Forever Alonequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga vanavond maar weer eens ps3 aanzetten
Tijdje al niet meer gedaan
Kloptquote:
Fifa?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga vanavond maar weer eens ps3 aanzetten
Tijdje al niet meer gedaan
mw3quote:
Financieel adviesquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Komt best een goede film op Veronica om 22:00 volgens mij.
Ik moet Fifa tegen jou spelenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mw3
Zou fifa13 gisteren krijgen maar die krijg ik nu ineens maandag pas
Ja moet je nog even paar dagen wachtenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik moet Fifa tegen jou spelen
Wat was er? Kijk nu pas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
wow die film op Veronica begint direct ehm heftig
Wie is hij?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
vrouw verkracht hij neergestoken dochtertje weggevoerd
En terecht, ER IS GODVERDOMME NU AL RECLAMEquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
LR is prikkelig vandaag.
Veel plezier met de film.
Die gast kan echt niet acteren nee. Beter slaan ze snel aan het moorden.quote:
Jammer, ergens overdreef ik namelijk wel en nu val ik door de mand. Gelukkig is mijn mobiel op in dit eindeloze reclameblok.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:16 schreef mrstylo het volgende:
http://stagevu.com/video/japfmpjnmhyg
Ff de eerste minuten kijken.
Veronica is onderdeel van SBS man. Wees blij dat er geen grote balken over het scherm vliegen waarin reclame wordt gemaakt voor Gerard Joling z'n nieuwe show.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht, ER IS GODVERDOMME NU AL RECLAME
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer, ergens overdreef ik namelijk wel en nu val ik door de mand.
Dat is waar. Gelukkig heb ik DonRaja nog.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veronica is onderdeel van SBS man. Wees blij dat er geen grote balken over het scherm vliegen waarin reclame wordt gemaakt voor Gerard Joling z'n nieuwe show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |