SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
M'n cola, wat doe jequote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, dat wel. Er waren 116 lopers, verdeeld over 3 afstanden. En GotC heeft ze allemaal op de foto weten te krijgenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Maar leuk dat 't verder wel gezellig was
F means you're fucked![]()
Heel cool
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Was een leuk loopje!!
Helemaal leuk dat ik een streeftijd had van 42 minuten, en de 7k in 41:30 heb gelopenAverage pace: 6:00 min/km hoe krijg ik het voor elkaar?
En mijn vriendje werd 3e!!misschien dankzij het uitvallen van YUR?
Was erg gezellig naderhand in Schipluiden-centre YUR & GotCEn natuurlijk hopen dat die Hamstring zich goed houdt.....
Oja, en er was nog een hele goede fotografe ter plaatse![]()
![]()
Foto's uitzoekenquote:
Hier mijn voetjes van vanmiddag
400 foto's.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Foto's uitzoeken
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Yur met een stijve, een neergestoken Jump en Lex die er door zijn ongetrainde dochter van 8 wordt uitgelopen.
Wat een dag!
Ik heb 12.5K gedaan. Bij de start licht pijn in m'n scheen, na de loop wederom heel de dag nergens last van. Ik heb gekke shinsplits die minder pijnlijk worden van belasting.
Op naar de bruggenloop.![]()
Zoals je al zei, wat te doen dusquote:
Hier even de weetbix naar binnen werken en dan ook op pad'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Weetabixquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier even de weetbix naar binnen werken en dan ook op padsmakelijk!
![]()
Heb toevallig eenzelfde soort foto gemaakt vandaag. Eentje in het water, eentje op het zand. Barefoot swimmingquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Foto's uitzoeken
[ afbeelding ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lijkt me cool, maar de combi afstand en heuvels....quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:25 schreef YUR het volgende:
Heeft er iemand interesse in een startbewijs voor de Zevenheuvelenloop?
Mag ik er een nachtje over slapen![]()
Ik kan niets garanderenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:28 schreef linebear het volgende:
[..]
Lijkt me cool, maar de combi afstand en heuvels....
Mag ik er een nachtje over slapen
Het is overigens een nummer voor in startvak roze (achterin ergens). Bijbehorende shirt en treinkaartje hou ik zelf
Wat moet je er voor hebben? want misschien weet ik wel iemand.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:25 schreef YUR het volgende:
Heeft er iemand interesse in een startbewijs voor de Zevenheuvelenloop?![]()
Weet je wat best leuk is, ik ben "Altijd verder" van Dolf Jansen aan het lezen en daarin komt een hoofdstuk voor van lopen op de Antillen (Bonaire, Curacao), heeeeel herkenbaar, behalve dan dat ik niet train voor een marathon en ik niet op een van beide eilanden zit, maar op de A van de ABC-eilanden.
Ik ga even kijken wat de pot schaft, toitoitoi! Zij die zonnebaden groeten u!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gewoon de kostprijs, 21,25 euro (startnummer incl chip voor aan de schoen)quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat moet je er voor hebben? want misschien weet ik wel iemand.
Oh, en dit, van Zevenheuvelenloop.nl:quote:Overdracht
Als je je startnummer wil overdragen of een startnummer van iemand wil overnemen, dan kan dat vanaf 7 november via deze site. Dit is alleen toegestaan, wanneer de nieuwe deelnemer zich aanmeldt via onze site. Hier moet hij/zij de volgende gegevens invullen van de ‘oorspronkelijke’ deelnemer: startnummer, naam, geboortedatum en e-mailadres en vervolgens gegevens van zichzelf (de nieuwe deelnemer). De overdracht is gratis. Bij overdracht kun je kiezen voor een nieuw startnummer met eigen naam à ¤ 2,-. Wanneer je geen eigen chip hebt, kun je ook nog voor ¤ 4,- een groene chip bestellen. Je nieuwe startnummer en/of chip ligt dan op zondag 18 november voor je klaar bij de speciale startnummerbalie buiten vlakbij de kleedaccommodatie E (voorheen ING-bank). Wijzigingen in het deelnemerspakket (bijvoorbeeld andere maat T-shirt) zijn niet mogelijk. Op welke manier en onder welke onderlinge voorwaarden de spullen van de oude naar de nieuwe deelnemer gaan, is de verantwoordelijkheid van de oude en de nieuwe deelnemer. Overdragen is mogelijk tot en met donderdag 15 november, 23.59 uur.
Let op: de nieuwe deelnemer moet altijd het startnummer van de oorspronkelijke loper krijgen. Hetzij om zelf mee te lopen, hetzij om op de dag zelf om te ruilen tegen een startnummer op eigen naam (indien de nieuwe loper dit besteld heeft).F means you're fucked![]()
Ik heb mijn doel voor vandaag gehaald.
De 7km binnen de 34min, namelijk 32:41. Tevreden gevoel nu.
Doel voor begin 2013 is 10km binnen 45min, dat moet mogelijk zijn.
Heerlijk loop weer vandaag trouwens, lekker warm.
♫![]()
Blunder..... ik had afgelopen zondag de binnenzooltjes uit mijn trailschoenen gehaald om ze sneller te laten drogen.
juist ja,nu sta ik 150km van huis klaar om mijn rondje te gaan doen en dus geen zooltjes in mijn schoenen...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Noes
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Blunder..... ik had afgelopen zondag de binnenzooltjes uit mijn trailschoenen gehaald om ze sneller te laten drogen.
juist ja,nu sta ik 150km van huis klaar om mijn rondje te gaan doen en dus geen zooltjes in mijn schoenen...
Dat mag YUR...!!
Gelukkig zit er in de Pure Grit al zo weinig demping dat je het verschil niet echt merk dus nu dikke sokken aan en gewoon proberen maar een handige actie is het niet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar ga ik dan....held op sokken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat mag YUR...!!
Gelukkig zit er in de Pure Grit al zo weinig demping dat je het verschil niet echt merk dus nu dikke sokken aan en gewoon proberen maar een handige actie is het niet!
![]()
Haal onderweg ook vast wat blarenpleistersquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Daar ga ik dan....held op sokken
Je vergeet te vermelden dat die 2 lopers die voor je liepen, de winnaars van de 3,75km en 11,7km warenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik liep gewoon derde. En de 2 voor me liepen een andere afstand![]()
![]()
Superleuk voor al die mensen dat er foto's van ze zijn
Snellerd!! * Quoi gaat er ff voor zittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:43 schreef GotC het volgende:
Nieuwsgierige mensen, klik hier voor de Duifpolderloopfoto's van vandaag
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 10-11-2012 20:01:11 ]![]()
Maar ik had nog wat kneuterige foto's beloofd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaaaa precies die bekers
Ja, jullie waren zo snel vandaag..kan niet achterblijvenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:53 schreef Quoi het volgende:
Sne
[..]
Snellerd!! * Quoi gaat er ff voor zittenUitslag staat ook al op de website.
![]()
Leuk al die foto's!
Ik heb vandaag een Craft ondershirt met lange mouwen gekochtmorgen maar eens proberen.
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:03 schreef LieLie het volgende:
Leuk al die foto's!
Ik heb vandaag een Craft ondershirt met lange mouwen gekochtmorgen maar eens proberen.
ik ben fan! Ik heb er een met korte mouwen. Ga er nog een bij halen
![]()
![]()
Vandaag ook een paar minder leuke dingen meegemaakt. Tijdens mijn ldl besloten omer ern stuk heide aanvast te plakken. Ik ken daar de weg nu niet echt en dat een beetje op gevoel proberen te doen. Ik wou bij hollandse rading uitkomen waar ik wel eens begin als ik het bos in ga.
Al snel liep ik de heide weer af. Dat was niet de bedoeling. Goed na een stukje langs een weg de heide maar weer opgelopen. Dit werd alleen meer crossen door de bossen. Ook niet erg. Op een gegeven moment toch maar even opgezocht waar ik nu precies liep. Ietsjes uit de route.![]()
Route uitgestippeld om te komen waar ik wou uit wou komen. Route was makkelijk te volgen totdat ik bij een hekwerk aankwam. Het pad was afgesloten omdat het nu een bouwterrein was voor een ecoduct. En waar ik wou zijn kon ik in de verte zien. Mij tussen het hekwerk doorgewurmd en over het bouwterrein heen gebanjerd om aan de andere kant ook weer op hekwerk te stuiten. Hier kon ik gelukkig aan de zijkant langs klimmen. Mooi nu ben ik op bekend gebied en zal ik niet meer verdwalen.
Op verhard aangekomen en nu op de weg terug. Een hoop tijd verloren onderweg en ik wou eigenlijk gemiddeld rond de 10km/h uit komen. Dus het tempo wat verhogen. Gaat lekker gaat prima op een aantal hekken nadat het tempo er een beetje uithaalt. Nu nog eenlaatste stukje onverhard tempo iets minderen. Jeetje wat is het glad zeg en blubberig. Voor ik het goed en wel in de gaten raak ik in een slip terecht. Draai vol om mijn as. Beland met mijn knie en handen in de modder. Handen even snel wat afgeveegd aan een boom en maar weer verder glibberen en glijden. Spikes of crossschoen waren erg welkom geweest op dit stukje pad. Na dit stukje was al weer snel terug bij start beland.
Thuis na het uploaden van de data de kaart bekeken en ik heb echt gigantisch omgelopen op sommige stukken en had ik niet zo klote uitgekomen bij het ecoduct.
http://www.endomondo.com/workouts/user/3275930
Forum Opties Forumhop: Hop naar: