En toch niet gedraft. Best raar.quote:
iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En toch niet gedraft. Best raar.
Wtf ijl jij nou weer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 1 metalcore concertje daar en je bent gelijk Zweden expert?
Je was toch naar Zweden voor zo'n concert?quote:
Ik niet hoor, en al was dat het geval dan nog.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je was toch naar Zweden voor zo'n concert?
Ik denk dat we het maar uit moeten vechten.quote:
Fifaquote:
Was als een grap bedoelt, maar als je wilt vechten dan kan het ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet hoor, en al was dat het geval dan nog.
Dat zekerquote:
Ik heb nog een oude versie van Soul Caliber?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was als een grap bedoelt, maar als je wilt vechten dan kan het ook.
Waar precies?
Maghrebquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was als een grap bedoelt, maar als je wilt vechten dan kan het ook.
Waar precies?
Mwa. Noem jij dat ghetto's? Ik niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zekerde halve ghetto's in een aantal steden wegdenkend.
Tekken 1 heb ik liever.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zekerde halve ghetto's in een aantal steden wegdenkend.
[..]
Ik heb nog een oude versie van Soul Caliber?
Te ver.quote:
Als Zlatan het ghetto´s noemt, dan is het ook zoquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Noem jij dat ghetto's? Ik niet.
Ja. Niks tegen in te brengen eigenlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Zlatan het ghetto´s noemt, dan is het ook zo
quote:
was twentefc er maar in die tijd, die had de kakkies laten rennenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een Tukker vermoord voor de club
Die tafel was leeg geweest.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
was twentefc er maar in die tijd, die had de kakkies laten rennen
ja ipv 1 dode tukker waren het 3 dode kakkies geweestquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tafel was leeg geweest.
Ik denk eerder een lege kuipquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ipv 1 dode tukker waren het 3 dode kakkies geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |