quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:46 schreef Rijst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is er nog plaats bij Dutchies?
Als iemand expres te hoog biedt met een trade account op zijn eigen auction..in de hoop dat de ander er dan per ongeluk nog overheen gaat. Was vorig jaar een groot probleem omdat er toen geen 5sec teller liep na iedere verhoging. Nu gebeurt het niet vaak meer.quote:
Ik googlede op pacehoer en kwam deze tegenquote:
Waarom ben ik nog wakker?quote:
ik ook...quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog wakker?Ik heb morgen wiskunde...

Omdat blaren op je hand. Je hebt al zolang gefapt maar door de pijn lukt het maar niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog wakker?Ik heb morgen wiskunde...
5,5quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:54 schreef GuRBuH het volgende:
Haha noeps. Mijn eerste 5,5 is al binnen
Ings kopen en Westcarr weg doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:55 schreef Alovenac het volgende:
Westcarr, wat een baas zeg.
Eerste keer dat ik met een bronze team speel deze FUT, valt echt positief mee tov gouden teams.
Is het eerste cijfer wat ik heb gehaald op mn nieuwe opleiding. Kan alleen maar een goed teken zijnquote:
Kijk het wel even aan joh, ben zo best tevreden met wat ik heb. Ings zou eventueel later wel kunnen voor de afwisseling voorin jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ings kopen en Westcarr weg doen.
Wel, want ik moet nog een hoop doen.quote:
Ja Westcarr heb ik niet eens mee gespeeld haha, maar Ings is iig erg fijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:56 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Kijk het wel even aan joh, ben zo best tevreden met wat ik heb. Ings zou eventueel later wel kunnen voor de afwisseling voorin ja.
Haha succes dan!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel, want ik moet nog een hoop doen.Ik dacht dat ik het snapte totdat ik de d-toets ging maken.
Oke, beter op gaan letten dan dus. Wel kut dat deze meneer tweede trade account heeft. Anders had ik mooi koopje gehad. Was enige die aan bieden was met 1 ander. Eigenaar van deze kaart dus..quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als iemand expres te hoog biedt met een trade account op zijn eigen auction..in de hoop dat de ander er dan per ongeluk nog overheen gaat. Was vorig jaar een groot probleem omdat er toen geen 5sec teller liep na iedere verhoging. Nu gebeurt het niet vaak meer.
En als er niemand overheen gaat dan accepteren ze hun eigen trade offer en proberen ze het nog een keer.
Was da?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
Diagnostische toetsen.
Ik mis die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |