schei uit man, piesplofkont, ajaxkampioen en miranda, ook wel het Cockteasers Trio, geweldig, buikpijn van het lachenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En met piesplofkont kun je ook lachen.
Dat gaat er pittig aan toequote:Op woensdag 7 november 2012 18:40 schreef Coos het volgende:
Ondertussen op de streams in Athene![]()
http://www.ustream.tv/cha(...)54&utm_medium=social
edit: mijn eerste FIPO in deze reeks.![]()
In de haast om de snelste te zijn moest die er weer aan geloven blijkbaar.quote:
Ze wordt een beetje lui, die Ma Flodder uit Noordwijk.quote:
Het is van een kleuterniveau die naam. Lekker poep en pies zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
schei uit man, piesplofkont, ajaxkampioen en miranda, ook wel het Cockteasers Trio, geweldig, buikpijn van het lachen
jessus, wat nou weer, krijgen die lui nou nooit genoeg van dat rotzooi trappenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:40 schreef Coos het volgende:
Ondertussen op de streams in Athene![]()
http://www.ustream.tv/cha(...)54&utm_medium=social
edit: mijn eerste FIPO in deze reeks.![]()
In ieder geval levendiger als bij opa.quote:
Dat gaat al snelquote:Op woensdag 7 november 2012 18:48 schreef Coos het volgende:
[..]
In ieder geval levendiger als bij opa.
Eten maken
Verzoek??...heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef Jian het volgende:
Ik krijg toch wel een warm gevoel als ik zie dat wanneer ajaxkampioen zo'n verzoek doet er toch meteen gehoor aan wordt gegeven, ja, dat doet me wat, dan denk ik, kijk ze nou allemaal, ruwe bolsters maar blanke pitten
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef ajaxkampioen het volgende:
Mensen john zou het zeer waarderen als jullie miranda buiten deze topic willen houden,ze heeft er nl veel hinder van en ze komt hier ook nooit dus bij deze laat haar buiten deze topic.
John hoopt dat jullie dat beetje fatsoen wel in je donder hebben.
Wat jullie over hem zeggen maakt hem niet uit maar zie vind het dus niet leuk dus mensen doe er aub wat mee.
Oooooh.....heb ik inderdaad niet gelezen.quote:
Jij was dan ook de enige die, na het verzoek, gewoon door bleef gaan over Mirandaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef pos het volgende:
[..]
Oooooh.....heb ik inderdaad niet gelezen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij was dan ook de enige die, na het verzoek, gewoon door bleef gaan over Miranda
Miran is gewoon familie en hoort erbijquote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij was dan ook de enige die, na het verzoek, gewoon door bleef gaan over Miranda
Dat! Het zou leuk zijn als ze even hier kwam kletsen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:13 schreef pos het volgende:
[..]
Miran is gewoon familie en hoort erbijDie zwijg je niet dood
O ja, niet pos op die chat toelaten maar wel hier komen kletsen, nou ik ben niet zo vergevingsgezindquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat! Het zou leuk zijn als ze even hier kwam kletsen.
O, dat is ook de favoriete smaak van Mirandaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
Lays chips met een salmiaksmaakje
Zo moet je daar niet over denken, je moet daar boven staan.Miranda is wat mij betreft van harte welkom hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, niet pos op die chat toelaten maar wel hier komen kletsen, nou ik ben niet zo vergevingsgezind
En z'n neus is ook zelden verstopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Jian het volgende:
met z'n kaakspieren is in elk geval niks mis, die traint ie de hele dag
Ik weet dat ze hier wel graag zou willen komen, is ook niet zo gek natuurlijk, zo'n warm nest met lieve, lieve mensenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo moet je daar niet over denken, je moet daar boven staan.Miranda is wat mij betreft van harte welkom hier.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n neus is ook zelden verstopt.
Ja klopt niets mis met de meeste van hierquote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet dat ze hier wel graag zou willen komen, is ook niet zo gek natuurlijk, zo'n warm nest met lieve, lieve mensen
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja klopt niets mis met de meeste van hier
Precies, vindt Oop ook, op een paar mongolen na en die Scrut, dat rare mannetjequote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja klopt niets mis met de meeste van hier
Ubuntu is een Afrikaanse humanistische filosofie. Wist niet dat je daarmee kon internetten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Jian het volgende:
ik draai vanavond weer eens Ubuntu en toch is m'n Internet dan altijd sneller![]()
Interesseert hier niemand natuurlijk ene rotmoer, ma ja, ik denk ik meld het toch even
Weet ik, daar is het besturingssysteem ook naar genoemdquote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ubuntu is een Afrikaanse humanistische filosofie. Wist niet dat je daarmee kon internetten.
Zo hip als ik zal hij nooit worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zegt dat je jaren achterloopt. Had je oude kleren aan op die foto die hij van je heeft?
Hij heeft een shirt aan met daarop een hond die hij al jaren geleden opgegeten heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo hip als ik zal hij nooit worden.
Ow, nou tis in elk geval wel spannend, vandaag was ie ook weer top, lekker cliffhanger ook weer aan het eindquote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje crisis, en dan wil ik op de een of andere manier geen enge dingen kijken.
Behoorlijk retro dus, cavemanstyle.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een shirt aan met daarop een hond die hij al jaren geleden opgegeten heeft
Vandaag is een iets betere dag, dus eigenlijk wil ik ze wel kijken, net als The Walking Dead, ook al 2 weken overgeslagen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, nou tis in elk geval wel spannend, vandaag was ie ook weer top, lekker cliffhanger ook weer aan het eind
Vooruit bijna iedereenquote:
Toen ie in het verzet zat zeker in de hongerwinter, herdershond met tulpenbollenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een shirt aan met daarop een hond die hij al jaren geleden opgegeten heeft
Die is er nietquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Vooruit bijna iedereen![]()
![]()
mummie he die
![]()
Walking Deadquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag is een iets betere dag, dus eigenlijk wil ik ze wel kijken, net als The Walking Dead, ook al 2 weken overgeslagen.
Mietje dat ik er rondloop
Met Arie Ribbens haarquote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef mootie het volgende:
Hij komt ergens uit de jaren 50 toch? Zou hij een hippie zijn geweest?
Hij was vroeger Arie Ribbens.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef mootie het volgende:
Zat haar permanent wat te strak ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, nee. Oma was vroeger Arie Ribbens.
Nee, dat was weer opa die te strak zat. Maar Miranda vindt dat wel fijn, hoorde ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Zat haar permanent wat te strak ?
Welnee joh, kijk naar dat hoofd, hij is veel ouder, hij heeft nog in de loopgraven gezeten tijdens de 1e wereldoorlog en toen had ie al bijna de pensioengerechtigde leeftijd ..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef mootie het volgende:
Opa kan echt wel iets beters krijgenquote:
Moet ik wachten tot ik weer thuis ben, we zijn net begonnen met season 1quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Walking Deadyes
doe je ook Homeland, is ook top
Om Oop te quoten;quote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa groet Jacqhassel. Wat is het toch een attente man.
Opa is dan ook de enige ter wereld die ruikende rellen aanbiedt.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Om Oop te quoten;
¨Jack is ook weer onder haar steen uit gekropen, die ruikt weer relletjes¨
tuurlijk, maar ik meen te weten dat hij op dit gebied veel aan liefdadigheid doet, dus ook wel eens minder bedeelde vrouwen van zijn goddelijk lichaam laat genietenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa kan echt wel iets beters krijgen
En morgen eten ze erwtensoep als ze vanavond tenminste niet door zelfvergassing om het leven komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Opa is dan ook de enige ter wereld die ruikende rellen aanbiedt.
Is Maranda dan een mod?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef jacqhassel het volgende:
Fijn zon opa..
Maar goed grootste reller blijkt opa te zijn. en even voor goede orde opa ik fok al langer als jij oud bent. en laat miranda ff de bans eraf halen
Oe, lekker, alles achter elkaar kijken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet ik wachten tot ik weer thuis ben, we zijn net begonnen met season 1
En is Hop dan Bubba ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als minnares van opa heb je bijzondere rechten op zijn chat.
Mootie log ff in bij opa en ga het vragen of jij ook al gebant?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel ons een wat meer over Miranda?
Ik gok zomaar van wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Mootie log ff in bij opa en ga het vragen of jij ook al gebant?
Jij zou toch notulerenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is hop?![]()
Fuck, ik mis het schema!!!!!
Eetbare ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft lego gekocht voor opa. Ik heb 'm daar nog niet on-stream mee zien spelen. Jullie wel?
edit: Duplo
Hij houdt nog steeds van je, zegt-ie.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef jacqhassel het volgende:
Nou denk niet dat opa of miranda jullie ga unbannen of erop laat. Om te huilen of niet dan nu missen wij de pret![]()
Jian? Vertaling graag.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij houdt nog steeds van je, zegt-ie.
Hij stopt toch haast alles in zijn mondjequote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zal ze wel niet zout genoeg vinden.
Dat doen ze allemaal op de leeftijd, leerprocesje.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Hij stopt toch haast alles in zijn mondjeNiet doen Oop
Ah, het is een dikke trol.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt haar heel elegant, ze heeft hele mooie slanke armen volgens opa.
Dat is verboden dat hij van mij houd en stuiter is zijn doorgeefluik dusquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij houdt nog steeds van je, zegt-ie.
Met Miranda of met Jaq ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zou graag een keer met haar naar het zwembad gaan, zegt opa.
jaja ik krijg een beurd van hem gelukkig merk ik er zelf niets van had anders moeten douchen en schrobbenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef Jian het volgende:
Zit Oop nu weer af te geven op users hier op FokWaarom nou, ik begrijp het niet, wij zijn zo lief en aardig en complimenteus voor de mensen op Opa's chat
Wat gemeenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
jaja ik krijg een beurd van hem gelukkig merk ik er zelf niets van had anders moeten douchen en schrobben
haha kan hij zwemmen danquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef mootie het volgende:
Het is een dikke trol en hij wil haar verzuipen.
ondermeerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef mootie het volgende:
Laat maar lekker los gaan die opa als hij er blij van wordt mij boeit het weinig.quote:
Nee hoor opa leest zelf fok, heb alleen gezegt dat hij toegesproken werd door jou!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat is verboden dat hij van mij houd en stuiter is zijn doorgeefluik dus
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor opa leest zelf fok, heb alleen gezegt dat hij toegesproken werd door jou!
Leggen jullie dit even vast als ik een week niets van mij laat horen ben ik verzopen. vermoord met voorbedachte radequote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef mootie het volgende:
Als ze met zijn tweeën zitten is het niet meer solitair tochquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
Hop en Stuit zitten in solitair ???
Hij komt zijn stoel niet uit dus je bent veiligquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Leggen jullie dit even vast als ik een week niets van mij laat horen ben ik verzopen. vermoord met voorbedachte rade
Nog meer gangsters, gelukkig zijn ze van de straatquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
Hop en Stuit zitten in solitair ???
ja vandaar dat jij het doorgeef tochquote:
En daar sturen ze je niet zomaar heen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Hop is inderdaad een bajesklant, hoor ik nu. Hij zit in eenzame opsluiting.
Ik ben er pas met kerst.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
De buurman loopt regelmatig de hele boulevard af dus dat zal wel een bekende van mootie zijn.
Oh gelukkig bedankt voor de geruststellingquote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij komt zijn stoel niet uit dus je bent veilig
Al die criminelen houden via internet contact met elkaar. Geen wonder dat Fredje Teeven het internet aan banden wil leggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar sturen ze je niet zomaar heen.Meestal grof geweld.
zo zie je maar mooitie heeft een vriend gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
Oew, hij gaat dreigen geloof ik, ¨ik zou maar uitkijken wat je zegt vriend (die vriend is mootie)
Dat is wel een cue om even in te loggenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
Oew, hij gaat dreigen geloof ik, ¨ik zou maar uitkijken wat je zegt vriend (die vriend is mootie)
Mootie speelt met vuur. Ik zou inderdaad niet durven om Hop voor een bajesklant uit te maken. Ook al is-ie dat duidelijk wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
Die nick gebruik ik al meer dan half jaar niet meer dus nee niet meerquote:
ik had het al gecorrigeerd, hij bedoelde jouquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mootie speelt met vuur. Ik zou inderdaad niet durven om Hop voor een bajesklant uit te maken. Ook al is-ie dat duidelijk wel.
Hoho, ik ben mootie niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
correctie het ging over die bajesklantopmerking dus de vriend is Scrut![]()
Haha je bent de klosquote:
Jammer voor jou zat Opa zelf al te lezen!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja vandaar dat jij het doorgeef toch
Ja, hij heeft een zwak voor je, dus hij laat je niet doodmaken ofzo, alleen in beetje in mekaar rammenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar hij noemde me wel zijn vriend
Blijkbaar is die drop hardnekkig.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef mootie het volgende:
Ik doe de stream even aan, en meteen zie ik die vingers in die waffel zitten.... why god, why!
Precies dat is wel wat sjieker dan verzuipenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een zwak voor je, dus hij laat je niet doodmaken ofzo, alleen in beetje in mekaar rammen
Jammer voor jou. dat jij het doorgaf dat is en feit was duidelijk hoorbaar. dus dat.....quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jammer voor jou zat Opa zelf al te lezen!
Er wordt niet geramd ik heb mijn weekjequote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies dat is wel wat sjieker dan verzuipen
O dat valt alweer mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een zwak voor je, dus hij laat je niet doodmaken ofzo, alleen in beetje in mekaar rammen
Ik ben een overjarige hippie, hè? Die slaan niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Niet terug slaan he das zielig
Nee hoor hij zat al te lezenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Jammer voor jou. dat jij het doorgaf dat is en feit was duidelijk hoorbaar. dus dat.....
Komt vanzelf weer goed want opa schijnt te gaan opruimenquote:
Grote schoonmaak in de herfstquote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer goed want opa schijnt te gaan opruimen
met de bezemwagen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer goed want opa schijnt te gaan opruimen
Nee joh, Buddha is alweer terug.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
Hij heb de stream uitgegooid , hij zal toch niet boos zijn
neee komt door de bezemwagen die had ff stroom nodig aangezien ze die met een dynamo aan moeten trappenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
Hij heb de stream uitgegooid , hij zal toch niet boos zijn
Ik ben hier gewoon een Oop-volger hoor. Het modden doen Gert en PP.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon een Oop-volger hoor. Het modden doen Gert en PP.
En ik begrijp dat Oop opruiming aan het houden is?
Vertaald: er worden mensen uit de chat gegooid?
Zijn er nog mensen op de chat danquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertaald: er zijn direct wat mensen verdwenen geloof ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dunt dan behoorlijk uit. Alleen nog 'gezellige' mensen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Vertaald: er zijn direct wat mensen verdwenen geloof ik.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen op de chat dan
Ja en ook andersom wordt rap doorgeven zo hou je iets erg graag in stand .;)quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel fijn dat we nu van alles op de chat op de hoogte worden gehouden door Poezewoes aka Stuit.
vertaal is voor mijquote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
"Ja, hoekabetadeta veta nu nie meer, Burp." Aldus opa.
Waarschuwing 2e kerstdag , laat de petit fours aan je neus voorbij gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef pullup het volgende:
Ik schrik me rot...want ik zie ineens weer een kudde parkieten verschijnen... waarschijnlijk ook allemaal ex-vogels en hapjes voor met kerst.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, oma gaat een peuk opsteken in die met gas gevulde woonkamer. Zet je geluid maar vast uit.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, oma gaat een peuk opsteken in die met gas gevulde woonkamer. Zet je geluid maar vast uit.
Wat jij wil, Maar opa leest hier zelf, en jij zou graag willen weten wat mensen daar posten?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel fijn dat we nu van alles op de chat op de hoogte worden gehouden door Poezewoes aka Stuit.
Scrut had dus gelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat jij wil, Maar opa leest hier zelf, en jij zou graag willen weten wat mensen daar posten?![]()
![]()
![]()
En ja er wordt gepraat over wat hier gepost word zoals jullie praten wat je op stream te zien is.
actie reactie!
Goed gedaan, opa heeft zo niets in de gaten van wat jij ons allemaal via DM vertelt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat jij wil, Maar opa leest hier zelf, en jij zou graag willen weten wat mensen daar posten?![]()
![]()
![]()
En ja er wordt gepraat over wat hier gepost word zoals jullie praten wat je op stream te zien is.
actie reactie!
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed gedaan, opa heeft zo niets in de gaten van wat jij ons allemaal via DM vertelt.
Niet veraden he is ons geheimquote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed gedaan, opa heeft zo niets in de gaten van wat jij ons allemaal via DM vertelt.
Gas? Heeft Oma het gas aan laten staan dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's aars staat altijd open. Not to mention de maaggassen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gas? Heeft Oma het gas aan laten staan dan?
Ze hebben bruine bonen gegeten en ze gaan tekeer als een blazersensemble.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gas? Heeft Oma het gas aan laten staan dan?
direct messagequote:
He gadverquote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben bruine bonen gegeten en ze gaan tekeer als een blazersensemble.
Dat is mooi van hem want er gaat af en toe een kraan open.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig vindt opa het niet erg dat Stuit alles doorbrieft.
Dankjewel ik had zojuist een DM ontvangenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
direct message
zie je bovenaan staan, naast pm
kun je een kort berichtje sturen naar degene die je wat wilt zeggen
Ha gaan we verzoeknummers aanvragen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef mootie het volgende:
Stuit, wil je even vragen wat hij nou allemaal uit zijn mond graaft?
Als er toch een woordvoerder is, dan maak ik er graag gebruik van.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha gaan we verzoeknummers aanvragen ?
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk wel even wat hier uitgaat komen voor ik zelf mijn verzoekjes indienquote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er toch een woordvoerder is, dan maak ik er graag gebruik van.
Goed kijken je ziet net zoveel als mijquote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef mootie het volgende:
Stuit, wil je even vragen wat hij nou allemaal uit zijn mond graaft?
Jij verkeert in de positie om het te vragen!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goed kijken je ziet net zoveel als mij
Hop zit gelukkig nog steeds solitairquote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie was nou die gozer die niet spoort? Is dat Hop?
Nee dat ben jijquote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie was nou die gozer die niet spoort? Is dat Hop?
Mijn OV is ook verlopenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zelden in een trein te vinden.
Dan heeft opa toch gelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zelden in een trein te vinden.
Daar heb jij weer een puntquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot hem kom ik wel eens buiten.
Ja, dit vind ik dus klote hè, nou krijgen we informatie van poezewoes via de DM en dan ga je haar op deze manier bij Oop te kakken zetten. Sorry, dat moest ik toch even zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee echt, opa zei: "je doet maar Stuit, mijn maakt het niet uit."quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik dus klote hè, nou krijgen we informatie van poezewoes via de DM en dan ga je haar op deze manier bij Oop te kakken zetten. Sorry, dat moest ik toch even zeggen
Oh, dus hij vindt het goed, okee dan is het goed. Ik vind het wel leuk al die roddels over de chatquote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee echt, opa zei: "je doet maar Stuit, mijn maakt het niet uit."
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa vond het ook leuk dat je er was
kom ook weer snel terug hoor... heb er lol inquote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa vond het ook leuk dat je er was
Ademen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat-ie iets nuttigs aan het doen is. Wat dan in godsnaam?
Miranda is een squirter?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Char? Is dat ook een minnares van die ouwe? Hij moet droog bij haar aankomen
Sjar zoals in sjarretelquote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Char? Is dat ook een minnares van die ouwe? Hij moet droog bij haar aankomen
Dit is wel heel doorzichtig jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef mootie het volgende:
En dan proberen die praatjes zo te verbloemen.![]()
Alsof wij achterlijk zijn.
En oma is net een paar minuten geleden naar bed gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef mootie het volgende:
En dan proberen die praatjes zo te verbloemen.![]()
Alsof wij achterlijk zijn.
De worst? Toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Iemand die weet waar dit code voor is?
Hij gaat een vijl in de taart verstoppen zodat Hop kan uitbrekenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Hop is ook dol op de worst van opa?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Nee dat mag ik niet doorbrieven in DMquote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Spacecake. Doen ze een moord voor in de lik.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik neem eten mee, Hop
Zet het maar gewoon hier neerquote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet doorbrieven in DM
Geeft niet, jij hebt genoeg doorgebriefd voor vanavondquote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet doorbrieven in DM
Daarom er zijn grenzen!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niet, jij hebt genoeg doorgebriefd voor vanavond
Normaal rekent Char altijd een bom geld voor een gesprekje, ik vraag me af waarom Oop voor niks te woord wordt gestaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma mag niet meer met grote oma praten. Ze moet gaan slapen zodat hij weer ongestoord kan gaan zitten cyberen met Char en Miranda zeker?
Ik dacht dat hij een kies terugstoptequote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik 'm nou een blauw pilletje in z'n mond stoppen?
Zag ik ook en die arme oma is al naar bedquote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik 'm nou een blauw pilletje in z'n mond stoppen?
Ik hoor haar huilen op de achtergrondquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Zag ik ook en die arme oma is al naar bed
Ik kan het niet aan horen ik ga ook slapenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor haar huilen op de achtergrond
Trustenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan horen ik ga ook slapen
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten
Opa drinkt nog even een half kratje bier en gaat dan ook.
Ze hebben een vachtje van een herdershond voor haar.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef mootie het volgende:
Gossie, krijgt ze nog wel een dekentje of wordt er een tig keer gedragen shirtje over haar heen gegooid?
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef mootie het volgende:
Scrut, je krijgt een persoonlijke uitnodiging! Je moet even langskomen.![]()
Ik ben heel flexibel.quote:Hij gaat je nek omdraaien, maar dat geeft toch niks?
quote:
Dat is ook zo'n handig apparaat om over iemand heen te rijdenquote:
Lijn 3 rijdt hier door de straatquote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef pullup het volgende:
Ik bescherm je wel tegen die boze opa hoor Scrutz
sssssssst, straks weet ie waar je woont of hij rijdt gewoon iedereen over op de route van lijn 3 om zeker te zijn dat ie jou ook heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijn 3 rijdt hier door de straat
Jah, gelukkig ziet ie er de humor wel van inquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel blij dat het hem niets uitmaakt wat we hier zeggen.
Het is een beetje zoals Michael Palin in A Fish Called Wanda die dat ouwe wijf probeert om te brengen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef mootie het volgende:
Ik zie het nu voor me, en maar proberen om 10 cm opzij te draaien om Scrut te raken. Maar nee.... fucking rails!!!
Ik hoop het wel, want jullie imbecielen zijn er natuurlijk weer te lui voorquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Pearlbitch al klaar zitten met een nieuw deeltje?
Je zou perfect bij Piesplofkontje passen. Echt jouw type.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
IK wilde dat ik bij die normale, lieve mensen op de chat hoorde
Ik ga geen nieuwe proberen te makenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Pearlbitch al klaar zitten met een nieuw deeltje?
Geil wijfie, lekker net als die Mirandaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou perfect bij Piesplofkontje passen. Echt jouw type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |