behalve Ajaxquote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Wanprestaties van de NL clubs weer zeg..niet normaal.
Ja, ziek dikke baas.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand toevallig ervaring met deze speler?
5* weak foot en 5* skills
Maar je hebt je geld met AIK.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Wanprestaties van de NL clubs weer zeg..niet normaal.
Ga maar eens silver team met hem proberen te maken.quote:
Makkie juist. Maak een 4-2-2-2 met hem op de linker CAM en op de rechter CAM Chermiti. Dan heb je alleen twee spitsen nodig die met elkaar linken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga maar eens silver team met hem proberen te maken.
Zal wel moeilijk worden!
Wil graag kelvin erbijquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Makkie juist. Maak een 4-2-2-2 met hem op de linker CAM en op de rechter CAM Chermiti. Dan heb je alleen twee spitsen nodig die met elkaar linken.
Je kon helemaal niet meegaan want die bet was voor de wedstrijd geplaatstquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar je hebt je geld met AIK.Ik twijfelde of ik nog mee moest gaan met jou. Niet gedaan
Inplay. Was gewoon een odd van iets van 2.4 toen het al 1-0 stond. (Rond de 38ste minuut)quote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kon helemaal niet meegaan want die bet was voor de wedstrijd geplaatst
Als je wilt graag!quote:
Ik hoop dat ajax de finale europa league mag spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik had liever gezien dat PSV en Twente door waren gegaan. De grote inhaalslag die Ajax na de winterstop maakte kwam mede doordat Twente en PSV vaak punten verspeelden na donderdag in de EL te hebben gespeeld.
Wordt nog een hele opgave voor Ajax
Ja, maar dat is een compleet andere bet als die ik had natuurlijk. Voor mij mocht het ook gewoon gelijk worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Inplay. Was gewoon een odd van iets van 2.4 toen het al 1-0 stond. (Rond de 38ste minuut)
Dit jaar zou dat inderdaad mooi zijn. In de Arena, publiek erachter en bekertje pakken. Liever de EL dan het kampioenschap!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ajax de finale europa league mag spelen.
En ook gewoon beter voor het NL voetbal.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik had liever gezien dat PSV en Twente door waren gegaan. De grote inhaalslag die Ajax na de winterstop maakte kwam mede doordat Twente en PSV vaak punten verspeelden na donderdag in de EL te hebben gespeeld.
Wordt nog een hele opgave voor Ajax
Ohja dat is waar.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een compleet andere bet als die ik had natuurlijk. Voor mij mocht het ook gewoon gelijk worden.
2.04 voor +0.75. Dus als PSV met 1 goal won had ik nog de helft van mijn inzet terug gehad.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ohja dat is waar.Wat was jou odd. 2.40 ofzo?
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef Toefjes het volgende:
Haha, ik zie dat Gigi d' Agostino in Februari gaat draaien op een feestje in Ahoy
Damn die bet had ziek value.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2.04 voor +0.75. Dus als PSV met 1 goal won had ik nog de helft van mijn inzet terug gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |