Ik ben er pas met kerst.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
De buurman loopt regelmatig de hele boulevard af dus dat zal wel een bekende van mootie zijn.
Oh gelukkig bedankt voor de geruststellingquote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij komt zijn stoel niet uit dus je bent veilig
Al die criminelen houden via internet contact met elkaar. Geen wonder dat Fredje Teeven het internet aan banden wil leggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar sturen ze je niet zomaar heen.Meestal grof geweld.
zo zie je maar mooitie heeft een vriend gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
Oew, hij gaat dreigen geloof ik, ¨ik zou maar uitkijken wat je zegt vriend (die vriend is mootie)
Dat is wel een cue om even in te loggenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
Oew, hij gaat dreigen geloof ik, ¨ik zou maar uitkijken wat je zegt vriend (die vriend is mootie)
Mootie speelt met vuur. Ik zou inderdaad niet durven om Hop voor een bajesklant uit te maken. Ook al is-ie dat duidelijk wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
Die nick gebruik ik al meer dan half jaar niet meer dus nee niet meerquote:
ik had het al gecorrigeerd, hij bedoelde jouquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mootie speelt met vuur. Ik zou inderdaad niet durven om Hop voor een bajesklant uit te maken. Ook al is-ie dat duidelijk wel.
Hoho, ik ben mootie niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
correctie het ging over die bajesklantopmerking dus de vriend is Scrut![]()
Haha je bent de klosquote:
Jammer voor jou zat Opa zelf al te lezen!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja vandaar dat jij het doorgeef toch
Ja, hij heeft een zwak voor je, dus hij laat je niet doodmaken ofzo, alleen in beetje in mekaar rammenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar hij noemde me wel zijn vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |