Die wedstrijd, de wedstrijd, we zullen ze nooit meer zien.quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef zerokil het volgende:
3-5-2
Muriel - Di Natle
-------Reus---------
Reus heeft sowieso 9 chem maar Di Natale en Muriel krijgen die ook 9 chem als ze een oranje opstelling hebben?
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
Mühren naar Van Basten.Bijna een kopie
http://eredivisielive.nl/(...)o-van-basten-na.html
Oh, de prijzen zijn dik gedaald de afgelopen weken, vandaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niemand koopt mijn BPL speler die ik er voor veel te goedkoop opzet. Sommige mensen letten echt niet op.
3-5-2 is niet heel goedkoop hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee.
Maar 352 kost heel weinig dus waarom zou je.
Kom op, hoe lang speel je nu al FUTquote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef zerokil het volgende:
3-5-2
Muriel - Di Natle
-------Reus---------
Reus heeft sowieso 9 chem maar Di Natale en Muriel krijgen die ook 9 chem als ze een oranje opstelling hebben?
Je kan Reus en Di Natale betalen, dan is 352 cheap. Minder dan 1k.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef zerokil het volgende:
[..]
3-5-2 is niet heel goedkoop hoor.
Depayquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef MartijnTor het volgende:
Wie weet nog wat heldige LM/LW Silvers,,
gr gr
laat ik die er nu net hebben staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wildschutquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef MartijnTor het volgende:
gr gr
Depay, Cabral, Brüls, Gueye, Dioufquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef MartijnTor het volgende:
gr gr
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom op, hoe lang speel je nu al FUT
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
laat ik die er nu net hebben staanGeen Holla hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zoooo goed
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Wilde even testen of je überhaupt wel dingen kan onthoudenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
Die zin heb je echt al vaak tegen mij gezegd trouwens
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
laat ik die er nu net hebben staan19 wedstrijden, 18 goals bij mij. Voor mijn doen goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook pas de eerste reeks dat ik meer dan 1/2maanden actief ben in een periode.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef detennismaster het volgende:
Zerokil stelt nog veel dommere vragen dan GJE.Ook standaard vraagt hij wanneer het nieuwe TOTW in pakjes zit.
Na 1 week kan je het al weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dit is ook pas de eerste reeks dat ik meer dan 1/2maanden actief ben in een periode.
Bij mij 2 uit 25, maarja hij staat ook LM,quote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
19 wedstrijden, 18 goals bij mij. Voor mijn doen goed
hollaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Bij mij 2 uit 25, maarja hij staat ook LM,
achja loopt prima zo en misschien moet ik het maar zo laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |