quote:
Ik snap serieus ook niet wat hier zo fout aan is.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
"je bent wel een beetje pretentieus bezig he?"
En dat is dan ook gewoon zo, de ophef over een foto maken.
Hoe durft ie. Tijdens zo'n diepte interview bij de FEBO.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:37 schreef Stefan het volgende:
Ik ben een reportage aan het filmen, interview en film duidelijk mensen (had toen de XL2 nog) en dan komt er een klootzak in je beeld, professionele fotograaf he
Het was een perspresentatie en als je ziet dat een ander bezig is breek je niet in midden in andermans interviewquote:Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit ja.
Tegenwoordig vindt elke triangeljosti die 2k te besteden heeft zichzelf een professionele fotograaf.
[..]
Hoe durft ie. Tijdens zo'n diepte interview bij de FEBO.
Volgens mij ligt dat aan de persoon, niet aan de fotograaf. Als ik 100 foto's maak, dan vind ik er zelf misschien maar 10 echt mooi. Lijkt me een normale vraag.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Ik snap serieus ook niet wat hier zo fout aan is.
Of moet ik er vanuit gaan dat een goede fotograaf alleen maar mooie foto's maakt?
Vriend van me fotografeert veel op meetings, en ik vraag ook altijd of hij mooie foto's heeft gemaakt. Ik krijg altijd netjes antwoord van ja, of nee en waarom wel/niet.
Het gaat erom dat het een dooddoener isquote:Op woensdag 14 november 2012 11:58 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan de persoon, niet aan de fotograaf. Als ik 100 foto's maak, dan vind ik er zelf misschien maar 10 echt mooi. Lijkt me een normale vraag.
Zeker niet, een fotograaf die het als creatief vak ziet zal dan zeggen of ie tevreden is over z'n werkquote:Op woensdag 14 november 2012 11:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een dooddoener is
Je kunt het zuur zien, maar ik zie het als interesse.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een dooddoener is
Niets mis mee inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:03 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je kunt het zuur zien, maar ik zie het als interesse.
Ja, das ook wel irritantquote:Op woensdag 14 november 2012 12:01 schreef henkde_j het volgende:
Als iemand je foto's mooi vindt zegt:
"Jaah, zo'n dure camera maakt het wel veel makkelijker natuurlijk"
Aan de andere kant zijn die mensen die de hele tijd met zo'n kanon om hun nek hangen en dan denken dat ze overal wel ff bijmogen net zo irritant.quote:
Ik vraag het nooit, ik wacht tot mensen wegzijn. En als er dan nieuwe mensen in beeld komen wacht ik of nog wat langer, of vraag of ze aan de kant willen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn die mensen die de hele tijd met zo'n kanon om hun nek hangen en dan denken dat ze overal wel ff bijmogen net zo irritant.
Gisteren nog meegemaakt in het Stedelijk Museum, of ik ff aan de kant wou, meneer moest een foto maken... tief op.
Afgelopen zaterdag hetzelfde meegemaakt bij het GLOW festival in eindhoven. 239034812037812 fotografen dus je kunt nergens gewoon even gaan staan om te genieten van een mooie lichtprojectie, er staat altijd een fotograaf achter je die je irritant vindt.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn die mensen die de hele tijd met zo'n kanon om hun nek hangen en dan denken dat ze overal wel ff bijmogen net zo irritant.
Gisteren nog meegemaakt in het Stedelijk Museum, of ik ff aan de kant wou, meneer moest een foto maken... tief op.
Ja, maar dat komt dus echt meer en meer voor. niets tegen mensen die serieus met hun vak bezig zijn hoor, maar elke kut hipster denkt dat ie wat is en voorstelt met zo'n ding.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag het nooit, ik wacht tot mensen wegzijn. En als er dan nieuwe mensen in beeld komen wacht ik of nog wat langer, of vraag of ze aan de kant willen.
Ik vind ´t zelf redelijk aso om mensen aan de kant te dwingen met zo´n vraag.
Hoe zitten je broekspijpen op dit moment? Heb je een hoofddeksel op? Wat is de kleur van je schoenen?quote:
Shit, daar hoor ik dan ook bij, als fanatiek prutser in beide disciplines. In 2013 ga ik ze ook combineren.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Wannabe wielrenners en fotografen. De as van het kwaad anno 2012.
Ik ben wielrenner en fotograafquote:Op woensdag 14 november 2012 12:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Wannabe wielrenners en fotografen. De as van het kwaad anno 2012.
Wat in principe zo isquote:Op woensdag 14 november 2012 13:46 schreef Gripper het volgende:
"Waarom heb je 3 verschillende lenzen bij je? Je kunt toch ook wat dichterbij of verder weg gaan staan?"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |