quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
Wat voor jou Toefjes? DIe kut moeder van 'm?
hij heeft ook een fifa 13 uitleg vidquote:
Speelt zeker niet slecht. 451 speelt deze fifa veel fijner dan ik had verwachtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kent wilde hem zien
Maar mooi team
Misschien overbodige vraag, maar speelt het lekker?
Dat accountquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
Arme moeder, dit staat voor eeuwig op het internetquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
Neefje van.quote:
Thnx jij ook. Met 4-1 kan ik nog leven maar ik was heel bang voor een monsterscorequote:Op donderdag 8 november 2012 22:35 schreef DutchSL het volgende:
Gg hoogstaande, mooie goal van Torres
quote:
Niet die van mij.quote:
Bekertjes/w-d-l gaan redelijk gelijk op.quote:
heb ik nog 450K verkocht ook nogquote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Bekertjes/w-d-l gaan redelijk gelijk op.
Alleen wat een geldverspiller ben ik toch als ik mijn trade profit zie
Ik was na een Pricefix praktisch failliet, totdat hij weer door andere gefixt werdquote:Op donderdag 8 november 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik nog 450K verkocht ook nog
Wie had je gepricefixed dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:40 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik was na een Pricefix praktisch failliet, totdat hij weer door andere gefixt werd
HUP HOLLAND HUPquote:Op donderdag 8 november 2012 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Met op de bank allemaal bronzes met 68+ shooting. De CF heeft 72, de RAM ook, de CDMs 68 en 65. Ik ben benieuwd of dit werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |