Ik zit met stomme verbazing te luisteren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Zonet zei hij nog dat Ajax de 3-1 zou gaan maken maar deze gelijkmaker had hij ook al voorspeld.
Hij zei: als Ajax niet scoort wordt het 2 - 2quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Zonet zei hij nog dat Ajax de 3-1 zou gaan maken maar deze gelijkmaker had hij ook al voorspeld.
Maar een paar minuten daarvoor voorspelde hij de 3-1, nog voor het schot van De Jong.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij zei: als Ajax niet scoort wordt het 2 - 2
Wat is het nou? Een lel naar voren of rust nemen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, maak het die man nog moeilijk joh. Jezus Christus Vermeer, geef die bal dan es een lel naar voren!!
[ afbeelding ]
Dat mag ook niet, alleen schelden is toegestaan!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef mootie het volgende:
Maar goed, hij heeft dus commentaar op grote oma, die zou praten tijdens het tv-kijken?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jian het volgende:
Heeft Oop eigenlijk zelf ooit gevoetbald?
Zegt de grootste piepdoos van het westelijk halfrond...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oooooohhh.. Niks an de hand man, Godverdomme man!!!
[ afbeelding ]
Zelfs Oop is dit met je eensquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ajax mag niet klagen over de arbitrage.
Was wel goed, idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij kan die verslaggevers niet meer gebruiken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu zit hij mij ook nog na te praten?
Dat is heel zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Joh doe lekker je ajax pyamaatje aan vanavond. Het was echt glorieus verder hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
O gut, het legioen roert zich weer eens
Ik loop toch niet wat zuurtjes te janken nadat Ajax de kampioen van Engeland in het eigen stadion op een gelijkspel heeft gehoudenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh doe lekker je ajax pyamaatje aan vanavond. Het was echt glorieus verder hoor.![]()
of hier, onder haar nick piesplofreet of zoietsquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
De oma's zijn naar bed, het zal me benieuwen hoe snel Miranda zich weer bij opa meldt.
Dat zou Miranda nooit doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
of hier, onder haar nick piesplofreet of zoiets
Dat doe je dus juist wèl. Kom eens van die kast af man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik loop toch niet wat zuurtjes te janken nadat Ajax de kampioen van Engeland in het eigen stadion op een gelijkspel heeft gehouden
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Het was net als bij Ballotelli net, hij maakte de eerste overtreding net als dat jij het eerst begon met huilie huilie doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doe je dus juist wèl. Kom eens van die kast af man.![]()
Laat je humeur niet zo bederven na deze mooie prestatie van je cluppie.
Ik zei toch dat Miranda dat niet zou doen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Jian het volgende:
Het kan Oop's goedkeuring niet wegdragen dat we het over Miranda hebben, idioten dat we zijn
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat je humeur niet zo bederven na deze mooie prestatie van je cluppie.
Oop herkent sarcasme direct als hij het zietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Miranda dat niet zou doen?
Ik heb een foto gezien van Miranda en ze lijkt me gewoon niet iemand die zich als of zoals piesplofkont zou manifesteren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop herkent sarcasme direct als hij het ziet
Is dat de foto die we van Poezewoes hebben gekregen? Stond namelijk geen naam bij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien van Miranda en ze lijkt me gewoon niet iemand die zich als of zoals piesplofkont zou manifesteren.
Iemand die het met Oop doet is tot alles in staat, .... mijn mening hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien van Miranda en ze lijkt me gewoon niet iemand die zich als of zoals piesplofkont zou manifesteren.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, mooi hè, ....... zelfs Feyenoord heeft meer kapitaal in het veld staan
Die inderdaad, via de DM heeft ze bevestigd dat het Miranda was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat de foto die we van Poezewoes hebben gekregen? Stond namelijk geen naam bij.
Je overreageerde. Geeft niet, is wel leuk als je je een beetje laat kennen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Het was net als bij Ballotelli net, hij maakte de eerste overtreding net als dat jij het eerst begon met huilie huilie doen![]()
En mijn humeur is niet te bederven ...
Gut gutquote:
Daar heeft-ie pillen voor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Je overreageerde. Geeft niet, is wel leuk als je je een beetje laat kennen.
Ik verheug me op de kraker tegen Dortmund. Opa heeft toch geen hartklachten hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |