Dat is verboden dat hij van mij houd en stuiter is zijn doorgeefluik dusquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij houdt nog steeds van je, zegt-ie.
Met Miranda of met Jaq ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zou graag een keer met haar naar het zwembad gaan, zegt opa.
jaja ik krijg een beurd van hem gelukkig merk ik er zelf niets van had anders moeten douchen en schrobbenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef Jian het volgende:
Zit Oop nu weer af te geven op users hier op FokWaarom nou, ik begrijp het niet, wij zijn zo lief en aardig en complimenteus voor de mensen op Opa's chat
Wat gemeenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
jaja ik krijg een beurd van hem gelukkig merk ik er zelf niets van had anders moeten douchen en schrobben
haha kan hij zwemmen danquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef mootie het volgende:
Het is een dikke trol en hij wil haar verzuipen.
ondermeerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef mootie het volgende:
Laat maar lekker los gaan die opa als hij er blij van wordt mij boeit het weinig.quote:
Nee hoor opa leest zelf fok, heb alleen gezegt dat hij toegesproken werd door jou!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat is verboden dat hij van mij houd en stuiter is zijn doorgeefluik dus
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor opa leest zelf fok, heb alleen gezegt dat hij toegesproken werd door jou!
Leggen jullie dit even vast als ik een week niets van mij laat horen ben ik verzopen. vermoord met voorbedachte radequote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef mootie het volgende:
Als ze met zijn tweeën zitten is het niet meer solitair tochquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
Hop en Stuit zitten in solitair ???
Hij komt zijn stoel niet uit dus je bent veiligquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Leggen jullie dit even vast als ik een week niets van mij laat horen ben ik verzopen. vermoord met voorbedachte rade
Nog meer gangsters, gelukkig zijn ze van de straatquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
Hop en Stuit zitten in solitair ???
ja vandaar dat jij het doorgeef tochquote:
En daar sturen ze je niet zomaar heen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Hop is inderdaad een bajesklant, hoor ik nu. Hij zit in eenzame opsluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |