Dat is gewoon dom.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stoot vaak mijn tengels aan de pan
Jawel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Kleine teen aan de kutkast gestoten. Je kent het gevoel wel neem ik aan...
Ja wtfquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel.
Zoveel pijn in een paar seconde.
Mooi dit, Ajax maar kopen en niks winnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:23 schreef mrstylo het volgende:
Gangbang.
Ik zie Jojo al daar tussen liggen.
Ik vind die keepster niet eens zo lelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dit, Ajax maar kopen en niks winnen
Ontvrienden die hap.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Vriend van mij post dit net op facebook![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Spel komt dinsdag pas uitquote:
Is nog niet uit toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom post hij pure kanker op zijn hand?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neequote:
Wat niet weg neemt dat hij Black ops II in z'n bezit heeft.quote:
Ik wil ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat niet weg neemt dat hij Black ops II in z'n bezit heeft.
Ik gooi pizza-tje erin voor jouquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, het is bijna middernacht en dan heb ik last van stevige trek
quote:
Werkt hij in een gamewinkel ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Ik heb al gevraagd hoe ie eraan komt maar nog geen reactie
Ik vind het altijd wel vermakelijkquote:
Neequote:
Neeeee niet een pizza niet een pizzza daar had ik ook al zo'n zin in bij het avondeten. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gooi pizza-tje erin voor jou![]()
Die James komt me bekend voor, vast die faalhaas van Netsquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef mrstylo het volgende:
Alle mislukte Amerikanen in Euro League.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk
Maarja het is geen Super Mario nee
Wel beetje baas eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
En die krijgen hem dinsdagmorgen pas
Het is een big american bbq chicken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neeeee niet een pizza niet een pizzza daar had ik ook al zo'n zin in bij het avondeten. Neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat>Oorlogsspelletjes.quote:
Best wel jaquote:
Ze is echt mediageil.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.3fm.nl/live
33.000 mevrouw is aan het zingen.
ik heb liever met salamiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een big american bbq chicken.
Ben wedstrijd nu al zat.quote:
je snapt me nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, gooi ik er ook nog even op. Nu custom BBQ chicken salami pizza.
Hahaha net het mannen elftal van PSVquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dit, Ajax maar kopen en niks winnen
Het duurde een tijdje, maar toch nog een iemand die haptquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha net het mannen elftal van PSV![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop niet dat straks Mart de NBA gecommentarieerd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Maccabi is dus blauw, berlijn speelt thuis met een blauwe court.. Fuck dit man
Daarom, ik vond het zo zielig voor je. Al was ik wel even oprecht boos hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het duurde een tijdje, maar toch nog een iemand die hapt
Wutquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat straks Mart de NBA gecommentarieerd.
mw1 vond ik de bestequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Black Ops was echt beste COD die ik in bezit heb gehad.
Heb daar echt alle prestiges gedaan. Nog nooit zoveel plezier in een game gehad (PS1 niet meegeteld).
Ik ging wel kapot van binnen na geen reactie, maar laatste stukje van je tekst deed me weer goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom, ik vond het zo zielig voor je. Al was ik wel even oprecht boos hoor![]()
Alles valt in het niets i.v.t. CSSquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Heb daar echt alle prestiges gedaan. Nog nooit zoveel plezier in een game gehad (PS1 niet meegeteld).
Nooit gehad. Was echt 3 jaar lang 40euro plus. Niet normaal.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)ator-bij-Sport-1.htm
Maar ik hoor nu een andere gozer bij Euro.. dus er is hoop dat ze meerdere NBA com hebbenquote:De 65-jarige Arnhemmer zal komend seizoen vaak te horen zijn bij duels uit de NBA en de Euroleague Basketball, meldde de sportzender maandag.
3MIN3M en ik vinden je maar een sukkel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Wat is jouw zelfbeeld?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3MIN3M en ik vinden je maar een sukkel.
Hij zegt dat ie iemand afgeperst heeft om dat spel te krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nooit gehad. Was echt 3 jaar lang 40euro plus. Niet normaal.
Ik heb geen idee wie het is, maar ik vind hem nu al stoer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie iemand afgeperst heeft om dat spel te krijgen
Volgensmij lult ie, want die dingen zijn nog niet eens naar NL geshipt.. Gewoon een plaatje van iemand uit USAquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar is ie ook nog niet hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij lult ie, want die dingen zijn nog niet eens naar NL geshipt.. Gewoon een plaatje van iemand uit USA
Waarom kan ik dit niet geloven?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wil het gewoon niet zeggen hoequote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar is ie ook nog niet hoor
En hij is op PSN nu en speelt BO2
Het is een wereldwijde launch toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel in USA, maar wel bazig dat hij hem heeft
Kloptquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven niks persoonlijks, maar jij hebt best wel veel hopeloze mensen in je Facebook vriendenlijst...
Dat is het bestaansrecht van Facebook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven niks persoonlijks, maar jij hebt best wel veel hopeloze mensen in je Facebook vriendenlijst...
godsammequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Hier schoolreisje 2.0
Daar moet een piemel in
kampioenen kampioenen heu heuquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Hier schoolreisje 2.0
Daar moet een piemel in
Zouden zij doorhebben gehad dat Advocaat de eigen competitie belangrijker vindt en dit verlies niet erg vond?quote:
PSVquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekkere leedvermaak als die kut boeren geen kampioen worden![]()
PSV topic mee vol spammen ja toch
sinds wanneer ben jij op vrijdagnacht wakker dan? volgens mij slaap je altijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
vrijdagnachten zijn eigenlijk best saai
Ik heb buiten de PC ook een leven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij op vrijdagnacht wakker dan? volgens mij slaap je altijd
Volgensmij kan je je best vermaken in Zweden en boeide die wedstrijd niet zoveel..quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zouden zij doorhebben gehad dat Advocaat de eigen competitie belangrijker vindt en dit verlies niet erg vond?
Het is daar momenteel gigantisch klote weer en de alcoholprijs ligt extreem hoog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij kan je je best vermaken in Zweden en boeide die wedstrijd niet zoveel..
Ik zag die feest foto's op jouw korfbal site van 22 september. Gekke boel daar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb buiten de PC ook een leven.
okéquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag die feest foto's op jouw korfbal site van 22 september. Gekke boel daar.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar de vrouwen blijven mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is daar momenteel gigantisch klote weer en de alcoholprijs ligt extreem hoog.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zweden is tof.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is daar momenteel gigantisch klote weer en de alcoholprijs ligt extreem hoog.
Na 1 metalcore concertje daar en je bent gelijk Zweden expert?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hadden jullie veel voedselgevechten op school tijdens de pauze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |