PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Doen, hij is fucking goed. Ik vind hem beter dan Proto, maar dat komt ook omdat Proto 50 lijkt.quote:
Volgende keerquote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
Doet stijn een keer mee, doe ik niet mee![]()
Erg jammer dit inderdaad!
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doen, hij is fucking goed. Ik vind hem beter dan Proto, maar dat komt ook omdat Proto 50 lijkt.
Heb hem wel in mijn club, maar ben erg tevreden over Proto. Houdt zich ook altijd heel goed staande tegen gold teams. Slechte handling kan ik echt niet tegen, maar de lengte van Padt is wel een big pro. Verder is Proto wel echt op ieder punt beter of gelijkwaardig though.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft niets vast, maar wel lekkere diving
Ze zijn gewoon beide heel erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Heb hem wel in mijn club, maar ben erg tevreden over Proto. Houdt zich ook altijd heel goed staande tegen gold teams. Slechte handling kan ik echt niet tegen, maar de lengte van Padt is wel een big pro. Verder is Proto wel echt op ieder punt beter of gelijkwaardig though.
ik heb proto ook, echt een fantastische keeper jaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Heb hem wel in mijn club, maar ben erg tevreden over Proto. Houdt zich ook altijd heel goed staande tegen gold teams. Slechte handling kan ik echt niet tegen, maar de lengte van Padt is wel een big pro. Verder is Proto wel echt op ieder punt beter of gelijkwaardig though.
Geld kan je beter investeren in speler ipv gold packsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef ElroyW het volgende:
Speel sinds een weekje ook FUT13...Aardig Serie A teampje gebouwd voor ongeveer 8k. Maar wie zal ik CF maken; Vucinic of Jovetic?
[ http://imageshack.us/photo/my-images/850/schermafbeelding2012110.png/ (copy/paste deze link) | http://img850.imageshack.us/img850/3567/schermafbeelding2012110.png (copy/paste deze link) ]
Inmiddels ook bezig met een gold pack 3-5-2-teampje.
Had in mn allereerste gold pack Mario Gomez. Verkocht voor 36k. Toen daarvan gold packs gekocht, maar voornamelijk flut packs..maar wel IF Ivanovic, Lucio, Alexis Sanchez en een aantal redelijk Brazilianen. Zal ik IF Ivanovic verkopen en gold packs kopen of blijft hij nog wel aardig wat waard?
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geld kan je beter investeren in spelers ipv gold packs
Als ze een hartslag heeft wordt het sowieso overwogenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toefjes, zou je haar doen?
Picquote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef Maver24 het volgende:
Heb een 451 gemaakt met messi en if rodriguez en if moutinho en Falcao allen 9 chem. Dik nice
Sloop die turken er sws uit..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Taarabt krijgt toch geen 9 chem?
Racist.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sloop die turken er sws uit..
en de maroc'squote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
racist. En dat was niet de vraag.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff proberen die turken er idd uit te halen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je was net zo goed bezig met leuke teams maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
racist. En dat was niet de vraag.
is niet van mijquote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je was net zo goed bezig met leuke teams maken.
Ja, ga ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff proberen die turken er idd uit te halen.
En ga is aan wiscunt
linkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
GTA V gaat zo ongelooflijk vet worden
GTA online is zo chill. Bij bijna elk spel kun je die hard zijn, maar GTA online is gewoon gemaakt om je scheel te lachenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
tijdje terug gingen we GTA met clubsmensen doenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GTA online is zo chill. Bij bijna elk spel kun je die hard zijn, maar GTA online is gewoon gemaakt om je scheel te lachen
Direct niveautje daar hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
[GTA V] #20: spring 2013, pc vs console = klaar
Ik tel er 5,5. Nee dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Taarabt krijgt toch geen 9 chem?
Haha wtfquote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Direct niveautje daar hoor.
[ afbeelding ]
Ik wil wel. Ik ben wel slecht tho'quote:
Dat was geheel terecht, lees die discussie daarvoor danquote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Direct niveautje daar hoor.
[ afbeelding ]
Ik verlies van GJE, dus trek je conclusies maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wil wel. Ik ben wel slecht tho'
Mijn PSN is trouwens gewoon Hoogstaande
Klopt. Heerlijk beweeglijk en heeft een bazig linkerpootje.quote:
onderbouwing svpquote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Nee, door Granero heeft ie wel gewoon 6 denk ik, Dudeweiser.
Jongen, tel zelf eens na. 2,5 van Assaidi (?), 2,5 van Granero en 1 van die andere idioot.quote:
Daar is een hele squad van op futheadquote:
ik weet die punten nooit, daarom vraag ik het hierquote:Op donderdag 8 november 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jongen, tel zelf eens na. 2,5 van Assaidi (?), 2,5 van Granero en 1 van die andere idioot.
Linkje? of waar zoek je diequote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar is een hele squad van op futhead
Kan hem zo niet vinden..heb hem vorige week ofzo hier gepostquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/860088/
Ja mooi team, maar ik ben niet van de goldsquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Maver24 het volgende:
Niemand geinteresseerd dus in mijn team?. Dacht dat iemand em wilde zien
Kent wilde hem zienquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Maver24 het volgende:
Hoe speelt 4-5-1? Kom deze formatie steeds vaker tegen de laatste tijdquote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Team met IF Rodriguez en IF Moutinho en Messi
Allen 9 chem
Ja mooi team!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Maver24 het volgende:
Nieuwe glitch?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck deze shit. Ik ga weer aan FUT beginnen.
geen IF'squote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je met FUT gestopt en heb je zoveel coins op je account?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Haha nee, dit is mijn uiteindelijke doel. Kan lang duren.
Echt de top van top (zonder IF's)quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Wel echt een ziek team. Past ook perfect in elkaar
Hybrids=4231quote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Ajacied7 het volgende:
4-5-1 is wel perfect voor het bouwen van mooie hybrids
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
Wat voor jou Toefjes? DIe kut moeder van 'm?
hij heeft ook een fifa 13 uitleg vidquote:
Speelt zeker niet slecht. 451 speelt deze fifa veel fijner dan ik had verwachtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kent wilde hem zien
Maar mooi team
Misschien overbodige vraag, maar speelt het lekker?
Dat accountquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
Arme moeder, dit staat voor eeuwig op het internetquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
Neefje van.quote:
Thnx jij ook. Met 4-1 kan ik nog leven maar ik was heel bang voor een monsterscorequote:Op donderdag 8 november 2012 22:35 schreef DutchSL het volgende:
Gg hoogstaande, mooie goal van Torres
quote:
Niet die van mij.quote:
Bekertjes/w-d-l gaan redelijk gelijk op.quote:
heb ik nog 450K verkocht ook nogquote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Bekertjes/w-d-l gaan redelijk gelijk op.
Alleen wat een geldverspiller ben ik toch als ik mijn trade profit zie
Ik was na een Pricefix praktisch failliet, totdat hij weer door andere gefixt werdquote:Op donderdag 8 november 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik nog 450K verkocht ook nog
Wie had je gepricefixed dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:40 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik was na een Pricefix praktisch failliet, totdat hij weer door andere gefixt werd
HUP HOLLAND HUPquote:Op donderdag 8 november 2012 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Met op de bank allemaal bronzes met 68+ shooting. De CF heeft 72, de RAM ook, de CDMs 68 en 65. Ik ben benieuwd of dit werkt
behalve Ajaxquote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Wanprestaties van de NL clubs weer zeg..niet normaal.
Ja, ziek dikke baas.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand toevallig ervaring met deze speler?
5* weak foot en 5* skills
Maar je hebt je geld met AIK.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Wanprestaties van de NL clubs weer zeg..niet normaal.
Ga maar eens silver team met hem proberen te maken.quote:
Makkie juist. Maak een 4-2-2-2 met hem op de linker CAM en op de rechter CAM Chermiti. Dan heb je alleen twee spitsen nodig die met elkaar linken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga maar eens silver team met hem proberen te maken.
Zal wel moeilijk worden!
Wil graag kelvin erbijquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Makkie juist. Maak een 4-2-2-2 met hem op de linker CAM en op de rechter CAM Chermiti. Dan heb je alleen twee spitsen nodig die met elkaar linken.
Je kon helemaal niet meegaan want die bet was voor de wedstrijd geplaatstquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar je hebt je geld met AIK.Ik twijfelde of ik nog mee moest gaan met jou. Niet gedaan
Inplay. Was gewoon een odd van iets van 2.4 toen het al 1-0 stond. (Rond de 38ste minuut)quote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kon helemaal niet meegaan want die bet was voor de wedstrijd geplaatst
Als je wilt graag!quote:
Ik hoop dat ajax de finale europa league mag spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik had liever gezien dat PSV en Twente door waren gegaan. De grote inhaalslag die Ajax na de winterstop maakte kwam mede doordat Twente en PSV vaak punten verspeelden na donderdag in de EL te hebben gespeeld.
Wordt nog een hele opgave voor Ajax
Ja, maar dat is een compleet andere bet als die ik had natuurlijk. Voor mij mocht het ook gewoon gelijk worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Inplay. Was gewoon een odd van iets van 2.4 toen het al 1-0 stond. (Rond de 38ste minuut)
Dit jaar zou dat inderdaad mooi zijn. In de Arena, publiek erachter en bekertje pakken. Liever de EL dan het kampioenschap!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ajax de finale europa league mag spelen.
En ook gewoon beter voor het NL voetbal.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik had liever gezien dat PSV en Twente door waren gegaan. De grote inhaalslag die Ajax na de winterstop maakte kwam mede doordat Twente en PSV vaak punten verspeelden na donderdag in de EL te hebben gespeeld.
Wordt nog een hele opgave voor Ajax
Ohja dat is waar.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een compleet andere bet als die ik had natuurlijk. Voor mij mocht het ook gewoon gelijk worden.
2.04 voor +0.75. Dus als PSV met 1 goal won had ik nog de helft van mijn inzet terug gehad.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ohja dat is waar.Wat was jou odd. 2.40 ofzo?
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef Toefjes het volgende:
Haha, ik zie dat Gigi d' Agostino in Februari gaat draaien op een feestje in Ahoy
Damn die bet had ziek value.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2.04 voor +0.75. Dus als PSV met 1 goal won had ik nog de helft van mijn inzet terug gehad.
Het is bij deze heel erg makkelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je wilt graag!
Ben zo slecht in hybrids maken
Ik ga op zeker, wist niet eens dat hij nog draaide. Kaartjes via vakantieveiligingen, dus met een beetje geluk voor 6 euroquote:
Tim toch.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
Gigi Ravelli beneuken op de muziek van Gigi D'Agostino (L)
Bedankt! Ga hem gelijk even makenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is bij deze heel erg makkelijk.
In een 4-5-1 kun je bijvoorbeeld dit maken:
[ afbeelding ]
Of Chermiti en Chikhaoui omdraaien ofcourse. Of als je de linkerkant niet leuk vindt, zelf iets bedenken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedankt! Ga hem gelijk even maken
L'amours toujours is beterquote:
Hoeveel kost hij dan denk je?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Hij is wel pittig duur hoor, zo.
Ook als je niets op hebt.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die clip is leuk als je iets op hebt
Edit: van the Riddle dan
Op Xbox of Ps3?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel kost hij dan denk je?
Heb gister een meevaller gehad met Neymar dus moet wel lukken denk ik
Haha, ja, dan is ie ook wazig. Maar vind nummers als Another way , Music en Silence ook super relaxed van m. Hij heeft zelfs nog een poging gewaagd om dat popcorn liedje tot iets leuks te makenquote:
Moet toch een silver team hebben dus ga hem gewoon maken.quote:
Er zijn nog veel meer mogelijkheden hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet toch een silver team hebben dus ga hem gewoon maken.
Bedankt!
Dat was niet een beste wedstrijd inderdaadquote:
Cavaniquote:Op donderdag 8 november 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was niet een beste wedstrijd inderdaad
Even kijken of het mogelijk is om ook nog ergens Quintero tussen te proppen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer mogelijkheden hoor.Maar inderdaad best een leuk team.
Als je meer van de pace bent, kun jij bijvoorbeeld Brüls nog LM zetten. En als je wat geld wilt uitsparen een andere CM en RB.
Gigi d' Agostino heeft een leuke club in Rimini (Italië) 3 jaar geleden met vrienden geweest. Heeft hij achterin zo'n vet grote zaal een kleinere hardstyle/hardcore zaal gedroppt. Echt heftig..quote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef Toefjes het volgende:
Haha, ik zie dat Gigi d' Agostino in Februari gaat draaien op een feestje in Ahoy
Zonder Chemistryverlies gaat dat niet lukken.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even kijken of het mogelijk is om ook nog ergens Quintero tussen te proppen.
Vind wel leuk om zoveel mogelijk 5* skillers te hebben
Lijkt me geniaal deze man nog eens aan het werk te zienquote:Op donderdag 8 november 2012 23:24 schreef leoon. het volgende:
[..]
Gigi d' Agostino heeft een leuke club in Rimini (Italië) 3 jaar geleden met vrienden geweest. Heeft hij achterin zo'n vet grote zaal een kleinere hardstyle/hardcore zaal gedroppt. Echt heftig..
Gaat ook pas om 2/3/4 uur 's nachts open die aparte zaal.![]()
Chille nummers iddquote:Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, dan is ie ook wazig. Maar vind nummers als Another way , Music en Silence ook super relaxed van m. Hij heeft zelfs nog een poging gewaagd om dat popcorn liedje tot iets leuks te maken
Ik heb echt helemaal niks maar dan ook echt niks met die muziekstijl. Vond The Riddle vet toen ik klein was, die nummers die je noemde kende ik pas nadat ik ze opzocht toen je ze opnoemdequote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zonder Chemistryverlies gaat dat niet lukken.
Nu heeft Kelvin 7 he.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het nu maar beetje naar dit aangepast.
Weet jij nog verbeteringen?
Salino van Braga op rechtsbackquote:Op donderdag 8 november 2012 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het nu maar beetje naar dit aangepast.
Weet jij nog verbeteringen?
klinkt wel bekend jaquote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
Deze was in de tijd van the riddle ook heel populair
Ja, klinkt net als Madonnaquote:
Die was in de jaren ´80 ook populair... Madonna cover.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
Deze was in de tijd van the riddle ook heel populair
Er speelt nog een braziliaanse rb in liga portugesa dacht ik. En Salino is aanvallend wel een versterkingquote:Op donderdag 8 november 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
Salino heeft wel echt gigantisch poep stats voor een verdediger
Danilo van Porto..quote:Op donderdag 8 november 2012 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er speelt nog een braziliaanse rb in liga portugesa dacht ik. En Salino is aanvallend wel een versterking
Baiano is best goed. IF Douglao ernaastquote:Op donderdag 8 november 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
Baiano ziet er beter uit, ook betere workrates
Bedoel je degene die je als eerst had gemaakt?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een leuke CB met een triple link naar de LB? Dan wordt het echt een hybrid.
nvm
http://www.futhead.com/fifa/squads/986720/#squad-player
Die zou je kunnen maken. Eventueel nog met een andere CB en LB. Ik had alleen Monzon erin omdat ik 'm wel goed vond. Je kunt ook gewoon Nilo LB zetten en op CB Veron. Genoeg keuze!
Ik denk dat ik eerder die andere zou maken, maar het is jouw keuze.
Levante weer met het B team..alleen maar verdedigen en Twente alleen maar kansloos breien. Kutwedstrijd, amper kansen. Wanprestatie Twente, maar ja..zonder Chadli en Fer moet Tadic alles alleen doenquote:
Ja, die lijkt me beter. Maar op deze manier kan Quintero erin.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedoel je degene die je als eerst had gemaakt?
Oké, was te verwachten...quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Levante weer met het B team..alleen maar verdedigen en Twente alleen maar kansloos breien. Kutwedstrijd, amper kansen. Wanprestatie Twente, maar ja..zonder Chadli en Fer moet Tadic alles alleen doen
Ga ik die wel even proberen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die lijkt me beter. Maar op deze manier kan Quintero erin.
Tsja, het kan wel. Je moet alleen een paar mooie plekken in het team opofferen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik, ik ben alleen met de CM aan het knoeien
Je hebt Rojo daar trouwens niet nodig.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik, ik ben alleen met de CM aan het knoeien
Nee klopt maar de mexicaanse keepers zijn baggerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt Rojo daar trouwens niet nodig.
iddquote:Op donderdag 8 november 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
Door die 5*/5* verkracht je de rest van het team.
Gaddis en Okugoquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:03 schreef GuRBuH het volgende:
Goede bronzen triple link LB-CB anyone? Geen Engelsen, geen Eredivisie, Geen Duitsers.
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:03 schreef GuRBuH het volgende:
Goede bronzen triple link LB-CB anyone? Geen Engelsen, geen Eredivisie, Geen Duitsers.
mijn*quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo eindelijk vriendin naar bed zodat ik op PS3 me team kan bouwen!
81 jumping bij 1.83 dat kan primaquote:
Vergeet nog wel eens wat woorden na een aantal biertjesquote:
fyiwdwytm!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
81 jumping bij 1.83 dat kan prima
Fuck you I wont do what you tell mequote:
quote:
Nu je het over FM hebt, hoe wil je zo'n netwerkspel succesvol laten verlopen. Hoe lastig is het om te regelen dat iedereen online is? En het is best klote als je niet online bent en het wel doorgaat.. loop je net een transfer mis ofzo..quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:12 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/5321/
Mijn held in FM altijdkostte bijna niets en was ziekelijk goed
Geen idee, ik deed het ook wel eens met vrienden maar na de transfer periode stopten we altijd omdat het dan saai wordtquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu je het over FM hebt, hoe wil je zo'n netwerkspel succesvol laten verlopen. Hoe lastig is het om te regelen dat iedereen online is? En het is best klote als je niet online bent en het wel doorgaat.. loop je net een transfer mis ofzo..
tl;drquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat Koelman het IQ van de gemiddelde Metro-lezer verkeerd heeft ingeschat. Lees zijn column nog eens door en kijk eens goed wat zijn boodschap is, mensen. Het aankaarten van homohaat is iets anders dan homo's haten! Belachelijke hype om een verkeerd opgevatte column. Mariska de Haas is degene die zich zo uit over homo's en hij speelt zo in op de actualiteit. Erg gewaagd en uiteindelijk dus onbegrepen. Het is satire mensen, cool down.
Hij heeft precies datgene bereikt wat hij wilde: landelijke media-aandacht jegens homo-haat. Je kunt het oneens zijn met z'n formulering, maar hij neemt met z'n vlijmscherpe column in ieder geval het voortouw tégen homohaat. In dat opzicht een prima column. Dat 9/10 lezers denkt dat uitgerekend Koelman zo kortzichtig denkt, is gewoon lachwekkend.
Dat de moeder van de desbetreffende jongen deze column uit de Metro wilde hebben snap ik absoluut, maar het feit dat iedereen nu op Koelman haat omdat hij zogenaamd homohater is, is gewoon dom. Als je hem haat omdat hij over de rug van zo'n gebeurtenis een boodschap over wil brengen, snap ik het 100%, maar van berichtjes als "kom we gaan met ze alle na het huis van die kk homohater" moet ik huilen en lachen tegelijk.
Toch een fijne donderdag (vrijdag inmiddels, hup slapen jij) ,
Lindgren.
Ik denk niet zozeer dat de mensen haten om wat hij zegt maar om welk ander nieuwsbericht hij gebruikt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat Koelman het IQ van de gemiddelde Metro-lezer verkeerd heeft ingeschat. Lees zijn column nog eens door en kijk eens goed wat zijn boodschap is, mensen. Het aankaarten van homohaat is iets anders dan homo's haten! Belachelijke hype om een verkeerd opgevatte column. Mariska de Haas is degene die zich zo uit over homo's en hij speelt zo in op de actualiteit. Erg gewaagd en uiteindelijk dus onbegrepen. Het is satire mensen, cool down.
Hij heeft precies datgene bereikt wat hij wilde: landelijke media-aandacht jegens homo-haat. Je kunt het oneens zijn met z'n formulering, maar hij neemt met z'n vlijmscherpe column in ieder geval het voortouw tégen homohaat. In dat opzicht een prima column. Dat 9/10 lezers denkt dat uitgerekend Koelman zo kortzichtig denkt, is gewoon lachwekkend.
Dat de moeder van de desbetreffende jongen deze column uit de Metro wilde hebben snap ik absoluut, maar het feit dat iedereen nu op Koelman haat omdat hij zogenaamd homohater is, is gewoon dom. Als je hem haat omdat hij over de rug van zo'n gebeurtenis een boodschap over wil brengen, snap ik het 100%, maar van berichtjes als "kom we gaan met ze alle na het huis van die kk homohater" moet ik huilen en lachen tegelijk.
Toch een fijne donderdag (vrijdag inmiddels, hup slapen jij) ,
Lindgren.
Reus, Podolski is stijflinksquote:
Re-up naar netload?quote:
Haha ok, nja ik heb ze allebeiquote:
Podolski zou ik als rechterspits doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ok, nja ik heb ze allebei
Dan heb ik iig een reserve voor die positie.
Voor mij wel ja, maar ik weet niet hoe jij speeltquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/988972/
Te weinig pace op de flanken?
Die kaartjes waren echt wel 100x mooier vorig jaar!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:37 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Een team van mij vorig jaar voordat ik mijn coins verkocht
Herken je deze nog?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die kaartjes waren echt wel 100x mooier vorig jaar!
Vind ik wel meevallen. Zilver shinies zijn zo vet dit jaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die kaartjes waren echt wel 100x mooier vorig jaar!
Die is wel heel oudquote:
Ik kan ook geen zilver tegenstander vinden in de finale.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:40 schreef Alovenac het volgende:
Is dat vinden van tegenstanders in Bronze online toernooi altijd zo moeilijk?
Ik heb ook vaak dat ik 10 min nodig heb om iemand te vinden. En vaak dat ik in zo'n 'lobby' kom maar dat er geen tegenstander komt en vervolgens blijkt dat hij gedisconnect isquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan ook geen zilver tegenstander vinden in de finale.
Ik heb er weleens last van. Ze hebben de matchmaking iets strenger gemaakt qua verbinding denk ik. Ik speel ook best vaak tegen Nederlanders.
bidbumpquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:44 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
wtfff, staan er genoeg voor 60k BIN op????
Zou reus ook nog naar rcam kunnen doen en ozil op cf. Mort ik alleen een bundesliga rb hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mij wel ja, maar ik weet niet hoe jij speelt
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:46 schreef Rijst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is er nog plaats bij Dutchies?
Als iemand expres te hoog biedt met een trade account op zijn eigen auction..in de hoop dat de ander er dan per ongeluk nog overheen gaat. Was vorig jaar een groot probleem omdat er toen geen 5sec teller liep na iedere verhoging. Nu gebeurt het niet vaak meer.quote:
Ik googlede op pacehoer en kwam deze tegenquote:
Waarom ben ik nog wakker?quote:
ik ook...quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog wakker?Ik heb morgen wiskunde...
Omdat blaren op je hand. Je hebt al zolang gefapt maar door de pijn lukt het maar niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog wakker?Ik heb morgen wiskunde...
5,5quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:54 schreef GuRBuH het volgende:
Haha noeps. Mijn eerste 5,5 is al binnen
Ings kopen en Westcarr weg doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:55 schreef Alovenac het volgende:
Westcarr, wat een baas zeg.
Eerste keer dat ik met een bronze team speel deze FUT, valt echt positief mee tov gouden teams.
Is het eerste cijfer wat ik heb gehaald op mn nieuwe opleiding. Kan alleen maar een goed teken zijnquote:
Kijk het wel even aan joh, ben zo best tevreden met wat ik heb. Ings zou eventueel later wel kunnen voor de afwisseling voorin jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ings kopen en Westcarr weg doen.
Wel, want ik moet nog een hoop doen.quote:
Ja Westcarr heb ik niet eens mee gespeeld haha, maar Ings is iig erg fijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:56 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Kijk het wel even aan joh, ben zo best tevreden met wat ik heb. Ings zou eventueel later wel kunnen voor de afwisseling voorin ja.
Haha succes dan!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel, want ik moet nog een hoop doen.Ik dacht dat ik het snapte totdat ik de d-toets ging maken.
Oke, beter op gaan letten dan dus. Wel kut dat deze meneer tweede trade account heeft. Anders had ik mooi koopje gehad. Was enige die aan bieden was met 1 ander. Eigenaar van deze kaart dus..quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als iemand expres te hoog biedt met een trade account op zijn eigen auction..in de hoop dat de ander er dan per ongeluk nog overheen gaat. Was vorig jaar een groot probleem omdat er toen geen 5sec teller liep na iedere verhoging. Nu gebeurt het niet vaak meer.
En als er niemand overheen gaat dan accepteren ze hun eigen trade offer en proberen ze het nog een keer.
Was da?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
Diagnostische toetsen.
Ik mis die tijd
Wat is daar mis mee dan? Is toch een goede methode om te kijken of je alles snapt?quote:
Ja klopt. Maar die tijd mis ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Is toch een goede methode om te kijken of je alles snapt?
Al gezien, mundoquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:59 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand ep3 van Passie in de Polder hebben? DM.
Ze vallen bij EA weer in hun oude patroon.. elke dag HH. HH moet speciaal blijven en zou 2x chance op IF moeten hebben. Maar ach it's all about the moneyquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op ps3 weer happy hour?
edit: Oh webapp staat het nu ook
Ga het gewoon proberen want heb blijkbaar geluk deze weekquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze vallen bij EA weer in hun oude patroon.. elke dag HH. HH moet speciaal blijven en zou 2x chance op IF moeten hebben. Maar ach it's all about the money
Het wordt nog epischerquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
Passie in de Polder
hahahaha die Mundo man..dat slaan op die billen, die stijve lul tijdens het kreunen..ga echt stuk en heb pas 7minuten gezien
Ik heb daar nog geen minuut van gezien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
Passie in de Polder
hahahaha die Mundo man..dat slaan op die billen, die stijve lul tijdens het kreunen..ga echt stuk en heb pas 7minuten gezien
Dm het filmpje even, behalve als het hetero porno isquote:
Haha dat is akeligquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dm het filmpje even, behalve als het hetero porno is
Ja, gewoon holland in da hood maar dan mbt nederporno. Geniaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen minuut van gezien.Is het grappig?
Ik moet ervoor payeren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gewoon holland in da hood maar dan mbt nederporno. Geniaal
Ja, staan wel op nieuwsgroepen. Gtaboy en gurbuh waren zo nobel om hem op een fileshare site te zetten voor mequote:
Ik nieuwsgroep niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, staan wel op nieuwsgroepen. Gtaboy en gurbuh waren zo nobel om hem op een fileshare site te zetten voor me
Ep 2 en 3 tenminste..1 kon je toen wel gratis kijken
Goeien voorbereiding idd. Zo'n kutrap en dan nog de text niet kennen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
hahahaha Mundo en zijn briefje met lyrics op het raam geplakt
Die achterlijke verrekte pruim is er niet![]()
Wat een vies wijf ook die pruim. En dan daar ook nog extra voor betalen, terwijl die andere er meer voor doetquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Maar waarom willen jullie nie met elkaar viezerikken dan?![]()
![]()
![]()
Maak je een pornofilm, zit er geen naakt in en willen ze niet eens zoenen met elkaar
quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat een vies wijf ook die pruim. En dan daar ook nog extra voor betalen, terwijl die andere er meer voor doetAls ik die zonder tieten was geweest had ik ook meer geld geeist.
Totdat je op de universiteit komt..quote:
Juist danquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Totdat je op de universiteit komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |