Baiano is best goed. IF Douglao ernaastquote:Op donderdag 8 november 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
Baiano ziet er beter uit, ook betere workrates
Bedoel je degene die je als eerst had gemaakt?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een leuke CB met een triple link naar de LB? Dan wordt het echt een hybrid.
nvm
http://www.futhead.com/fifa/squads/986720/#squad-player
Die zou je kunnen maken. Eventueel nog met een andere CB en LB. Ik had alleen Monzon erin omdat ik 'm wel goed vond. Je kunt ook gewoon Nilo LB zetten en op CB Veron. Genoeg keuze!
Ik denk dat ik eerder die andere zou maken, maar het is jouw keuze.
Levante weer met het B team..alleen maar verdedigen en Twente alleen maar kansloos breien. Kutwedstrijd, amper kansen. Wanprestatie Twente, maar ja..zonder Chadli en Fer moet Tadic alles alleen doenquote:
Ja, die lijkt me beter. Maar op deze manier kan Quintero erin.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedoel je degene die je als eerst had gemaakt?
Oké, was te verwachten...quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Levante weer met het B team..alleen maar verdedigen en Twente alleen maar kansloos breien. Kutwedstrijd, amper kansen. Wanprestatie Twente, maar ja..zonder Chadli en Fer moet Tadic alles alleen doen
Ga ik die wel even proberen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die lijkt me beter. Maar op deze manier kan Quintero erin.
Tsja, het kan wel. Je moet alleen een paar mooie plekken in het team opofferen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik, ik ben alleen met de CM aan het knoeien
Je hebt Rojo daar trouwens niet nodig.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik, ik ben alleen met de CM aan het knoeien
Nee klopt maar de mexicaanse keepers zijn baggerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt Rojo daar trouwens niet nodig.
iddquote:Op donderdag 8 november 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
Door die 5*/5* verkracht je de rest van het team.
Gaddis en Okugoquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:03 schreef GuRBuH het volgende:
Goede bronzen triple link LB-CB anyone? Geen Engelsen, geen Eredivisie, Geen Duitsers.
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:03 schreef GuRBuH het volgende:
Goede bronzen triple link LB-CB anyone? Geen Engelsen, geen Eredivisie, Geen Duitsers.
mijn*quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo eindelijk vriendin naar bed zodat ik op PS3 me team kan bouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |