Ik heb een shirt van Copa waar het gehele commentaar opstaat dat werd gegeven tijdens die goal van Van Bastenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
Mühren naar Van Basten.Bijna een kopie
http://eredivisielive.nl/(...)o-van-basten-na.html
Refaelov, Gilvan, Pedersen, Gary MSquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef MartijnTor het volgende:
Wie weet nog wat heldige LM/LW Silvers,,
gr gr
Ja, produceerden bijna niets.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
wilde hetzelfde vragen...
PSV 1-0 verloren waren ze zo slecht of?
Gaat nog genoeg zakken deze week.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
valt best mee eigenlijk
Ik kom er nu aan, beginnen wel gewoon. Mathijs gaat het verlies wegdrinken en doet dus niet meequote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mooi![]()
Mathijs is online, maar zit in COD.
Henriksen > Hollaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen Holla hebben.
Hij is zoooo goed
Het gaat hier om een Nederlander.quote:
Dit is pas vetquote:
Milfquote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toefjes, zou je haar doen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik wilde al een tijdje Dingsdag in een team gebruiken, maar nu blijk dat hij gewoon perfect in mijn team past. Was even vergeten dat Odjidja gewoon 3 dode links mag hebben omdat hij 2 clublinks heeft
En hij is nog linksbenig ook, perfect ipv mijn zwakste schakel Boyata
[ afbeelding ]
Dat ik er nu pas achter kom...En nu kan ik ook Depay laten starten af en toe
Ik wil clubs.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
wilde hetzelfde vragen...
PSV 1-0 verloren waren ze zo slecht of?
Oh.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het gaat hier om een Nederlander.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan helaas niet mee clubben, ga zo naar de stad toe!
Wel bizar hoeveel beter hij is. Hij is een paar cm langer en letterlijk al zijn physical stats zijn beter. Op sliding tackle na (67 vs 73) zijn ook ALLE skill stats beter.quote:
Padt al uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik wilde al een tijdje Dingsdag in een team gebruiken, maar nu blijk dat hij gewoon perfect in mijn team past. Was even vergeten dat Odjidja gewoon 3 dode links mag hebben omdat hij 2 clublinks heeft
En hij is nog linksbenig ook, perfect ipv mijn zwakste schakel Boyata
[ afbeelding ]
Dat ik er nu pas achter kom...En nu kan ik ook Depay laten starten af en toe
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |