quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Om wat meer sfeer te creëren.
[ afbeelding ]
Ik klikte overal om selectie weg te halen.quote:
Dus Ajax scoorde 5x met een man minder? 'tis wat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Om wat meer sfeer te creëren.
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik klikte overal om selectie weg te halen.
Dat soort programma's interesseren me nou echt helemaal niks.quote:
Als je iets selecteert dan krijg je toch blauwe gedoe over tekst.quote:
oh zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je iets selecteert dan krijg je toch blauwe gedoe over tekst.
Nou vertel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef 3M1N3M het volgende:
hoe kom je op de naam ''knut''? vriend van mij had een verhaal over knut.
Hij zei 'Kut' zodra je ouder bent zal je de betekenis erachter wel lerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef 3M1N3M het volgende:
hoe kom je op de naam ''knut''? vriend van mij had een verhaal over knut.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:15 schreef mrstylo het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)rgpremie-gelekt.html
Smoof moet dit niet zien.
Ik vertrek denk ik maar naar Zweden, een woonplaats heb ik al.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan wordt hij gelijk lid van de Breivik fanclub
Rijke tata?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vertrek denk ik maar naar Zweden, een woonplaats heb ik al.
Ik persoonlijk niet in ieder geval. Knut voelt zich trouwens inderdaad wel thuis tussen zijn 14-16 jarige vriendjes.quote:
Ik ga naar Cuba. Zweden + relaxed klimaat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vertrek denk ik maar naar Zweden, een woonplaats heb ik al.
Jouw beeld over Cuba is volgens mij wel enigszins afwijkend van de realiteit. Ik bedoel, nu Tanja er 2 weken zit zijn alle problemen daar verdwenen en is er geen beter land ter wereld.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga naar Cuba. Zweden + relaxed klimaat.
Iedere puber die je i.p.v. een blowfase direct aan de sos kan helpen maakt het de moeite waard.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet in ieder geval. Knut voelt zich trouwens inderdaad wel thuis tussen zijn 14-16 jarige vriendjes.
Mijn beeld van Cuba is gebaseerd op Ontdekking van de hemel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw beeld over Cuba is volgens mij wel enigszins afwijkend van de realiteit. Ik bedoel, nu Tanja er 2 weken zit zijn alle problemen daar verdwenen en is er geen beter land ter wereld.
Ah je geeft de FARC hun cocaine handeltje een boost.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedere puber die je i.p.v. een blowfase direct aan de sos kan helpen maakt het de moeite waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |