quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
GTA V gaat zo ongelooflijk vet worden
tijdje terug gingen we GTA met clubsmensen doenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GTA online is zo chill. Bij bijna elk spel kun je die hard zijn, maar GTA online is gewoon gemaakt om je scheel te lachen
Direct niveautje daar hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
[GTA V] #20: spring 2013, pc vs console = klaar
Ik tel er 5,5. Nee dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Taarabt krijgt toch geen 9 chem?
Haha wtfquote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Direct niveautje daar hoor.
[ afbeelding ]
Ik wil wel. Ik ben wel slecht tho'quote:
Dat was geheel terecht, lees die discussie daarvoor danquote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Direct niveautje daar hoor.
[ afbeelding ]
Ik verlies van GJE, dus trek je conclusies maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wil wel. Ik ben wel slecht tho'
Mijn PSN is trouwens gewoon Hoogstaande
Klopt. Heerlijk beweeglijk en heeft een bazig linkerpootje.quote:
onderbouwing svpquote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Nee, door Granero heeft ie wel gewoon 6 denk ik, Dudeweiser.
Jongen, tel zelf eens na. 2,5 van Assaidi (?), 2,5 van Granero en 1 van die andere idioot.quote:
Daar is een hele squad van op futheadquote:
ik weet die punten nooit, daarom vraag ik het hierquote:Op donderdag 8 november 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jongen, tel zelf eens na. 2,5 van Assaidi (?), 2,5 van Granero en 1 van die andere idioot.
Linkje? of waar zoek je diequote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar is een hele squad van op futhead
Kan hem zo niet vinden..heb hem vorige week ofzo hier gepostquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/860088/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |