Ik hoop dat die werken, het zijn wel Duitsers hè en Oop heeft, door zijn oorlogsverleden, een hekel aan Duitsersquote:
Interesseert hem geen hol.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Gert het volgende:
Heeft opa nog een voorkeur voor Obama of Romney eigenlijk?
Of is dat allemaal één pot nat en een ver van z'n bed show?
Hij zat in het verzet, zeker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop dat die werken, het zijn wel Duitsers hè en Oop heeft, door zijn oorlogsverleden, een hekel aan Duitsers
Ik weet niets van voetbal en van Ajax maar heeft Vermeer soms een kleurtje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Iets zegt me dat opa Vermeer niet aardig vindt.
Dat klopt, hij lijkt me geen familie van het melkmeisje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal en van Ajax maar heeft Vermeer soms een kleurtje?
Bingo!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal en van Ajax maar heeft Vermeer soms een kleurtje?
Dat laatste en hij heeft er weer vlekken bij gemaakt want hij heeft z'n shirt uitgetrokken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
Ik wilde even checken of hij weer gezellig P&W mee aan het kijken is, maar de stoel is al leeg?!
Al naar bed, of heeft hij zich weer even met de foto van Mootie terug "getrokken"?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
Ik wilde even checken of hij weer gezellig P&W mee aan het kijken is, maar de stoel is al leeg?!
Al naar bed, of heeft hij zich weer even met de foto van Mootie terug "getrokken"?
Oop doet niet aan Amerikaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Gert het volgende:
Heeft opa nog een voorkeur voor Obama of Romney eigenlijk?
Of is dat allemaal één pot nat en een ver van z'n bed show?
Goed opgelet!quote:
Het is wel iets waarover hij zich lekker op kan winden.quote:
Wat ik al zei, Amerika interesseert Oop geen bal en met rooie rakkers als Geert Mak en Dolf Jansen heeft hij al helemaal niets op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
Dolf Jansen vind ik ook verschrikkelijk. Altijd zo hyper.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik al zei, Amerika interesseert Oop geen bal en met rooie rakkers als Geert Mak en Dolf Jansen heeft hij al helemaal niets op.
En Maarten van Rossem, het andere uiterste op die schaal, vind je ook al niks. Ben jij familie van opa of zo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dolf Jansen vind ik ook verschrikkelijk. Altijd zo hyper.
Ach ja, zou hou je de wereld lekker overzichtelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik al zei, Amerika interesseert Oop geen bal en met rooie rakkers als Geert Mak en Dolf Jansen heeft hij al helemaal niets op.
Ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Maarten van Rossem, het andere uiterste op die schaal, vind je ook al niks. Ben jij familie van opa of zo?
Je kunt nu je hart weer even ophalen: o.a. Hans van Baalen, Jack de Vries en Kay van der Linden zijn aan tafel geschoven.quote:
Jach de Vries met die oortjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt nu je hart weer even ophalen: o.a. Hans van Baalen, Jack de Vries en Kay van der Linden zijn aan tafel geschoven.
Hans en Kay, die gaan vast wel eens samen stappen. Achter de vrouwtjes aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt nu je hart weer even ophalen: o.a. Hans van Baalen, Jack de Vries en Kay van der Linden zijn aan tafel geschoven.
En heb je die zenuwtrek met zijn mond al gezien op momenten dat hij niet aan het woord is?quote:
Dat gaat ie straks doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
En heb je die zenuwtrek met zijn mond al gezien op momenten dat hij niet aan het woord is?![]()
Snap toch niet zo goed dat die bojo nog zijn mening op tv mag geven.
Laat ie lekker met zijn Milva gaan liggen knarren!
Ik kwam Jack laatst tegen in het wild. Hij is wel een playboy om te zien. Tiptop verzorgd en net iets te bruin, hij valt wel op in het straatbeeld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
En heb je die zenuwtrek met zijn mond al gezien op momenten dat hij niet aan het woord is?![]()
Ik snap dat ook niet. Die man is zelden te betrappen op een originele gedachte of invalshoek of op een heldere analyse. Toch zit hij 10 keer per jaar in zo'n praatprogramma.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Je wordt inderdaad niets wijzer van hem want hij kan ook nog eens liegen alsof het gedrukt staat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef Gert het volgende:
Toch zit hij 10 keer per jaar in zo'n praatprogramma.
Was het maar 10 keer per jaar, dan is het nog uit te houden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zit hij 10 keer per jaar in zo'n praatprogramma.
Hebben ze trouwens met jouw tetten overlegd voor ze ze on stream gingen bespreken?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef Copycat het volgende:
Het is overduidelijk. Minnares Miranda moet beschermd worden. Wij werken niet mee aan scheve schaatserij!
PB geeft die foto zo direct vast doorquote:Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Who the fuck is Miranda? Heb je 'n foto van haar?
Ben ook reuze benieuwdquote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
PB geeft die foto zo direct vast door
Ja, ik heb ook al eens gevraagd of de foto's van jou en Kopiekut in de OP opgenomen zouden kunnen worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:20 schreef mootie het volgende:
Waarom wordt de op dan niet eens opgeleukt en up to date gemaakt!
En laten we de overjarige hippie niet vergeten. En de roeiert!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al eens gevraagd of de foto's van jou en Kopiekut in de OP opgenomen zouden kunnen worden.
Ow...... het schema is al verdwenen...quote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef pullup het volgende:
Jullie waren inderdaad aardig op weg de OP te leuken met onder meer dat handige schema maar het is weer de oude meuk
Ja en een beetje kekke TT kan er ook al niet meer vanafquote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow...... het schema is al verdwenen...
Zag ik ook...vind het een gemisquote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow...... het schema is al verdwenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |