Oe, lekker, alles achter elkaar kijken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet ik wachten tot ik weer thuis ben, we zijn net begonnen met season 1
En is Hop dan Bubba ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als minnares van opa heb je bijzondere rechten op zijn chat.
Mootie log ff in bij opa en ga het vragen of jij ook al gebant?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel ons een wat meer over Miranda?
Ik gok zomaar van wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Mootie log ff in bij opa en ga het vragen of jij ook al gebant?
Jij zou toch notulerenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is hop?![]()
Fuck, ik mis het schema!!!!!
Eetbare ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft lego gekocht voor opa. Ik heb 'm daar nog niet on-stream mee zien spelen. Jullie wel?
edit: Duplo
Hij houdt nog steeds van je, zegt-ie.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef jacqhassel het volgende:
Nou denk niet dat opa of miranda jullie ga unbannen of erop laat. Om te huilen of niet dan nu missen wij de pret![]()
Jian? Vertaling graag.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij houdt nog steeds van je, zegt-ie.
Hij stopt toch haast alles in zijn mondjequote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zal ze wel niet zout genoeg vinden.
Dat doen ze allemaal op de leeftijd, leerprocesje.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Hij stopt toch haast alles in zijn mondjeNiet doen Oop
Ah, het is een dikke trol.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt haar heel elegant, ze heeft hele mooie slanke armen volgens opa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |