Ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Heuj Stylo je hebt toch een Ipad?
quote:Op zondag 11 november 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
He... Ik kan niet editten op de telefoon. Ik wilde kanker nog wel weghalen.
Donequote:Op zondag 11 november 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik Stylo wat een eindewas dit echt het beste wat ze konden verzinnen
Zelfs de A-Team afleveringen hadden een beter plotquote:
Nee was die vriend van die lekkere wijf. Maar hoezo krijg hij die mail en niet die wijf? Oke ze was al dood, dus eigenlijk moest er geen mail komen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs de A-Team afleveringen hadden een beter plotOok echt hoe ze achter deze ontiegelijke bullshit kwamen. Ja een willekeurig persoon stuurde een mail.
Oh en die Foxx kan niet acteren ook.
Ja niet normaal gewoon. Was gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en die Foxx kan niet acteren ook.
Dit is gewoon een typisch voorbeeld hoe je een goed concept verkracht door het einde af te raffelen om er maar een einde aan te kunnen maken. Ik ben best wel teleurgesteldquote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee was die vriend van die lekkere wijf. Maar hoezo krijg hij die mail en niet die wijf? Oke ze was al dood, dus eigenlijk moest er geen mail komen.
En ze zeiden dat iedereen bang was ofzo, maar kreeg die vibe echt niet.
Ja vind ik ook. Al vond ik hele film gewoon flut, dus ja.quote:Op zondag 11 november 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is gewoon een typisch voorbeeld hoe je een goed concept verkracht door het einde af te raffelen om er maar een einde aan te kunnen maken. Ik ben best wel teleurgesteld
AFCNiels geeft ons zo een samenvatting.quote:
ben benieuwdquote:Op zondag 11 november 2012 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AFCNiels geeft ons zo een samenvatting.
Kijk rtl7, manhunter begintquote:Op zondag 11 november 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
Waarom kijk ik Paul de Leeuw eigenlijk?
Nee te oude film.quote:
Ik eis een langere samenvatting.quote:Op zondag 11 november 2012 00:35 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een homo die Klitschko, gewoon te lui om het af te maken.![]()
![]()
Klitschko was veel beter, had een paar goede rondes waarin hij die ander bijna neersloeg, in de andere rondes gaf hij gewoon wat zachte klapjes zodat hij op punten makkelijk won.quote:
Bedankt voor je samenvatting.quote:Op zondag 11 november 2012 00:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klitschko was veel beter, had een paar goede rondes waarin hij die ander bijna neersloeg, in de andere rondes gaf hij gewoon wat zachte klapjes zodat hij op punten makkelijk won.
Ze zijn wel goed, maar het is toch leuker als ze wat meer risico nemen en voor de KO gaan. Ik hoop dat ze tegen Badr Hari gaan vechten, ik ben wel benieuwd hoe goed hij kan boksen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt voor je samenvatting.
Die Klischko's zijn beetje te goed.
Hari heeft een te zwakke kin. Gaat het nooit redden.quote:Op zondag 11 november 2012 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed, maar het is toch leuker als ze wat meer risico nemen en voor de KO gaan. Ik hoop dat ze tegen Badr Hari gaan vechten, ik ben wel benieuwd hoe goed hij kan boksen.
Ik denk het ook niet, volgens mij gaat hij met boksen vrij snel neer, maar zelf denkt hij van wel. Het lijkt me wel leuk om zijn poging te zien, ik heb geen idee wat hij nu gaat doen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hari heeft een te zwakke kin. Gaat het nooit redden.
Is sowieso leuk om te zien.quote:Op zondag 11 november 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, volgens mij gaat hij met boksen vrij snel neer, maar zelf denkt hij van wel. Het lijkt me wel leuk om zijn poging te zien, ik heb geen idee wat hij nu gaat doen.
Ja dus?quote:Op zondag 11 november 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht, jij kijkt al geen film uit 1987 meer omdat het te oud is?
Weet niet, met mijn eigen bouwjaar wordt het dan al bijna tricky en zou het jammer vinden als je mij niet meer zag staan.quote:
Ik verdacht de vrouw ook, maar uiteindelijk bleek hij een gang te hebben gegraven naar elke mogelijk celquote:Op zondag 11 november 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik gok dat die agent zelf de dader is, hij heeft rare trekjes
Je weet dat ik jou altijd zal zien staan? Je moet niet zo onzeker zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet, met mijn eigen bouwjaar wordt het dan al bijna tricky en zou het jammer vinden als je mij niet meer zag staan.
huhquote:Op zondag 11 november 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verdacht de vrouw ook, maar uiteindelijk bleek hij een gang te hebben gegraven naar elke mogelijk cel
Ik ook.quote:Op zondag 11 november 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verdacht de vrouw ook, maar uiteindelijk bleek hij een gang te hebben gegraven naar elke mogelijk cel
Sorry nog steeds teleurgesteld over het plot van de film op Veronica, welke overigens ook een 7,2 op IMDB krijgtquote:
Dan is het goedquote:Op zondag 11 november 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet dat ik jou altijd zal zien staan? Je moet niet zo onzeker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |