Betalen om illegaal te downloaden?quote:
¤25 per jaar. Is de moeite niet. Dat in combinatie met wat programma's die alles voor je doen verder. Hoef er niet meer naar om te kijken.quote:
Later.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef napoleonfour het volgende:
zo ik ga weer weg, beetje rijden enzo ja toch.
Mijn prive tracker zeurt ook steeds om donaties omdat ze anders stoppenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Betalen om illegaal te downloaden?
Downloaden is niet illegaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Betalen om illegaal te downloaden?
Ah, dat valt mee idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
¤25 per jaar. Is de moeite niet. Dat in combinatie met wat programma's die alles voor je doen verder. Hoef er niet meer naar om te kijken.
25 per jaar? Met welke snelheid?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
¤25 per jaar. Is de moeite niet. Dat in combinatie met wat programma's die alles voor je doen verder. Hoef er niet meer naar om te kijken.
jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze verspreiden is toch wel illegaal?
Of tijdens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar als je dus seed na je gedownloade torrent ben je illegaal bezig?
Als jij de torrent van een film op een site zet dan is het illegaal. Onderling delen heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar als je dus seed na je gedownloade torrent ben je illegaal bezig?
WTF lul je?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In CDs rekenenDat is net zoiets als in guldens rekenen.
Waar zag ik deze reactie eerder?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robben schiet recht op de keeper af. Waar zag ik dat eerder? Vage herinnering.
Zat weer te bazelen. Betaal ¤60 zie ik net. 60 Mbps, wat ik snel zat vind.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
25 per jaar? Met welke snelheid?
Ik gebruik zelf altijd dezequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef E.H. het volgende:
[..]
Zat weer te bazelen. Betaal ¤60 zie ik net. 60 Mbps, wat ik snel zat vind.
Ozbilizquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
In hun onderlinge wedstrijd hebben Ozbiliz, Elm en Musa alle doelpunten op zich genomen n. Dat maakt de eredivisie superstoer
Verschilt niet zoveel van die van mij. Zou niet meer zonder willen. Sabnzbd, Sickbeard, CouchPotato en Headhones draaien. Ideaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf altijd deze
http://www.hitnews.com/index.php?group=2
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Lol volgens FM heeft Verhoek snelheid
Die doen het ook prima onder Jol.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
3-3? gODSAMME, Ik snel naar boven toe. Scoren ze gelijk 3-3
Vind.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vindt jij eigenlijk van die film?
Niet gezien, heb dus geen mening over de film zelf.quote:
Hij is uit op bluray.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gezien, heb dus geen mening over de film zelf.
Ik heb alleen bepaalde verwachtingen die me er toe doen besluiten niet naar de film te gaan.
Doublepain heeft hem ook een illegale dacht ik, misschien kun je hem vragen waar vandaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Meh, m'n FM crasht elke keer, wordt toch maar kopen denk ik
Ik vind ook wel een download-film. Al heb ik hem wel in de bios gezien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gezien, heb dus geen mening over de film zelf.
Ik heb alleen bepaalde verwachtingen die me er toe doen besluiten niet naar de film te gaan.
Goed man.quote:
Dat heb ik met veel comedy's. Zelfs al lijkt de film me wel leuk, zoals Hangover destijds. Weet niet waarom eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind ook wel een download-film. Al heb ik hem wel in de bios gezien.
quote:
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Flikker eens op met die zogenaamde grapjes bij 'voordat je reageert'
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Doe eens niet zo stoer en bijdehandquote:
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stoer en bijdehand
Dan had je maar zelf mod moeten blijven
Wanneer gaan we weer seks hebben?quote:
Bazin.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
K. Anker?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Fok! in de Donald Duck
Ik zie deze pas voor het eerst
[ afbeelding ]
Sneu.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Fok! in de Donald Duck
Ik zie deze pas voor het eerst
[ afbeelding ]
Ja die was gewoon namens FOK!quote:
Johquote:
Ik wist het niet zeker. Misschien was er iets met dat konijn ofzo.quote:
Dat konijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker. Misschien was er iets met die konijn ofzo.
en nog een seriemoordenaars-blik in zijn ogen ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die thuis met dit soort oortjes zitten
Alsof ze ooit gebeld worden, juist dit soort mensen worden nooit gebeld
Forever Alonequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga vanavond maar weer eens ps3 aanzetten
Tijdje al niet meer gedaan
Kloptquote:
Fifa?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga vanavond maar weer eens ps3 aanzetten
Tijdje al niet meer gedaan
mw3quote:
Financieel adviesquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Komt best een goede film op Veronica om 22:00 volgens mij.
Ik moet Fifa tegen jou spelenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mw3
Zou fifa13 gisteren krijgen maar die krijg ik nu ineens maandag pas
Ja moet je nog even paar dagen wachtenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik moet Fifa tegen jou spelen
Wat was er? Kijk nu pas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
wow die film op Veronica begint direct ehm heftig
Wie is hij?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
vrouw verkracht hij neergestoken dochtertje weggevoerd
En terecht, ER IS GODVERDOMME NU AL RECLAMEquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
LR is prikkelig vandaag.
Veel plezier met de film.
Die gast kan echt niet acteren nee. Beter slaan ze snel aan het moorden.quote:
Jammer, ergens overdreef ik namelijk wel en nu val ik door de mand. Gelukkig is mijn mobiel op in dit eindeloze reclameblok.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:16 schreef mrstylo het volgende:
http://stagevu.com/video/japfmpjnmhyg
Ff de eerste minuten kijken.
Veronica is onderdeel van SBS man. Wees blij dat er geen grote balken over het scherm vliegen waarin reclame wordt gemaakt voor Gerard Joling z'n nieuwe show.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht, ER IS GODVERDOMME NU AL RECLAME
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer, ergens overdreef ik namelijk wel en nu val ik door de mand.
Dat is waar. Gelukkig heb ik DonRaja nog.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veronica is onderdeel van SBS man. Wees blij dat er geen grote balken over het scherm vliegen waarin reclame wordt gemaakt voor Gerard Joling z'n nieuwe show.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moet je nog even paar dagen wachten
Nee gewoon weer een grapje?quote:
Heb weinig met films, maar met cd's of iets dergelijks begrijp ik het hoor. Het is dat ik momenteel niet echt rijk ben om het maar heel subtiel uit te drukken.quote:
Nee niet echt, maar tot nu toe vind ik het nog een kut film eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Naja die moord maakte wel wat goed toch?
cd's koop ik ook origineel idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb weinig met films, maar met cd's of iets dergelijks begrijp ik het hoor. Het is dat ik momenteel niet echt rijk ben om het maar heel subtiel uit te drukken.
Altidore maakte ook een hele mooie. Ik vond alle wedstrijden eigenlijk wel leuk vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
...waaronder Türk, die blijkbaar gescoord heeft
Ik had een geniale tweede week in de vorige ronde. Dit wordt weer even een tussenronde voor mijquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
...waaronder Türk, die blijkbaar gescoord heeft
Ja klopt. NEC-Heracles was ook leuk. Prima dagje vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Altidore maakte ook een hele mooie. Ik vond alle wedstrijden eigenlijk wel leuk vandaag.
Als je weer tijdelijk de positie van assistent manager wil vervullen in mijn elftal dan mag dat uiteraard.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had een geniale tweede week in de vorige ronde. Dit wordt weer even een tussenronde voor mij
AZ was spannend, NEC was leuk, RKC verrassend en VVV pakte weer eens de punten, niks mis mee.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Heuj Stylo je hebt toch een Ipad?
quote:Op zondag 11 november 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
He... Ik kan niet editten op de telefoon. Ik wilde kanker nog wel weghalen.
Donequote:Op zondag 11 november 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik Stylo wat een eindewas dit echt het beste wat ze konden verzinnen
Zelfs de A-Team afleveringen hadden een beter plotquote:
Nee was die vriend van die lekkere wijf. Maar hoezo krijg hij die mail en niet die wijf? Oke ze was al dood, dus eigenlijk moest er geen mail komen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs de A-Team afleveringen hadden een beter plotOok echt hoe ze achter deze ontiegelijke bullshit kwamen. Ja een willekeurig persoon stuurde een mail.
Oh en die Foxx kan niet acteren ook.
Ja niet normaal gewoon. Was gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en die Foxx kan niet acteren ook.
Dit is gewoon een typisch voorbeeld hoe je een goed concept verkracht door het einde af te raffelen om er maar een einde aan te kunnen maken. Ik ben best wel teleurgesteldquote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee was die vriend van die lekkere wijf. Maar hoezo krijg hij die mail en niet die wijf? Oke ze was al dood, dus eigenlijk moest er geen mail komen.
En ze zeiden dat iedereen bang was ofzo, maar kreeg die vibe echt niet.
Ja vind ik ook. Al vond ik hele film gewoon flut, dus ja.quote:Op zondag 11 november 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is gewoon een typisch voorbeeld hoe je een goed concept verkracht door het einde af te raffelen om er maar een einde aan te kunnen maken. Ik ben best wel teleurgesteld
AFCNiels geeft ons zo een samenvatting.quote:
ben benieuwdquote:Op zondag 11 november 2012 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AFCNiels geeft ons zo een samenvatting.
Kijk rtl7, manhunter begintquote:Op zondag 11 november 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
Waarom kijk ik Paul de Leeuw eigenlijk?
Nee te oude film.quote:
Ik eis een langere samenvatting.quote:Op zondag 11 november 2012 00:35 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een homo die Klitschko, gewoon te lui om het af te maken.![]()
![]()
Klitschko was veel beter, had een paar goede rondes waarin hij die ander bijna neersloeg, in de andere rondes gaf hij gewoon wat zachte klapjes zodat hij op punten makkelijk won.quote:
Bedankt voor je samenvatting.quote:Op zondag 11 november 2012 00:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klitschko was veel beter, had een paar goede rondes waarin hij die ander bijna neersloeg, in de andere rondes gaf hij gewoon wat zachte klapjes zodat hij op punten makkelijk won.
Ze zijn wel goed, maar het is toch leuker als ze wat meer risico nemen en voor de KO gaan. Ik hoop dat ze tegen Badr Hari gaan vechten, ik ben wel benieuwd hoe goed hij kan boksen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt voor je samenvatting.
Die Klischko's zijn beetje te goed.
Hari heeft een te zwakke kin. Gaat het nooit redden.quote:Op zondag 11 november 2012 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed, maar het is toch leuker als ze wat meer risico nemen en voor de KO gaan. Ik hoop dat ze tegen Badr Hari gaan vechten, ik ben wel benieuwd hoe goed hij kan boksen.
Ik denk het ook niet, volgens mij gaat hij met boksen vrij snel neer, maar zelf denkt hij van wel. Het lijkt me wel leuk om zijn poging te zien, ik heb geen idee wat hij nu gaat doen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hari heeft een te zwakke kin. Gaat het nooit redden.
Is sowieso leuk om te zien.quote:Op zondag 11 november 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, volgens mij gaat hij met boksen vrij snel neer, maar zelf denkt hij van wel. Het lijkt me wel leuk om zijn poging te zien, ik heb geen idee wat hij nu gaat doen.
Ja dus?quote:Op zondag 11 november 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht, jij kijkt al geen film uit 1987 meer omdat het te oud is?
Weet niet, met mijn eigen bouwjaar wordt het dan al bijna tricky en zou het jammer vinden als je mij niet meer zag staan.quote:
Ik verdacht de vrouw ook, maar uiteindelijk bleek hij een gang te hebben gegraven naar elke mogelijk celquote:Op zondag 11 november 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik gok dat die agent zelf de dader is, hij heeft rare trekjes
Je weet dat ik jou altijd zal zien staan? Je moet niet zo onzeker zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet, met mijn eigen bouwjaar wordt het dan al bijna tricky en zou het jammer vinden als je mij niet meer zag staan.
huhquote:Op zondag 11 november 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verdacht de vrouw ook, maar uiteindelijk bleek hij een gang te hebben gegraven naar elke mogelijk cel
Ik ook.quote:Op zondag 11 november 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verdacht de vrouw ook, maar uiteindelijk bleek hij een gang te hebben gegraven naar elke mogelijk cel
Sorry nog steeds teleurgesteld over het plot van de film op Veronica, welke overigens ook een 7,2 op IMDB krijgtquote:
Dan is het goedquote:Op zondag 11 november 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet dat ik jou altijd zal zien staan? Je moet niet zo onzeker zijn.
Maar echt dat de aanklager uiteindelijk de gevangenis opblaast met Napalm zonder iemand in te lichtenquote:Op zondag 11 november 2012 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik dacht dat haar geheime vriend de opgepakte man was was.
Ik keekquote:
Gek he, met Paul de Leeuw.quote:Op zondag 11 november 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
Maar nu niet meer. Wordt beetje te gay.
Ga ik ook even kijken denk ik.quote:
Het idee was serieus goed, maar ze moesten gewoon betere acteurs en scriptschrijvers gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar echt dat de aanklager uiteindelijk de gevangenis opblaast met Napalm zonder iemand in te lichtenHet was nog een serieus film ook.
Wat ik ook niet begreep Stylo. Hoe kon hij met bom en al in zijn cel staan terwijl de 'dader' al met zijn busje bij de tunnel was aangekomen terwijl Mr Foxx nog in dat gebouw stondquote:Op zondag 11 november 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
Maar nu niet meer. Wordt beetje te gay.
Gerard Butler vond ik wel goed, maar die burgemeester bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 november 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het idee was serieus goed, maar ze moesten gewoon betere acteurs en scriptschrijvers gebruiken.
Ik wilde dat nog aankaarten, maar was bang dat jij met een slimme opmerking zou komen (helikopter ofzo).quote:Op zondag 11 november 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ik ook niet begreep Stylo. Hoe kon hij met bom en al in zijn cel staan terwijl de 'dader' al met zijn busje bij de tunnel was aangekomen terwijl Mr Foxx nog in dat gebouw stond
Ik ga die film even badass een 1 geven op IMDB, dit cijfer moet omlaag.
Nee je vond ik ook.quote:Op zondag 11 november 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gerard Butler vond ik wel goed, maar die burgemeester bijvoorbeeldAl lijk ik wel racistisch en enkel de zwarte acteurs uit te kiezen
Saaie tegenstander?quote:Op zondag 11 november 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag het al ja, maar dat ga ik niet kijken.. Laat en saaie tegenstander
Kloptquote:Op zondag 11 november 2012 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Saaie tegenstander?
Rudy Gay is best een baas.
Sowieso die eindscene. Die bom welke een wolkenkrabber moet doen laten instorten gaat in 25 seconden af. En hij praat nog ff rustig tegen hem in de cel en ziet hem rustig weglopen, en als de bom uiteindelijk ontploft loopt hij al buitenquote:Op zondag 11 november 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wilde dat nog aankaarten, maar was bang dat jij met een slimme opmerking zou komen (helikopter ofzo).
Maar waarom moest die bom in de gevangenis en niet gewoon ergens waar niemand dood ging?
Einde sloeg gewoon nergens op.
Volgens mij zag ik politie tapes, dus misschien was het leeg. Al kan dat niet, omdat ze maar 10minuten hadden en zoveel politie macht kan er niet in zo'n kort tijd periode zijn om ze uit de gevangenis uit te halen. Dus al met al was het gewoon een klote film. Al was begin nog best te doen.quote:Op zondag 11 november 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso die eindscene. Die bom welke een wolkenkrabber moet doen laten instorten gaat in 25 seconden af. En hij praat nog ff rustig tegen hem in de cel en ziet hem rustig weglopen, en als de bom uiteindelijk ontploft loopt hij al buitenOf wat dacht je van die agent welke de geheime doorgang blokkeert, alsof hij niet ook sterft door de onploffing
![]()
En dit staat dan nog steeds los van het feit dat hij als aanklager besluit een hele gevangenis met alle inzittende op te blazen. Ik maak serieus geen grap als ik zeg dat het tweede deel van de film slechter dan SS Stormtrooper was terwijl deze film een 7,2 scoort op IMDB
Zo dat lucht op, achteraf was het best een humoristische film.
Nu ik heb nagedacht over de film, vind ik het juist weer leuk omdat het zo slecht wasquote:Op zondag 11 november 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik politie tapes, dus misschien was het leeg. Al kan dat niet, omdat ze maar 10minuten hadden en zoveel politie macht kan er niet in zo'n kort tijd periode zijn om ze uit de gevangenis uit te halen. Dus al met al was het gewoon een klote film. Al was begin nog best te doen.
Ik kan persoonlijk gewoon niet tegen films die zo nadrukkelijk clishé/Happy End willen eindigen.
Waar ik ook niet tegen kon was die kind met die Jamy Fox bij het politie auto. Allebei handen moesten weer tegen elkaar met een raam ertussen. Wordt er ziek van.
Of die tekening. Voordat ze weg ging ff zeggen wanneer het was getekend.quote:Op zondag 11 november 2012 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ik heb nagedacht over de film, vind ik het juist weer leuk omdat het zo slecht wasAl moet ik het IMDB cijfer + de reacties nog wel even een plekje zien te geven.
Maar over zijn dochter, ook de Cello optredens van haar en de lege stoel waar hij had moeten zittenOm er in het eindshot wel te zitten uiteraard.
Deze scene doet me aan South Park denkenquote:Op zondag 11 november 2012 01:20 schreef AFCNiels het volgende:
Manhunter is een goedkope versie van Red Dragon Red Dragon (2002) - IMDb dat is wel een goede film, het boek heb ik ook wel eens gelezen, dat vond ik ook wel goed.
HOE DOET HIJ HET TOCH TERWIJL HIJ IN EEN CEL ZIT! Vervolgens houdt hij er een schoonmakers baan opna om een aanslag te plegen en niemand heeft zijn cel of de wasbak ooit gecontroleerdquote:Op zondag 11 november 2012 01:24 schreef mrstylo het volgende:
http://www.metacritic.com/movie/law-abiding-citizen
Metascore is beter.
[..]
Of die tekening. Voordat ze weg ging ff zeggen wanneer het was getekend.
Minder erg dan ik had verwacht.quote:018. 176 mrstylo
Ik had link geplaatst hier, dus doe je ding.quote:Op zondag 11 november 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HOE DOET HIJ HET TOCH TERWIJL HIJ IN EEN CEL ZIT! Vervolgens houdt hij er een schoonmakers baan opna om een aanslag te plegen en niemand heeft zijn cel of de wasbak ooit gecontroleerdIk ga de film nog een keer kijken denk ik
Na mijn tentamenweek ga ik mijn leven in het teken van deze film zettenquote:Op zondag 11 november 2012 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had link geplaatst hier, dus doe je ding.
Hoe gaat het met leren tot nu toe?quote:Op zondag 11 november 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na mijn tentamenweek ga ik mijn leven in het teken van deze film zetten
Ik heb ze ook niet gezien.quote:Op zondag 11 november 2012 01:36 schreef napoleonfour het volgende:
ik denk dat de film fanboys wel leuk is als je Star Wars en Star Trek heb gezien.
ik ook niet, sf trek mij totaal niet.quote:
Dus?quote:Op zondag 11 november 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens gaat zingen bij Langs de Leeuw volgende week jongens
ik denk 2 goals 1 assistquote:Op zondag 11 november 2012 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hoeveel gaat eriksen er straks maken
Strootman gaat met zijn meester Van Bommel het middenveld van Heerenveen aan flarden spelen natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2012 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk 2 goals 1 assist
en hoe gaat strootman spelen
vind strootman van bommel echt zijn meesterquote:Op zondag 11 november 2012 13:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Strootman gaat met zijn meester Van Bommel het middenveld van Heerenveen aan flarden spelen natuurlijk
ja, doet hem graag naquote:Op zondag 11 november 2012 13:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind strootman van bommel echt zijn meester
ben je bang dat van bommel jou ook overmeesterdquote:Op zondag 11 november 2012 13:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
nee man durf niet in de buurt te komen
nee ben bang om strootman van dichtbij te zienquote:Op zondag 11 november 2012 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben je bang dat van bommel jou ook overmeesterd
hij heeft wel echt een rotkop jaquote:Op zondag 11 november 2012 13:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
nee ben bang om strootman van dichtbij te zien
ja maar wij zijn dan ook de enige kwaliteitusers hierquote:Op zondag 11 november 2012 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een diepgaand gesprek is dit toch
je vergeet Davyquote:Op zondag 11 november 2012 13:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar wij zijn dan ook de enige kwaliteitusers hier
quote:Op zondag 11 november 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens gaat zingen bij Langs de Leeuw volgende week jongens
quote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Shock Video shows Asshole Student Chop a Dog with a Machete (High Warning, Graphic Video)
Ik had gisteren pillen, echt wtf. Ik kon 10 meter vooruit kijken, daarna was alles zwart, zag echt geen flikker meer en verbeelde allemaal shitquote:
Lekker lekker bezig danquote:Op zondag 11 november 2012 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had gisteren pillen, echt wtf. Ik kon 10 meter vooruit kijken, daarna was alles zwart, zag echt geen flikker meer en verbeelde allemaal shit
Kutste was , toen ik thuis kwam waren mn ouders allebei al wakker, en mn pupillen waren nog gigantisch, moest alles doen om oogcontact te vermijdenquote:
Ohja fijn welquote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kutste was , toen ik thuis kwam waren mn ouders allebei al wakker, en mn pupillen waren nog gigantisch, moest alles doen om oogcontact te vermijden
Zojuist mijn duimprofiel weggebrand doormiddel van een ovenbakplaat. Ik hoop dat deze informatie je leegte vult.quote:
http://www.facebook.com/p(...)e=1&relevant_count=1quote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/mbteenager
Fapze Davy.
Bedankt voor de info. Dit maakt het wel een beetje goed.quote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zojuist mijn duimprofiel weggebrand doormiddel van een ovenbakplaat. Ik hoop dat deze informatie je leegte vult.
Dit is gewoon eng.quote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
Godverdomme, wed ik op Stuttgart, staan ze bij rust al met 2 - 0 voor, is het nu alweer 2-4![]()
![]()
Misschien niet genoeg in hem geloofd, misschien breek ik ook de winnende reeks van Inter vanavond, ik heb op ze ingezet.quote:Op zondag 11 november 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is gewoon eng.
Wat heb je God aan gedaan?
Ook op Barcelona gewed zeker? Mallorca is aan het terugkomen.quote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien niet genoeg in hem geloofd, misschien breek ik ook de winnende reeks van Inter vanavond, ik heb op ze ingezet.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook op Barcelona gewed zeker? Mallorca is aan het terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |