Houd je kleine smoel eens dicht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerechtigheid
Doublepain
Echt Tyron, kap eens.
Is wel weer leuk geweest iddquote:
Vertelquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk gewoon SBS6, eindelijk iets goeds daaro
Dan moet je niet boos worden door GIFS en PICSquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, een betere TT kan ook wel. Bijvoorbeeld:
Met BIER EN TIETEN het WEEKEND in
Dat mag jij helemaal nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is inderdaad wel een TT die veel betrekking op jou heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Films kan ik niet kijken, mijn attention span is niet veel meer dan een minuut of 2.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed uitziende film begint, hopelijk blijf het ook zo
pfff das pech hebben manquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Films kan ik niet kijken, mijn attention span is niet veel meer dan een minuut of 2.
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Om wat meer sfeer te creëren.
[ afbeelding ]
Ik klikte overal om selectie weg te halen.quote:
Dus Ajax scoorde 5x met een man minder? 'tis wat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Om wat meer sfeer te creëren.
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik klikte overal om selectie weg te halen.
Dat soort programma's interesseren me nou echt helemaal niks.quote:
Als je iets selecteert dan krijg je toch blauwe gedoe over tekst.quote:
oh zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je iets selecteert dan krijg je toch blauwe gedoe over tekst.
Nou vertel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef 3M1N3M het volgende:
hoe kom je op de naam ''knut''? vriend van mij had een verhaal over knut.
Hij zei 'Kut' zodra je ouder bent zal je de betekenis erachter wel lerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef 3M1N3M het volgende:
hoe kom je op de naam ''knut''? vriend van mij had een verhaal over knut.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:15 schreef mrstylo het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)rgpremie-gelekt.html
Smoof moet dit niet zien.
Ik vertrek denk ik maar naar Zweden, een woonplaats heb ik al.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan wordt hij gelijk lid van de Breivik fanclub
Rijke tata?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vertrek denk ik maar naar Zweden, een woonplaats heb ik al.
Ik persoonlijk niet in ieder geval. Knut voelt zich trouwens inderdaad wel thuis tussen zijn 14-16 jarige vriendjes.quote:
Ik ga naar Cuba. Zweden + relaxed klimaat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vertrek denk ik maar naar Zweden, een woonplaats heb ik al.
Jouw beeld over Cuba is volgens mij wel enigszins afwijkend van de realiteit. Ik bedoel, nu Tanja er 2 weken zit zijn alle problemen daar verdwenen en is er geen beter land ter wereld.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga naar Cuba. Zweden + relaxed klimaat.
Iedere puber die je i.p.v. een blowfase direct aan de sos kan helpen maakt het de moeite waard.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet in ieder geval. Knut voelt zich trouwens inderdaad wel thuis tussen zijn 14-16 jarige vriendjes.
Mijn beeld van Cuba is gebaseerd op Ontdekking van de hemel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw beeld over Cuba is volgens mij wel enigszins afwijkend van de realiteit. Ik bedoel, nu Tanja er 2 weken zit zijn alle problemen daar verdwenen en is er geen beter land ter wereld.
Ah je geeft de FARC hun cocaine handeltje een boost.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedere puber die je i.p.v. een blowfase direct aan de sos kan helpen maakt het de moeite waard.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah je geeft de FARC hun cocaine handeltje een boost.
hetzelfde maar dan omdat blind niet bij de selectie zit en willems welquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben vandaag weer aan de prozac gegaan omdat Clasie niet bij de selectie zit.
Jij?
Voor 1 keer ben ik het helemaal met je eens en gelijk de reden dat ik om dubbele portie heb gevraagd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
hetzelfde maar dan omdat blind niet bij de selectie zit en willems wel
Zelfs Johan Derksen vond Blind van 2 zwakke verdedigers de minst zwakke.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
hetzelfde maar dan omdat blind niet bij de selectie zit en willems wel
Jij hoopt vast dat Vitesse van Twente gaat winnen.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hoopt vast dat Vitesse van Twente gaat winnen.
Waarom ben jij zo dom?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je hopen als PSV zijnde dat Vitesse & Twente punten verliezen...?
Ik vind het wel eng dat we met z'n tween posten nen iemand anders hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, je gaat maar lekker tegen jezelf grappig doen
Hoiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng dat we met z'n tween posten nen iemand anders hier
Noujah, nu kan je FM posten zonder gehaatquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng dat we met z'n tween posten nen iemand anders hier
Interesseert je geen flikker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel nou eens waarom je er niet was deze week.
Ik heb Utorrent afgesloten wat niet de bedoeling is, FM13 staat op 30%quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net een broodje kiprolade op.
Ik stoot vaak mijn tengels aan de panquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Kleine teen aan de kutkast gestoten. Je kent het gevoel wel neem ik aan...
Dat is gewoon dom.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stoot vaak mijn tengels aan de pan
Jawel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Kleine teen aan de kutkast gestoten. Je kent het gevoel wel neem ik aan...
Ja wtfquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel.
Zoveel pijn in een paar seconde.
Mooi dit, Ajax maar kopen en niks winnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:23 schreef mrstylo het volgende:
Gangbang.
Ik zie Jojo al daar tussen liggen.
Ik vind die keepster niet eens zo lelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dit, Ajax maar kopen en niks winnen
Ontvrienden die hap.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Vriend van mij post dit net op facebook![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Spel komt dinsdag pas uitquote:
Is nog niet uit toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom post hij pure kanker op zijn hand?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neequote:
Wat niet weg neemt dat hij Black ops II in z'n bezit heeft.quote:
Ik wil ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat niet weg neemt dat hij Black ops II in z'n bezit heeft.
Ik gooi pizza-tje erin voor jouquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, het is bijna middernacht en dan heb ik last van stevige trek
quote:
Werkt hij in een gamewinkel ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Ik heb al gevraagd hoe ie eraan komt maar nog geen reactie
Ik vind het altijd wel vermakelijkquote:
Neequote:
Neeeee niet een pizza niet een pizzza daar had ik ook al zo'n zin in bij het avondeten. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gooi pizza-tje erin voor jou![]()
Die James komt me bekend voor, vast die faalhaas van Netsquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef mrstylo het volgende:
Alle mislukte Amerikanen in Euro League.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk
Maarja het is geen Super Mario nee
Wel beetje baas eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
En die krijgen hem dinsdagmorgen pas
Het is een big american bbq chicken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neeeee niet een pizza niet een pizzza daar had ik ook al zo'n zin in bij het avondeten. Neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat>Oorlogsspelletjes.quote:
Best wel jaquote:
Ze is echt mediageil.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.3fm.nl/live
33.000 mevrouw is aan het zingen.
ik heb liever met salamiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een big american bbq chicken.
Ben wedstrijd nu al zat.quote:
je snapt me nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, gooi ik er ook nog even op. Nu custom BBQ chicken salami pizza.
Hahaha net het mannen elftal van PSVquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dit, Ajax maar kopen en niks winnen
Het duurde een tijdje, maar toch nog een iemand die haptquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha net het mannen elftal van PSV![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop niet dat straks Mart de NBA gecommentarieerd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Maccabi is dus blauw, berlijn speelt thuis met een blauwe court.. Fuck dit man
Daarom, ik vond het zo zielig voor je. Al was ik wel even oprecht boos hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het duurde een tijdje, maar toch nog een iemand die hapt
Wutquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat straks Mart de NBA gecommentarieerd.
mw1 vond ik de bestequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Black Ops was echt beste COD die ik in bezit heb gehad.
Heb daar echt alle prestiges gedaan. Nog nooit zoveel plezier in een game gehad (PS1 niet meegeteld).
Ik ging wel kapot van binnen na geen reactie, maar laatste stukje van je tekst deed me weer goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom, ik vond het zo zielig voor je. Al was ik wel even oprecht boos hoor![]()
Alles valt in het niets i.v.t. CSSquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Heb daar echt alle prestiges gedaan. Nog nooit zoveel plezier in een game gehad (PS1 niet meegeteld).
Nooit gehad. Was echt 3 jaar lang 40euro plus. Niet normaal.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)ator-bij-Sport-1.htm
Maar ik hoor nu een andere gozer bij Euro.. dus er is hoop dat ze meerdere NBA com hebbenquote:De 65-jarige Arnhemmer zal komend seizoen vaak te horen zijn bij duels uit de NBA en de Euroleague Basketball, meldde de sportzender maandag.
3MIN3M en ik vinden je maar een sukkel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Wat is jouw zelfbeeld?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3MIN3M en ik vinden je maar een sukkel.
Hij zegt dat ie iemand afgeperst heeft om dat spel te krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nooit gehad. Was echt 3 jaar lang 40euro plus. Niet normaal.
Ik heb geen idee wie het is, maar ik vind hem nu al stoer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie iemand afgeperst heeft om dat spel te krijgen
Volgensmij lult ie, want die dingen zijn nog niet eens naar NL geshipt.. Gewoon een plaatje van iemand uit USAquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar is ie ook nog niet hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij lult ie, want die dingen zijn nog niet eens naar NL geshipt.. Gewoon een plaatje van iemand uit USA
Waarom kan ik dit niet geloven?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wil het gewoon niet zeggen hoequote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar is ie ook nog niet hoor
En hij is op PSN nu en speelt BO2
Het is een wereldwijde launch toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel in USA, maar wel bazig dat hij hem heeft
Kloptquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven niks persoonlijks, maar jij hebt best wel veel hopeloze mensen in je Facebook vriendenlijst...
Dat is het bestaansrecht van Facebook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven niks persoonlijks, maar jij hebt best wel veel hopeloze mensen in je Facebook vriendenlijst...
godsammequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Hier schoolreisje 2.0
Daar moet een piemel in
kampioenen kampioenen heu heuquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Hier schoolreisje 2.0
Daar moet een piemel in
Zouden zij doorhebben gehad dat Advocaat de eigen competitie belangrijker vindt en dit verlies niet erg vond?quote:
PSVquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekkere leedvermaak als die kut boeren geen kampioen worden![]()
PSV topic mee vol spammen ja toch
sinds wanneer ben jij op vrijdagnacht wakker dan? volgens mij slaap je altijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
vrijdagnachten zijn eigenlijk best saai
Ik heb buiten de PC ook een leven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij op vrijdagnacht wakker dan? volgens mij slaap je altijd
Volgensmij kan je je best vermaken in Zweden en boeide die wedstrijd niet zoveel..quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zouden zij doorhebben gehad dat Advocaat de eigen competitie belangrijker vindt en dit verlies niet erg vond?
Het is daar momenteel gigantisch klote weer en de alcoholprijs ligt extreem hoog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij kan je je best vermaken in Zweden en boeide die wedstrijd niet zoveel..
Ik zag die feest foto's op jouw korfbal site van 22 september. Gekke boel daar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb buiten de PC ook een leven.
okéquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag die feest foto's op jouw korfbal site van 22 september. Gekke boel daar.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar de vrouwen blijven mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is daar momenteel gigantisch klote weer en de alcoholprijs ligt extreem hoog.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zweden is tof.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is daar momenteel gigantisch klote weer en de alcoholprijs ligt extreem hoog.
Na 1 metalcore concertje daar en je bent gelijk Zweden expert?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hadden jullie veel voedselgevechten op school tijdens de pauze?
Werd je weer gepest?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee joh.quote:
was er dan ook zo'n vieze tering flikker die een keiharde ijsbal ging gooien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit.
Alleen als er sneeuw lag sneeuwbalgevechten.
ijsballenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
was er dan ook zo'n vieze tering flikker die een keiharde ijsbal ging gooien?
Wat een pussy, gewoon steen met sneeuw eromheenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat was ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja man. Of mensen die naar auto's gingen gooien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of deze inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een pussy, gewoon steen met sneeuw eromheen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man. Of mensen die naar auto's gingen gooien.
Ja dit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Keihard rennen als iemand stopt
Ooit een keer aangebeld, man deed open en dan vies hard sneeuwbal tegen zijn kop smijten.. Mooi was datquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Keihard rennen als iemand stopt
Dat was bij mij echt vroegerrr. Maar niet elke zomer ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de zomer gebeurde dat vaker door dit:
[ afbeelding ]
Maar dan met van die witte bessen er in.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de zomer gebeurde dat vaker door dit:
[ afbeelding ]
Maar dan met van die witte bessen er in.
Kwamen wel hard aan ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was bij mij echt vroegerrr. Maar niet elke zomer ofzo.
Deed wel pijn dit.
Hoe oud was je toen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwamen wel hard aan ja.
Bij ons waren er veel Duitsers in de zomer. Ik heb ooit bij een duitse porsche cabrio vanuit de bosjes (afstand was niet meer dan 4 meter) volle bak op vrouw/vriendin van de bestuurder geschoten. Kwam denk ik in haar oog. Die gozer heeft ons echt 2 kilometer achterna gerent, nooit zo bang geweest
Wat wilde hij dan doen wanneer hij jou had gepakt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Groep 7/8 denk ik. Dus jaar of 10/11.
Denk politie bellenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat wilde hij dan doen wanneer hij jou had gepakt?
Al is dat echt vaak bij mij gebeurt.
Ik heb nu 100 beste Cheerleaders pics, maar allemaal schijtquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier nog meer:
http://lifemisled.com/200(...)eader-photo-scandal/
Bij ons was er een keer een auto raam open en hadden 10 minuten lang op de toeter gedrukt. Echt alle kinderen 1 voor 1, omdat we dat nooit hadden gedaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk politie bellen![]()
Het was ook echt niet de bedoeling, daarvoor waren we veel te schijterig. We richtten op de voorruit. Behalve dat ik dus gigantisch had gemist ook net de pech dat het een cabrio was zonder zijramen en dan ook nog precies in het oog van de bijrijder
Je onderschat Sangod.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
Waarom zie ik elke keer, PSV dit dat gelinkt met Djuricic. Alsof PSV hem kan betalen
Dat is risico man, 10 minuten kloten op dezelfde locatiequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons was er een keer een auto raam open en hadden 10 minuten lang op de toeter gedrukt. Echt alle kinderen 1 voor 1, omdat we dat nooit hadden gedaan.
En toen kwam de eigenaar van de auto ook achter ons aan, terwijl het zijn fout was.
Wijnaldum, Bouma, Engelaar + 4 miljoen <> Djuricicquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tiny moet een standbeeld krijgen, maar zelfs Tiny kan geen geld fixen voor Djuricic
Wijnaldum voor Djuricic moet genoeg zijn, anders geven we Manolev er graties bij incl salaris betalenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wijnaldum, Bouma, Engelaar + 4 miljoen<> Djuricic
En toch niet gedraft. Best raar.quote:
iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En toch niet gedraft. Best raar.
Wtf ijl jij nou weer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 1 metalcore concertje daar en je bent gelijk Zweden expert?
Je was toch naar Zweden voor zo'n concert?quote:
Ik niet hoor, en al was dat het geval dan nog.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je was toch naar Zweden voor zo'n concert?
Ik denk dat we het maar uit moeten vechten.quote:
Fifaquote:
Was als een grap bedoelt, maar als je wilt vechten dan kan het ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet hoor, en al was dat het geval dan nog.
Dat zekerquote:
Ik heb nog een oude versie van Soul Caliber?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was als een grap bedoelt, maar als je wilt vechten dan kan het ook.
Waar precies?
Maghrebquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was als een grap bedoelt, maar als je wilt vechten dan kan het ook.
Waar precies?
Mwa. Noem jij dat ghetto's? Ik niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zekerde halve ghetto's in een aantal steden wegdenkend.
Tekken 1 heb ik liever.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zekerde halve ghetto's in een aantal steden wegdenkend.
[..]
Ik heb nog een oude versie van Soul Caliber?
Te ver.quote:
Als Zlatan het ghetto´s noemt, dan is het ook zoquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Noem jij dat ghetto's? Ik niet.
Ja. Niks tegen in te brengen eigenlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Zlatan het ghetto´s noemt, dan is het ook zo
quote:
was twentefc er maar in die tijd, die had de kakkies laten rennenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een Tukker vermoord voor de club
Die tafel was leeg geweest.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
was twentefc er maar in die tijd, die had de kakkies laten rennen
ja ipv 1 dode tukker waren het 3 dode kakkies geweestquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tafel was leeg geweest.
Ik denk eerder een lege kuipquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ipv 1 dode tukker waren het 3 dode kakkies geweest
Wel een tafel, maar voor veiligheid redenen in een kazerne.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tafel was leeg geweest.
1e keer dat je dit ziet?quote:
Oke, is toch al een tijdje oudquote:
Ja tegen Poznan, dit komt uit 92 ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, is toch al een tijdje oud
Ze speelde zelfs nog Europees toen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja tegen Poznan, dit komt uit 92 ofzo
kei geilquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat vind je wel lekker hè
Tevens, hallon
Raja?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Doublepain het volgende:
Wat nou zo raar is, Feyenoord heeft 70% neger als speler incl jeugd. Maar op de tribune kan je er geen vinden.. Wat is deze?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles is nummergelijk
Staat zelfs op de slagpinKutduitsers
geef eens link danquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steven check die nieuwe post in Dames, we willen jullie naakt zien in alle soorten #75
Daar word ik niet vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |