Kom, we gaan hem slaan.quote:
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moet je nog even paar dagen wachten
Nee gewoon weer een grapje?quote:
Geen idee, het interesseerde me te weinig om het te vragen eigenlijk.quote:
Heb weinig met films, maar met cd's of iets dergelijks begrijp ik het hoor. Het is dat ik momenteel niet echt rijk ben om het maar heel subtiel uit te drukken.quote:
Nee niet echt, maar tot nu toe vind ik het nog een kut film eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Naja die moord maakte wel wat goed toch?
cd's koop ik ook origineel idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb weinig met films, maar met cd's of iets dergelijks begrijp ik het hoor. Het is dat ik momenteel niet echt rijk ben om het maar heel subtiel uit te drukken.
Altidore maakte ook een hele mooie. Ik vond alle wedstrijden eigenlijk wel leuk vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
...waaronder Türk, die blijkbaar gescoord heeft
Ik had een geniale tweede week in de vorige ronde. Dit wordt weer even een tussenronde voor mijquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
...waaronder Türk, die blijkbaar gescoord heeft
Ja klopt. NEC-Heracles was ook leuk. Prima dagje vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Altidore maakte ook een hele mooie. Ik vond alle wedstrijden eigenlijk wel leuk vandaag.
Als je weer tijdelijk de positie van assistent manager wil vervullen in mijn elftal dan mag dat uiteraard.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had een geniale tweede week in de vorige ronde. Dit wordt weer even een tussenronde voor mij
AZ was spannend, NEC was leuk, RKC verrassend en VVV pakte weer eens de punten, niks mis mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |