven, ze zijn blijkbaar direct als een kip zonder gaan rennen.quote:Op zondag 11 november 2012 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
@Sylvester..... ooit, in een ver verleden heb je ooit eens gepost over een sponsoractie voor je nichtje en neefje die beiden wilden lopen.... hoe is dat uiteindelijk afgelopen?
Ze vonden het te zwaar. Ik heb aangegeven dat ik wel een paar keer met hen wil meelopen, maar dat willen ze niet.
Jammer. Ik had het wel leuk gevonden als ik met hen naar een wedstrijd kon gaan.![]()
![]()
Als je trouwens een beetje van kunst houd moet je hier eens kijken. Da's deze maand in ndal.quote:
http://www.eigenoogst.nl/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh leuk!!quote:Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je trouwens een beetje van kunst houd moet je hier eens kijken. Da's deze maand in ndal.
http://www.eigenoogst.nl/
De fotowerkgroep waar ik (tijdelijk) slapend lid van ben exposeert momenteel ook in N'dal..![]()
ok okquote:Op zondag 11 november 2012 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh leuk!!
De fotowerkgroep waar ik (tijdelijk) slapend lid van ben exposeert momenteel ook in N'dal..
Ik vind het zo zielig voor Henriekequote:ze wil zo graag en dan heeft ze zo'n dooie aan de haak geslagen...
Martin en Wilma though![]()
inderdaad, en pinguins....groot voordeel, zeker nu het BBQ seizoen er aankomtquote:Op zondag 11 november 2012 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's balen ja... Magoed, jullie hebben kiwi's
Je eet geen pinguinsquote:Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en pinguins....groot voordeel, zeker nu het BBQ seizoen er aankomttoch...?
nee, net alsof je visolie eet.... maar kiwi'squote:
Ik twijfel.
Ik moet voor mijn wintercollectie iets met lange mouwen kopen. Nu twijfel ik dus tussen een vest/jack of een gewoon compressieshirt met lange mouwen waar ik dan nog een zweetshirt onder aan doe. Wat is handiger, gezien dat shirt dus ook winddicht is? Wanneer hebben jullie een jack aan? Als het regent? Hellep?
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik heb dit weekend maar 2,25 kilometer hardgelopen, en nu voelt het alsof ik helemaal niet heb gelopen. En dat voelt niet goed
Hup, naar buiten danquote:Op zondag 11 november 2012 21:33 schreef YUR het volgende:
Ik heb dit weekend maar 2,25 kilometer hardgelopen, en nu voelt het alsof ik helemaal niet heb gelopen. En dat voelt niet goed![]()
![]()
Vastgebonden door de bergen voedsel en flesjes bier die ik net naar binnen heb gewerkt, en door de wekker die om 5 uur weer gaat en om mn hamstring die sinds gisteren geen 100% is en door de training van morgenavondquote:
Owwww, dus het is wel een optie, maar liever nietquote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Vastgebonden door de bergen voedsel en flesjes bier die ik net naar binnen heb gewerkt, en door de wekker die om 5 uur weer gaat en om mn hamstring die sinds gisteren geen 100% is en door de training van morgenavond![]()
![]()
Nee, het is geen optiequote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Owwww, dus het is wel een optie, maar liever niet
Wat gaaf! Jouw hond?quote:Op zondag 11 november 2012 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
De wandeling van vandaag (in het hardloopgebied van Daywalker dus)
http://www.everytrail.com(...)9300df3c14adcdac72b8
Hondjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eikenboom..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Berkjes
[ afbeelding ]
Nog meer hondjes![]()
[ afbeelding ]
Lekker in de bagger liggen rollen, leuk voor als ze thuiskomen en zich uitschudden![]()
![]()
Erm....allebei?quote:Op zondag 11 november 2012 21:33 schreef Nero22 het volgende:
Ik twijfel.
Ik moet voor mijn wintercollectie iets met lange mouwen kopen. Nu twijfel ik dus tussen een vest/jack of een gewoon compressieshirt met lange mouwen waar ik dan nog een zweetshirt onder aan doe. Wat is handiger, gezien dat shirt dus ook winddicht is? Wanneer hebben jullie een jack aan? Als het regent? Hellep?![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Arquero het volgende:
[..]
Wat gaaf! Jouw hond?
Lekker in de bagger liggen rollen, leuk voor als ze thuiskomen en zich uitschuddenSamuel Joe Cocker. Aangenaam
![]()
En het is hier nu erg zanderig in huis, heel gek..![]()
![]()
Supermooi beestjequote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Samuel Joe Cocker. Aangenaam
![]()
En het is hier nu erg zanderig in huis, heel gek..![]()
![]()
In dat geval zou ik niet voor het jasje gaan, maar voor de ander niet goedkoop trouwensquote:Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Was dat maar mogelijk met mijn studentenbudget.![]()
![]()
@ Nero, ik zou ook voor een jack gaan, kun je tenminste ook makkelijk uittrekken als je toch te warm gekleed blijkt.![]()
Shirt is duur, klopt, maar het heeft wel dezelfde eigenschappen als zo'n jack en dan lijkt het weer redelijk. Denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 21:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
In dat geval zou ik niet voor het jasje gaan, maar voor de ander niet goedkoop trouwens
Klopt... En ook beter reflecterend.quote:Op zondag 11 november 2012 21:51 schreef Shravani het volgende:
@ Nero, ik zou ook voor een jack gaan, kun je tenminste ook makkelijk uittrekken als je toch te warm gekleed blijkt.
Noooooo. Morgen dan maar even langs de winkels om het te voelen/passen.-Gemak dient de mens
It's funny
ik draag een jack als het regent of als het erg waait...wind koelt je lichaam heel snel af dus een water /winddicht jack vind ik een absolute must.quote:Op zondag 11 november 2012 21:33 schreef Nero22 het volgende:
Ik twijfel.
Ik moet voor mijn wintercollectie iets met lange mouwen kopen. Nu twijfel ik dus tussen een vest/jack of een gewoon compressieshirt met lange mouwen waar ik dan nog een zweetshirt onder aan doe. Wat is handiger, gezien dat shirt dus ook winddicht is? Wanneer hebben jullie een jack aan? Als het regent? Hellep?
Er onder draag ik dan een dun shirtje met of lange of korte mouwen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb me vanavond met een stel vrienden ingeschreven voor de loting van de Strong Man Run 2013
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
dit dus, vooral het feit dat je laagjes kunt dragen is erg fijn in de koudere seizoenen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:51 schreef Shravani het volgende:
@ Nero, ik zou ook voor een jack gaan, kun je tenminste ook makkelijk uittrekken als je toch te warm gekleed blijkt.
Mijn jack is echt super ademend, vederlicht en kompleet waterdicht.....en veel te duur maar geen moment spijt gehad dat ik het destijds gekocht heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja oké, laagjes is wel fijn. Thanks.quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, vooral het feit dat je laagjes kunt dragen is erg fijn in de koudere seizoenen.
Mijn jack is echt super ademend, vederlicht en kompleet waterdicht.....en veel te duur maar geen moment spijt gehad dat ik het destijds gekocht heb
It's funny
Is daar een loting voor..? Ik moet er dan ook maar eens over na gaan denken met een stel vrienden!quote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb me vanavond met een stel vrienden ingeschreven voor de loting van de Strong Man Run 2013It's funny
ik hrb afgelopen week toch echt een jas aangeschaft omdat alleen een shirt met lange mouwen toch echt te koud was voor me (al weet ik niet of een compressie shirt warmer is)
ik was net het schema van evy aant bekijken en kwam er achter dat er na volgende week steeds grotere stappen genomen worden (ineens 7minuten rennen, deze week net 5 minuten gerend)....
heeft er iemand moeite gehad met deze grote stappen? ik weet dat het voor iedereen anders is...maar het lijkt me ineens zoveel...al ga ik het gewoon proberen en ik zie wel hoe ver ik kom, maar toch....![]()
Mij zelf viel het mee.quote:Op zondag 11 november 2012 22:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik hrb afgelopen week toch echt een jas aangeschaft omdat alleen een shirt met lange mouwen toch echt te koud was voor me (al weet ik niet of een compressie shirt warmer is)
ik was net het schema van evy aant bekijken en kwam er achter dat er na volgende week steeds grotere stappen genomen worden (ineens 7minuten rennen, deze week net 5 minuten gerend)....
heeft er iemand moeite gehad met deze grote stappen? ik weet dat het voor iedereen anders is...maar het lijkt me ineens zoveel...al ga ik het gewoon proberen en ik zie wel hoe ver ik kom, maar toch....
Maar ik zou zeggen probeer het gewoon lukt het niet ga dan over op wandelen en probeer de les af te maken.
Dan kan je daarna overwegen om bijvoorbeeld de vorige les te herhalen of deze les nogmaals te proberen na 2 dagen rust.
:
Net tien clicks gelopen in 55:40.
Ben aan het trainen voor de Kerstloop Dronten.
Een kleinschalige, gezellige en goed georganiseerde loop.
http://www.kerstloopdronten.nl/
Check it out!![]()
Ik zag vandaag ook mensen in complete bodywarmers + trui + muts + sjaal joggen, dus dat kan ook altijd nogBen benieuwd wat ze in de vorst gaan dragen.
Een enkele keer dat ik iets moeite had. Gewoon proberen en je komt er vanzelf achter. Niks forceren. Kun je niet, ga je lopen en probeer je de les na je rustdag weer. Lukt het nog niet ga je weekje terug en doe je die nog 1 of 2 keer.quote:Op zondag 11 november 2012 22:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
heeft er iemand moeite gehad met deze grote stappen? ik weet dat het voor iedereen anders is...maar het lijkt me ineens zoveel...al ga ik het gewoon proberen en ik zie wel hoe ver ik kom, maar toch....Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh, dat vond ik ook heel moeilijk. Herinner me nog les 19 die veel moeite kostte (weet niet welke dat is). Maar altijd als het niet lekker ging dan deed ik de les de volgende keer gewoon over. Zo heb ik wel een week of 12 er over gedaan om Evy te volbrengen. Maakt toch niet uit? Is nu al weer lang verleden tijd, loop nu vaste rondjes van 7 a 8 km.quote:Op zondag 11 november 2012 22:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
heeft er iemand moeite gehad met deze grote stappen? ik weet dat het voor iedereen anders is...maar het lijkt me ineens zoveel...al ga ik het gewoon proberen en ik zie wel hoe ver ik kom, maar toch....![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 23:43 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zag vandaag ook mensen in complete bodywarmers + trui + muts + sjaal joggen, dus dat kan ook altijd nogBen benieuwd wat ze in de vorst gaan dragen.
Ik kijk even op het Nederlandse weerbericht....11 graden, zelfde temperatuur als hier op dit moment en dan is voor mij een shirtje met korte mouwen en daar overheen een shirt met lange mouwen en shorts voldoende, zolang er weinig wind staat.... ik zeg dus dat de mensen die jij hebt zien lopen een tikje "over dressed" waren
want als ik ergens een hekel aan heb is het koude wind
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-11-2012 01:03:50 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hoe is het met je hamstring?quote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Vastgebonden door de bergen voedsel en flesjes bier die ik net naar binnen heb gewerkt, en door de wekker die om 5 uur weer gaat en om mn hamstring die sinds gisteren geen 100% is en door de training van morgenavondInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: