Die is met Brian May.quote:
quote:
Meestal ken ik de bands bij DWDD niet, maar deze toevallig wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet de eerste de beste band.
Guus moet afblijven van Boudewijns liedjesquote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Boudewijn de Groot![]()
Beste Nederlandse zanger alltime
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
Guus kan de emotie niet overbrengen.
Zelden iemand zo zien/horen afgaan.quote:
Jij weet wat hij beluisterd?quote:
Dat is waar, staat er een band met tig man en dan zijn ze zo weer weg.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Anderhalve aardige minuut is te weinig.
Oh was dat serieus... not sure if serious van de NOSquote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
Die animatie met die paardenrace was wel extreemgister ja.
Oke oke ik geef toe, ik zit fout met mijn d.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds met een t.
quote:In de uitzending van donderdag 8 november o.a.: Wim van der Aar, Mike Boddé en Thomas van Luyn. Muziek van Larry Graham en tafeldame Gerdi Verbeet
quote:- Drugsgebruik Volendam: volgens onderzoek wordt daar meer coke gesnoven dan in Londen. Aan tafel o.a: Tim Hofman en Piet Reijers.
- De Van Waveren Tapes: regisseur Wim van der Aar vond 60 uur aan geluidsopnames van Guido van Waveren en maakte er een film over.
- Nieuwe Kerstrevue: Mike & Thomas staan in de theaters met een oergezellige kerstrevue.
Muziek is er van de legendarische bassist Larry Graham en zijn band 'My Baby'. Tafeldame is Gerdi Verbeet.
Nou, ik kijk wel uit naar de oergezellige kerstrevue.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |