Lijkt me geniaal deze man nog eens aan het werk te zienquote:Op donderdag 8 november 2012 23:24 schreef leoon. het volgende:
[..]
Gigi d' Agostino heeft een leuke club in Rimini (Italië) 3 jaar geleden met vrienden geweest. Heeft hij achterin zo'n vet grote zaal een kleinere hardstyle/hardcore zaal gedroppt. Echt heftig..
Gaat ook pas om 2/3/4 uur 's nachts open die aparte zaal.![]()
Chille nummers iddquote:Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, dan is ie ook wazig. Maar vind nummers als Another way , Music en Silence ook super relaxed van m. Hij heeft zelfs nog een poging gewaagd om dat popcorn liedje tot iets leuks te maken
Ik heb echt helemaal niks maar dan ook echt niks met die muziekstijl. Vond The Riddle vet toen ik klein was, die nummers die je noemde kende ik pas nadat ik ze opzocht toen je ze opnoemdequote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zonder Chemistryverlies gaat dat niet lukken.
Nu heeft Kelvin 7 he.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het nu maar beetje naar dit aangepast.
Weet jij nog verbeteringen?
Salino van Braga op rechtsbackquote:Op donderdag 8 november 2012 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het nu maar beetje naar dit aangepast.
Weet jij nog verbeteringen?
klinkt wel bekend jaquote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
Deze was in de tijd van the riddle ook heel populair
Ja, klinkt net als Madonnaquote:
Die was in de jaren ´80 ook populair... Madonna cover.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
Deze was in de tijd van the riddle ook heel populair
Er speelt nog een braziliaanse rb in liga portugesa dacht ik. En Salino is aanvallend wel een versterkingquote:Op donderdag 8 november 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
Salino heeft wel echt gigantisch poep stats voor een verdediger
Danilo van Porto..quote:Op donderdag 8 november 2012 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er speelt nog een braziliaanse rb in liga portugesa dacht ik. En Salino is aanvallend wel een versterking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |