Het is een wereldwijde launch toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel in USA, maar wel bazig dat hij hem heeft
Kloptquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven niks persoonlijks, maar jij hebt best wel veel hopeloze mensen in je Facebook vriendenlijst...
Dat is het bestaansrecht van Facebook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven niks persoonlijks, maar jij hebt best wel veel hopeloze mensen in je Facebook vriendenlijst...
godsammequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Hier schoolreisje 2.0
Daar moet een piemel in
kampioenen kampioenen heu heuquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Hier schoolreisje 2.0
Daar moet een piemel in
Zouden zij doorhebben gehad dat Advocaat de eigen competitie belangrijker vindt en dit verlies niet erg vond?quote:
PSVquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekkere leedvermaak als die kut boeren geen kampioen worden![]()
PSV topic mee vol spammen ja toch
sinds wanneer ben jij op vrijdagnacht wakker dan? volgens mij slaap je altijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
vrijdagnachten zijn eigenlijk best saai
Ik heb buiten de PC ook een leven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij op vrijdagnacht wakker dan? volgens mij slaap je altijd
Volgensmij kan je je best vermaken in Zweden en boeide die wedstrijd niet zoveel..quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zouden zij doorhebben gehad dat Advocaat de eigen competitie belangrijker vindt en dit verlies niet erg vond?
Het is daar momenteel gigantisch klote weer en de alcoholprijs ligt extreem hoog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij kan je je best vermaken in Zweden en boeide die wedstrijd niet zoveel..
Ik zag die feest foto's op jouw korfbal site van 22 september. Gekke boel daar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb buiten de PC ook een leven.
okéquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag die feest foto's op jouw korfbal site van 22 september. Gekke boel daar.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar de vrouwen blijven mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is daar momenteel gigantisch klote weer en de alcoholprijs ligt extreem hoog.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zweden is tof.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is daar momenteel gigantisch klote weer en de alcoholprijs ligt extreem hoog.
Na 1 metalcore concertje daar en je bent gelijk Zweden expert?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hadden jullie veel voedselgevechten op school tijdens de pauze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |