HOE DOET HIJ HET TOCH TERWIJL HIJ IN EEN CEL ZIT! Vervolgens houdt hij er een schoonmakers baan opna om een aanslag te plegen en niemand heeft zijn cel of de wasbak ooit gecontroleerdquote:Op zondag 11 november 2012 01:24 schreef mrstylo het volgende:
http://www.metacritic.com/movie/law-abiding-citizen
Metascore is beter.
[..]
Of die tekening. Voordat ze weg ging ff zeggen wanneer het was getekend.
Minder erg dan ik had verwacht.quote:018. 176 mrstylo
Ik had link geplaatst hier, dus doe je ding.quote:Op zondag 11 november 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HOE DOET HIJ HET TOCH TERWIJL HIJ IN EEN CEL ZIT! Vervolgens houdt hij er een schoonmakers baan opna om een aanslag te plegen en niemand heeft zijn cel of de wasbak ooit gecontroleerdIk ga de film nog een keer kijken denk ik
Na mijn tentamenweek ga ik mijn leven in het teken van deze film zettenquote:Op zondag 11 november 2012 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had link geplaatst hier, dus doe je ding.
Hoe gaat het met leren tot nu toe?quote:Op zondag 11 november 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na mijn tentamenweek ga ik mijn leven in het teken van deze film zetten
Ik heb ze ook niet gezien.quote:Op zondag 11 november 2012 01:36 schreef napoleonfour het volgende:
ik denk dat de film fanboys wel leuk is als je Star Wars en Star Trek heb gezien.
ik ook niet, sf trek mij totaal niet.quote:
Dus?quote:Op zondag 11 november 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens gaat zingen bij Langs de Leeuw volgende week jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |