Jammer voor jou zat Opa zelf al te lezen!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja vandaar dat jij het doorgeef toch
Ja, hij heeft een zwak voor je, dus hij laat je niet doodmaken ofzo, alleen in beetje in mekaar rammenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar hij noemde me wel zijn vriend
Blijkbaar is die drop hardnekkig.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef mootie het volgende:
Ik doe de stream even aan, en meteen zie ik die vingers in die waffel zitten.... why god, why!
Precies dat is wel wat sjieker dan verzuipenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een zwak voor je, dus hij laat je niet doodmaken ofzo, alleen in beetje in mekaar rammen
Jammer voor jou. dat jij het doorgaf dat is en feit was duidelijk hoorbaar. dus dat.....quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jammer voor jou zat Opa zelf al te lezen!
Er wordt niet geramd ik heb mijn weekjequote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies dat is wel wat sjieker dan verzuipen
O dat valt alweer mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een zwak voor je, dus hij laat je niet doodmaken ofzo, alleen in beetje in mekaar rammen
Ik ben een overjarige hippie, hè? Die slaan niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Niet terug slaan he das zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |